مشاوره پیش از طلاق؛ بهترین راه پیشگیری از جدایی زوجین

گزارش بازرگانی،   4010505087 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

مشاوره پیش از طلاق بهترین راه برای حفظ یک زندگی مشترک است. میتوانید در سایت ویکی روان از خدمات مشاوره آنلاین طلاق صوتی و تصویری استفاده کنید.

مشاوره آنلاین طلاق و ضرورت مشاوره پیش از اقدام به طلاق

در برخی مواقع، افرادی که ازدواج کرده‌اند پس از مدتی تصمیم می‌گیرند از هم جدا شوند. این اتفاق ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد؛ اما در بسیاری از مواقع، عجله باعث گرفتن تصمیم‌های نادرست خواهد شد. یکی از مراحلی که شما پیش از طلاق باید طی کنید، پشت سر گذاشتن جلسات مشاوره می‌باشد. امروزه مشاوره آنلاین طلاق و جلسات حضوری متعددی برگزار می‌شوند تا در صورت امکان، زوجین به زندگی خود ادامه دهند و مشکلات بین خود را رفع کنند. حتی اگر افراد بخواهند به طور قطعی از هم جدا شوند، در بسیاری از مواقع این جلسات مشاوره پیش از طلاق، به آن‌ها کمک می‌کند از حقوق خود با خبر شوند و مراحل قانونی را به بهترین شکل ممکن پیش ببرند. در این مقاله قصد داریم چرایی مشاوره آنلاین طلاق و جلسات حضوری را برای شما بازگو کنیم و ویژگی‌های یک مرکز مشاوره خوب را نیز با شما در میان بگذاریم. همچنین تأثیر مشاوره و انتخاب یک فرد مجرب را بررسی خواهیم کرد.

ضرورت مشاوره قبل طلاق

مشاوره آنلاین طلاق و ضرورت مشاوره پیش از اقدام به طلاق

بسیاری از افراد پس از مدتی زندگی کردن، به دلایل مختلف تصمیم می‌گیرند از هم طلاق بگیرند. خیلی از این جدایی‌ها نیز در مراحل اولیه زندگی رخ می‌دهند. این مسئله می‌تواند ریشه‌های عمیقی داشته باشد و یا هر فرد برای تصمیمی که گرفته است، دلیل قطعی ارائه دهد. به هر ترتیب، یکی از مراحلی که شما باید برای انجام کارهای طلاق پیش ببرید، مشاوره برای طلاق می‌باشد. مشاوره آنلاین طلاق و یا انواع  جلسات حضوری، معمولاً توسط متخصصین این حرفه ارائه می‌شوند و در بسیاری از موارد با از بین بردن سوء تفاهمات و ارائه راه حل‌های درست، باعث می‌شوند افراد از تصمیمشان منصرف شوند.

از طرفی مشاوره آنلاین طلاق، به شما کمک می‌کند با فشارهای روانی و استرسی که در زمان دادگاه و انجام کارهای طلاق با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنید، راحت تر کنار بیایید و تصمیم‌های عاقلانه‌تری بگیرید.  علاوه بر تمامی این مسائل، حتی اگر تصمیم شما برای جدایی صد در صد هم باشد، با آگاهی به مسائلی حقوقی‌تان و کنترل روی احساسات، می‌توانید این روند را با دیدگاه بهتری همراهی کنید. در نتیجه باید با یک مشاوره قابل اعتماد و حرفه‌ای صحبت کنید. به یاد داشته باشید که مشاوره آنلاین طلاق و نتیجه آن، می‌تواند آینده شما را تحت تأثیر قرار دهد؛ بنابراین بهتر است در انتخاب یک مرکز و مشاورین باسابقه و حرفه‌ای، دقت داشته باشید.

مشاوره استرس و اضطراب چه کمکی به زوجین می‌کند؟

زمانی که شما برای مشاوره طلاق آنلاین و یا حضوری اقدام می‌کنید ممکن است تحت شرایط روانی  نامتناسبی باشید و تصمیمات عجولانه بگیرید. در واقع این اتفاقات به دلیل خشم که در بین زوجین وجود دارد ممکن است حقوق یکی از طرفین یا هر دو ضایع شود. در نتیجه شما باید با  مراجعه به یک مشاوره حرفه‌ای از او کمک بگیرید تا در ابتدا استرس و اضطراب ناشی از این دوران را کنترل کرده و از بین ببرید. سپس در درجه دوم اجازه ندهید خشم و عصبانیت شما باعث انجام کار عجولانه‌ شود و یا تصمیم بگیرید که حقوق شما تحت شعاع قرار بگیرد. فراموش نکنید پروسه طلاق به طور کلی استرس زا و سخت می‌باشد و بهتر است این دوران را به همراه یک فرد آگاه و با تجربه از این مسائل راحت‌تر پشت سر بگذارید.

در جلسه مشاوره طلاق چه بگوییم؟

مشاوره طلاق آنلاین در ویکی روان

در جلسه مشاوره طلاق آنلاین یا حضوری، شما می‌توانید درباره دلایل تصمیمتان برای طلاق و موضوعات مربوط به آن صحبت کنید. در این جلسات، مشاوره به شما می‌کند مشکلات بین خود و همسرتان را شناسایی کرده و در صورت امکان، آن‌ها را برطرف نمایید. بسیاری از رابطه‌های زناشویی، به دلیل سوء تفاهم‌ها و تفاوت‌های عقیده‌ای به پایان می‌رسند و این مشاوره، می‌تواند در رفع بعضی مشکلات کمک کند.

 

اگر بعد از بررسی‌های لازم، طرفین هنوز هم اصرار به طلاق داشتند و مشکل آن‌ها غیر قابل حل بود، مشاوره آنلاین طلاق و فرد مسئول، گواهی عدم انصراف از طلاق را برای آن‌ها صادر خواهد کرد. علاوه بر دلایل طلاق، شما در این روند آسیب کمتری می‌بینید و می‌توانید با استرس و اضطراب دوران جدایی کنار بیاید. همچنین به حقوق خودآگاه خواهید شد و می‌دانید چگونه با داشتن سیاست درست و ارائه مدارک کافی، از حقوق قانونی خود بهره‌مند شوید. مشاوره استرس و اضطراب، تأثیر زیادی در آرامش شما خواهد گذاشت.

عواقب شرکت نکردن در جلسات مشاوره طلاق

پروسه طلاق  زمان‌بر خواهد بود و انرژی روانی زیادی را از افراد می‌گیرد. جلسات مشاوره آنلاین طلاق و جلسات حضوری، بسیاری از مشکلات را حل کرده و باعث می‌شوند فرد با خیا‌ل ‌راحت‌تری برای قدم‌های بعدی اقدام نماید. اگر جلسات مشاوره قبل طلاق شرکت نکنید، در درجه اول ممکن است خودتان از عملکرد عجولانه‌ای که داشتید، پشیمان شوید. همچنین مشاوره به شما کمک می‌کند به راحتی روال قانونی و همچنین این دوران چالش برانگیز را به بهترین شکل به اتمام برسانید. نرفتن به مشاوره، باعث می‌شود پل‌های پشت سر شما خراب شوند و حتی ممکن است از حقوقتان محروم شوید.

مشاوره آنلاین طلاق با ویکی روان

طی جلسات مشاوره، شما یاد می‌گیرید چطور با این موضوع برخورد کنید و چه روندی را دنبال نمایید تا هم آسیب کمتری به شما وارد شود و پروسه طلاق به بهترین شکل به اتمام برسد. همچنین در صورت حل شدن مشکلات، مشاوره آنلاین طلاق، به شما کمک خواهد کرد تا روابط خود را بهبود ببخشید. از طرفی بسیاری از افراد می‌توانند تصمیم خود را قطعی کرده و حتی در دوران پس از جدایی، تحت نظر مشاوره قرار بگیرند.

 یک مشاوره خوب و دلسوز، به شما کمک کرده با توجه به شرایط، منطقی‌ترین و بهترین تصمیم را بگیرید و با دیدگاهی منصفانه، شما را از حقوقتان مطلع می‌کند. در حقیقت شما می‌توانید با مراجعه به یک فرد با تجربه، یک همراه کار بلد و حرفه‌ای داشته باشید. بنابراین می‌توان برای گرفتن وقت مشاوره طلاق آنلاین از ویکی روان اقدام کنید. مشاوره روانشناسی ویکی روان با بهترین روانشناسان و  کارکنان حرفه‌ای، تمامی نیازهای شما را در چنین پرونده‌هایی پوشش می‌دهد.

جمع بندی

مشاوره طلاق به صورت‌های مختلفی انجام می‌شود و به افراد کمک می‌کند تا دید بازتری به این مسئله داشته باشند. در حقیقت پیش از صدور حکم طلاق، باید زوجین جلسات مشاوره پیش از طلاق را بگذرانند. در نتیجه انتخاب یک مشاوره حرفه‌ای لازم است تا هر فرد از حقوق خودآگاه شود و بهترین تصمیم را بگیرد.

دیدگاه کاربران

شیما۲۶۰۲۱۸۳۰۰:۰۷:۵۵ ۱۴۰۱/۵/۷
قبول دارم خیلی تاثیر داره مشاوره
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  18. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  19. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  20. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  21. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  22. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  23. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین