مقایسه انواع قرص های ماشین ظرفشویی

گزارش بازرگانی،   4000316026

اگر از ماشین ظرفشویی برای شست و شوی ظروف استفاده می‌کنید حتما با انواع قرص ‌های ماشین ظرفشویی آشنایی دارید و می‌دانید که از زمانی که دستگاه‌های ماشین ظرفشویی به بازار آمد از مواد شوینده‌ای که شباهت زیادی به قرص دارد برای شست و شوی ظرف‌ها استفاده می‌شود. اما چنانچه به تازگی این محصول کارآمد را برای خانه خود خریداری کرده‌اید و بین انتخاب بهترین قرص ‌های ماشین ظرفشویی موجود در بازار مانند فیری و فینیش مردد مانده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید زیرا ما ضمن بررسی و

مقایسه قرص‌ های ماشین ظرفشویی به پرسش‌هایی که در ذهن دارید پاسخ خواهیم داد.

https://araskharid.com/product-category/سلامت-بهداشت/شوینده-ظروف/قرص-ماشین-ظرفشویی/

http://file.tesmino.ir/content/35484056/image_13df67e6ad31f1c7cfe4722abc0f674138cd1842.png

آشنایی با ساختار تولید و کارکرد بهترین قرص های ماشین ظرفشویی

این محصول همان طور که از نام و ظاهرش پیداست درست شبیه به یک قرص بزرگ و با سه رنگ قرمز، آبی و سفید تولید شده است. قرص ماشین ظرفشویی از فرمولی برخوردار است که کمک می‌کند تا شست و شوی ظرف‎‌ها با بهترین روش انجام شده و چربی‌ها را به خوبی از روی ظرف‌ها بزداید.

فرقی نمی‌کند که شما از قرص فیری و یا فینیش استفاده کنید، این قرص‌ها دارای مقادیری از مواد شوینده درون خودشان هستند که می‌تواند برای شست و شوی یک ماشین ظرفشویی پر از ظرف مناسب باشد. همچنین برای قرص‌‌های ماشین ظرفشویی روکش‌های محکمی در نظر گرفته شده که از آسیب دیدن آن‌ها در برابر گرما و رطوبت جلوگیری می‌کند. نکته‌ای که لازم است برای استفاده از انواع قرص های ماشین ظرفشویی ذکر کنیم درباره روکش آن‌هاست که نیازی نیست هنگام استفاده از آن‌ها شما روکش را باز نمایید. زیرا با قرار دادن قرص به همین حالت درون دستگاه این روکش هنگام کار ماشین ظرفشویی باز شده و مواد از داخل آن خارج می‌شود.

عموماً قرص‌های ماشین ظرفشویی نقش زیادی در تمیزی و چربی زدایی، ضدعفونی کردن ظروف و همچنین درخشندگی آن‌ها دارند. اما برخی از آن‌ها هستند که از ترکیبات قوی‌تری برخوردارند و قدرت پاک کنندگی فوق‌العاده‌تری را برای ظروف به ارمغان خواهند آورد اما در مقابل، قرص‌های ظرفشویی کلاسیک تنها آن‌ها را تمیز کرده و ضدعفونی می‌کنند. در ادامه به معرفی دو نمونه از انواع قرص های ماشین ظرفشویی مانند فینیش و فیری خواهیم پرداخت.

قرص ماشین ظرفشویی Finish

تا پیش از تولید سایر قرص‌های ماشین ظرفشویی، محصولات برند فینیش به عنوان یکی از بهترین قرص های ماشین ظرفشویی و محبوب‌ترین آن‌ها در جهان شناخته شده بود که در ساخت آن از فرمول‌های مختلفی استفاده می‌‌شد و در چند نوع مختلف به بازار عرضه شده که تفاوت قرص های ظرفشویی فینیش نیز در همین است. در مقایسه قرص های ماشین ظرفشویی فینیش با سایر برندهای دیگر می‌توان گفت که در ساختار آن از ترکیباتی استفاده شده که کمک می‌کند ضمن تمیزی ظروف مختلف، سلامت آن‌ها نیز حفظ شود. همچنین باعث می‌شود که طول عمر ماشین ظرفشویی نیز از نظر فنی افزایش یابد. به انواع قرص های ماشین ظرفشویی فینیش می‌توان در موارد زیر اشاره کرد.

http://file.tesmino.ir/content/35484056/image_1c897ea25d224cbbf5e9e82afcdde3c0bb702979.png

  • قرص کلاسیک فینیش

این قرص قدیمی‌ترین محصول برند فینیش Finish  است و تأثیر بسیار خوبی در شست و شو و ضدعفونی کردن ظروف دارد اما لازم است در کنار آن از نمک ماشین ظرفشویی و جلادهنده هم استفاده کنید تا درخشندگی ظرف‌ها دو چندان شود که البته اگر موضوع درخشندگی بیش از حد برایتان مهم نیست نیازی به استفاده از جلادهنده نخواهید داشت.

  • قرص همه‌کاره فینیش

هر چه میزان استفاده از دستگاه ماشین ظرفشویی در جهان افزایش پیدا کرد، شرکت‌های تولید کننده انواع قرص ماشین ظرفشویی نیز سعی کردند مدل‌های جدیدتر و البته کامل‌تری از انواع قرص های ماشین ظرفشویی را به بازار عرضه کنند. این قرص‌ها به مدل همه کاره معروف شدند و دارای نمک، جلادهنده و محافظت کننده ماشین ظرفشویی هستند و بنابراین ترکیب فوق العاده آن می‌تواند کمک کند ظرف‌های شما با قدرت و شرایط بهتری شسته و تمیز شوند.

  • قرص کوانتوم فینیش

از دیگر انواع قرص های ماشین ظرفشویی فینیش که به بازار آمده و ترکیب کاملی از دو قرص قبلی است می‌توان به مدل کوانتوم اشاره کرد. تفاوت قرص های ظرفشویی فینیش در این مدل آن است که علاوه بر برخورداری از ویژگی‌های قبلی دارای رایحه‌های متنوعی نیز می باشد.

قرص ماشین ظرفشویی فیری FAIRY

از بهترین قرص های ماشین ظرفشویی دیگری که در بازار وجود دارد می‌توان به قرص فیری اشاره کرد. این قرص نیز در مدل‌های متنوع و در بسته‌هایی با تعداد مختلف به بازار عرضه شده است که با شست و شویی عالی ضمن از بین بردن چربی‌ها و آثار به جا مانده از غذا تمامی ظروف کثیف را تمیز کرده و آن‌ها را جلا خواهد داد. تفاوت قرص های ظرفشویی فیری در این است که در پودر آن از آنزیم‌هایی بهره گرفته شده است که آثار سخت به جا مانده از مواد غذایی را به خوبی پاک کرده و آن‌ها را درخشان می‌کند. قرص ‎های ماشین ظرفشویی فیری در مدل‌های JAR و مدل های Platinum و Platinum Plus تولید شده‌اند و در بسته‌های 43، 72،84 تا 115 عددی در بازار موجود است.

مزیت استفاده از انواع قرص های ماشین ظرفشویی

به طور کل استفاده از ماشین ظرفشویی مزایای زیادی دارد و به شما کمک می‌کند شست و شوی حجم زیادی از ظرف‌ها که در آشپزخانه‌تان جمع شده است را بر عهده این دستگاه بگذارید و خودتان به انجام کارهای دیگر پرداخته و یا استراحت نمایید. حال اگر برای شست و شوی ظروف در این دستگاه از قرص‌های ماشین ظرفشویی با کیفیت موجود در بازار نیز استفاده کنید از مزایای متنوعی بهره‌مند خواهید شد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • از بین بردن چربی‌های موجود روی ظروف و داخل ماشین ظرفشویی

این نوع قرص‌ها علاوه بر زدون چربی‌ها کمک می‌کنند تا انسداد و گرفتگی‌هایی که در اثر چربی‌ها در صافی‌های ظرفشویی به وجود آمده برطرف شود. بخاطر همین قابلیت ویژه قرص‌ های ماشین ظرفشویی است که از آن برای تمیز کردن قسمت‌های دیگر خانه مانند سینک ظرفشویی و سرویس بهداشتی نیز استفاده می‌شود.

  • جلادهنده ظروف

اگر می‌خواهید ظروف شما علاوه بر شسته شدن جلا و درخشندگی بیشتری پیدا کنند به شما پیشنهاد می‌کنیم از مدل‌هایی از این قرص استفاده کنید که از درصد جلادهندگی بالاتری برخوردار است.

http://file.tesmino.ir/content/35484056/image_7ebd37c96bbf3070541024ed77d58223d235d069.png

  • قابل استفاده درهمه ماشین‌های ظرفشویی

از دیگر ویژگی‌های انواع قرص های ماشین ظرفشویی می‌توان به قابلیت استفاده آن‌ها در همه ماشین ظرفشویی‌هایی که با برندهای مختلف تولید شده‌اند اشاره کرد.

در مطالب بالا سعی کردیم با مقایسه قرص های ماشین ظرفشویی فینیش و فیری اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید یکی از بهترین قرص های ماشین ظرفشویی را برای شست و شوی ظروف انتخاب نمایید. این محصولات تفاوت چندانی در ساختار ندارند و شما می‌توانید به راحتی از هریک از این برندها استفاده نمایید. تفاوت قرص های ظرفشویی فیری و فینیش می‌تواند کمی در مدل ظاهری آن‌ها و همچنین در تعداد قرص‎های داخل بسته‌بندی باشد که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. در غیر این صورت تفاوت ساختاری چندانی با هم در مدل‌های ساده و کلاسیک‌شان ندارند مگر آن که شما بخواهید محصولی را خریداری کنید که درصد جلادهندگی و چربی‌زدایی بالاتری داشته باشد.

معرفی فروشگاه اینترنتی ارس خرید

ارس خرید فروشگاهی اینترنتی است که کار خرید محصولات مختلف را برای افرادی که مایلند خرید خود را از منطقه آزاد ارس و جلفا انجام دهند ساده کرده و این امر به راحتی و به صورت آنلاین انجام خواهد گرفت.

در فروشگاه اینترنتی ارس خرید به آدرس الکترونیکی https://araskharid.com انواع کالاها، محصولات آرایشی، محصولات سلامتی و بهداشتی، پوشاک و همچنین انواع محصولات غذایی، کالاهای خانه و آشپزخانه و .. ارائه شده است. انواع قرص های ماشین ظرفشویی که پیشتر به آن پرداختیم یکی از محصولات ارائه شده توسط ارس خرید است که می‌توان این محصول و سایر کالاهای دیگر را تنها با چند کلیک خریداری کرده و درب منزل یا محیط کار خود تحویل گرفت. برای خرید از این فروشگاه مطمئن اینجا کلیک کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین