خرید بهترین انگشتر عقیق و انگشتر فیروزه و انگشتر مردانه شیک با ضمانت ۹۹ ساله

272975،   4021222033 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

انگشتر عقیق و فیروزه: گوهرهای پربرکتی برای ایرانیان هستند. خواص سنگ‌های عقیق و فیروزه از نظر علمی تایید شده و همچنین احادیث معتبر زیادی درباره قدرت معنویت انگشتر فیروزه و انگشتر عقیق از معصومین (ع) ذکر شده است.

انگشتر مردانه را فقط با ضمانت 99 ساله اصالت خریداری کنید.

انگشتر، زینتی دیرینه با مفاهیمی عمیق و روانشناختی است. انگشتر، از دیرباز در فرهنگ و تاریخ ایران جایگاهی ویژه داشته و همواره با مفاهیمی مانند قدرت، ثروت، معنویت و نجابت همراه بوده است. برای مردان ایران زمین، نگین انگشتر اهمیت بالایی دارد و اینکه انگشتر مردانه خود را با نگین اصل و مرغوب خریداری کنند بسیار مهم است. در این مقاله، به بررسی جایگاه انگشتر در فرهنگ و مذهب ایرانیان، و همچنین خواص و فواید انگشترهای عقیق و فیروزه می‌پردازیم.

انگشتر در فرهنگ و تاریخ ایران

استفاده از انگشتر در ایران سابقه‌ای دیرینه دارد و به دوران باستان باز می‌گردد. انگشتر مردانه علاوه بر جنبه زیبایی، در فرهنگ و باور ایرانیان جایگاهی ویژه داشته و همواره با مفاهیمی مانند قدرت، ثروت، معنویت و نجابت همراه بوده است.

قصد داریم در این مقاله رازهایی را برای انتخاب و خرید انگشتر، و همچنین بهترین استایل با انگشتر بیان کنیم.

در ابتدا، تاکید می‌کنیم:

خرید انگشتر مردانه را فقط با ضمانت 99 ساله اصالت و فاکتور معتبر انجام دهید. با این کار هوشمندانه همیشه آرامش خاطر داشته و از خریدتان مطمئن هستید.

تاریخچه استفاده از انگشتر در ایران به چند صد سال پیش بازمی‌گردد. شواهد نشان می‌دهد که استفاده از انگشتر در ایران به دوران هخامنشیان (و شاید بازهم عقب‌تر) باز می‌گردد. در آن زمان، انگشترها به عنوان نمادی از قدرت و مقام مورد استفاده پادشاهان و درباریان قرار مورد استفاده قرار می‌گرفتند و این بزرگان حکومتی با انتخاب انگشترهای خاص با نگین‌های متنوع جایگاه و موقعیت اجتماعی و حکومتی خودشان را به دیگران یادآوری می‌کردند. جنس این انگشترها غالباً از طلا، نقره و سنگ‌های قیمتی بوده و نقش‌های حک شده بر روی رکاب انگشتر و نگین آنها، نشان‌دهنده جایگاه اجتماعی صاحب انگشتر بود. برخی از این افراد نیز بجای مهر حکومتی از انگشتر عقیق با حکاکی و قلم زنی خاص خودشان استفاده می‌کردند.

در دوران اسلامی ایران نیز استفاده از انگشتر رواج زیادی داشته و در اسناد مذهبی و کتاب‌های اسلامی قدیم، احادیث و روایات بسیاری در مورد خواص و فواید انگشترهای خاص، مانند عقیق و فیروزه، نقل شده است. بدون شک بهترین نگین برای انگشتر مردانه از سنگ عقیق و سنگ فیروزه بوده که امروزه هم انگشتر فیروزه و انگشتر عقیق از پرطرفدارترین انگشترهای مورد استفاده ایرانیان است.

انگشتر در فرهنگ ایرانیان جایگاه ویژه‌ای دارد و علاوه بر جنبه زیبایی، دارای معانی و مفاهیم عمیقی است. برای مثال، انگشتر عقیق به عنوان نمادی از قدرت، شجاعت و معنویت شناخته می‌شود و انگشتر فیروزه نیز نمادی از خوش‌شانسی، صلح و آرامش است.

در فرهنگ سنتی ایران، انگشتر به عنوان هدیه‌ای ارزشمند در مناسبت‌های مختلف مانند ازدواج، تولد و مناسبت‌های مختلف، به یکدیگر هدیه داده می‌شود.

خواص و فواید انگشتر عقیق و انگشتر فیروزه در کتاب‌های سنگ‌درمانی از نظر علمی به اثبات رسیده و همچنین آیات و روایات مذهبی زیادی از ائمه و معصومین (ع) نقل شده که خواص معنوی دنیوی و اخروی استفاده از انگشترهای عقیق و فیروزه را تایید می‌کنند.

خرید انگشتر عقیق و فیروزه را در سراسر کشور و با آرامش خاطر از جواهربازار انجام دهید.

با توجه به وجود نمونه‌های تقلبی و یا با قیمت‌های گزاف در بازار، انتخاب یک مکان مطمئن برای خرید انگشتر عقیق و خرید انگشتر فیروزه اصل بسیار مهم است. جواهربازار با ارائه ضمانت 99 ساله اصالت کالا و تنوع بی‌نظیر در طرح‌ها و قیمت‌های انگشترها، بهترین انتخاب شما برای خرید انگشترهای عقیق و فیروزه اصل است.

روایت مذهبی درباره خواص انگشتر عقیق:

در اسناد مذهبی مختلفی، ائمه و معصومین به پیروان خودشان توصیه کرده‌اند از انگشتر عقیق استفاده کنند تا از خواص معنوی زیاد سنگ عقیق بهره‌مند شوند. در کتب مذهبی از حضرت امام علی (ع) نقل شده که فرموده‌اند: "عقیق، فقر را از بین می‌برد و دست صاحبش را پربرکت می‌کند."

همچنین از حضرت امام باقر (ع) نیز روایت شده که به پیروان خود فرموده‌اند: "انگشتر عقیق، در دنیا و آخرت، خیر و نیکی به همراه دارد."

با توجه به این روایات معتبر، کاملا مشخص می‌شود که چرا انگشتر عقیق محبوب ترین انگشتر در بین ایرانیان مسلمان است.

همچنین برای انگشتر فیروزه نیز روایات معتبر زیادی ذکر شده که بخشی از آنها را در این بخش بازگو می‌کنیم.

از پیامبر رحمت، رسول اکرم (ص) در اسناد مذهبی معتبر نقل شده که فرموده‌اند: "نگاه به فیروزه، غم و اندوه را از بین می‌برد."

امام هشتم حضرت رضا (ع) نیز در روایت معروف دیگری فرموده‌اند که : "هر کس انگشتر فیروزه در دست کند، فقیر نمی‌شود."

انگشتر فیروزه در روایات معتبر زیادی به عنوان نگین محترمی برای توسل به پروردگار متعال معرفی شده که استفاده از آن را به تمامی مسلمانان توصیه کرده‌اند.

در جواهربازار بهترین انگشتر فیروزه نیشابوری شیک را برایتان آماده کرده‌ایم که با فاکتور معتبر و ضمانت 99 ساله اصالت و همچنین شناسنامه گوهرشناسی قابل خرید است و می‌توانید آن را در سراسر کشور و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

این نکات مهم را برای انتخاب و خرید انگشتر در نظر داشته باشید.

انتخاب نوع نگین: با توجه به خواص و فواید ذکر شده، پیشنهاد می‌کنیم که انگشتر عقیق یا انگشتر فیروزه را متناسب با نیاز و سلیقه خود انتخاب کنید.

انتخاب سایز مناسب: انگشتر باید به راحتی در انگشت شما قرار بگیردو اگر سایز انگشت خود را می‌دانید می‌توانید خیلی راحت دقیقا همان سایز انگشتر را سفارش دهید و اگر سایز انگشتتان را نمی‌دانید، بازهم جای نگرانی نیست. در جواهربازار آموزش کامل نحوه اندازه‌گیری و بدست آوردن سایز انگشتر را برایتان آماده کرده‌ایم که بدون نیاز به هیچ وسیله خاصی و خیلی راحت بتوانید سایز دقیق انگشت خودتان را متوجه بشوید.

خرید انگشتر فیروزه با فاکتور معتبر و ضمانت 99 ساله اصالت را در جواهربازار برایتان مهیا کرده‌ایم.

نکاتی برای داشتن بهترین استایل با انگشتر را بیان می‌کنیم.

این یک پیشنهاد استایل شناختی است، انتخاب انگشتر مناسب با رنگ پوست شما هم می‌تواند مطرح شود. اگر پوست شما روشن است، از انگشترهای با نگین‌های رنگی روشن مانند فیروزه استفاده کنید. و همینطور اگر پوست شما تیره است، از انگشترهای با نگین‌های رنگی تیره مانند عقیق استفاده کنید.

انتخاب انگشتر مناسب با فرم دست: اگر انگشتان شما کوتاه هستند، از انگشترهای ظریف و با نگین‌های کوچک استفاده کنید. اگر انگشتان شما بلند هستند، می‌توانید از انگشترهای پهن و با نگین‌های بزرگ تر استفاده کنید.

در جواهربازار انگشتر عقیق مردانه شیک و انگشترهای فیروزه با نگین‌های خاص و در اندازه‌های مختلف آماده شده و ارائه می‌شوند و این تنوع عظیم از انگشترهای عقیق و فیروزه را فقط در جواهربازار مشاهده می‌کنید.

مناسبت استفاده از انگشتر را در نظر داشته باشید. برای مثال، انگشترهای نگین کوچک تر برای مجالس رسمی مناسب هستند و انگشترهای با نگین درشت نماد قدرت و سلطه‌گری و برتری شما هستند.

جواهربازار، مرجع تخصصی زیورآلات و سنگ‌های قیمتی در سراسر کشور است. جواهربازار با ارائه تنوع بی‌نظیر در طرح‌ها و قیمت‌ها، مرجع تخصصی نقره‌جات در ایران بوده که ضمانت 99 ساله اصالت محصولات آن نماد کارشناسی و تخصص استادکاران متبهر جواهربازار است. شما می‌توانید در جواهربازار، انگشترهای عقیق و فیروزه اصل را با ضمانت اصالت کالا و قیمت مناسب خریداری کنید. اگر برای خرید انگشتر عقیق و یا خرید انگشتر فیروزه نیاز به مشاوره دارید، می‌توانید از طریق شبکه‌های اجتماعی با شماره 09155201768 پیام بدهید. کارشناسان جواهربازار آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  7. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  16. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

آخرین عناوین