واکنش شستا به لیست منتشره در فضای مجازی

اقتصادی،   4000420104 ۱۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷ تکراری یا غیرقابل انتشار
واکنش شستا به لیست منتشره در فضای مجازی

الف / بدنبال انتشار نامه دیده بان شفافیت و عدالت در الف مدیر عامل شرکت شستا  با ارسال توضیحاتی خواستار انتشار آن شد .

**************************

جناب آقای دکتر احمد توکلی

رئیس محترم هیأت مدیره سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت

سلام علیکم

احتراماً، در خصوص لیست منتشر شده در فضای مجازی در مورد مشاوران شستا و سپس انتشار نامه جنابعالی خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت پاسخگویی در مورد لیست کذب و خلاف واقع منتشره در سایت سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت و نیز سایت الف نکات ذیل را به استحضار می‌رساند:

1- از سوی آن مجموعه محترم هیچ گونه نامه یا مکاتبه‌ای جهت توضیحات واصل نشده بود. بدیهی است اگر آن عزیز درخواست اطلاعات را داده بودند، حتما موارد سریعتر به اطلاع می‌رسید، کما این که در همان زمان توضیحات مکتوب طی نامه شماره 4445/1/11 مورخ 16/04/1400 به سازمان بازرسی کل کشور ارسال گردید.

2- بدیهی است انتخاب و استفاده از مشاورین در جهت پیشبرد برنامه‌ها، اهداف و نظارت بر هلدینگها در مجموعه‌ای با مختصات شستا از اختیارات مدیریت مجموعه است.

3- در لیست مذکور نام برخی افراد آورده شده که هیچگونه ارتباط استخدامی و دریافت حقوق از شستا ندارند.

4- در لیست مزبور سعی شده است آن گونه القا شود که افراد لیست در محل کار خود حضور ندارند و یا کار سازمانی مشخصی بر عهده ندارند که در ذیل به کذب و خلاف واقع بودن مطالب درج شده اشاره می‌گردد:


1- مهدی نوراحمدی: 

آقای دکتر مهدی نوراحمدی دارای مدرک دکترای مدیریت قراردادهای بین المللی نفت وگاز و کارشناسی ارشد اقتصاد از دانشگاه امام صادق علیه السلام با 17 سال سابقه کار و قریب 15 سال سابقه مدیریتی در مراکز دانشگاهی (3 سال هیأت علمی دانشکده اقتصاد و مدیر امور آموزشی دانشگاه امام صادق علیه السلام) و هلدینگ‌ها و شرکت‌های نفتی (بیش از 11 سال مشتمل بر عناوینی همچون مدیر برنامه‌ریزی و سرمایه گذاری شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران، عضو هیأت مدیره شرکت خدمات حفاری سروک کیش، عضو هیأت مدیره شرکت پتروشیمی فسا، مدیرعامل و عضو هیأت مدیره موسسه مطالعات انرژی سبحان)، از 11/10/1397 با سمت مدیر حوزه مدیریت فعالیت دارند که وظایف ایشان کاملا تعریف شده است و ادعای "تهیه پاورپوینت برای مدیرعامل" به عنوان شرح وظیفه دون شأن ایشان می‌باشد. بنابراین مطالب منتشر شده کاملا خلاف واقع و کذب محض است.

 

2- میثم دامدیده

نام صحیح ایشان، میثم دامیده است. نامبرده از 01/03/1399 با سمت مشاور پارلمانی مدیرعامل مشغول شده و کلیه امور پارلمانی شستا و هماهنگی‌ها با معاونت پارلمانی وزارتخانه و مجلس شورای اسلامی طبق شرح وظایف مربوط توسط ایشان صورت می‌گیرد. هرچند نامبرده وقت و انرژی بسیار بیشتری در شستا صرف می‌کند، لیکن قرارداد ایشان، قرارداد 60 ساعتی منطبق بر قانون و دستورالعملهای مربوط در شستا می‌باشد. حضور ایشان در شستا بسیار بیشتر از 60 ساعت ذکر شده در قرارداد است و به ایشان بابت حضور مازاد، هیچ پرداختی صورت نمی‌گیرد. با توجه به نوع فعالیت ایشان، بخش زیادی از فعالیتهای وی در رفت و آمد به مجلس شورای اسلامی و هماهنگی با معاونت پارلمانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صرف می شود و کمترین بررسی میدانی حجم وقت‌گذاری ایشان را اثبات می‌کند. لذا مطالب منتشره در خصوص ایشان کذب محض است.

3- مهدی خراسانی

آقای دکتر سید مهدی خراسانی با دکترای روابط بین الملل و با سابقه کاری سه سال مدیرعاملی شرکت سفر کارت ملی، بیش از 12 سال کارشناس ارشد مرکز تحقیقات مجمع تشخیص مصلحت نظام و 5 سال مدیر حوزه ریاست گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی از تاریخ 01/09/1399 با عنوان کارشناس اداری و منابع انسانی در حوزه مدیریت مدیرعامل مشغول به کار شده است. در ضمن ایشان مشاور حوزه ریاست شستا نیست و مطالب منتشره در خصوص ایشان کذب محض و خلاف واقع است.

4- محمد الله خواه

نام صحیح ایشان، مهدی الله خواه است. نامبرده با سمت کارشناس بازرسی به صورت تمام وقت در بازرسی شستا مشغول به انجام وظیفه می‌باشد. لازم به ذکر است ایجاد و تقویت بخش بازرسی با هماهنگی سازمان بازرسی کل کشور در جهت نظارت بر عملکرد و پیگیری پرونده‌های سازمان بازرسی در شرکت‌ها صورت گرفته است. لذا درج عنوان "بدون حضور و بدون شغل" به عنوان شرح وظیفه برای ایشان کذب محض است.

5- مهدی یاراحمدی

نام صحیح ایشان، علی یاراحمدی است. نامبرده کارشناس تمام وقت بازرسی می‌باشد. در ضمن، ایشان از شرکت کربن ایران به شستا مأمور شده اند. لازم به ذکر است ایجاد و تقویت بخش بازرسی با هماهنگی سازمان بازرسی کل کشور در جهت نظارت بر عملکرد و پیگیری پرونده‌های سازمان بازرسی در شرکت‌ها صورت گرفته است. لذا درج عنوان "بدون حضور و بدون شغل" به عنوان شرح وظیفه برای ایشان کذب محض است.

6- فرهنگ فصیحی

آقای دکتر سید فرهنگ فصیحی با مدرک دکترای مهندسی صنایع از دانشگاه امیرکبیر، از نخبگان شناخته شده در امور دانش بنیان و فناوری‌های نوین هستند. نامبرده از تاریخ 26/05/1399 تا 30/09/1399 در شستا با عنوان مشاور مدیرعامل در امور نوآوری و اقتصاد دانش بنیان مشغول به کار شد که به دلیل مخالفت وزارت نفت با مأموریت ایشان، با شستا قطع همکاری نموده و به وزارت نفت بازگشت. مؤکدًا تصریح می‌شود که علی‌رغم زحماتی که ایشان در شستا متقبل شدند، هیچ پرداختی هم به ایشان صورت نگرفته است و مطالب منتشره در خصوص ایشان کذب محض است.

7- مجید دبیریان

ایشان از 27/11/1399 با عنوان دستیار ویژه مدیرعامل در امور استانها و سرمایه‌گذاری شستا مشغول به کار شده‌اند و علاوه بر مسائل مربوط به استانها، پروژه‌ها و شرکت‌ها، امور مربوط به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شرکت‌های تابعه شستا را نیز پیگیری می‌کنند و لذا شرح وظیفه "بدون مسئولیت و حضور نامنظم" کذب محض است.

8- محمد کبیری

ایشان معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند.

9- مریم جمشیدی

ایشان مشاور رسانه‌ای شرکت شیمی دارویی داروپخش است و امور مربوط به روابط عمومی آن شرکت را نیز بر عهده دارد. نامبرده هیچ گونه رابطه و قرارداد همکاری تحت هیچ عنوان با شستا نداشته و تبعا هیچ پرداختی هم به ایشان صورت نگرفته است. بنابراین ایشان به هیچ وجه مشاور رسانه‌ای شستا نبوده است. لذا مطالب منتشره در خصوص ایشان کذب محض است.

ضمنا در نامه منتشره اشاره شده است «علی‌رغم ادعای ایجاد شفافیت ...»، که با یک مراجعه ساده به سایت شستا به آدرس www.ssic.ir می‌توان کلیه مستندات عملکرد و دستاوردهای شستا در حوزه ارتقای شفافیت را مشاهده و در صورت تمایل با عملکرد سایر هلدینگهای مشابه در زمینه شفافیت مقایسه نمود.

انتظار دارد مطابق قانون و در جهت حمایت از افرادی که دلسوزانه و شبانه‌روز در جهت ایفای مسئولیت خود تلاش می‌کنند، اطلاع رسانی و ابهام زدایی لازم صورت پذیرد.

مراتب جهت استحضار و بهره‌برداری ایفاد می‌گردد.

 

دکتر محمد رضوانی فر

مدیرعامل

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۰۸۸۰۰۹۱۲:۰۸:۵۳ ۱۴۰۰/۴/۲۱
اولا روابط عمومی بیسواد که طبعا را تبعا بنویسد نوبره! دوما ملت میخاد بدونه بابت این همه پولی که از سفره و دارو و تحصیل و زندگی و هزار بدبختی مردم زده میشه این جماعت چه مشورتی به اون رئیس داده اند که روزبروز وضعشان بدتر میشه!
ناشناس۲۰۸۸۱۷۲۱۳:۳۷:۴۳ ۱۴۰۰/۴/۲۱
داداچ. تبعا درسته. اون طبعا از طبع میاد.
ناشناس۲۰۸۸۵۹۵۱۷:۱۴:۴۶ ۱۴۰۰/۴/۲۱
تبعا درسته .
ناشناس۲۰۸۸۰۲۳۱۲:۲۱:۴۳ ۱۴۰۰/۴/۲۱
فعلا در مرحله اول خبر يعني انكار هستيم تا بعد مشخص مي شود
ناشناس۲۰۸۸۰۹۱۱۲:۵۵:۱۸ ۱۴۰۰/۴/۲۱
جالب اینجاست که در این نامه هم تحصیلات و حتی سابقه خیلی از افراد ذکر نشده !
ناشناس۲۰۸۸۱۲۹۱۳:۱۶:۱۶ ۱۴۰۰/۴/۲۱
نتیجه این همه تلاش دلسوزانه مسئولین شده این ؟
ناشناس۲۰۸۸۱۳۰۱۳:۱۶:۴۴ ۱۴۰۰/۴/۲۱
اگر در حال تغییر دولت نمیبودیم شاید اینها حتی به خود زحمت پاسخ را هم نمیدادند و مردم و رسانه ها را آدم حساب نمیکردند. این ترس از دولت جدید و شخص رئیس آن چه اضطرابی در بین مدیران متخلف ایجاد کرده است؟
ناشناس۲۰۸۸۲۱۱۱۳:۵۱:۰۱ ۱۴۰۰/۴/۲۱
گشت ارشاد مدیران باید با قدرت و سرعت تشکیل و فعال شود
ناشناس۲۰۸۹۵۳۲۰۸:۰۱:۱۳ ۱۴۰۰/۴/۲۲
نه اینکه گشت ارشاد خیلی تجربه موفقی بود؟
علی۲۰۸۸۲۹۸۱۴:۳۱:۳۶ ۱۴۰۰/۴/۲۱
سمت ها و وظایف من درآوردی . هرکسی از راه میررسه میشه مشاور و مدیر و کارشناس یچیزی...
ناشناس۲۰۸۸۸۰۰۱۹:۲۸:۱۷ ۱۴۰۰/۴/۲۱
وقتی که تکذیب کردن پس بدونید حتما یه خبری هست
ناشناس۲۰۸۸۹۰۲۲۰:۴۲:۱۸ ۱۴۰۰/۴/۲۱
هردم از این باغ بری می رسد تازه تری تازه تری می رسد دولت سیلبریتی ها دست خوش
ناشناس۲۰۸۹۵۳۱۰۸:۰۰:۴۴ ۱۴۰۰/۴/۲۲
تخلفات در مجموعه شستا بیش از این حرفهاست.
صمد۲۰۸۹۶۶۱۰۹:۲۶:۱۹ ۱۴۰۰/۴/۲۲
سلام.تبعا یا طبعا (غلط املایی) فعلا مهم نیست مهم اینه که شستا چطور اداره میشه؟آیا واقعا مدیران دلسوز سرکارند؟
ناشناس۲۰۹۱۰۷۷۱۷:۰۲:۵۱ ۱۴۰۰/۴/۲۲
بازم تایید وتکذیب مسئولین شروع شد کم سوادی مسئولین ژنتیکیه !! خودتون ناراحت نکنید
علی۲۰۹۱۱۲۹۱۷:۱۷:۵۷ ۱۴۰۰/۴/۲۲
اولا تکلیف شستا خودش معلومه . شفاف نیس . دوما بگید با سفارش کیا اومدن سر کار و با کیا نسبت دارن .
داود۲۰۹۱۶۲۵۲۰:۴۶:۰۸ ۱۴۰۰/۴/۲۲
بازم ماست مالی وتوضیحات صدمن ی غاز.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  21. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  22. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  23. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  24. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  25. اسراییل چه باید بکند؟ 

آخرین عناوین