راهنمای کامل خرید و تبلیغات لباس

گزارش بازرگانی،   3981214060

این روز ها با گسترش وب سایت های خرید اینترنتی، بسیاری از افراد خرید های مورد نیاز خود را در بستر اینترنت فراهم می کنند.

خرید لباس به صورت اینترنتی نیز یکی از مواردی است که روز به روز در حال گسترش است. بدون شک خرید لباس به صورت اینترنتی مزایای خاص خود را به همراه دارد و این حجم استقبال از خرید لباس به این شکل بی دلیل نیست. از مزایای خرید لباس به این روش می توان به این موضوع اشاره کرد که دیگر لازم نیست زمان بسیار زیادی به خرید در مغازه های شلوغ اختصاص دهید. همچنین خرید به این روش شما را با حجم متنوعی از انواع لباس ها رو به رو می کند که شاید این حجم از تنوع را در مغازه ها و حتی مراکز بزرگ خرید نتوان پیدا کرد. در کنار مزایایی که خرید اینترنتی می تواند به همراه داشته باشد، ممکن است دردسرهایی نیز گریبان گیر شما شود. بنابراین با ایران پوشاک همراه باشید تا نکات مهمی را در رابطه با خرید لباس به روش اینترنتی را بررسی کنیم.

اندازه دقیق خود را داشته باشید.

جالب است که بدانید سایز لباس ها با توجه به برند ها و مارک هایی که در بازار موجود است متفاوت است. قطعا هنگام خرید لباس به روش حضوری این مشکل با یک پرو ساده حل می شود اما هنگام خرید به روش اینترنتی ممکن است مشکلی پیش بیاید. پیشنهاد ما به شما این است که قبل از خرید حتما با متر نواری اندازه دور کمر، قفسه سینه و ... را اندازه گیری کنید و سپس اقدام به خرید لباس کنید.

نظرات دیگر خریداران را مطالعه کنید.

نظرات کاربرانی که از محصولی که قصد خرید آن را دارید استفاده کرده اند می تواند بسیار ارزشمند باشد. چرا که کاربران دیدگاهی واقعی از آنچه که تجربه کرده اند را در اختیار دیگر کاربران قرار می دهند. بهتر است به دنبال نظراتی باشید که در رابطه با جنس لباس، سایز و تن خور لباس است. ممکن است با توجه به نظرات تصمیم بگیرید که سایز بزرگ تر و یا کوچک تری را انتخاب کنید.

به امکان مرجوع کردن کالا توجه کنید.

ممکن است حتی با بررسی نکاتی که ذکر کردیم، در نهایت پس از تحویل کالا از آن رضایت کافی را نداشته باشید. به همین جهت پیش از خرید لباس به روش اینترنتی حتما امکان مرجوع کردن آن را بررسی کنید. بسیاری از وب سایت های فروش لباس امکان مرجوع کردن کالا را بدون هزینه را دارند. در بعضی از دیگر از سایت ها نیز تنها امکان تعویض لباس با لباسی دیگر وجود دارد. در مقابل این ها وب سایت های دیگری نیز وجود دارند که امکان مرجوع کردن را برای کاربران خود در نظر نگرفته اند. بنابراین قبل از خرید حتما به امکان مرجوع کردن کالا توجه کنید.
حال که با اصل مهم برای خرید لباس آشنا شدیم به این سوال فکر کنید. آیا تا به حال به لباس به عنوان ابزاری برای تبلیغات فکر کرده اید؟

 

تیشرت تبلیغاتی

در عصر حاضر که تبلیغات به یکی از اصول تجارت و فروش محصولات و کالاها تبدیل شده است داشتن خلاقیت و به کار بردن نوآوری در تبلیغ خدمات یکی از مسائل حیاتی فروش تبدیل شده است. اگر بهترین محصول را هم تولید کنید، بدون انجام تبلیغات و به کارگیری روش های شناخت برند نمی توانید انتظار افزایش مشتری و فروش داشته باشید. زیرا بسیاری از رقیبان شما در حال تلاش برای شناخته شدن برند و محصولاتشان هستند.

تبلیغات به سبک تیشرت و جلیقه
همان طور که گفته شد یک روش تبلیغ خلاقانه می تواند شما را سر زبان ها بیاندازد و به شناخته شدن و شهرت برندتان کمک کند. یکی از این روش ها استفاده از تیشرت و جلیقه خبرنگاری است. بله تیشرت و جلیقه! شاید با خودتان فکر کنید که محصولات و نوع کسب و کار شما هیچ ارتباطی با لباس و تیشرت و جلیقه نداشته باشد اما برای استفاده از تیشرت و جلیقه تبلیغاتی نیازی نیست به دنبال شباهت نوع محصولاتتان با لباس باشید!

چرا تیشرت تبلیغاتی
تیشرت ها ساده، راحت و از همه مهم‌تر ارزان هستند. اگر از تیشرت تبلیغاتی استفاده کنید هزینه تبلیغات شما در مقایسه با تبلیغات بیلبوردی یا آگهی های تلوزیونی ناچیز خواهد بود.
از آنجایی که تیشرت ها همه پسند هستند، اگر برای تبلیغات خود از تیشرت به عنوان هدیه به مشتریان استفاده کنید قطعا از آن راضی خواهند بود و از آن استفاده خواهند کرد. وقتی مشتریان شما تیشرت تبلیغاتی هایی که شما به آن ها هدیه کرده اید و لوگوی برند شما بر روی آن چاپ شده است را بپوشند، اطرافیان و همه کسانی که تیشرت آن ها را خواهند دید ناخودآگاه لوگوی شما را دیده و با برند شما آشنا خواهند شد و این یک تبلیغ پویا و بدون هزینه اضافی برای شما محسوب می شود.

از آنجایی که تیشرت ها به سرعت در جامعه جای خود را در میان انواع لباس ها پیدا کرده اند به راحتی می توان به عنوان یک محصول پر استفاده از تیشرت تبلیغاتی استفاده کرد.

به علاوه تیشرت ها به دلیل نوع طراحی شان که یقه و دکمه ندارند به راحتی برای چاپ لوگو مورد استفاده قرار می گیرند و تیشرت تبلیغاتی مشکل چاپ لوگو نخواهد داشت.
یکی دیگر از مزایای استفاده از تیشرت برای تبلیغات این است که تیشرت ها از هر سنی مخاطب دارند و پیر و جوان، زن و مرد و حتی کودکان از آن استفاده می کنند. شما می توانید با یک دسته بندی درست هر طیفی از جامعه را برای تبلیغات خودتان هدف قرار دهید و تیشرت تبلیغاتی مناسب برای هر دسته را تولید کرده و بین هر دسته توزیع کنید.
اگر می خواهید به شناخته شدن هر چه بیشتر برندتان کمک کنید می توانید با کمی هزینه بیشتر اسپانسر شوید. اگر بودجه کافی دارید می توانید اسپانسر یک تیم ورزشی شوید و در عوض از تیم بخواهید که تیشرت تبلیغاتی شما را در مسابقات به تن کنند. این روش سرعت تبلیغات و شناخته شدن برندتان را افزایش خواهد داد زیرا تماشاچیان بیشمار تیم ها هم از طریق تیشرت تبلیغاتی با برند شما آشنا خواهند شد.

" این رپورتاژ آگهی توسط آژانس خبری ایران رپورتاژ نگارش و منتشر شده است."

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. این صدای اقتدار ایران است ...

  4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  5. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  8. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  9. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  10. کمی دیر نیست؟

  11. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  12. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  13. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  14. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  15. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  19. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  20. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  21. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  22. اسراییل چه باید بکند؟ 

  23. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  24. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  25. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

آخرین عناوین