گروسی: هیچ تاسیسات هسته‌ای نباید هدف قرار بگیرد

  4050229103 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

«رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز سه‌شنبه با ابراز نگرانی نسبت به حمله به تاسیسات هسته‌ای و «غیرقابل قبول» خواندن آن تاکید کرد که هیچ تاسیسات هسته‌ای نباید هدف قرار بگیرد.

گروسی: هیچ تاسیسات هسته‌ای نباید هدف قرار بگیرد

به گزارش ایسنا، به نوشته «العربیه»، گروسی در سخنانی ادعا کرد: «ما از دیپلماسی حمایت می‌کنیم و بر ضرورت راستی‌آزمایی تاسیسات هسته‌ای ایران توسط آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید داریم.»

وی در ادامه با ابراز نگرانی نسبت به حمله به تاسیسات هسته‌ای و «غیرقابل قبول» خواندن آن تاکید کرد که هیچ تاسیسات هسته‌ای نباید هدف قرار بگیرد.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همچنین خواستار خویشتن‌داری حداکثری تمامی طرفین شد و گفت که آژانس اتمی از نزدیک تحولات را دنبال می‌کند و آماده پاسخ به هرگونه وضعیت اضطراری در کشورهای حوزه خلیج فارس است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۲۱۰۵۸۳۰۸:۰۸:۳۵ ۱۴۰۵/۲/۳۰
ساعت خواب ، گروسی صهیونیست ، یعنی هسته ایی امارات از هسته ایی فردو ونطنز واصفهان هسته ایی تره ،رادیواکتیوتره ویاخونش رنگین تره
ناشناس۴۲۱۰۵۹۰۰۸:۳۰:۴۴ ۱۴۰۵/۲/۳۰
چطور این حرفها رو بعد از جنگ 12 روزه و حمله آمیریکا به تاسیسات هسته ای فوردو و نطنز در اصفهان مطرح نکرد؟
فخریان۴۲۱۰۷۰۰۱۳:۴۶:۰۸ ۱۴۰۵/۲/۳۰
آقای گروسی حرفی رو که باید ماهها قبل میزدین الان زدین میگیم اشکال نداره حالا که مراکز هسته ای رو زدن و حمله کردن و خطر آفرینی نمودن وظیفه آژانس بین المللی انرژی هسته ای در مقابل حمله کنندگان چیست ؟
ناشناس۴۲۱۰۷۰۲۱۳:۴۷:۱۸ ۱۴۰۵/۲/۳۰
گروسی باید هر چه زودتر به خاطر همکاری با متجاوزین برکنار بشه
yektanetتریبون

آخرین عناوین