مروری بر اخبار مهم روز؛ سفرهای عجیب و غریب اعضای شورای شهر به کشورهای اروپایی/ نظر عباس عبدی درباره خاطرات هاشمی رفسنجانی/ جزئیات ماجرای جنجالی تصادف پورشه با پراید در اصفهان

گروه سیاسی الف،   3980229210 ۲۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

 سفرهای عجیب و غریب اعضای شورای شهر به کشورهای اروپایی/ نظر عباس عبدی درباره خاطرات هاشمی رفسنجانی/ جزئیات ماجرای جنجالی تصادف پورشه با پراید در اصفهان

موضع گیری درباره انتخابات هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی

قرار است انتخابات هیات‌رئیسه مجلس 5 خردادماه برگزار شود.

اعتمادآنلاین نوشت: در حالی که تاکنون صحبت‌های ضد و نقیضی در خصوص کاندیداتوری محمدرضا عارف برای ریاست مجلس شنیده می‌شد، اما امروز و در جلسه صبح فراکسیون امید مجلس کاندیدا شدن عارف برای ریاست مجلس قطعی شد.

مصطفی کواکبیان در گفت‌وگو با ایلنا، درباره آخرین وضعیت تصمیم گیری در فراکسیون امید در خصوص انتخابات هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در فراکسیون جلساتی در این زمینه تشکیل شده است که در مجموع باید گفت آقای عارف قطعا در انتخابات هیات رئیسه شرکت می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: صحبت شده است که اگر آقای عارف نیامد، من در انتخابات هیات رئیسه مجلس شرکت کنم و اعضای فراکسیون حمایت کامل داشته باشند ولی آقای عارف شرکت خواهند کرد.

خط قرمز فراکسیون مستقلین مجلس مشخص شد

این عضو هیات رئیسه فراکسیون امید با رد برخی شایعه‌ها مبنی بر حضور احمد مازنی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در انتخابات هیات رئیسه برای کرسی نایب رئیسی، گفت: نه این حرف درست نیست. ما دو کرسی نایب رئیسی مجلس را که در اختیار داریم از دست نخواهیم داد وگرنه من از همه آن‌ها بیشتر رای دارم.

شرق نوشت: انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس دهم، شاید آخرین مجال برای سنجش توان امیدی‌ها است. پنجم خرداد برای آخرین بار نمایندگان این دوره مجلس باید رئیس و هیئت‌رئیسه را انتخاب کنند. در‌حالی‌که به نظر می‌رسد 11 سال ریاست علی لاریجانی بر قوه مقننه به ایستگاه دوازدهم نزدیک می‌شود. فراکسیون امید از آغاز مجلس دهم به جایگاه نواب رئیس رضایت داده. محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون، هم در این سال رقابت ریاست مجلس را به لاریجانی واگذار کرده. هنوز مشخص نیست که او برای آخرین بار نامزد انتخابات مجلس خواهد شد یا نه.

پرونده تخلفات محرز خصوصی‌سازی‌ها نهایی می‌شود

عادل آذر، رییس دیوان محاسبات با اشاره به اعلام برخی تخلفات سازمان خصوصی سازی در جریان قرائت تفریغ بودجه سال ۹۶، گفت: مواردی که در صحن علنی مجلس درباره سازمان خصوصی سازی مطرح شد رای هیئت عمومی دیوان محاسبات را داشت، یعنی از نظر بخش حسابرسی دیوان این تخلفات محرز است.

قرار جلب پوری حسینی صادر شد

رییس دیوان محاسبات با تاکید بر اینکه تا ۶ ماه دیگر پرونده تخلفات در خصوصی سازی ها نهایی می شود، اضافه کرد: این نشست و برخاست ها تغییری در یافته های دیوان محاسبات ایجاد نمی کند و تخلفات از نظر دیوان احراز شده و قطعی است و رای هیئت عمومی را دارد که شواهد امر نیز نشان داده که رای دیوان محاسبات تغییری نمی یابد.

عادل آذر: تخلفات سازمان خصوصی‌سازی احراز شده و قطعی است

 خاطرات آقای هاشمی را جدی نگیرید/ چیزهای عجیب و غریبی از خاطراتش در می‌آید

تسنیم نوشت: روزنامه سازندگی در روزهای گذشته در گزارشی از نقش‌آفرینی آیت‌الله هاشمی در انتخابات دوم خرداد به‌نفع خاتمی نوشته بود، با این‌حال تحلیل ارگان حزب کارگزاران با استناد به خاطرات سایر افراد رد می‌شود...

هاشمی رفسنجانی دوم خرداد ۷۶ از چه‌کسی حمایت می‌کرد؟

اولین‌بار صحت همراهی مرحوم هاشمی با جریان چپ آن زمان، در مصاحبه جنجالی سال گذشته موسوی خوئینی‌ها با خبرگزاری جمهوری اسلامی به‌چالش کشیده شد. وی برای اولین‌‌بار مدعی شد که آن خطبه معروف نه در حمایت از خاتمی، بلکه به‌اصرار اطرافیان ناطق‌نوری خوانده شده بود.

عباس عبدیT فعال سیاسی اصلاح طلب طی مصاحبه‌ای که با مجله اندیشه پویا داشته، درباره مواضع و خاطرات مرحوم آیت الله هاشمی در انتخابات سال ۷۶، عملکرد دولت اصلاحات و راهبرد رئیس دولت سازندگی در انتخابات وقت ریاست جمهوری موضع گیری داشته که در ادامه بخش هایی از آن را به نقل از باشگاه خبرنگاران می خوانید:

* آقای هاشمی به دنبال انتخابات با مشارکت مردمی بالا نبود. یک انتخابات هدایت‌شده و برنامه‌ریزی‌شده را مدنظر داشت. به نظرم این تفاوت آقای هاشمی با مقام رهبری است. رهبری همیشه به دنبال حداکثر مشارکت بودند...

*به نظرم هاشمی به لحاظ فکری در انتخابات 76، دنبال یکی از این سه نفر بود: در درجه اول آقای ولایتی، بعد آقای روحانی، و بعد آقای حبیبی. اما ترجیح عملی او آقای حبیبی بود...آقای خاتمی اخراجی کابینه آقای هاشمی بود. استعفا داده و از آن خارج و اخراج شده بود. ضمن این که وابسته به مجمع روحانیون بود که شکاف جدی با آقای هاشمی در انتخابات مجلس چهارم و در مجموع داشتند. پس طبیعی است که آقای هاشمی علاقه زیادی به حضور آقای خاتمی نداشت.

*اگر آقای هاشمی می‌خواست، می‌توانست در خاطراتش بنویسد که مثلا پیروزی آقای ناطق‌نوری مفید نیست. خاطراتش که دست خودش بود، چرا این را ننوشته؟ مگر این که بگوییم نمی‌خواسته این‌ها را بنویسد. این همان ایرادی است که به این خاطرات هست. چیز‌های عجیب و غریبی از آن در می‌آید که عموما استنتاجات شما از لابه‌لای خطوط است. خاطرات شخصی که دیگر نباید لابلای سطورش گشت؟

* ترجیح آقای هاشمی این بود که کسی منتسب به خودش و دولت خودش و احیانا ادامه دهنده راه او و شنونده حرف او، رییس‌جمهور شود. ولی درمورد این که آقای هاشمی کارگزاران را به حمایت از آقای خاتمی ترغیب کرده، به نظرم خود کارگزاران باید توضیح دهند. اگر چنین بود چرا آقای هاشمی در خاطراتش در این خصوص چیزی نگفته است؟ می‌توانست این کار را بکند. اگر این کار را کرده بود، یا به کسی توصیه کرده بود باید آن را درخاطراتش می‌نوشت. پس خاطرات به چه دردی می‌خورد؟ برای همین می‌گویم که بهتر است خیلی روی خاطرات آقای هاشمی حساب جدی باز نکنید.

حکم دادگاه بدوی یاسین رامین؛ ۱۷ سال حبس

فارس نوشت: حکم یاسین رامین در پرونده‌های مطرح شده صادر شد.حکم وی در دادگاه بدوی ۱۷ سال محکومیت است و  آنچه اجرایی خواهد شد حکم حبس به مدت ۷ سال است.

محکومیت «یاسین رامین» در پرونده شیرخشک‌های آلوده وارداتی به ۱۷ سال حبس

حرف و حدیث‌هایی درباره سفرهای خارجی اعضای شورای شهر

خبرآنلاین نوشت: پس از انتشار لیست سفرهای خارجی کارکنان شهرداری تهران در دوره جدید که در آن، نام برخی از اعضای شورای شهر هم به چشم می خورد که به مقاصدی مانند سوئیس، اسپانیا و آفریقای جنوبی سفر کرده بودند، حرف و حدیثهای زیادی درباره سفرهای غیرضروری اعضای شورای شهر مطرح شد. تا جایی که برخی منتقدان از این سفرها به مقاصد گردشگری مانند دامنه های آلپ در سوئیس و سواحل اقیانوس اطلس در اسپانیا، به عنوان سفرهای تفریحی یاد کردند که دلایل مانند رونمایی از مجسمه بوعلی سینا و شرکت در اجلاس اقتصاد برای آن عنوان شده است.

مجید فراهانی، عضو ناظر شورای شهر در کمیسیون سفرهای خارجی کارکنان شهرداری می گوید اصلا از برخی از این سفرها خبر نداشته است. این اظهار بی اطلاعی به شایبه های مختلف سفرهای خارجی غیرضروری کارکنان شهرداری و اعضای شورای شهر دامن می زند.

حسین هدایتی اعدام نمی‌شود

وکیل تسخیری حسین هدایتی در واکنش به انتشار خبر صدور حکم اعدام برای هدایتی در فضای مجازی گفت: هنوز حکم حسین هدایتی ابلاغ نشده است.احتمال صدور حکم اعدام برای حسین هدایتی وجود ندارد، زیرا در کیفرخواست هیچ درخواستی مبنی بر صدور حکم اعدام مطرح نشده است.

آخرین وضعیت «اتهام پولشویی» هدایتی

تصویرمان در ضیافت رئیس جمهور سناریویی نداشت

روزنامه ایران نوشت: در حاشیه دیدار افطاری فعالان سیاسی با رئیس جمهوری که شنبه هفته گذشته برگزار شد، یک عکس بسیار پر بازتاب شد آنجا که بهزاد نبوی و احمد توکلی دو چهره شاخص از دو جناح سیاسی اصلاح‌طلب و اصول‌گرا که برخی حتی اختلافات آنها در کابینه میر حسین موسوی را عامل ایجاد جناح چپ و راست می‌دانند، جلو دوربین محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی قرار گرفتند.

توکلی گفت: کاملاً تصادفی بود. لااقل از نظر من تصادفی بود، چون من برنامه‌ای برای این کار نداشتم و نمی‌توانم به آنان هم نسبت بدهم که از این عکس مقصود دیگری داشتند. ما ناگهان با هم برخورد کردیم، مضافاً اینکه ما (من و آقای نبوی) سال‌ها با هم کار کردیم...

توکلی : باید از هر اتفاقی که اتحاد سیاسی را تقویت می‌کند استقبال کرد

بهزاد نبوی هم گفت: هیچ برنامه‌ریزی قبلی وجودنداشت، مگراینکه مدعی شویم آقای روحانی برنامه دعوت افطارخود را باهدف گرفته شدن عکس فوق ترتیب داده است؟ !!من وآقای توکلی حدود۴۰سال باافت وخیزهایی باهم رابطه داشته‌ایم...

محمد عطریانفر، عضو شورای مرکزی کارگزاران سازندگی هم گفت: اگر چه نیازی نیست که همگان می‌دانند اما برخلاف ادعای کیهان هیچ سناریوی از پیش تعریف شده‌ای درکارنبود...

جزئیات دعوت از احمدي‌نژاد در مراسم افطاری باهنر

شرق نوشت:... دعوت از محمود احمدي‌نژاد در مراسم افطاري جامعه اسلامي مهندسان با اصرار ثمره‌هاشمي و هماهنگي محمدرضا باهنر بوده است؛ همان مراسم افطاري‌ كه ناطق‌نوري هم دعوت داشت و به محض اينكه ديد احمدي‌نژاد هم آمده است، افطاري را ترك كرد. احمدي‌نژاد در مراسم ترحيم پدر ثمره‌هاشمي هم شركت كرده بود...

دولت مصوبه مجلس را اجرا نمی کند

محمدرضا صباغیان، نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس در تذکری به دولت در خصوص بحث افزایش حقوق‌ها، اظهار داشت: دولت قانون مصوبه مجلس را در خصوص افزایش ۴۰۰ تومانی حقوق‌ها به همراه ۱۰ درصد اجرا نکرده است و باعث شده چندین میلیون کارمند و کارگر نسبت به مجلس بدبین شوند لذا از هیئت رئیسه مجلس خواهش می‌شود در قبال این تخلف دولت اعلام موضع کند.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست هیات رییسه مجلس شورای اسلامی درباره افزایش حقوق‌ها گفت که اعضای هیات رییسه بر اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق و به اضافه تا ۱۰ درصد اصرار کردند.

  ورود مدعی‌العموم به پرونده تصادف جنجالی بچه پولدار اصفهانی

دادستان اصفهان در پاسخ به این سؤال که آیا دادستان به عنوان مدعی العموم به حادثه برخورد پورشه با پراید در اصفهان ورود کرده یا خیر گفت: بله، این حادثه گزارش شده و فعلا در حال مراحل تحقیقات مقدماتی است.

فارس نوشت: بامداد روز پنجشنبه 26 اردیبهشت سال جاری تصادف یک دستگاه پورشه با پراید در خیابان کارگر منجر به مرگ راننده پراید شد، کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی علت وقوع این حادثه را سرعت غیرمجاز و عدم رعایت فاصله طولی توسط راننده پورشه اعلام کردند، انتشار تصاویری از این حادثه و اظهارات مالکان خودرو در صحنه تصادف در شبکه‌های اجتماعی حواشی زیادی را به دنبال داشته است.

هفت صبح هم نوشت: فیلم پورشه ای که تصادف کرد و راننده آن دختری بود که می گفت" کشتم که کشتم، می دونید پدرم کیه! دست دست می چرخد همین موضوع سبب شد تا مالک قبلی خودرو در تماس با رسانه ها به شرح بخشی از واقعایات پرداخت. او درباره خودرو پورشه خود به گفت: «من این خودرو را حدود پنج ماه پیش به شخص دیگری به طور قسطی فروختم. آن شخص، پدرِ راننده بوده که ابتدا فرار کرده و حالا دستگیر شده است...

مالک پورشه مرگ، یک پسر 27 ساله/ مادر قربانی: گفته‌اند دیه پسرت را می‌دهیم

«فرهاد طاهری» فقط بیست سال سن داشته... (برخی خبرگزاری‌ها به اشتباه نوشته‌اند 40 ساله بوده) چهارشنبه شب در راه برگشت به خانه تصمیم می‌گیرد که بنزین بزند و بعد به خانه برود. او اما هیچ وقت بازنگشت... آن رانندگان پورشه در کورس شبانه و سرخوشانه خود با او تصادف می‌کنند و «فرهاد» را خانواده‌اش می‌گیرند.

فرهادی که تازه وارد سن بیست سالگی شده بوده و دانشجوی رشته کامپیوتر بوده است.

المیرا شریفی، مجری شبکه خبر هم در توییتر نوشت: فرهاد طاهریان دانشجو و ورزشکار ۲۱ ساله، قربانی عشق سرعت دو بچه پولدار اصفهانی شد...

دیدگاه کاربران

ناشناس۹۱۳۵۴۲۲۰:۵۱:۴۲ ۱۳۹۸/۲/۲۹
به آقای روحانی ریاست محترم جمهوری توصیه می‌شود حرمت‌شکنی را کنار گذاشته و شأن و مقام عالی خویش را آلوده به سیاسی‌کاری نکنند. چرا باید فتنه‌گران به جلسه مهمانی افطار ایشان دعوت شوند و با این جماعت برانداز به خوش‌وبش بپردازند؟
بدهکار به ...۹۱۳۵۴۵۲۰:۵۶:۱۴ ۱۳۹۸/۲/۲۹
ازین که راننده پورشه آقازاده نبوده از همه مسئولین کمال تشکر و امتنان دارم
علی۹۱۳۵۶۵۲۱:۲۶:۰۸ ۱۳۹۸/۲/۲۹
دختره راست میگه تو این جامعه حرف اول را پول میزنه تا با سرعت زیاد حرکت می کنی دیگر تصادف مطرح نیست قتل عمد در میان است
پیمان۹۱۳۵۷۳۲۱:۳۹:۰۶ ۱۳۹۸/۲/۲۹
هرچی بدبختی می کشیم از وقاحت انسانیه. کاش این حس وقاحت رو میشد کشف و درمان کرد.
حسنعلی سبد سبد گل یاس۹۱۳۵۸۷۲۱:۵۳:۴۸ ۱۳۹۸/۲/۲۹
از نیروی انتظامی در سراسر کشور می خواهیم بشدت با این بچه سوسول ها که از پول های باد اورده پدرانشان در خیابان ها جولان میدهند برخورد کنند و در صورت عدم تمکین با حکم قاضی سیار در ملا عام شلاقشان بزنید تا درس عبرت شوند
ناشناس۹۱۳۵۹۱۲۲:۰۱:۰۸ ۱۳۹۸/۲/۲۹
راننده به این وقاحت برای حبس طولانی بدون تخفیف باید بره زندان هر حکمی غیر از این پایمال کردن انسانیت و خون یکنفر بیگناه است
ناشناس۹۱۳۶۰۰۲۲:۱۱:۰۷ ۱۳۹۸/۲/۲۹
وحشتناکترین اشخاص تاریخ در مسند اجرایی و شهری و قانونگذاری چنبره زده اند ________________ البته وقتی به بی بندوباری و بزن و برقص و عقده گشایی رأی میدیم نباید غیر از این توقع داشته باشیم
ناشناس۹۱۳۶۱۸۲۲:۴۱:۱۴ ۱۳۹۸/۲/۲۹
اینکه گفته کشتم که کشتم، همین یک جرم نابخشودنی است. او را پشیمان سازید. این یک رفتار بدتر از قتل است. ایا قانون دارید؟ خیر برای این گونه رفتارها قانون ندارید.
ناشناس۹۱۳۶۳۱۲۳:۱۵:۰۹ ۱۳۹۸/۲/۲۹
از دادستان محترم اصفهان انتظار ميرود كه بدون هر گونه ملاحظه كاري ، شخصي كه براي تفريج خيابانهاي شهر را پيست اتومبيلراني فرض كرده و با تخلف از قوانين ،جان انساني را گرفته و خانواده اي را داغدار فرزند جوانشان نموده،بنحو قاطعي برخورد نمايد كه ضمن تنبيه مجرم ،ايينه عبرت اشخاصي شود كه دور دور كردن با اتومبيل را بهانه تفريج و رد و بدل كردن شماره تلفن و قرار و مدار در كافي شاپ ها و دهها عمل خلاف اخلاق
ناشناس۹۱۳۶۳۵۲۳:۲۳:۲۰ ۱۳۹۸/۲/۲۹
خوب معلوم هست دیگه برای مشورت با اربابان خوب به خارج از کشور سفر می کنند .
س.علی۹۱۳۶۷۹۰۰:۰۸:۰۷ ۱۳۹۸/۲/۳۰
میگن خانواده مرحوم راننده پراید از شکایت صرف نظر کردن بخاطر قدرت و پول و زوری که خانواده دختره دارن،ولله اعلم.
پیمان۹۱۳۸۰۰۰۵:۵۱:۲۵ ۱۳۹۸/۲/۳۰
کورس گذاشتن باید جنبه جرم عمومی هم داشته باشه. وقاحت اونی که گفت کشتم که کشتم باید خودش زندان داشته باشه
ناشناس۹۱۳۷۱۲۰۰:۴۲:۴۷ ۱۳۹۸/۲/۳۰
باید برخورد جدی با این پولدارهای بی اخلاق و تازه به دوران رسیده مخصوصا این دختره داشت، باید قاضی برخورد جدی داشته باشد.
پیمان۹۱۳۷۲۷۰۱:۱۴:۰۶ ۱۳۹۸/۲/۳۰
آیا عدالت سلاخی شده ؟!؟
ناشناس۹۱۳۷۴۲۰۲:۰۹:۳۷ ۱۳۹۸/۲/۳۰
تصور کنید حضرت علی (ع) حاکمی بود که قرار است رای این دختر ( راننده پورشه) را صادر کند، چه می کرد؟
ناشناس۹۱۴۳۱۹۱۱:۲۳:۵۸ ۱۳۹۸/۲/۳۰
به حتم از روی تنفر و خشم رای نمیداد
امیر۹۱۳۷۴۳۰۲:۱۷:۳۴ ۱۳۹۸/۲/۳۰
اگر قانون باشد و همه مطمین باشند برای همه به طور مساوی و قطعی و حتمی اجرا میشود ان وقت کسی جرات این قیبل کارها را ندارد طوری جا افتاده که یعنی اگر تو تصادف بکشی خیلی هم جرم مهمی انجام ندادی....
مصطفی۹۱۳۷۹۰۰۴:۴۷:۳۴ ۱۳۹۸/۲/۳۰
وقتی پول حرام خوردی بد مستی هم میکنی( در آخرالزمان مردان خود را شبیه زنان می کنند و زنان نیز خود را شبیه مردان کرده و بر زینها سوار می شوند، برای چنین زنهایی از امت من، لعنت خدا باد)
ناشناس۹۱۴۲۶۵۱۰:۵۸:۱۲ ۱۳۹۸/۲/۳۰
فقط لعنت بر زنان باد ؟؟ عجب !
ناشناس۹۱۳۸۱۰۰۶:۳۳:۱۱ ۱۳۹۸/۲/۳۰
فقط منتظر عدالتی در خور نسبت به این ماجرا و خصوصا سخنان وقیحانه آن فرد پول دار هستیم، با صبر و تحمل و دلی مملو از ناراحتی منتظریم!
ناشناس۹۱۳۸۲۲۰۶:۵۴:۵۷ ۱۳۹۸/۲/۳۰
تخلفات آقاب رامین جای خودش اما شیر خشگ فاسد از ابتدا شایعه بود چون شیر خشگ نوزاد برندهای مشخصی هستند ریر نظر بهداشت وارد میشوند .
ملت۹۱۳۸۳۷۰۷:۱۸:۰۲ ۱۳۹۸/۲/۳۰
راست گفته...مگه آخوندی وزیر راه نگفت مسافرا بیمه ن...خب اینم یکی مثل اون...پول داده که کشت بدن یه لحظه هم زندانی نشه.... مملکتی که توش داره لحظه به لحظه فاصله طبقاتی زیاد میشه انتظاری بیشتر از این دارین؟؟
ناشناس۹۱۳۸۳۹۰۷:۱۸:۲۳ ۱۳۹۸/۲/۳۰
در مورد سفرهاى اعضاى شوراى شهر عارضم كه اينجانب استاد در صنعتى شريف و به اصطلاح جزء سرامدان علمى سطح الف كشور هستم. مطابق مقررات وقتى سخنران يك كنفرانس معتبر بين المللى باشيم، مقدارى حمايت ريالى از فدراسيون سرامدان علمى دريافت ميكنيم كه در زمان دلار ٣٥٠٠ تومانى براى هزينه هاى مسافرت مكفى بود. اما با وضعيت فعلى دلار ١٥ هزار تومانى حتى نصف هزينه بليط و ويزا هم نميشود. دانشكاه هم مرحمت ميكند و از بودجه ٣٠ ميليون تومانى سالانه اجازه ميدهد ٣ ميليون تومن (يعنى ٢٠٠ دلار) برداشت نماييم. اشكالى ندارد، عمده اين بودجه جهت دانشجويان لحاظ شده كه انها از ما مستحق ترند، بالاخص در اين شرايط خطير اقتصادى. شكايتى نيست و در اين وضعيت اقتصادى عمده ما دانشمندان انقدر رذل و بى شرافت نشده ايم كه انتظار دلار ٤٢٠٠ تومانى داشته باشيم. اما سوال من اين است كه اعضاى شورا در سفر خارجى كدام اطلاعات نوينى را به دست مى اورند كه با مطالعه و جستجوهاى متداول امروزى قابل حصول نيست؟ احساس بى عدالتى و غارت منابع عمومى، سالهاست كه همه ما عوام ملت را رنج ميدهد
ناشناس۹۱۴۵۷۰۱۳:۱۴:۴۷ ۱۳۹۸/۲/۳۰
وای بحال استاد دانشگاهی مثل جنابعالی که نگارشش اشتباه چجور استادی هستید ؟
ناشناس۹۱۳۸۷۲۰۸:۰۵:۱۴ ۱۳۹۸/۲/۳۰
هرچه به سر ملت بیاد حقشونه.خودشون همین اشرافیت را رای بهش دادند.خودشون پدران اشرافیت یعنی هاشمی و خاتمی و روحانی را کعبه امال خودشون کرده اند
ناشناس۹۱۳۸۸۱۰۸:۰۹:۱۶ ۱۳۹۸/۲/۳۰
چند روز پیش رئیس محترم شورای شهر در مورد مشکلات امروز مردم و همکاری ادارات با مردم صحبت می کرد . ای کاش فقط در حوزه خودمان صحبت کنیم و در این شرایط سخت برای رفع خستگی ماموریت به کوه های الپ نرویم . سختی برای مردم و استراحت برای مسئولین محترم !
ناشناس۹۱۳۹۸۹۰۹:۱۵:۵۶ ۱۳۹۸/۲/۳۰
الان وقتشه که بررسی بشه این همه پول باد اوره با انجام کدام خلاف ها و حق خوریها بدست امده معلومه که پول حلال نیست
ناشناس۹۱۴۰۰۸۰۹:۲۸:۵۶ ۱۳۹۸/۲/۳۰
شعار جدید شورا ی شهر : با پرداخت به موقع عوارض شهری ، ما را در اجرای سفرهای خارجی ، یاری فرمائید.
ناشناس۹۱۴۶۷۵۱۴:۲۷:۲۹ ۱۳۹۸/۲/۳۰
چه جونورهایی بین ماها زندگی می کنند. دختره ی نکبت با تکیه به پول باباهه که معلوم نیست چطور به دست اومده . اونم جلوی پلیس و بقیه
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. کمی دیر نیست؟

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  15. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  19. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  23. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  24. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  25. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

پربحث‌های هفته

  1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  2. وحدت ملی با وعده صادق

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  9. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  10. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  11. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  12. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  13. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  14. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  15. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  16. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  17. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  18. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  19. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  20. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  21. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  22. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

  23. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  24. واکنش احمدی‌نژاد به عملیات موشکی سپاه/ وعده زارع‌پور درباره افزایش سرعت اینترنت

  25. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

آخرین عناوین