بهترین های پودر دکلره در سال ۲۰۲۰

گزارش بازرگانی،   3990810074

دکلره کردن چیست؟ انواع روش های دکلره؟ ویژگی‌های پودر دکلره خوب؟ قابلیت پلکس موجود در پودر دکلره چیست؟ چرا بعد از دکلره کردن موها شروع به ریزش می‌کنند؟ آیا دکلره کردن در دوران بارداری  مشکلاتی به وجود می‌آورد؟ پودر دکلره ذغالی چیست؟ بهترین های پودر دکلره در سال 2020 کدام است؟ 

 انواع روش های دکلره؟

دکلره کردن موها با محصولات متنوعی صورت می‌گیرد. برخی از محصولات دکلره مو، پودر‌ها و دکو کرم‌ها هستند که پودرها به دلیل ویژگی‌های فراوانی که دارد بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند و کاربرد بیشتری نسبت به دکو کرم‌ها دارند.

 دکو کرم‌ها علاوه بر مواد پودرهای دکلره از مقداری روغن نیز تشکیل شده اند. روغن موجود در این محصولات باعث شده است تا فرآیند بی رنگ کردن موها با سرعت کم‌تری انجام شود و در نتیجه آسیب کمتری به نسبت پودر دکلره به موها وارد شود. این محصول برای موهای ضعیف‌تر مناسب می باشد.

ویژگی‌های پودر دکلره خوب؟

به طور کل پودرهای دکلره خوب و پودرهای دکلره اورجینال، باید بدون بو و گاز باشند و زمانی که از فاصله حدودا 30 سانتی متری به درون ظرف ریخته می‌شود بخار و گازی از آن بلند نشود. همچنین بعد از ترکیب با اکسیدان‌ها نباید کف ایجاد کنند.

قابلیت پلکس

برخی محصولات دکلره مو دارای خاصیت پلکس می‌باشند که از ویژگی‌های بارز این محصولات به حساب می آید. پلکس مو به عنوان یک محافظ برای موها عمل می‌کند و  پیوند و ساختار مو را تقویت می بخشد. پلکس مو باعث می شود تا موهای دکلره آسییب نبیند و مو ها را در شرایط ویژه‌ای نگه داری می کند. قابلیت پلکس مو هم موها را ترمیم می سازد و هم موجب زیبایی هر چه بیشتر موها می شود. برای موهای آسیب دیده محصولاتی که قابلیت پلکس مو را دارند بسیار مناسب می باشند.

چرا بعد از دکلره کردن موها شروع به ریزش می‌کنند؟

در واقع بعد از دکلره کردن، ریشه موها ضعیف می‌شود و به ساختار مو آسیب وارد می‌شود. این ضعیف شدن موها در نهایت منجر خشکی موها و ریزش مو می‌شود. اما این اتفاق می‌تواند به دلیل استفاده از محصولات نامرغوب و بی کیفیت رخ دهد و در صورت استفاده از محصولات باکیفیت و اورجینال می‌توان این آسیب ها را تا حد بسیار زیادی کاهش داد.

آیا دکلره کردن در دوران بارداری مشکلاتی به وجود می‌آورد؟

هر چیزی که روی پوست قرار می دهید تمایل دارد از طریق منافذ موجود در پوست به داخل بدن شما نفوذ کند. در دوران بارداری پوست حساس و خارش می یابد و استفاده از مواد سفید کننده مثل پودر دکلره می‌تواند منجر به نفوذ مواد آن در بدن شود.

این مواد شیمیایی عملکردی شبیه دارو دارند که باعث روشن شدن مو می شود. در فرآیندهای آنزیمی که منجر به تولید ملانین می شود (که باعث تیره شدن پوست می شود) تداخل ایجاد می کند.

توصیه می شود در دوران بارداری استفاده نشود و در صورت لزوم با پزشک معلاج مشورت کنید.

پودر دکلره ذغالی چیست؟

نوع دیگری از پودرهای دکلره، پودر دکلره ذغالی است. این پودر دارای کربن فعال است. کربن، رنگدانه‌های مو را تحریک میکند و قرمزی مو را از بین می‌برد. پودر دکلره ذغالی آسیبی به مو پوست نمی‌رساند و ضمن تقویت ساختار موها، باعث از بین رفتن سلول های مرده پوست می‌شود.همچنین چربی اضافی مو را از بین برده و از شوره سر جلوگیری می‌کند.                                                                                                     

استفاده از پودر دکلره ذغالی برای بار اول توصیه نمی‌شود و بهتر است که دفعه اول از پودر دکلره آبی یا سفید استفاده کنید، اگر موها به روشنی مدنظرتان نرسید برای دفعه‌های بعدی میتواند با استفاده از این پودر به صورت کامل مو را روشن کنید بدون اینکه هیچ آسیبی به مو یا پوست سر وارد شود.

بهترین برندهای پودر دکلره 2020 کدام است؟ 

اکنون که با دکلره کردن و انواع پودرهای دکلره آشناییت پیدا کرده‌اید نوبت به معرفی پودرهای دکلره باکیفیت می‌رسد. طبق آمارها هر ساله میل به رنگ کردن موها در خانم‌ها بیشتر می‌شود و به طبع آمار استفاده از پودرهای دکلره نیز بالاتر می‌رود. در سال 2020 محصولات متنوعی از پودرهای دکلره مورد استفاده قرار گرفته‌اند که هر کدام دارای ویژگی‌های منحصر به فرد خود هستند.

پودر دکلره شوارتسکوف:

پودر دکلره شوارتسکوف از محصولات آلمانی با کیفیت بالا می‌باشد. این پودر دکلره در بسته بندی‌های مقاوم و متنوعی قرار دارند که به طول عمر محصول می‌افزایند. این پودر دکلره در دو مدل بلوند می و ایگورا موجود می‌باشد.

پودر دکلره شوارتسکوف توانایی روشن‌سازی موها تا 9 پایه و در مدت زمان 45 دقیقه دارا می‌باشد. این پودر علاوه بر بی‌رنگ کردن موها باعث روشن‌سازی موها نیز می‌شود. پودر دکلره شوارتسکوف با قابلیت پلکس مو، موجب تقویت مو نیز می‌شود. 

عوامل ضد زردی موجود در این پودر باعث جلوگیری از زرد شدن موها پس از دکلره می‌شود. پودر دکلره شوارتسکوف بدون غبار می‌باشد که استفاده از این پودر را بسیار راحت‌تر کرده است. 

پودر دکلره ولا:

پودر دکلره ولا محصولی از کشور آلمان می باشد. پودر دکلره مولتی بلوند بلوندر در بسته بندی‌های متفاوت و با توجه به میزان مصرف شما تولید شده است. این محصول فوق العاده می‌تواند موها را در مدت زمان بسیار کم تا 9 پایه روشن سازد. از ویژگی‌های این محصول این است که حین انجام کار نیاز به شارژ و استفاده مجدد مواد ندارد.

همچنین با داشتن خاصیت ضد زردی تمامی تناژ‌های زردی را از بین می برد و حالت مطلوبی بر روی موها ایجاد می‌کند. این محصول می‌تواند موها را تا مقدار زیادی روشن سازد و برای رنگ‌هایی که نیاز به پایه های بسیار روشن دارند بسیار مناسب خواهد بود. پودر دکلره ولا ضمن محافظت از مو، موهای شما را بدون آسیب به درجه‌های بسیار روشن می رساند.

پودر دکلره سلکتیو:

پودر دکلره سلکتیو، پودر دکلره بسيار ارگانیک و سالم و ساخت کشور ایتالیا می باشد. پودر دکلره سلکتیو با فرمول خاصی که دارد محصولی مناسب برای موهای ضعیف و پوست سر حساس می‌باشد. این محصول پودر دکلره بدون غبار می باشد و استفاده از آن بسیار راحت می‌باشد. این مسئله باعث می شود کسانی که به طور مداوم در معرض کار با پودر دکلره هستند دچار مشکلات ریوی نشوند. 

این  پودر حاوي كراتين و مواد نرم کننده کاتیونی است که به همین جهت از مو محافظت می‌کند. این محصول در بسته بندی های مناسبی قرار دارد و از نظر اقتصادي، مقرون به صرفه و مناسب استفاده در سالن ها و آرایشگاه ها می‌باشد. پودر دکلره سلکتیو به دلیل مواد به کار رفته در آن از پوسیدگی موها جلوگیری می‌کند.

پودر دکلره زیکو:

پودر دکلره زیکو، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد و مناسب برای انواع موها می‌باشد و با انواع روش های روشنایی مو سازگاری دارد. زیکو تولید کننده انواع لوازم آرایشی در کشور اسپانیا می‌باشد که محصولات آرایشی و مراقبتی ویژه‌ای را به بازار عرضه کرده است.

پودر دکلره زیکو در مدل‌های سفید، آبی، بنفش، مشکی و آبی پلکس موجود می‌باشد. این محصول می‌تواند موها را تا 9 درجه و بدون هیچ گونه آسیب رساندن به ساختار مو روشن سازد. از پودر دکلره زیکو برای تمام روش‌های روشن سازی مو می‌توان استفاده نمود. این محصول بدون غبار، گاز و بو است و در زمان استفاده احساس ناخوشایندی را ایجاد نمی‌کند.

پودر دکلره زیکو ضمن محافظت از ساختار موها موجب تقویت مو نیز می‌شود. پودر دکلر زیکو با قابلیت پلکس(مواد محافظ مو) موجب محافظت و نگهداری از ساختار و پیوند موهای آسیب دیده می‌شود.

 

پودر دکلره فارماویتا:

پودر دکلره فارماویتا محصولی ایتالیایی با قدرت و حفاظت بسیار بالا می باشد که توانسته است. این محصول موجب زبری و خرد شدن موها نمی‌شود و با استفاده از فن آوری پلکس و فرمول ویژه به  محافظت و حفظ پیوندهای ساختاری مو کمک می کند.

این محصول از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است که موجب کیفیت بالای کار می‌شود و نتیجه بهتری را فراهم می‌سازد. پودر دکلره فارماویتا برای انواع روش‌های دکلره محصولی ایده آل می‌باشد، این محصول را می‌توان با تمام اکسیدان ها استفاده نمود. 

پودر دکلره فارماویتا قدرت روشن کنندگی تا درجه 9+ را دارد. این پودر دارای رایحه سیب می باشد و بوی نامطبوعی ندارد و به راحتی می‌توان از ان استفاده نمود.

پودر دکلره cdc:

پودر دکلره CDC یک محصول ایتالیایی و کیفیت بالا است که در ترکیبات خود حاوی روغن جوجوا و کراتین است. این محصول دارای آنتی اکسیدان های طبیعی است که با رادیکال های آزاد مقابله می‌کند.

این محصول دارای روغن جووبا است که سموم پوست را به طور طبیعی تنظیم می‌کند. همچنین دارای کراتین می باشد که موها را تقویت می‌سازد. امولسیون محافظت کننده موجود در این محصول از آسیب های احتمالی به پوست جلوگیری می‌کند.

 از این پودر برای روشن کردن موهای رنگ شده به اندازه 6 تا 7 شماره استفاده می‌شود. این محصول دارای خاصیت ضد زردی مو است که آن را تبدیل به محصولی مناسب برای دکلره قوی، روشن کردن و هایلایت مو کرده است.

جمع بندی:

موارد فوق نمونه ای از محصولات با کیفیت و پر استفاده در سال 2020 بوده است که موجب رضایت اکثر مصرف کنندگان بوده است. استفاده از این محصولات ضمن کاهش آسیب های وارده به مو از آنها نیز محافظت می‌نماید. برای تهیه این محصولات می‌توانید به فروشگاه زیکوشاپ مراجعه کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  5. این صدای اقتدار ایران است ...

  6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  8. وحدت ملی با وعده صادق

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  15. کمی دیر نیست؟

  16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

آخرین عناوین