واکنش رسانه‌های معاند به دیدار علمای اهل سنت ایران با بشار اسد

گروه جهان الف،   4001215100

امام جمعه اهل سنت آق قلا به هجمه ها و شیطنت رسانه ها معاند درباره دیدار جمعی از علمای اهل سنت ایرانی با بشار اسد واکنش نشان داد.

طی روزهای گذشته هیئتی از علمای اهل تسنن جمهوری اسلامی ایران ضمن حضور در سوریه با بشار اسد رئیس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کردند.

مسئله حضور علمای اهل تسنن در سوریه و دیدار با بشار اسد دستاویز رسانه های معاند شد و رسانه های بیگانه در یک شیطنت رسانه ای هجمه هایی را علیه علمای اهل تسنن حاضر در این دیدار ایجاد کردند.

حاج آخوند عبدالرزاق رهبر، امام جمعه اهل سنت آق قلا از جمله کسانی بود که در این دیدار حضور داشت در همین راستا خبرگزاری ایسنا در گلستان گفتگویی را با ایشان اختصاص داد که در ادامه از نظر می گذرانید؛

امام جمعه اهل سنت آق قلا در این باره اظهار کرد: طی روزهای گذشته به همراه جمعی از علمای اهل تسنن در نقاط مختلف ایران سفری به سوریه و شام شریف داشتیم، امام راحل و مقام معظم رهبری همیشه علاقه ویژه ای به قدس و شامات داشتند لذا در اقتدا به پیام مقام معظم رهبری بعد از هماهنگی با مسئولان جمهوری اسامی ایران و دیگر مسئولان مربوطه به این دیار سفر داشتیم تا به بازماندگان شهدای سال گذشته در این منطقه عرض تسلیتی داشته باشیم.

حاج آخوند عبدالرزاق رهبر با بیان اینکه سفر ما به سوریه بسیار پر خیر و برکت بود، افزود: در این سفر آقای بشار اسد تمایل داشتند با ما ملاقات داشته باشند که بنده به عنوان رئیس این هیئت این دیدار را تدارک دیدیم، در شامات شخصیت های معنوی باارزشی و خاندان پیامبر اکرم(ص) همچون حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) مدفون هستند لذا به همین دلایل مقام معظم رهبری به این کشور توجه خاصی دارد و اهل شام و علمای این کشور را اهل اسلام و حقیقی می دانند.

وی با بیان اینکه در شب مبعث پیامبر اکرم(ص) نیز مراسم باشکوهی در مسجد جامع سوریه برگزار شد، تصریح کرد: الحمدلله سفر پربار و با برکتی بود و بشار اسد پیام برادری و ارادت خود را به مردم ایران به ویژه مقام معظم رهبری اعلام کردند.

دشمن به دنبال تعریف و تمجید ما نیست

امام جمعه اهل سنت آق قلا به هجمه رسانه های معاند و مزدور خواندن علمای اهل تسنن پس از دیدار با بشار اسد اشاره کرد و توضیح داد: ما باید عاقل باشیم و به سخنان دشمنان و معاندین نظام گوش ندهیم، مردم ایران هم نباید به سخنان آنها اعتنا کنند چراکه پاک ترین انسان بر روی زمین رسول اکرم(ص) بود و این شخصیت بزرگ اسلام نیز در آن زمان مورد هجمه دشمنان بودند.

رهبر با بیان اینکه طبیعی است که دشمن به دنبال تعریف و تمجید ما نیست، ابراز داشت: دشمنی صهیونیست و یهود تا روز قیامت برای اسلام و مسلمانان ادامه دارد و همانطور که خداوند در قرآن کریم وعده داده توطئه های آنها را خنثی می کند، دشمنان روزی به امام راحل اهانت می کردند و امروز نیز مقام معظم رهبری را هدف قرار دادند ما پیرو امام راحل و رهبری هستیم.

وی با بیان اینکه هجمه های امروز دشمن برای ما عجیب نیست، تأکید کرد: توطئه ها و شیطنت های دشمنان برای اسلام و مسلمانان یک فرهنگ غلط و فرعونی آنها است که منحصر به امروز نیست و در دوران انبیاء نیز وجود داشت، دشمن همیشه بر علیه فرهنگ اسلام است و هیچ گاه نیز با مسلمانان جمع نمی شود.

تحکیم وحدت، علت حضور علمای اهل سنت در سوریه/ داعش نتیجه سیاست‌های آمریکا و صهیونیست است

امام جمعه اهل سنت آق قلا با بیان اینکه دشمن همیشه از مسلمانان عقده و کینه به دل دارد، متذکر شد: قطعاً دنیای اسلام پیروز است، این وعده الهی است افرادی که به قرآن کریم و جهاد فی سبیل الله اعتقاد دارند پیروز هستند چراکه پشتیبان جهاد حقیقی حمایت الهی قرار دارد.

رهبر با بیان اینکه با صبر و مقاومت می توانیم مقابل دشمنان بایستیم و پیروز شویم، متذکر شد: اینکه امروز آرامش در سوریه حاکم شده و وحدت و برادری در این کشور برقرار شده نتیجه حمایت و پشتیبانی خداوند متعال بوده است، ما نیز برای تحکیم وحدت و تسلی مردم به این کشور سفر کردیم و متقابلاً علمای این کشور را برای حضور در ایران دعوت کردیم.

وی داعش را نتیجه سیاست های آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی دانست و یادآور شد: هر جایی که مسلمانان به رشد معنوی دست یابند دشمنان چنین توطئه هایی را ایجاد می کنند تا روحیه مجاهدان حقیقی و نیروهای مقاومت را تضعیف کنند اما به لطف خداوند مسلمانان پیروز شدند و داعش را از سرزمین خود بیرون راندند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین