گروه مالی سهل پرداخت و صرافی امانت پشتیبان کسب و کارهای ایرانی: انتقال پول به ایران، با بهترین شرایط و پشتیبانی حقوقی و تکنیکی

گزارش بازرگانی،   4020205064

امروزه، دلار به عنوان یک مرجع پولی بین الملل نقش بی رقیبی در مناسبات مالی، تحولات اقتصادی، نقل و انتقالات مالی و مانند  اینها، در میان کسب و کارهای ایرانی، خانواده‌ها و سرمایه گذاران بین المللی دارد.

طبیعی است که این قاعده در سراسر جهان و در میان کشورهای مختلف نیز مصداق دارد و دلار نه تنها به عنوان یک واسطه مبادلاتی استاندارد، بلکه به عنوان یک مرجع پایلوت، برای سنجش و ارزیابی مقیاس‌های مالی و ارزش دارایی‌ها در سراسر جهان عمل می‌کند.

به این خاطر در تمام زمینه‌ها، مبانی حقوقی، مالی، ارزشگذاری‌ها و نقل و انتقالات بین المللی از مسیر حواله دلار محقق می‌شود. این قاعده باعث شده است انتقال پول به ایران از تمامی کشورهایی که ایرانیان و کسب و کارهای وطنی در آن فعالیت می‌کنند، به طور پیوسته به عنوان یک الگوی واحد عملیاتی در نظر گرفته شود.

خرید و فروش کالا، تسهیل مراودات مالی و عملیات مربوط به سرمایه گذاری‌های بین المللی و فرامرزی، پرداخت حقوق کارکنان، پشتیبانی مالی از دانشجویان ایرانی و حمایت‌های مالی خانواده‌ها  از یکدیگر و بسیاری از امور دیگر بر مبنای دلار و پشتیبان گیری با ارزهای معتبر بین المللی امکان پذیر است.

ضمن این که امکان پشتیبان گیری از دارایی‌های محلی و جلوگیری از کاهش ارزش سرمایه‌ها و مقابله با تورم که با نرخ‌های مختلف در ایران وسایر کشورهای دنیا وجود دارد، دلار را به عنوان یک مرجع تضمین شده عملیاتی برای تمام تصمیم گیری‌های اقتصادی و مالی، از محبوبیت بی نظیری برخوردار کرده است.

انتقال پول به ایران، روش‌ها  و قواعد بین المللی

با توجه به موارد فوق بدیهی است که انتقال پول به ایران از کلیه مقاصد بین المللی اعم از آمریکا، کانادا، اروپا، استرالیا و سایر نقاطی که ایرانیان در آن اقامت دارند به یکی از دغدغه‌های مردم تبدیل شده و آن ها به دنبال سریع ترین و امن ترین روش‌های انتقال پول به ایران و البته با کمترین هزینه‌های انتقال هستند. چرا که انتقال بین المللی پول دارای تکنیک‌ها، روش‌ها، قواعد و اصولی است که بدون توجه به آن‌ها ممکن است در فرایند انتقال دچار مشکلات عدیده ای باشیم. ضمن این که هزینه های دریافت شده از سوی صرافی ها نیز تابع متغیرهای مختلفی است که توجه به بهترین پیشنهادهای دستمزد از سوی یک صرافی ایرانی نکته مهم دیگری است که در این زمینه تاثیرگذار است.

صرافی ایرانی، بهترین روش حواله دلار و انتقال پول به ایران

این روزها انتقال پول به ایران به خاطر تضعیف گسترده پول ملی و در راستای سرمایه گذاری‌های هموطنان در بازار مسکن و ساختمان ایران، ایجاد کسب و کارهای داخلی  و حمایت از خویشاوندان داخل کشور به یک گزینه مطلوب تبدیل شده است. به این خاطر تبدیل درآمد ارزی و انتقال پول به ایران از طریق حواله دلار یکی از درخواست‌های متعددی است که هر صرافی ایرانی در کشورهای مختلف اعم از آمریکا، کانادا، اروپا، استرالیا و سایر نقاط ، ممکن است با آن رو به رو باشد.

با این حال در میان تمام تیم‌های کوچک و بزرگی که به عنوان صرافی ایرانی در سراسر جهان فعالیت می‌کنند، امکان اعتماد و همکاری با همه آن‌ها وجود ندارد. یک صرافی ایرانی برای این که بتواند بیشترین حمایت‌های تکنیکی، حقوقی و مالی را در زمینه حواله دلار و انتقال پول به ایران از مشتریان خود به عمل آورد، لازم است به طور گسترده خود را با تجهیزات، امکانات، دانش و فناوری‌های لازم به روز رسانی کند و در این زمینه خدمات امن، سریع و مطمئن به مشتریان خود ارائه دهد.

گروه مالی سهل پرداخت و صرافی امانت یک نمونه موفق از صرافی ایرانی

بدیهی است که در چند دهه گذشته تعدادی از گروه‌های مالی به عنوان یک صرافی ایرانی استاندارد و موفق کارنامه‌های خوبی از خود برجای گذاشته اند.

واقعیت این است که تراکنش‌های عظیم مالی بین اقتصاد داخلی ایران و گروه ثروتمند و موفق ایرانیان خارج از کشور در این مدت از طریق یک عامل موثر به نام صرافی ایرانی امکان پذیر بوده است.

این مساله زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که بدانیم به خاطر محدودیت‌ها و تحریم‌های بین المللی اغلب مجاری و گزینه‌های نقل و انتقالات متعارف به کشور ایران و از ایران به سایر نقاط دنیا بسته شده است.

به این خاطر یک صرافی ایرانی برای اموری مانند انتقال پول به ایران و حواله دلار از مقصد و مبداء خاصی اولین گزینه به شمار می‌رود.

خوشبختانه صرافی‌های ایرانی مانند صرافی امانت که به عنوان بازوی عملیاتی و اجرایی گروه مالی سهل پرداخت عمل می‌کند، با ابزارهای جانبی از جمله حساب‌های متعدد رسمی، کارت‌های پرداخت بین المللی، تراکنش‌های آنلاین تحت وب و گزنیه‌های متنوع دیگر توانسته است ضمن خنثی کردن محدودیت‌های پیش گفته، شهروندان ایرانی را در خصوص انتقال پول به ایران و انواع حواله دلار و سایر ارز‌های شناخته شده بین المللی یاری برساند.

همچنین این حمایت‌های تکنیکال و روزآمد، امکانی برای ایرانیانی که از روش‌های مختلف می توانند درآمد ارزی داشته باشند، فراهم آورده تا به اشکال مختلف، نیازهای خود را در زمینه مبادلات مالی؛ مانند انتقال پول به ایران و حواله دلار برطرف کنند.

افراد و گروه‌هایی مانند برنامه نویسان، وب مسترها، مترجمین، طراحان، عکاسان و صاحبان ده‌ها شغل بین المللی و فرامرزی دیگر با این وسیله توانسته اند برای سرمایه‌ها و منابع مالی خود پشتیبان گیری مناسبی به وسیله ارزهای بین الملل با پشتوانه قوی ایجاد کنند.

گروه مالی سهل پرداخت و یک یادآوری الزامی

در پایان تاکید می‌شود که دو برند معتبر «گروه مالی سهل پرداخت» و «صرافی امانت» (به عنوان یک صرافی ایرانی) ضمن همپوشانی تمام نیازهای مالی ایرانیان در زمینه کلیه نقل و انتقالات مالی از جمله موارد زیر را برطرف می‌کند:‌

  • انتقال پول به ایران

  • حواله دلار

  • و سایر امور مالی و تراکنش های مالی بین المللی

درخصوص نحوه تعامل و همکاری این دو نام معتبر ایرانی در حوزه مبادلات مالی ذکر چند نکته را برای روشنگری مبانی حقوقی و قانونی فعالیت‌های این دو نام لازم می‌دانیم:‌

  • الف) مجموعه و گروه مالی سهل پرداخت یک مجموعه حقوقی و قانونی با چندین سال فعالیت روشن و کارنامه قابل قبول است که تمرکز آن بر تسهیل مناسبت مالی ایرانیان در سراسر نقاط جهان است.

  • ب) صرافی امانت، یک صرافی ثبت شده و رسمی از سوی مجموعه سهل پرداخت است که به عنوان بازوی اجرای این تیم فعالیت می‌کند و امور رسمی صرافی اعم از حواله‌های ارزی و انتقال پول به ایران و حواله دلار را با مقصد و مبداء ایران را انجام می‌دهد و با نام تجاری Amanat Exchange به ثبت رسیده است.

راه‌های ارتباط با گروه مالی سهل پرداخت و صرافی امانت

با توجه به این که گروه مالی سهل پرداخت یک مجموعه بین المللی با شعبه های متعددی در سراسر جهان است، ایرانیان این امکان را دارند که در هر جایی که هستند به سادگی و سهولت تمام تراکنش های مالی خود را به این مجموعه بسپارند تا کارهایشان از طریق صرافی امانت انجام شود. سایت های حرفه ای این دو برند، ضمن ایجاد امکانات آنلاین می تواند در زمینه امور مالی و پولی، نرخ ارزها، مسائل حقوقی، تازه ترین مقررات بین المللی و سیاست گذاری های کشورهای مختلف، اطلاعات دست اولی را در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

هر زمان می توانید ضمن دریافت مشاوره آنلاین از کارشناسان این تیم، با محاسبه‌گر مالی سایت گروه مالی سهل پرداخت، معادل حدودی تومانی ارزی حواله خود از مقصد و مبداء ایران به صورت لحظه ای محاسبه کنید تا بعد از ارسال رسمی درخواست سفارش معادل تومانی دقیق و مدت اعتبار آن با شما هماهنگ شود.

۱- سایت گروه مالی سهل پرداخت:

  • https://sahlpardakht.com/

۲- سایت صرافی امانت:

  • https://amanatxe.com/

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  2. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  3. برای این عکس شما تیتر بزنید

  4. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  5. امکان آزادی مشروط بابک زنجانی وجود دارد

  6. علت رشد اقتصادی کشور چیست؟

  7. مدرسه یا بازار؟!

  8. نجات معجزه آسا از وسط سیل توسط لودر و راننده ماهر

  9. نتانیاهو و کابوس حمله به رفح

  10. حمایت زاکانی از طرح نور پلیس

  11. زاکانی: برای کمک به طرح نور پلیس کاملا آماده هستیم

  12. پلیس آمریکا حجاب معترضین را به زور برداشت

  13. دشمن حتما در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند/مسئولان اجازه ندهند کارخانه‌ای تعطیل شود

  14. قوه قضاییه کانون مبارزه بی‌امان با فساد است/ جنس جمهوری اسلامی فسادستیز و فساد ناپذیر است

  15. دستگیری سارقین زورگیر باهوشیاری واحد گشت عملیات

  16. اقدامات قوه قضائیه درباره ماجرای صدیقی / واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان اخیر مهدی نصیری/ تک و پاتک رسانه‌های دولت و مجلس

  17. آخرین وضعیت سعید آقاخانی و توضیحاتی درباره ادامه «نون‌خ»

  18. وقتی در بزرگراه سرعت خود را بی دلیل کم می کنید

  19. قالیباف: جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند

  20. واریز«هدیه روز معلم»به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر

  21. شرایط دریافت مهریه بعد از طلاق

  22. تغییر نام استقلال در حال بررسی است/ واگذاری سرخابی‌ها این هفته نهایی می‌شود

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. من عجله ندارم!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  9. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  10. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  11. دور باطلی که تمامی ندارد!

  12. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  13. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  14. برای این عکس شما تیتر بزنید

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  17. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  18. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  19. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  20. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  21. سقوط در آغوش پهلوی!

  22. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  23. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  24. امکان آزادی مشروط بابک زنجانی وجود دارد

  25. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

آخرین عناوین