به گزارش ایسنا، محسن رضایی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «نه در مذاکره و نه در روند آتشبس اجازه زیادهخواهی به آمریکا را نخواهیم داد. پاسخ هر شلیک و تجاوزی، رگباری از موشک و پهپاد است. تاریخ به عقب باز نمیگردد و متجاوز به سرعت تنبیه خواهد شد.»
محسن رضایی: پاسخ هر شلیک و تجاوزی، رگبار موشک و پهپاد است
4050313049 ۰ نظر، ۳ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشارفرمانده سپاه در دوران جنگ تحمیلی گفت: نه در مذاکره و نه در روند آتشبس اجازه زیادهخواهی به آمریکا را نخواهیم داد. پاسخ هر شلیک و تجاوزی، رگباری از موشک و پهپاد است.



