آقای سفیر! وزیرخارجه‌‌‌تان را قبل از سفر به ایران توجیه می‌کردید

معصومه پورصادقی،   3970829075 ۱۳۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۵ تکراری یا غیرقابل انتشار
آقای سفیر! وزیرخارجه‌‌‌تان را قبل از سفر به ایران توجیه می‌کردید

احتیاط در همه چیز شرط عقل است. چه در رانندگی! چه در کسب و کار و چه در سیاست! قطعا سفیر انگلیس در تهران بیش از وزیرشان با ایرانی ها آشناست و این آشنایی بدین معناست که خوب مارا می شناسد و با خصوصیات اخلاقی و رفتاری ما عجین شده است.

بهتر بود این آقای سفیر ، قبل از حضور وزیر امور خارجه بریتانیا در خاک ایران به ایشان گوشزد می کرد که با ایرانی جماعت از باب رفاقت وارد شود و احتیاطا تهدید و ارعاب به کار مَبر. اما خب انگلیسی ها هنوز که هنوز است نسبت به ما ایرانی ها نگاه بالا به پایین و مستعمره ای دارند و این احتیاط را در رفتارهای بین المللی برای خودشان جایز نمی دانند. تا اینکه امروز پس از ورود جنابشان شاهد چندی از این پیش آمدها بودیم. جناب آقای جرمی هانت گفته بودند ما برای آزادی زندانی های دوتابعیتی به ایران آمده ایم و حرفشان آمیخته با هشدار و این چیزها بود.

بی بی سی و صدای آمریکا هم چپ و راست از حضور ایشان و هشدارهای داده شده  گفتند و حسابی شلوغش کرده بودند. باید گفت: روی صحبتمان نه تنها با بریتانیا، بلکه با تمامِ غرب و استکبار است. در وهله ی اول خواهشمندیم با ایران و ایرانی با این لحن و ادبیات حرف نزنید. بی احترامی، ما را  عصبانی می کند. این را می توانید از تکاوران نیروی دریایی تان بپرسید. چند متری وارد حریم ما شده بودند. هشدار دادیم، گوش نکردند و با پس گردنی اسیر گرفتیم شان و ۱۱ روز برای آزادی شان التماس می کردید.

پس قبل از هشدارهای توخالی به عواقب حرف ها و کارهایتان فکر کنید. دوما شما که دست به هشدارتان خوب است چرا به داد یمنی های مظلوم نمی رسید؟ چرا داد و بیدادتان را بر سر سعودی ها و داعشی ها آوار نمی کنید؟ حمایت از یمنی‌های مظلوم پیشکش چرا فروش سلاحها و جنگ افزارهایتان به عربستان را متوقف نمیکنید که حداقل دستتان به خون بیدفاعان و کودکان آلوده نشود؟ چرا بر سر آمریکا و اسرائیل فریاد نمی کشید؟ 

چرا پس از حمله تروریستی اهواز و کشتار مردم ، شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال که حامی تروریستهاست همچنان اجازه فعالیت در لندن را دارد؟

مکر و حیله شما همیشه زبانزد همگان بوده و در هر زمان پازل خاورمیانه را جوری چیده اید که بتوانید ایران و مقاومت را تروریست بخوانید. در هیچ کجای تاریخ نشان از برادری شما با ایرانیان نیست و نخواهد بود. تا اینکه رهبر معظم انقلاب در وصف شما فرمود: همیشه منشا و منبع تهدید و فساد و خطر و نکبت انگلیسی ها هستند.

خلاصه اینکه ما گوش به فرمان شما نیستیم که بخواهید با هشدار و زور، ما را وادار به انجام کاری کنید.

هنوز مردم شریف ما حمایت شما از فتنه گران در سال ۸۸ را فراموش نکرده اند. هنوز دلیل عدم پرداخت پول های بلوکه شده ی ایران را نمی دانیم و مدت زمانیست در پی دلایل  تعرض به سفارت و کنسولگری ایران در خاک کشورتان هستیم.

القصه، بنابراین از مسئولین مربوطه انتظار می رود جواب مُتقَنی به این یاوه گویی و زورگویی های مستکبرین را بدهند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۶۴۳۴۹۸۱۲:۴۸:۲۲ ۱۳۹۷/۸/۲۹
تا زمانی که در برجام بمانیم باید شاهد مداخلات بیگانگان در امور داخلی کشورمان باشیم.
ناشناس۶۴۳۷۶۵۱۵:۲۱:۵۴ ۱۳۹۷/۸/۲۹
ماجرای تملیک (غصب) باغ قلهک به کجا انجامید؟ چرا دولت موضوع باغ قلهک را حل نکرده است؟ در ضمن اروپایی‌ها وقتی می‌توانند حسن نیت خویش را در رابطه با ملت ایران ثابت کنند که منافقین و تروریست ها را به کشور جمهوری اسلامی ایران تحویل بدهند نه اینکه مثل الان پناهگاه آنان باشند.
ناشناس۶۴۳۹۵۳۱۷:۴۰:۴۱ ۱۳۹۷/۸/۲۹
دقیقا . مسخره نیست که انگلیس به صراحت از فشار بر ایران برای آزادی جاسوس ایرانی خودش حرف میزنه اما هرگز به دولت و ملت ایران اجازه نمیده راجع به استرداد یک مشت وحشی آدمکش تروریست ، صحبت کنن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۶۴۴۲۰۶۲۱:۰۵:۴۲ ۱۳۹۷/۸/۲۹
تو‌مطمینی جاسوسه؟!!!
حسین۶۴۴۳۶۹۰۰:۰۱:۰۲ ۱۳۹۷/۸/۳۰
دادگاه محکومش کرده پس جاسوسه اگر به دادگاه اعتماد نکنید مبنایی نخواهید داشت
خسرو۶۴۴۵۰۲۰۸:۱۸:۰۳ ۱۳۹۷/۸/۳۰
دادگاه!!!؟؟ بدون هیت منصفه و زیز زیرکی!!
محمد۶۴۴۷۷۳۱۱:۳۱:۳۰ ۱۳۹۷/۸/۳۰
ما باج گیر شدیم دلواپس جان چرا هیچ فیلمی از اعترافات و..وجوندارد هر 2 تابعتی بیاد ایران و روسری شل باشه و درباره حقوق زنان صحبت کند ...شما برچسب جاسوسی می زنید. اساسا شاید مبانی فکیری با شریعت ما همخانی نداشته باشد ولی چه ربطی به جاسوسی داره!!
علیجانی۶۴۵۱۰۶۱۳:۵۸:۲۴ ۱۳۹۷/۸/۳۰
احتمالا اگر فیلم اعترافات را پخش کنند شما میگید ساختگیه
ناشناس۶۴۵۴۳۹۱۶:۴۱:۰۸ ۱۳۹۷/۸/۳۰
جاسوسه و مستحق اشد مجازات وقتی انگلیس برای آزادیش تلاش میکنه یعنی ۱۰۰% هست وقتی چشم بسته کامنت میدید یعنی شک نمیکنیم که هست وقتی بزن و برقصها به روحانی رای دادن میدونستیم که همین اوضاع پیش میاد. ما هنوز هم دلواپسیم برای ضرباتیکه به وطنمان وارد میکنید از افکار آلوده تون.
ناشناس۶۴۶۷۳۹۰۸:۴۵:۲۱ ۱۳۹۷/۹/۲
تو وطن می دونی چیه؟
ناشناس۶۵۰۹۱۱۱۵:۱۵:۵۷ ۱۳۹۷/۹/۵
نه پس ، تو میدونی البته وطن شماها هر جایی باشه ایران نیست
ناشناس۶۴۵۵۹۳۱۹:۳۱:۱۶ ۱۳۹۷/۸/۳۰
دلواپس بودن شرف داره
ناشناس۶۴۴۸۸۴۱۲:۳۳:۴۵ ۱۳۹۷/۸/۳۰
پس چیه؟
ناشناس۶۴۶۵۰۱۲۰:۲۸:۰۴ ۱۳۹۷/۹/۱
به اعتراف خود بوریس جانسون یکی مثل نازنین زاغری مشغول آموزش خبرنگار در ایران بوده! این گاف درحالی بوده که رسانه های بریتانیایی میگفتند که او برای گذراندن تعطیلات به ایران اومده بود بوریس جانسون دلیل سفرش به ایران رو مذاکره در رابطه با ازادی زاغری میگه 2 روز پیش هم که اقای وزیر (جرمی هانت) به دیدار خانواده زاغری رفتند میگند حاضرند پول بدند تا ازاد بشه
ناشناس۶۴۶۷۳۷۰۸:۳۹:۱۳ ۱۳۹۷/۹/۲
تو مطمئنی که جاسوس نیست؟! پس هنوز هم شک داری؟!
ناشناس۶۴۴۲۸۷۲۲:۳۶:۲۱ ۱۳۹۷/۸/۲۹
من میگم باغ قلهک برای بریتانیا بماند سودش بیشتر به نفع مردم تهران و ایران است زیرا اگر برای ما شود در عرض 2 دقیقه همه را برج و آپارتمان میکنیم همان بهتر که برای آنان باشد (فعلا-تا درست شدن سیاست ها) و باغ و پردرخت و سرسبز بماند...البته اگر برای آنان نیست حداقل اجاره بگیریم.
ناشناس۶۴۴۲۸۸۲۲:۳۶:۴۵ ۱۳۹۷/۸/۲۹
فکرکنم تعدادی اجیر شده انگلیس در ایران وجود دارد که بنفع انگلیس نظر میدهند اینها دیگر ته بدبختها هستند. که میخواهند قلاده نوکری درگردنشان باشد
ناشناس۶۴۵۰۸۷۱۳:۵۰:۱۲ ۱۳۹۷/۸/۳۰
آقامودب باش قلاده را در گردن سگ میبندند .البته شاید از کارکنان بی بی سی. ووآ وانترنشنال وفارسی زبان مزدور عربستان باشند که رای به نفع انگلیس میدهند .اگر منظورت اینها هستند حوب حق داری چون قلاده زیبنده اینها هست
ناشناس۶۴۳۹۴۳۱۷:۳۰:۰۷ ۱۳۹۷/۸/۲۹
کاش مردم ایران و این نویسنده فرصت داشتند چند سالی را در فضای کشورهای پیشرفته دنیا مانند امریکا و المان و کانادا و ژاپن با ذهنی جستجو گر و پرسشگر و نه مانند ژنهای برتر با پول پدر و رانت زندگی و کار می کردند تا متوجه می شدند به راستی نابرده رنج گنج میسر نمی شود. این تبلغیفات که دلار و یورو به این خاطر قوی است که امریکا ارتش دارد یا کشورهای دیگر را استثمار می کند بیرون می ریختند و متوجه می شدند که میزان کار و تحصیلی که یک شاغل و دانشجو ایران در قیاس با کارو تحصیلی که یک شاغل و دانشجویی امریکایی یا کانادایی یا ژاپنی انهم از سن 15 سالگی بدون توجه به ثروت پدر و مادر انجام می دهند اصلا غیر قابل اندازه گیری است. اگر روزی ما ایرانیها ساعتی 37 دلار که راندمان تولید نیروی کار امریکایی است که هیچ بتوانیم راندمان تولید ساعتی نیروی کار خودمان را که یک دلار است به 5 دلار برسانیم انوقت می توانیم انتظار داشته باشیم که در دنیا توجهی به ما و حرف ما هم بشود.دیگر لازم نداریم که از دیوار ها بالا برویم و ارزوی مرگ و نیستی کنیم و بعد خود با افتخار و با نطر همه مراکز تصمیم گیری سیمان کنیم و البته حالا مسئولیت ان را به دیگری پاس دهیم ولی بعد بگوییم که چرا دنیا با احترام با ما صحبت نمی کند.
ناشناس۶۴۷۴۳۲۲۳:۳۲:۳۸ ۱۳۹۷/۹/۲
اینکه اونا برای رسیدن به اینجایی که هستن زحمت کشیدن درسته اما این رو هم باید قبول کنیم که مقداری از وضع فعلیشون هم حاصل به غارت بردن دسترنج امثال ما بوده مثل نفتی که قبل از ملی شدن از ایران غارت میکردن ضمنا یه مقداری از زحماتشون هم برای جلوگیری از پیشرفت امثال ما بوده. مثل اینکه تا یه کشوری تصمیم میگیره مستقل باشه باید درگیر جنگهایی که به راه میندازن بشه
ناشناس۶۴۴۲۴۱۲۱:۴۵:۳۷ ۱۳۹۷/۸/۲۹
تا زمانی که فرمانده اقتصادی کشور یعنی آقای جهانگیری از فیلم های وطن فروشانه اصغر فرهادی تمجید می کند وضعیت از این بهتر نمی شود.
ناشناس۶۴۴۵۵۴۰۸:۵۶:۵۷ ۱۳۹۷/۸/۳۰
منظورتون همون سربازهاییه که با کت شلوار و هدایای ویژه و با بدرقه رسمی ریس جمهور وقت اون هم بعد از تهدید انگلیس راهی کشورشون شدن؟
ناشناس۶۴۵۹۹۵۰۹:۰۳:۱۲ ۱۳۹۷/۹/۱
البته در زمن دولت قبلی سربازان ازاد شدند اما بعد گوشمالی دادن حسابی و پخش کردن خبر اسارت ذلت بار سربازان انگلیسی
ناشناس۶۴۳۵۰۴۱۲:۵۳:۱۷ ۱۳۹۷/۸/۲۹
معصومه خانم با رئیس اینطور سخن گفتن تاوان داره
ناشناس۶۴۳۵۰۵۱۲:۵۴:۰۳ ۱۳۹۷/۸/۲۹
از روباه پیر و حامی داعش چه انتظاری دارید؟
ناشناس۶۴۳۹۸۳۱۷:۵۹:۰۵ ۱۳۹۷/۸/۲۹
واقعا چرا قیافه وزیرش اینهمه شبیه روباه بی دندونه ؟!
ناشناس۶۴۳۵۱۹۱۳:۰۴:۴۱ ۱۳۹۷/۸/۲۹
هنوز مردم شریف ما حمایت شما از فتنه گران در سال ۸۸ را فراموش نکرده اند فعلا 88 نشان داد هرچه میگفتیم درباره انتصاب احمدی نژاد درست بوده
ناشناس۶۴۴۲۸۹۲۲:۳۷:۳۴ ۱۳۹۷/۸/۲۹
چرا سوزنتون روی نقاط تفرقه گیر کرده است؟!...به خدا در ابتدا به نفع اصولگرایان است که در مورد قضایای سال 88 صحبت نکنند زیرا ایران متحد و یکپارچه تر باقی خواهد ماند وقتی اینگونه حرف میزنید نصف مردم ایران را حذف میکنید.
امین۶۴۳۵۲۰۱۳:۰۵:۲۳ ۱۳۹۷/۸/۲۹
چرتو پرت نوشتی از رو شکم سیریته
ناشناس۶۴۳۵۲۴۱۳:۰۶:۴۹ ۱۳۹۷/۸/۲۹
کاری نداره یه حمله به سفارتشون ترتیب بدید تا بفهمن با کیا سروکار دارن
ناشناس۶۴۴۱۶۲۲۰:۲۶:۲۴ ۱۳۹۷/۸/۲۹
حمله ها رو که دوستان شما ترتیب میدن مگه سفارت عربستان یادت رفته؟
ناشناس۶۴۳۵۳۳۱۳:۱۰:۴۴ ۱۳۹۷/۸/۲۹
خودتون از این همه شعارزدگی خسته نشدید...واقعیت جهان با شعارهایی که شما می دید خیلی فاصله داره
حسن۶۴۳۷۷۶۱۵:۲۶:۵۷ ۱۳۹۷/۸/۲۹
بله شما ومثبت دهندگان به نظرتان باید از این تحلیل ها خوشتان نیاید چون مکر انگلیسی با پول عربستان را به مغزتان فرو کرده اند ودلخوشیتان شده و بی غیرتی وبی خیال امور ملی
هادی۶۴۳۹۲۸۱۷:۱۹:۲۶ ۱۳۹۷/۸/۲۹
جون مادرت دیگه شماها دم از امور ملی نزنید
ناشناس۶۴۳۹۳۱۱۷:۲۱:۵۳ ۱۳۹۷/۸/۲۹
غیرت فقط شما دارید بیشتر مردم بی غیرت شدن راستی چندوقت است سوار تاکسی یا اتوبوس یا مترو نشدی تا بیبینی مردم چی میشکن
ناشناس۶۴۴۱۵۸۲۰:۲۴:۴۸ ۱۳۹۷/۸/۲۹
چرا احساساتی شدی؟ یه خورده فکر کن. تمام کارهائی که ما انجام میدیم به نفع غرب تموم میشه. یا باید تغییر روش بدیم تا از تله شان خارج شیم. یا باید بپذیریم همکاریم.
ناشناس۶۴۴۱۶۶۲۰:۲۸:۰۰ ۱۳۹۷/۸/۲۹
نکنه واقعیت جهان پول های کثیف عربستان و کاخ های پوشالی غرب است؟
ناشناس۶۴۴۲۳۹۲۱:۴۳:۵۱ ۱۳۹۷/۸/۲۹
نه، واقعیت جهان چند هزار مسلمان شهید تولید کن هستند که منطقه ای را سر قدرت طلبی خود به جنگ و گشنگی کشانده اند تا برای هم شاخ باشند! اگر یمن به فکر یمن باشد، سوریه به فکر سیوریه، عربستان به فکر عربستان، ایران به فکر ایران ... این همه فقر و کشتار و دزدی به پایان می رسد!
ناشناس۶۴۶۰۰۵۰۹:۱۷:۰۲ ۱۳۹۷/۹/۱
وایضا آمریکا و اروپا هم از منطقه خارج بشن. بدون هیچ بهانه ای و با سرعت
ناشناس۶۴۴۳۶۲۲۳:۵۵:۱۸ ۱۳۹۷/۸/۲۹
نه به جان شما،پول های تمیز و داخلی خودمونه
ناشناس۶۴۴۶۷۸۱۰:۲۱:۰۸ ۱۳۹۷/۸/۳۰
فعلا پولشویی رو شده که در هر روز سطح وسیعی در حال انجام شدن است.
ناشناس۶۴۴۲۸۱۲۲:۳۱:۰۰ ۱۳۹۷/۸/۲۹
آدم می تواند واقعیت های زشت را تغییر دهد.
ناشناس۶۴۳۵۳۴۱۳:۱۱:۰۶ ۱۳۹۷/۸/۲۹
وقتی دولت ایران اینقدر ضعیف و بی کفایته ، جای تعجب نداره که همه با دستور و تهدید باهاش رفتار کنن
ناشناس۶۴۴۱۹۳۲۰:۵۲:۱۳ ۱۳۹۷/۸/۲۹
متاسفانه آن مرد که در دولت او عبدالشیطان ریگی را در هوا شکار کردیم و تکاوران دریایی روباه پیر را در دریا اسیر کردیم دیگر رفته است .
الف ر۶۴۳۵۳۵۱۳:۱۱:۳۴ ۱۳۹۷/۸/۲۹
به غرب و به همه باید از موضع قدرتمندانه صحبت کرد اینا فکر نکنند هر کی در منطقه ما مثل اعراب خلیج فارس هستند بلکه ایران یک چیر دیگری هست
علی۶۴۳۷۲۰۱۴:۵۱:۰۱ ۱۳۹۷/۸/۲۹
ایکاش کمی مثل مسولین کشورهای حاشیه خلیج فارس منطق و درایت و هوش و وطن پرستی و سواد داشتید و قطعا وضع کشور و مردم اینقدر فاجعه بار و اسفناک نبود .
ناشناس۶۴۳۸۹۲۱۶:۵۰:۴۷ ۱۳۹۷/۸/۲۹
جک گفتی. منطق و درایت مسوولین کشورهای خلیج فارس؟؟!!! یعنی ذلت و رذالت و پستی و حقارت و جهالت و هر چی صفت زشت که فکرش رو بکنید شما چطور از آن تعبیر به درایت و منطق میکنید؟ مگه اینکه خود تو یکی از جیره خوران همونها باشی
ناشناس۶۴۴۲۹۶۲۲:۴۴:۵۹ ۱۳۹۷/۸/۲۹
جیره خوار ؟ هرکی نظرش با تو فرق کنه نامسلمون و جیره خواره؟ عجیب ملت منافقی هستیم
ناشناس۶۴۴۲۰۰۲۰:۵۷:۰۰ ۱۳۹۷/۸/۲۹
آفرین بر این نظر
ناشناس۶۴۳۸۱۳۱۵:۴۸:۳۸ ۱۳۹۷/۸/۲۹
شما بفرمایید ما در چه زمینه ای قدرتمند هستیم آیا به غیر از اختلاس؟
الف ر۶۴۴۱۵۰۲۰:۱۷:۳۰ ۱۳۹۷/۸/۲۹
محسوس ترین قدرت ما حداقل در ورزش و المپیاد ها علمی و در سیاست همین قدر کافی که اروپا و چین و روسیه را در مقابل ابر قدرت جهان قرار گرفتند و ... انصاف هم چیز خوبی است بنده هم از نقادان که همین سایت بار ها نظزاتم را منتشر نکرده
ناشناس۶۴۴۱۷۱۲۰:۳۱:۱۱ ۱۳۹۷/۸/۲۹
شوخی نکن داداش! فکر کنم این ژست های آبدوغ خیاری رو دیگه کسی جدی نمیگیره. حتی ترکمنستان، که ماهیگیران بی نوا را کشت و کسی صداش در نیامد. حتی افغانستان از واگذاری سهمیه آب هیرمند برغم قرارداد فیمابین خودداری میکنه. چند بار جیش العدل بیوطن جوانان ما را دزدید و به پاکستان برد.؟ اگر مولوی عبدالعزیز و سایر مولویهای بلوچستان کمک نکنند پاکستان هیچ توجه ای به درخواستهای مقامات ما نمیکنه.
علی طباطبایی۶۴۳۵۵۰۱۳:۲۱:۴۵ ۱۳۹۷/۸/۲۹
((مدت زمانیست در پی دلایل تعرض به سفارت و کنسولگری ایران در خاک کشورتان هستیم.)) خانم نویسنده محترم، گویا شما فراموش کرده اید ماجرای اشغال سفارت انگلیس و پی آمدهای آن را و حتی نظریه رهبری در این مورد را . فرمایشات شما صحیح است، اما ای کاش اندکی در روابط بین الملل و مسایل مربوطه تحقیق میکردید
ناشناس۶۴۳۵۵۳۱۳:۲۲:۲۰ ۱۳۹۷/۸/۲۹
خانم پور صادقی شما ناراحت نشو حالا. می تئنی براش نامه بنویسی و گلگی کنی
ناشناس۶۴۳۵۵۴۱۳:۲۳:۰۶ ۱۳۹۷/۸/۲۹
خوش به حال ظریف وروحانی اقایان مثلا متمدن شدن می خواهند به هر صورت خفت ونکبتبار با این کشورها رابطه داشته باشند واصلا معلوم است چه سمتی هستند طرف کشور خود یا انها الان برجام چه فایده ای برای ایران داشت که fatf داشته باشد همش دروغ ووعدهای سر خرمن وتوخالی باید روحانی استیضاح شود .
ناشناس۶۴۳۵۵۶۱۳:۲۴:۲۹ ۱۳۹۷/۸/۲۹
بفرما اونوقت فمینیست ها میخوان برای فرزندانی که پدر اجنبی دارند تابعیت ایرانی بدهند. بعد اینها راست راست در کشور بگردند و مثل خانم زاغری چون تابعیت کشور ی دیگر را هم دارند یا از طریق پدر قطعا می گیرند تبدیل می شوند به ابزار دخالت اجنبی در حاکمیت ایران و این خیانتی بزرگ است.
ایرانی۶۴۳۵۵۷۱۳:۲۴:۵۶ ۱۳۹۷/۸/۲۹
مطمئنا تا 300 سال آینده هم ، شما و نسل های بعدی تان میخواهید بحث 88 را شب و روز تکرار کنید!
محسن۶۴۳۶۹۸۱۴:۳۹:۳۳ ۱۳۹۷/۸/۲۹
بیان کردن نادانیها باعث عبرت است
ناشناس۶۴۳۷۷۸۱۵:۲۷:۰۲ ۱۳۹۷/۸/۲۹
نادانی احمدی نژاد رو میگی ؟ انشالله که درس عبرت شود
ناشناس۶۴۳۹۵۷۱۷:۴۲:۴۲ ۱۳۹۷/۸/۲۹
نه بابا ، داره از دانایی آقای تَکرار و جناب روحانی میگه . میدونین که ، گوش فلک رو کر کرده
ناشناس۶۴۴۱۷۶۲۰:۳۶:۰۰ ۱۳۹۷/۸/۲۹
ننگ فتنه 88 و نادانی اصلاح طلبان تا ابد از حافظه ملت پاک نخواهد شد.
یتیم خانه ایران۶۴۳۵۶۲۱۳:۲۹:۵۱ ۱۳۹۷/۸/۲۹
لبخند ملیح آقای ظریف کنار ایشان گویای همه چی بود .
ناشناس۶۴۳۹۶۰۱۷:۴۳:۲۵ ۱۳۹۷/۸/۲۹
در تاریخ معاصر لبخندی به این مدل سراغ ندارم . مفهومش ذلت ایران و قدرت غربیهاست .
ناشناس۶۴۳۵۹۴۱۳:۴۳:۵۷ ۱۳۹۷/۸/۲۹
انگلیس 11 روز برای پس گرفتن افرادش التماس میکرد یا تهدید؟
ناشناس۶۴۴۱۷۵۲۰:۳۵:۲۷ ۱۳۹۷/۸/۲۹
بستگی داره به شنونده! اگر تبلیغاتچی خوبی باشی حتما التماس میکردن. اما اگر پیرو اصول و خواهان رفع کاستی ها باشی البته که تهدید کردند و تهدیدشان هم جدی تشخیص داده شد که با کت و شلوار دوخت کریستن دیور و با سلام وصلوات روانه خانه شان کردند.
ناشناس۶۴۴۳۴۶۲۳:۳۵:۰۵ ۱۳۹۷/۸/۲۹
احسنت.
ناشناس۶۴۴۱۸۴۲۰:۴۵:۳۸ ۱۳۹۷/۸/۲۹
انگلیس التماس می کرد اما آن مرد که در دولت او اقتدار داشتیم و تکاوران دریایی انگلیس را به اسیری گرفتیم دیگر رفته است .
ناشناس۶۴۴۷۴۴۱۱:۱۱:۰۹ ۱۳۹۷/۸/۳۰
ولی با یک تشر تونی بلر برای آن تکاوران کت و شلوار هاکوپیان خریدیم و با سلام و صلوات و با چندین بار تکرار واژه انگلیسی «تنک یو » آنان را بدرقه کردیم. پس بهتره نویسنده این مقاله خیلی دچار هیجان نشود. باید ببینیم پس از سفر وزیر خارجه بریتانیا زندانی ها را آزاد می کنیم یا نه.
هادی۶۴۳۶۰۴۱۳:۴۸:۲۳ ۱۳۹۷/۸/۲۹
وزیر خارجه ما که ظریف باشه خوبه این آقای هانت بهش فحش نداد که ظریف در پاسخ بهش بخنده.
ناشناس۶۴۳۶۱۲۱۳:۵۲:۳۳ ۱۳۹۷/۸/۲۹
همچین حرف می زنید که انگار وزیر خارجه ونزوئلا اومده دست بوسی. ما در منظر کشورهای دیگه اونقدر بزرگ نیستیم که خودمون تصور می کنیم. گرچه ونزوئلا هم برای ما تره خورد نمی کنه . تیم فوتبالش حاضر نشد بیاد ایران
ناشناس۶۴۳۷۳۲۱۴:۵۹:۳۳ ۱۳۹۷/۸/۲۹
شما ذلیل هستید؟؟؟ خودتان می دانید .
ناشناس۶۴۴۱۸۳۲۰:۴۴:۴۳ ۱۳۹۷/۸/۲۹
بابا بسه؟ از خواب بیدار شین. این نظرات شما منو به یاد نامه کمک خواستن نادر شاه از ولیعهدش در هنگام جنگ بغداد با عثمانی ها میندازه که میرزا مهدی استرآبادی آن را با آن نثر منقح و پرتکلف نوشته و به رویت نادر شاه رسوند. بهتره خودت داستان را بخونی تا بفهمی که تملق و دوری از واقعیت خاص مردمان ضعیفه. نه کسی که شجاع و قوی هست!
ناشناس۶۴۳۶۲۰۱۳:۵۷:۴۷ ۱۳۹۷/۸/۲۹
نویسنده گرامی غربی ها چرا سواری نکنن؟
ناشناس۶۴۳۶۳۹۱۴:۰۷:۰۸ ۱۳۹۷/۸/۲۹
کشورهای استعمارگر هرگز نمیتوانند کشوری را استعمار کنند مگر اینکه زمینه استعمار کشورشان فراهم شود
سعید۶۴۳۶۴۸۱۴:۱۱:۳۷ ۱۳۹۷/۸/۲۹
بله یادم هست وقتی کماندوهای انگلیسی را در خلیج فارس گرفتند موقع آزادی به تن آنها یک دست کت شلوار هاک...که گرانترین کت شلوار ایرانی هست کردید من مهندس هنوز تو عمرم نتونستم از این نوع کت شلوارها بعلت گرونی بخرم..
ناشناس۶۴۳۸۰۳۱۵:۴۳:۱۶ ۱۳۹۷/۸/۲۹
شما هنوز زوده بفهمی در عرف بین الملل وقتی لباس یک نظامی رو از تنش دربیاری و حالا یا کت و شلوار تنش کنی ( مث کماندوهای انگلیسی ) یا با لباس نظامی زیر مث پیژامه و با دست بر سر ازش فیلم بگیری ( مث کماندوهای آمریکایی ) چه مفهومی داره ؟؟؟ بجاش برو جلو دزدی کسایی رو فریاد کن که مثلا یک قلمش همین شرکت کشت و صنعت هفت تپه رو به ارزش ۱۰ هزار میلیارد به ۶۰۰ میلیارد خرید و فروش کردن کت و شلوار پیش کش
ناشناس۶۴۴۰۷۳۱۹:۰۴:۳۷ ۱۳۹۷/۸/۲۹
در توضیح بگم این یک توهین به یک نیروی نظامی هست که لباس رزمیش را در بیاورند و تنش لباس شخصی بپوشند یعنی تو داداش اینکاره نیستی برو دنبال یک کار دیگه
ناشناس۶۴۴۱۷۷۲۰:۳۹:۰۲ ۱۳۹۷/۸/۲۹
در آوردن اونیفورم یک نظامی و کت و شلوار پوشاندن آن نهایت تحقیر یک نظامی است .
ناشناس۶۴۵۱۵۳۱۴:۱۶:۴۵ ۱۳۹۷/۸/۳۰
دلتو با این حرف و دلیل من درآوردی خوش کن و آسوده بخواب!!!
ناشناس۶۴۳۶۵۱۱۴:۱۲:۴۶ ۱۳۹۷/۸/۲۹
خانم نویسنده خواهشا به نام ملت حرف نزنید چون حرف اکثر ملت این چیزهایی که شما فرمایش می کنید نیست.در انتخابات حرف ملت را شنیدید .ملت دارند تاوان افکار شما را پس می دهند.ملت دنبال آرامش و زندگی و صلح می باشد نه تحریم و فقر و گرانی.....
ناشناس۶۴۳۷۵۵۱۵:۱۳:۱۸ ۱۳۹۷/۸/۲۹
ملت؟ چه کسی به شما اجازه داده از طرف ملت حرف بزنید؟ نهایتا نظر خودت را بیان کن.
نبوی۶۴۳۹۱۹۱۷:۱۱:۵۳ ۱۳۹۷/۸/۲۹
سلام.پس شما چطور از طرف ملت حرف میزنید.اکثر مردم مثل من در شرایط بد اقتصادی هستن حتی بعد از 47 سال یه کار درست و حسابی نداریم بی عرضه نیستیم فقط پارتی نداریم بفهم لطفا سرتون را از برف بیار بیرون.اینو هم بدون برای ارزشهای انقلاب هم هیچ کم نذاشته و نمیزاریم
سهیل۶۴۴۰۹۰۱۹:۲۱:۱۱ ۱۳۹۷/۸/۲۹
دوست عزیز اجازه بدین یک انتخابات آزاد در کشور انجام بشه تا معلوم بشه چقدر مردم موافق شما هستند
ناشناس۶۴۳۸۹۸۱۶:۵۴:۳۳ ۱۳۹۷/۸/۲۹
فعلا که با انتخاب شما هم فقر رو دیدیم و هم گرونی و هم تحریم
ناشناس۶۴۳۹۶۳۱۷:۴۵:۲۱ ۱۳۹۷/۸/۲۹
الان که دیگه شش سال تمومه دارین مملکت رو به هرجایی که انگلیس دستور داده و شما اجرا کردین میکشین ! بازم میگین کی بود کی بود من نبودم ؟
ناشناس۶۴۴۳۰۳۲۲:۴۹:۴۴ ۱۳۹۷/۸/۲۹
اینقدر الکی چپ و راست نکنید. همتون من کلهم اجمعین
ناشناس۶۴۴۱۸۸۲۰:۴۹:۰۲ ۱۳۹۷/۸/۲۹
حالا هم تحریم و بیکاری و فقر داریم و هم تحقیر اجنبی را و مردم این را نمی خواهند.
ناشناس۶۴۳۶۵۲۱۴:۱۳:۱۱ ۱۳۹۷/۸/۲۹
هر کسی دولتی مثل دولت آقای روحانی و اصلاح طلبان مقابلش باشه قطعا" دم در خواهد آورد از بس که این دولت ذلت نشون داده.
حسین۶۴۳۶۵۵۱۴:۱۴:۵۰ ۱۳۹۷/۸/۲۹
احسنت
احمد۶۴۳۶۶۵۱۴:۱۸:۰۵ ۱۳۹۷/۸/۲۹
قبلا توسط حکومت چراغ سبز داده که آمده انگلیس بیخود که انگلیس نیست در همه جا مامورخودش را دارد ضمنا اینکه دولت بتنهایی این کاررا نکرده
محسن۶۴۳۶۶۶۱۴:۱۸:۵۳ ۱۳۹۷/۸/۲۹
این است نتیجه 5 سال بی تدبیری و ضعف و دیپلماسی ذلت.قابل توجه آقای ظریف و یاران
سرو۶۴۳۸۲۷۱۵:۵۷:۲۹ ۱۳۹۷/۸/۲۹
لابد حمله به سفارت خانه کار درستی بوده.
ناشناس۶۴۳۶۷۱۱۴:۲۳:۲۷ ۱۳۹۷/۸/۲۹
هیچ کشوری در دنیا نباید فکر کند که اگر چیزی را از کشوری دیگر می‌خواهد باید شهروندانش را زندانی کند و این غیر قابل قبول است."
ناشناس۶۴۳۶۷۴۱۴:۲۴:۲۱ ۱۳۹۷/۸/۲۹
حالا مگه چی شده که این مقاله رو نوشتید؟؟؟ خودتون میرید بی بی سی نگاه میکنید و خودتون مطلب بر علیه بی بی سی مینویسید بدون اینکه کوچکترین اشاره ای بکنید که بی بی سی چی گفت. !!!
ناشناس۶۴۳۶۷۸۱۴:۲۶:۰۱ ۱۳۹۷/۸/۲۹
خوب اومدی ولی آخرش رو خراب کردی "هنوز مردم شریف ما حمایت شما از فتنه گران در سال ۸۸ را فراموش نکرده اند. هنوز دلیل عدم پرداخت پول های بلوکه شده ی ایران را نمی دانیم و مدت زمانیست در پی دلایل تعرض به سفارت و کنسولگری ایران در خاک کشورتان هستی"
ناشناس۶۴۳۶۸۳۱۴:۳۱:۵۸ ۱۳۹۷/۸/۲۹
مطلب خوبی بود اصلا ندیدیم روزنامه های زنجیره ای چیزی در مورد سفر وزیرخارجه انگلیس و این همه تهدیدی که کردن بنویسند
ناشناس۶۴۳۷۱۰۱۴:۴۵:۳۱ ۱۳۹۷/۸/۲۹
نکند ایشان هم با پولشویی مخالفت کرده که برآشفته شدید؟
ناشناس۶۴۳۷۱۶۱۴:۴۹:۱۷ ۱۳۹۷/۸/۲۹
آفرین به نویسنده مطالب خوبی رو اشاره کردید
ناشناس۶۴۴۲۷۶۲۲:۲۰:۰۱ ۱۳۹۷/۸/۲۹
آفرین به نویسنده
ناشناس۶۴۳۷۲۱۱۴:۵۱:۳۵ ۱۳۹۷/۸/۲۹
جناب الف لطفا یک مقاله بدهید در خصوص اینکه چرا مخالفت با مقاله های شما بیشتر از تایید است. و واقعا نمیخواهید قلم مردم باشید
مصطفی۶۴۳۷۲۳۱۴:۵۲:۱۴ ۱۳۹۷/۸/۲۹
شما وقتی ارزش مردم خودت رو نمی دونی و نصف اونها رو فتنه گر می دونی انتظار داری خارجی ها بیان ازت حساب ببرن؟
علی۶۴۳۷۳۷۱۵:۰۱:۴۳ ۱۳۹۷/۸/۲۹
متاسفانه اقلیتی در کشور چنان اسیر تبلیغات مسلسل وار روزانه خودشان شدند که باورشان شده که واقعا ابرقدرتی هستیم و همه باید جلوی ما ایست خبردار باشند . نه اخوی ارزش و احترام هر کشوری به حمایت و علاقه مندی حداکثری مردمش به دولتمردانش است و زمانی این اتفاق میفتد که مردم باور کنند که انتخاب و نظرشان مورد احترام است و ثروت کشور بنابه در خواست آنها برای رفاه مردم و توسعه کشورشان هزینه میگردد . ممکن است بفرمایید ایا این اتفاق الان چقدر بدست آمده است ؟
ناشناس۶۴۳۷۵۲۱۵:۱۰:۳۸ ۱۳۹۷/۸/۲۹
دولتتی که میگفت سربلندی وافتخاررابه ایرانی میدهدعامل ذلت وبدبختی شده شایدذلت یعنی همان افتخار!!
ناشناس۶۴۳۸۰۶۱۵:۴۴:۴۶ ۱۳۹۷/۸/۲۹
"هنوز مردم شریف ما حمایت شما از فتنه گران در سال ۸۸ را فراموش نکرده اند"?? ... "مدت زمانیست در پی دلایل تعرض به سفارت و کنسولگری ایران در خاک کشورتان هستیم"!! عجب!
ناشناس۶۴۳۸۰۹۱۵:۴۶:۴۷ ۱۳۹۷/۸/۲۹
عجب مقاله ای تو دهنی محکم به استکبار جهانی زدی ولی در عجبم چقدر خودفروخته و بی بصیرت و نفوذی و مرعوب غرب در کشور داریم فتنه گران اگر ناراحت هستید از ایران خارج شوید و به اربابان خودتون ملحق بشید
ناشناس۶۴۳۸۳۹۱۶:۰۸:۵۴ ۱۳۹۷/۸/۲۹
ملت تحت فشار است بیکاری فقر بیماری آلودگی هوا وبسیاری مسایل دیگر جان ملت را به لب آورده و شما میگویید بلوغ میزنند بیدار شوید
ناشناس۶۴۳۸۵۹۱۶:۲۲:۲۸ ۱۳۹۷/۸/۲۹
خودشان شمارو آوردن به چشم بهم زدنی شما را خواهند برد
ناشناس۶۴۳۸۷۶۱۶:۳۹:۲۰ ۱۳۹۷/۸/۲۹
معلوم است نویسنده مطلب به قصه های حماسی زیاد علاقه دارد.
ناشناس۶۴۳۹۰۹۱۷:۰۱:۴۱ ۱۳۹۷/۸/۲۹
تا اسلاحتلب بر سر کارند غربی ها هم سواری می گیرن
ناشناس۶۴۴۲۲۶۲۱:۲۷:۲۹ ۱۳۹۷/۸/۲۹
باز این ادم خوشمزه اومد با غلط عمدی الف توجه کن لطفا .
ناشناس۶۴۴۴۱۶۰۱:۴۷:۴۵ ۱۳۹۷/۸/۳۰
شما به روسها سواری دادید
سینا۶۴۳۹۱۷۱۷:۱۰:۲۸ ۱۳۹۷/۸/۲۹
اقا ما عقده خودبزرگ بینی داریم.کافیه یه نگاهی به رفتار کشورهای دشمن و حتی دوست خودمون بندازیم و مواضعی که اونا در مجامع رسمی در دنیا برعلیه ما گرفته اند رو مرور کنید...حتی کشورهایی مثل عراق سوریه لبنان فلسطین که همه چیزشون از ماست.بقیه رو حالا بیخیال شید.ما فقط ادعا داریم اما بزرگی کردن با بزرگ پنداشتن فرق داره....وقتی ما نمیتونیم تو اجرای سیاستهامون کشورهای بندانگشتی رو هم با خودمون همراه کنیم چه ادعایی میتونیم داشته باشیم؟فقط یه کشوری رو بگید که در قضییه عربستان کنار ما واستاده باشه.فقط یه نمونه بگید تا ماهم بدونیم.نویسنده محترم هم کاملا دچار این پارادکس هستن!!!!
ناشناس۶۴۴۰۰۵۱۸:۱۳:۱۶ ۱۳۹۷/۸/۲۹
این بابا که تهدید نمی کنه. یک واقعیت رو می گه که این کارها برای شما هزینه داره. دشمن هارو زیاد می کنه. مثلاً کانادا همیشه سعی داشت سیاست مستقلی با ایران داشته باشه. رابطه تجاری هم خوب بود. ولی بخاطر همین کارا رابطه شو با ما کلاً قطع کرد. اگه کسی هزینه قطع رابطه رو نمی بینه، خوب کاریش نمی شه کرد. اما هرکس سرش تو کاره هزینه دار بودن این کارهارو انکار نکرده. مشکل اینه که ما سرمون درد می کنه برای هزینه. منافع ملی هم برامون هیچ اهمیتی نداره.
ناشناس۶۴۴۰۶۴۱۸:۵۸:۳۱ ۱۳۹۷/۸/۲۹
در موضعی نیستیم که طلبکارانه با اروپا طرف شویم خروج از برجام برای ما هیچ دست آوردی ندارد جز اجماع جهانی حتی همین دوستان که فراموش نکنیم در شورا امنیت چندین بار همسو با امریکا برعلیه ما رای دادند . کسانیکه حرف خروج از برجام میزنند گمان میکنند که لرزه بر اندام مخالفان ایران خواهد افتاد که خیال باطلی است و عواقب سوء اش گریبان ما را خواهد گرفت .
حیدری۶۴۴۰۶۸۱۹:۰۰:۰۰ ۱۳۹۷/۸/۲۹
تا زمانیکه با غربیها رابطه خوبی نداریم باید به تمام کشورهای مزخرف و بخصوص اعراب باج بدهیم
علي۶۴۴۰۸۹۱۹:۲۰:۲۵ ۱۳۹۷/۸/۲۹
مخاطب نامه این خانم، آقای سفیر انگلیس است. کاش ایشون ترجمه انگلیسی نامه را که برای سفیر انگلیس فرستاده اند را برای سایت الف نیز پست می کردن تا ما مطمئن می شدیم که برای دل خودشان نامه ننوشته اند. البته به نکته خوبی اشاره کردن
ناشناس۶۴۴۱۰۰۱۹:۳۶:۳۴ ۱۳۹۷/۸/۲۹
تمام سیاستهای کشورهای دیگه علیه ایران برنامش رو انگلیسی ها تهیه کردن
ناشناس۶۴۴۱۳۵۲۰:۰۵:۵۱ ۱۳۹۷/۸/۲۹
چرا ایران ده ها موشک انگلستان را به ته دریا نمیفرسه
ناشناس۶۴۴۱۸۷۲۰:۴۸:۱۳ ۱۳۹۷/۸/۲۹
اتفاقا خوب بود تو دهنی زد به غربگرایان هم از وزارت خارجه دفاع کرد هم اینکه زد تو دهن انگلیس نمردیم و یه یادداشت خوب تو الف خوندیم
ناشناس۶۴۴۱۹۰۲۰:۵۰:۳۴ ۱۳۹۷/۸/۲۹
الحق و الانصاف یادداشت خوبی بود از خانم نویسنده نمردیم یه مطلب خوب خوندیم تو الف
ناشناس۶۴۴۱۹۱۲۰:۵۱:۳۸ ۱۳۹۷/۸/۲۹
الف چه کار کنه جان ِ برادر؟ همینقدر که نقطه نظرات خوانندگان را در حد امکان انعکاس میده منکه ازش ممنونم. رسانه های دیگه + و ـ رو پاک کردن چون عافیت طلبند و انتقادات شان اصلا جدی نیست.
ناشناس۶۴۴۲۰۲۲۱:۰۰:۱۹ ۱۳۹۷/۸/۲۹
خانم پورصادقی که رابطه خوبی با وزارت خارجه داره قطعا اطلاعاتی دارند
ناشناس۶۴۴۲۱۶۲۱:۱۸:۳۲ ۱۳۹۷/۸/۲۹
شما را بمقدساتتان قسم از جانب ملت شعار ندهید خانم محنرم شما اگر اندکی از روابط بین الملل آگاه بودید میدانستید که جایگاه کشورها را واقعیت ها تعین میکند نه ادعا ها ما امروز که به حمایت اروپا در مقابل امریکا نیازمندیم در موضعی نیستیم که شما گمان کرده اید این سخنان شما را حمل بر بی اطلاعی میکنیم چون حتی مسئولان هم باندازه کافی دورو برشان امثال شما را دارند .
ناشناس۶۴۴۲۷۷۲۲:۲۰:۵۷ ۱۳۹۷/۸/۲۹
یادداشت خوبی بود
ناشناس۶۴۴۲۷۹۲۲:۲۸:۵۹ ۱۳۹۷/۸/۲۹
بابا ای انگلیس بگو مرگ بر امریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر اسراییل بلند بگو قلبت پگیره .
ناشناس۶۴۴۳۰۹۲۲:۵۵:۴۱ ۱۳۹۷/۸/۲۹
این وزیر خارجه انگلیس عجب بی ادبیه ها. آخه این که تو کشور ما چی میگذره چه ربطی به تو داره؟ «به تو چه» هم جمله خوبیه اینطور وقتا..... پرررووووووو
ناشناس۶۴۴۴۳۱۰۳:۴۵:۱۶ ۱۳۹۷/۸/۳۰
همین که نویسنده جرات داشت همچین موصوعی رو بنویسه چون اصلا از اصلاح طلبا چیزی ندیدیم باکاین همه ادعا، خودش کلیه. ضمنا کاملا هم بی طرف است و ضد انگلیس. من موندم چقدر طرفدار انگلیس داریم
ناشناس۶۴۴۴۷۹۰۷:۵۶:۰۶ ۱۳۹۷/۸/۳۰
خانم شما به کی نصیحت میکنی کسانی که دیپلماسی مدرن را در دنیا بنا کرده اند ‌آنچه که شما با احساس بیان میکنید آنان در پیچیدگی مو میبینند
محمد۶۴۴۷۹۶۱۱:۴۴:۲۸ ۱۳۹۷/۸/۳۰
یه سوال؟؟ نویسنده از کجا خبر مذاکرات داخلی وزرای یاران و انگلیس و داشته!! جالبه وزارت امورخارجه ایران و انگلیس هیچ بیانه ای نداده اند و هیچ خبر رسمی انتشار نیافته است فقط با چنتا تیتر خبری بی بی سی و... و عکس آقای ظریف اینهمه حاشیه ساختن
ناشناس۶۴۴۸۸۱۱۲:۳۳:۰۶ ۱۳۹۷/۸/۳۰
خانم پورصادقی چند ساله خبرنگار سیاست خارجی هستند و ارتباط خوبی هم دارن قطعا بهتر از شما میدانن
ناشناس۶۴۴۹۲۲۱۲:۴۸:۳۱ ۱۳۹۷/۸/۳۰
بله من هم میدانم
مهدی حسین نیا۶۴۵۱۴۴۱۴:۱۳:۵۵ ۱۳۹۷/۸/۳۰
ایشان فقط شناخت درستی از مردم خودشون ندارند. یا نمیخان شناخت داشته باشن. یا اینطور وانمود میکنن. اونهایی که راست میگفتند توی سوریه شهید شدند.
ناشناس۶۴۵۶۳۴۲۰:۰۵:۱۹ ۱۳۹۷/۸/۳۰
حسودا
ناشناس۶۴۴۹۰۳۱۲:۴۰:۵۵ ۱۳۹۷/۸/۳۰
ولی خیلی خوب نوشته شده بود
ناشناس۶۴۴۹۵۶۱۳:۰۳:۲۹ ۱۳۹۷/۸/۳۰
درست میفرمایید وقتی سربازان انگلیسی را رئیس جمهور بدرقه کرد با لباس های نو و کادو.خیلی کار خوبی کرد
علیجانی۶۴۵۱۲۶۱۴:۰۵:۵۶ ۱۳۹۷/۸/۳۰
امروز و همین الان چند تا کودک در دنیا توسط سگ های آمریکایی دریده شدند فقط خدا میداند که چند تا پا در افغانستان جا ماند و یا چند زن در سوریه کشته شدند و یا چند دختر در عراق توسط آمریکایی ها مورد تجاوز قرار گرفتند و یا لیبی که دیگه وجود ندارند و یا اینکه ایا مردم جهان تمام کشته های جنگ ویتنام ، کودتای شیلی و...............را فراموش کردند . همه و همه این ها توسط سگ های آمریکایی انجام شده و فقط برای اینکه مردم آمریکا راحتر زندگی کنند .
مهدی حسین نیا۶۴۵۱۳۷۱۴:۱۰:۴۹ ۱۳۹۷/۸/۳۰
از همه چیز گفتین الا موضوع اصلی . برخورد وزیر یعنی : جمهوری اسلامی آماده باش. ک
ناشناس۶۴۶۵۸۱۲۲:۲۱:۱۱ ۱۳۹۷/۹/۱
ما برای پاسخ قاطع وکوبنده به غربیها بایدیولوجیه استقلال صنعتی واقتصادی را پیگیری کنیم
محمد۶۴۶۶۷۸۰۱:۳۵:۱۴ ۱۳۹۷/۹/۲
انگلیس و اروپا جز نیرنگ و خیانت چیز دیگری بلد نیست .... آقای روحانی شما میدانید با مردم چکار کردین آقای روحانی اعتماد به غرب و انگلیس نتیجه ای جز سرافکندگی برای شما ندارد... آقای روحانی استعفا بده تا یک ایرانی شجاع و کار بلد بیاد دولت را اداره کنه
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین