زاکانی: فردا مترو و اتوبوس رایگان است

  4050229101 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

شهردار تهران می‌گوید که تا تصمیم نهایی شورا مترو و اتوبوس همچنان رایگان است.

زاکانی: فردا مترو و اتوبوس رایگان است

به گزارش فارس، شهردار تهران علیرضا زاکانی دقایقی پیش گفت که مترو و اتوبوس همچنان رایگان است.
با شروع جنگ تحمیلی شهرداری تهران با مصوبه شورای اسلامی شهر تهران حمل‌ونقل عمومی (مترو و اتوبوس)را رایگان کرد و فرصت فردا تمام می‌شد.
شهردار تهران گفت که رایگان بودن حمل‌ونقل با تصمیم شورا آغاز شده و‌ تا تصمیم بعدی شورا هم که در هفته آینده گرفته می‌شود، ادامه دارد و خدمات کمافی سابق رایگان ارائه و استقبال مردم هم از این‌طرح‌خوب بوده است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۲۱۰۶۹۶۱۳:۳۹:۱۷ ۱۴۰۵/۲/۳۰
نه تهران را از درآمد محروم کنیم نه کلا رایگان کنیم برای راحتی مردم پایتخت در زمان جنگ میتوان بلیطها را ارزان کرد
yektanetتریبون

آخرین عناوین