مشاوره حقوقی آنلاین فوری رایگان با خدمات تهران مدافع

گزارش بازرگانی،   4001027025

این روزها به دلایل زیادی استفاده از مشاوره حقوقی افزایش یافته است. در واقع ایجاد تنش بین افراد در موضوعات مختلف سبب شده تا در نظر گرفتن مشاوره‌های حقوقی بیشتر از گذشته پیگیری شود. پرواضح است که در این بین بکارگیری از افراد متخصص و باتجربه در این زمینه به خوبی می‌تواند متقاضیان را به آنچه که مدنظرشان است، نزدیک کند. اما سوال اینجاست که در واقع در چه زمینه‌هایی می‌توان از مشاوره حقوقی استفاده کرد؟ سوالی که احتمالاً اکثر افراد پاسخ مشخصی برای آن ندارند. به همین جهت ما در ادامه‌ی این مقاله قصد داریم درباره‌ی انواع مشاوره‌ها صحبت کنیم تا اگر اطلاعاتتان در این زمینه کامل نیست، توانسته‌ باشیم به نوبه‌ی خودمان به شما عزیزان راهنمایی کرده باشیم.

دعاوی خانوادگی

یکی از موضوعات روز که سبب استفاده از مشاوره حقوقی می‌شود، دعاوی خانوادگی است. در واقع طبق قوانین جدیدی که با نام قانون حمایت خانواده به تصویب رسیده است افراد می‌توانند در صورت لزوم درباره‌ی موضوعاتی مانند نامزدی و خسارات ناشی از بر هم زدن آن، نکاح دائم یا موقت، ازدواج مجدد، جهیزیه، مهریه، حضانت فرزند، طلاق و و رجوع از طلاق، ولایت قهری، نفقه زوجه، اهدای جنین، تغییر جنسیت و مواردی از این دست طرح دعوی کرده و با پیگیری به حق و حقوق‌شان دست یابند. همانطور که می‌دانید قوانین حقوق برای هر یک از موارد ذکر شده قوانن خاصی را در نظر گرفته شده است که اطلاع و اجرای صحیح هر کدام فقط از طریق یک مشاوره حقوقی متخصص بر خواهد آمد.

دعاوی ارث و میراث

از جمله اختلافات شایع که امروزه در مراجع قضایی مورد بررسی قرار می‌گیرد، مربوط به انحصار وراثت است. متأسفانه بسیاری از خانواده‌ها اعم از خواهران و برادران بر سر ارث و میراث از یکدیگر شکایت می‌کنند که سبب درگیری‌های بعضاً خونین می‌شود. با این حال علت اصلی چنین اختلافاتی بی‌اطلاعی از قانون است. البته گاهاً طعم‌ و سهم‌خواهی بیش از اندازه نیز منجر به دعاوی ارث و میراث خواهد شد که طبیعتاً باید از یک مشاوره حقوقی برای برطرف کردن آن کمک گرفت.

عدم موافقت در خصوص نحوه تقسیم اموال، نگرانی از وضعیت مادر و طعم‌کاری برای به فروش رساندن اموال با قیمت بیشتر از جمله موارد و علت‌های دیگری وراث هستند که کار را به جاهای باریک می‌کشاند. به طور کلی توصیه می‌کنیم برای اینکه با چنین مشکلاتی روبرو نشوید، کافی است که با یک مشاور حقوقی باتجربه گفتگو کنید تا راه و چاه تقسیم ارث و میراث را به طور دقیق بازگو کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد انحصار وراثت تهران مدافع به لینک زیر مراجعه کنید.

دعاوی کارگر و کارفرما

وکیل اداره کار شخصی است که به همه‌ قوانین مرتبط با روابط بین کارگر و کارفرما آگاه است و در صورت لزوم با میانجی‌گری و یا طرح دعوی به کار افراد رسیدگی می‌کند. این گونه وکلا به قوانین مرتبط با قانون کار، قوانین مربوط به بیمه تأمین اجتماعی و همه‌ی همه‌ی بخش‌نامه‌های مربوط به روابط کاری کارگر و کارفرما تسلط دارد تا در صورت درخواست مشاوره حقوقی توسط هر یک از طرفین، آماده‌ی پاسخگویی باشد. البته که تخصص، دانش و تجربه در این امر بسیار دارای اهمیت است. امروزه به دلایل زیادی ممکن است مابین روابط کارگر و کارفرما شکرآب شود که هر کدام از طرفین مدعی طرح دعوی شوند که برای رفع همه‌ی این مشکلات نیاز به یک وکیل و مشاور حقوقی باتجربه است.

دعاوی ملکی

همانطور که از نام این دعوی مشخص است، کاملاً مربوط به املاک است. این نوع دعاوی ممکن است حقوقی یا کیفری باشد. برای مثال الزام به فک رهن نوعی دعاوی ملکی حقوقی است و دعاوی ملکی که بر اساس شکل‌گیری یک جرم اتفاق می‌افتد از نوع کیفری خواهد بود که پرواضح است که برای هر کدام از این موارد نیاز به مشاوره حقوقی تخصصی است. به طور کلی دعاوی ملکی ممکن است در موضوعات مختلفی مطرح شود که از مهم‌ترین آنها می‌توان به دعوای الزام به تحویل ملک، دعوای خلع ید، دعوای رفع مزاحمت، دعوای رفع تصرف عدوانی و مواردی از این اشاره کرد که در هر صورت نیاز به بررسی کارشناسان است چرا که مطمئناً شما عزیزان از قوانین هر یک از عناوین مطرح شده بی‌اطلاع هستید.

دعاوی کیفری

وقتی یک جرم اتفاق افتاده باشد، افراد برای اعلام آن به مراجع قضایی مراجعه می‌کنند. این موضوع می‌تواند در زمینه‌های قتل، کلاهبرداری، جعل، توهین، فحاشی و یا خیانت در امانت باشد. همانطور که می‌دانید اگر در این موارد حساس از یک فرد متخصص، مشاوره حقوقی دریافت نشود احتمالاً شکایت کیفری انجام شده به نتیجه‌ی خاصی ختم نخواهد شد. بنابراین در صورت رخ دادن چنین دعوای باید از متخصصان و وکلای باتجربه استفاده کرد.

به طور کلی اگر در حال حاضر نیاز به طرح دعوی کیفری باشد، در ابتدا باید مدارک و دلایل کافی به دادسرا ارسال شود تا مراحل بررسی در نظر گرفته شود. پر واضح است که هر چه وکیل استفاده شده در این خصوص خبره‌تر باشد، ممکن است مراحل به نتیجه رسیدن پرونده کوتاه‌تر و در یک بازه‌ی زمانی محدود به نتیجه ختم شود. ضمناً گفتنی است که در کنار موارد عنوان شده وکیل امور ثبتی نیز وجود دارد که آشنایی کاملی از قوانین و آیین‌نامه‌های ثبتی و حقوقی خواهند داشت که در صورت لزوم می‌توان از آنها استفاده کرد. در هر حال پر واضح است که برای پیگیری هر کدام از دعوای اعلام شده نیاز به یک دفتر معتبر مشاوره‌ی حقوقی است که در ادامه به یکی از بهترین مراکز در این زمینه اشاره خواهیم کرد.

بهترین مشاوره حقوقی با استفاده از خدمات تهران مدافع

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله، چنانچه نیاز به یک وکیل یا مشاوره در خصوص پرونده‌های مدنظرتان دارید، کافی است که از یک تیم تخصصی در این خصوص بهره ببرید. برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم که از خدمات موسسه تهران مدافع استفاده کنید چرا که این موسسه با دارا بودن 25 سال سابقه در خصوص پرونده‌های حقوقی و کیفری توانسته است، اکثر موضوعات را به نحو عالی مدیریت و به نتیجه برساند. به طور کلی اگر نیاز به یک وکیل خانواده و یا هر نوع مشاوره حقوقی داشتید، کافی است که از خدمات تیم تخصصی تهران مدافع استفاده کنید. گفتنی است که این تیم تخصصی با بیش از 100 وکیل کاربلد همکاری می‌کند و تخصص و تجربه‌ی هر کدام از این وکلا راه‌گشای مشکلات احتمالی‌تان خواهد بود. بنابراین برای هر گونه همکاری و یا دریافت مشاوره کافی است به وب سایت https://tehranmodafe.com مراجعه کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  18. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  19. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  20. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  21. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  22. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  23. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  24. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

  25. گزارش سازمان برنامه از کاهش تورم سالانه: وارد کانال ۳۰ درصد شدیم

آخرین عناوین