چگونه کویل ویپ را تمیز کنیم

گزارش بازرگانی، ۱۷۴۲۷۱،   4020220026

امروزه بسیاری از افراد به دنبال راه های جایگزین و مناسب تر کشیدن سیگار هستند و به همین منظور نیز دستگاه ها و روش های گوناگونی توسط شرکت های مختلف پیشنهاد می گردند. اما یکی از روش های مناسب جایگزین سیگار، ویپ ها بودند که از بدو ورود خودشان به بازار های سرتاسر دنیا از جایگاه مناسبی برخوردار شده اند.

خرید ویپ

خرید ویپ

در واقع خرید ویپ امروزه به یک راه مناسب تر و مقرون بصرفه تر برای افرادی تبدیل شده است که به دنبال راه های جایگزین و یا حتی ترک سیگار هستند. البته خود این ویپ ها در انواع متفاوت و برند های گوناگونی تولید و ارائه می شوند که برای داشتن دانش کافی در این زمینه بهتر است درباره هر یک تحقیق نموده و با یک دید گسترده تر اقدام به خرید این محصولات نمایید. امروزه دیگر شما به راحتی می توانید انواع مختلفی از ویپ ها را همچون پاد ها، ویپ های قلمی و یا حتی سیگار های الکترونیکی موجود در بازار مشاهده کنید و یا حتی به راحتی یکی از آن ها را برای خودتان تهیه نمایید. معمولاً اکثر ویپ ها از مزایای بسیار بالا تری نسبت به سیگار همچون تنوع استفاده بالا و عدم داشتن بوی نامناسب سیگار بهره مند هستند که همه این موارد و همچنین مزایای بی شمار دیگر آن ها نسبت به سیگار های معمولی می تواند خرید آن ها را توجیه نماید. برای همین بهتر است قبل از خرید ویپ مزایا و معایب آن را نسبت به سیگار در نظر گرفته و خودتان گزینه مناسب تر را انتخاب نمایید، حتی ممکن است در ابتدا بنظر شما هزینه ویپ ها بسیار بالا تر از سیگار های معمولی بوده باشد، اما به طور کلی بهتر است بدانید آن ها در طولانی مدت می توانند برای شما گزینه های بصرفه تری محسوب گردند. همه ی این موارد از مزایای ویپ ها به عنوان یکی از دستگاه های جدید تر جایگزین سیگار بودند که در صورت نیاز به خرید این دستگاه ها به آن نیاز خواهید داشت.

خرید پاد

با گسترش صنعت ویپ ها و افزایش تنوع دستگاه های تولید شده در این زمینه، شرکت های بسیاری اقدام به بررسی نیاز های مشتریان نموده و محصولات متفاوتی را به بازار عرضه نمودند. یکی از مهم ترین و پر فروش ترین این محصولات پاد ها بودند که توانستند از بدو ارائه به بازار مشتریان خود را پیدا کرده و جایگاه فعلی خود را در این بازار بدست آوردند. در واقع پاد ها بیشتر ساخته شده اند تا پاسخ نیاز های افراد تازه کار تر و یا افرادی که تقاضای استفاده از نیکوتین بیشتر نسبت به ویپ ها داشتند را ارائه نمایند. پاد ها نمونه های قابل حمل تر و کوچک تری هم هستند و به دلیل کوچک تر بودن و سبک تر بودن آن ها، شما می توانید آن ها را راحت تر با خودتان حمل نموده و در جایگاه های مختلف از آن ها استفاده نمایید. یکی از اختلافات دیگر ویپ ها و پاد در این است که ویپ ها دارای قابلیت تولید دود بیشتری بوده و از قدرت بالاتری برخوردار می باشند و به همین علت هزینه بیشتری نیز برای خرید ویپ ها در نظر گرفته می شود. همانطور که گفته شد در پاد ها از جویس های دارای نیکوتین بیشتر استفاده می شود و در نتیجه بهتر است شما قبل از خرید پاد با این موضوعات نیز آشنا شده و از تمامی نکات موجود در این زمینه بهره مند شوید. همه روزه تقاضای افراد مختلف به ترک سیگار های معمولی و رو آوردن به خرید پاد و یا موارد مشابه افزایش می یابد و داشتن اطلاعات کافی در این زمینه می تواند به شما کمک کند تا با تفاوت ها و نکات انواع مختلف ویپ ها بیشتر آشنا شده و اطلاعات مناسبی در این زمینه بدست آورید.

خرید پاد

چگونه کویل ویپ و پاد را تمیز کنیم

با وجود افزایش تقاضای بازار برای ویپ ها و انواع سیگار های الکترونیکی، داشتن اطلاعات کافی درباره آن ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. به عنوان مثال بهتر است بدانید که هر یک از این دستگاه ها نیاز به تمیز کاری و نظافت هایی نیز دارند تا بتوانند همانند روز اول خود برای شما کار نموده و لحظات مناسبی را برای شما رقم زنند. با تمیز کردن آن ها شما می توانید عملکرد مناسب دستگاه خود را تا سال های متوالی تضمین نموده و از عملکرد صحیح آن ها مطمئن شوید. اما با توجه به شرایط کنونی چگونه کویل ویپ و پاد را تمیز کنیم ؟ این مورد از مهم ترین و اساسی ترین سوالاتی است که بهتر است قبل از خرید انواع ویپ و پاد ها از خودتان بپرسید و درباره آن اطلاعات مناسبی بدست آورید. بهتر است بدانید کویل ها به دو نوع قابل بازسازی و تعویض تقسیم بندی می گردند، برای موارد قابل بازسازی تنها کافیست فتیله موجود در دستگاه را خشک نموده و در واقع از دکمه آتش ویپ استفاده کنید. برای بهتر تمیز شدن آن می توانید فتیله را جدا نموده و کویل را خشک نمایید، آن را بشویید و با استفاده از مسواک مخصوص تمیز کنید. اما بهتر است در زمینه کویل های قابل تعویض این موضوع را بدانید که این نوع کویل ها هم دارای قابلیت تمیز شدن هستند، ولی بهتر است هر چند وقت یکبار آن ها را تعویض نمایید. برای استفاده مجدد از این نوع کویل ها باید ابتدا کویل را در سرکه یا اتانول قرار داده و شست و شو نمایید، در ادامه باید سعی کنید با شستن و خشک کردن آن تا حد امکان آن را تمیز کنید و پس از خشک شدن کامل آن می توانید عملکرد بهتری را از آن ها شاهد باشید. اما به طور کلی همانطور که گفته شد بهتر است هرچه سریع تر این نوع از کویل ها را تعویض نموده تا نتایج بهتری را دریافت نمایید. با توجه به این موارد سعی شد به طور خلاصه به پرسش چگونه کویل ویپ و پاد را تمیز کنیم پاسخ داده شود تا شما عزیزان با انواع روش های تمیز کردن این محصولات آشنا شده و نحوه استفاده صحیح تر آن ها را بشناسید.

چگونه کویل ویپ و پاد را تمیز کنیم

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین