• آرایش کنید تا سرطان بگیرید!

    آرایش کنید تا سرطان بگیرید!

    آرایش کنید تا سرطان بگیرید! شنیدن چنین جمله‌ای اگر چه بهت‌آور است اما این حقیقتِ عیانِ بازار لوازم آرایشی در ایران است. حالا ماجرا چیست و چرا به چنین نقطه خطرناکی رسیده‌ایم؟

  • ۵ برابر کشورهای خاورمیانه لوازم آرایشی و بهداشتی می‌خریم!

    ۵ برابر کشورهای خاورمیانه لوازم آرایشی و بهداشتی می‌خریم!

    رئیس انجمن واردکنندگان فرآورده‌های بهداشتی آرایشی و عطریات ایران میزان قاچاق محصولات آرایشی و بهداشتی را ۲.۱ میلیارد دلار عنوان کرد و گفت: تحقیقات انجمن نشان می‌دهد ایرانی‌ها پنج برابر کشورهای خاورمیانه محصولات آرایشی و بهداشتی می‌خرند که البته این آمار از نظر توسعه یافتگی اتفاق خوبی است؛ چرا که خرید لوازم مراقبت از پوست، هزینه‌های درمانی را کاهش می‌دهد.

  • عمده محصولات آرایشی و بهداشتی خارجی تقلبی هستند/ عوارض فرآورده‌های تقلبی از "ضایعات پوستی" تا "کوری"

    عمده محصولات آرایشی و بهداشتی خارجی تقلبی هستند/ عوارض فرآورده‌های تقلبی از "ضایعات پوستی" تا "کوری"

    مدیرکل امور فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با بیان این‌که عمده محصولات آرایشی و بهداشتی خارجی که به صورت قاچاقی وارد کشور می‌شوند تقلبی هستند؛ عوارض مصرف فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی تقلبی را تشریح کرد.

  •  بهترین فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی را بشناسید‍!

     بهترین فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی را بشناسید‍!

    گزارش بازرگانی،
  • برآورد مصرف، صادرات و قاچاق لوازم آرایشی - بهداشتی/ روسیه، مهم‌ترین مقصد صادراتی

    برآورد مصرف، صادرات و قاچاق لوازم آرایشی - بهداشتی/ روسیه، مهم‌ترین مقصد صادراتی

    عضو انجمن واردکنندگان فرآورده‌های بهداشتی با بیان اینکه کل بازار مصرف لوازم آرایشی، بهداشتی و عطریات (به جز شوینده) در کشور ۷۰ همت است، گفت: از این میزان ۱۵ تا ۲۰ همت را کالاهای قاچاق و تقلبی تشکیل می‌دهد و تا ۱۰ همت به کشورهای عراق، تاجیکستان، روسیه و غیره صادر می‌شود که در حال حاضر بیشترین صادرات به روسیه است.

  • محصولات اصل اوریفلیم از کجا بخریم؟

    محصولات اصل اوریفلیم از کجا بخریم؟

    گزارش بازرگانی، 203162،

    همه ما خرید محصولات اصل را به محصولات اورجینال ترجیح می دهیم. به خصوص اگر پای یک برند نامی و معتبر در میان باشد. اگر به فکر خرید محصولات اصل اوریف لیم هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

  • عمده لوازم آرایش چشم در بازار قاچاق یا تقلبی است!  

    رئیس انجمن واردکنندگان فرآورده‌های بهداشتی:عمده لوازم آرایش چشم در بازار قاچاق یا تقلبی است!  

    رئیس انجمن واردکنندگان فرآورده‌های بهداشتی، آرایشی و عطریات ایران با بیان اینکه عمده لوازم آرایشی مخصوص چشم در بازار که برند هستند، یا از طریق قاچاق وارد کشور شده‌اند یا تقلبی هستند، گفت: برآورد می‌شود دو تا ۲.۵ میلیارد دلار لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در بازار ایران وجود دارد.

  • ترفندهای آرایشی بهاری

    ترفندهای آرایشی بهاری

    گزارش بازرگانی، 177856،

    حقیقت این است که هریک از خانم‌ها، فارغ از ترفندهای جدید آرایشی، سبکی مخصوص برای میکاپ روزانه خود دارند. با این حال صنعت زیبایی طبق سنت دیرینه خود، با فرارسیدن هر فصل، ترندهای جدید آرایشی را به نمایش می‌گذارد که اغلب وسوسه کننده هستند. حتی بیشتر آنها واقعا ارزش امتحان کردن دارند و می‌توانند پای ثابت روتین آرایش‌های فصلی و مناسبتی شما باشند.

  •  راهنمای خرید تجهیزات و لوازم آرایشگاهی

     راهنمای خرید تجهیزات و لوازم آرایشگاهی

    گزارش بازرگانی، 172701،