چاپ ۲ ساعته هر آنچه بخواهید!

گزارش بازرگانی،   4000327028


چطور می توان هر آنچه نیاز دارید را در 2 ساعته بصورت چاپ شده تحویل بگیرید؟ از برچسب و لیبل تا کارت ویزیت و کاتالوگ و کتاب و ... آیا می توان هر پروژه چاپی که در نظر دارید را در 2 ساعت بصورت آماده شده تحویل گرفت؟

برای پاسخ به این سوال بهتر است ابتدا با چاپ دیجیتال آشنا شویم:

چاپ دیجیتال چیست؟

اگر نام چاپ دیجیتال تا به حال به گوشتان نخورده است و یا اینکه آشنایی مختصری با این نوع چاپ دارید بهتر است در ابتدا با مفهوم چاپ دیجیتال آشنا شویم. چاپ دیجیتال فرآیند چاپ تصاویر دیجیتالی (فایل عکس با فرمت های مختلف jpg یا pdf یا …) است که به طور مستقیم بر روی انواع مختلف کاغذ و مقوا انجام می‌شود. برخلاف چاپ افست، در چاپ دیجیتال فوری نیازی به صفحه چاپ نیست، پرونده‌های دیجیتال مانند PDF یا  دیگر فایل‌های تهیه شده برای چاپ را می‌توان مستقیما از رایانه به چاپگر های دیجیتال فرستاد تا روی کاغذ، کاغذ عکس، مقوا و سایر بسترهای کاغذی چاپ شود.

دستگاه های چاپ دیجیتال می‌توانند روی همه چیز از جمله کارتن ضخیم ، کاغذهای سنگین وزن (گرماژ بالا) و کارتن های تاشو فرآیند چاپ را انجام دهند.

در سرتاسر جهان، ما به زندگی پر سرعت عادت کرده‌ایم ، اما مطمئن باشید که چرخش‌های سریع به معنای کاهش در کیفیت نیست. تمام مراکز طراحی و چاپ دیجیتال به بهترین چاپگرهای دیجیتال و فناوری چاپ موجود مجهز هستند، بنابراین می‌توانید از مواد چاپی کاملاً رنگی و خارق العاده استفاده کنید که نه تنها خواسته شما را برآورده می‌کند بلکه بسیار عالی  به نظر می رسند و سریعا در اختیار شما قرار می‌گیرند.

گزینه های چاپ دیجیتال فوری راه حلی مدرن و مناسب برای تیراژ بسیار کم تا زیاد چاپ کارت ویزیت، بروشور، کتاب، پوستر و موارد دیگر است. با سپردن چاپ ، مونتاژ و تحویل طرح ها ، کتابچه های راهنمای آموزشی و جزوات به تیم‌های متخصص می‌توانید چاپی با کیفیت بالا داشته و نتیجه کار را همیشه به موقع دریافت کنید.

چرا چاپ دیجیتال

گاهی ارزش زمان شما از کمی هزینه بیشتر بسیار مهم‌تر است. در این مواقع چاپ دیجیتال می توان راهگشای شما باشد و در کمترین زمان کار شما را به انجام برساند.

از مزایای فن آوری چاپ دیجیتال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید رنگ به طرز چشمگیری بهبود یافته است.
  • مطابقت بهتر رنگ PMS
  • تصاویر واضح تر
  • اندازه بروشور بزرگتر
  • سرعت بسیار بالاتر
  • امکان چاپ بر روی مقوا و کارتن

کاربردهای چاپ دیجیتال

به کمک چاپ دیجیتال تقریبا هر آنچه که نیاز دارید را می توانید چاپ کنید. در پایین ترین تیراژ حتی یک عدد! و در کمترین زمان ممکن حتی 2 ساعت کل کار چاپی شما انجام خواهد شد. بیایید مهمترین کاربردهای چاپ دیجیتال را با همدیگر مرور کنیم تا در صورت داشتن هر نوع کار چاپی بتوانید به آسانی آن را انجام داده و دغدغه ای نداشته باشید. ابتدا به مهمترین کاربرد های چاپ دیجیتال می پردازیم:

پس از تولید کالای با کیفیت برای معرفی و تبلیغ آن بایستی از خدمات چاپی کمک بگیرید. مهم ترین محصولات چاپی برای عرضه و تبلیغ محصول شما لیبل ها و کاتالوگ ها هستند. محصول شما بدون چسباندن برچسب روی آن به هیچ وجه نمی تواند خود را معرفی کند. همچنین نداشتن کاتالوگ و یا بروشوری جذاب برای معرفی محصول، کار شما برای تبلیغات ناقص می کند. بیایید ابتدا با لیبل شروع کنیم:

لیبل و برچسب یا استیکر

لیبل پی وی سی و لیبل گارانتی (گچی)

لیبل، برچسب یا استیکر؟ هر نامی که داشته باشد این برگه های پشت چسب دار مهمترین برگه چاپی برای معرفی محصول شما و اطلاعات ضروری آن است. این برچسب های کوچک در اندازه ها و جنس های گوناگونی تولید می شوند پس انتخاب بهترین لیبل متناسب با محصول شما مهمترین قدم برای فروش محصولاتتان است.

مهم ترین عامل برای انتخاب برچسب، محلی است که قرار است چسبانده شود:

لیبل ها از نظر نوع برش به دو دسته برش مستقیم و نیم تیغ تقسیم می شوند. در برش نیم تیغ فقط لایه رویی برچسب بریده می شود و لایه پشتی آن سالم می ماند تا بتوان برچسب ها را به راحتی جدا کرد. در برش ساده هر دو لایه برش میخورد و تنها به شکل برش مربع یا مستطیل انجام پذیر است.

پس از انتخاب نوع برش لیبل، باید جنس لیبل خود را نیز تعیین کنید. لیبل ها در دو نوع اصلی کاغذی و PVC چاپ می شوند.

لیبل کاغذی : چاپ این نوع لیبل ها روی کاغذ انجام می شود، قیمت آن بسیار ارزان است ولی مقاومت و ماندگاری آن مخصوصا در برابر رطوبت کم است. برای افزایش مقاومت این نوع لیبل روی آن سلفون چسبانده می شود که به آن ها لیبل سلفونی می گویند.

لیبل پی وی سی : چاپ این نوع لیبل روی pvc انجام می شود، ماده ای مانند پلاستیک و کاملا مقاوم در برابر آب. لیبل های پی وی سی کاملا ضد آب بوده و ماندگاری بسیار بالایی دارند. این لیبل ها در دو دسته شفاف و سفید تولید می شوند که با توجه به نوع طراحی و محصولی که قرار است روی آن چسبانده شود انتخاب می شود.

لیبل گچی : برچسب متفاوت که به دلیل ماهیت ظریف خود کاربردهای بسیاری دارد. لیبل های گچی یا خرد شونده به آسانی پاره می شوند، و پس از چسبدین به سطح مورد نظر سالم کندن آن ها غیر ممکن است و به همین دلیل کاربردهایی مانند لیبل گارانتی و یا لیبل پلمب بسته بندی دارند.

در خانه چاپ و گرافیک می توانید با ورود به برگه چاپ لیبل ، نوع برچسب خود را انتخاب کرده و با ورود به صفحات مربوط به هر کدام از این لیبل ها، سایز و تعداد مورد نیاز خود را وارد کرده و قیمت برچسب محاسبه شده را به آسانی مشاهده کنید.

کاتالوگ ، ژورنال و بروشور

کاتالوگ با جلد سخت و کاتالوگ با صحافی منگنه

کاتالوگ و بروشور محصولات جزو مهم ترین ارکان تبلیغاتی یک محصول می باشند. بروشور ها برگه هایی هستند که شامل عکس با کیفیت محصول و اطلاعات کلیدی آن باشند، اگر این برگه ها توسط انواع مختلف صحافی به یکدیگر چسبانده شود به آن کاتالوگ یا ژورنال می گویند و برای معرفی محصول به مشتریان بالقوه داده می شود. کاتالوگ ها به دلیل ماهیت تبلیغاتی خود بایستی علاوه بر بهره مندی از طراحی جذاب و گیرا، روی کاغذی لوکس و مقاوم چاپ شوند. کاتالوگ های تبلیغاتی نماینده ای برای محصولی خاص هستند بنابراین برای طراحی آن ها باید از عکس های با کیفیت و واقعی محصول استفاده کرده، نکات کلیدی متن آن به دقت انتخاب شود و برای چاپ آن ها بایستی از کاغذی با کیفیت ، چاپی تمام رنگی و پوشش های مقاوم و شکیل استفاده کرد.

حال چه برای محصول خود نیاز به کاتالوگی کوچک و ظریف دارید تا درون بسته بندی محصول بگذارید و چه نیاز به کاتالوگ و ژورنالی مستحکم به شکل کتابچه ای زیبا دارید چاپ دیجیتال کاتالوگ و ژورنال بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. می خواهید ژورنالی بسیار شکیل و رنگارنگ از محصولات جذاب خود داشته باشید تک تک صفحات را با پوشش سلفون براق درخشان کنید، می خواهید کاتالوگی کلاسیک و با پرستیژ از محصولات لاکچری خود داشته باشید از سلفون مخملی بسیار با کیفیت و یا سلفون مات استفاده کنید. در هر صورت با چاپ کاتالوگ و ژورنال با کیفیت می توانید برندینگ و معرفی محصولات جدید خود را وارد مرحله تازه ای کنید.

برای اطلاع از قیمت و نمونه های گوناگون کاتالوگ و ژورنال کافی است وارد برگه چاپ کاتالوگ خانه چاپ و گرافیک شده، خودتان تعداد و جنس صفحات را مشخص کرده، تیراژی که نیاز دارید را وارد کرده و قیمت نهایی و به روز را بصورت آنی مشاهده نمایید.

چاپ دیجیتال کاربرد های بی شماری دارد، با این حال دو مورد مهم و پر کاربرد دیگر را به اختصار برای شما بیان خواهیم کرد:

چاپ کارت ویزیت

وقتی صحبت از چاپ فوری و یا چاپ در تیراژ کم می شود تنها شیوه چاپی مورد استفاده برای چاپ کارت ویزیت، چاپ دیجیتال است. چاپ دیجیتال کارت ویزیت مزایای بسیاری نسبت به چاپ افست آن دارد، این نوع چاپ با وجود اینکه چاپی فوری محسوب می شود اما از نظر کیفیت چاپ فوق العاده است. با امکان چاپ روی انواع کاغذ و مقوا شما میتوانید در کوتاه ترین زمان کارت ویزیتی دلخواه داشته باشید. چاپ دیجیتال بر روی مقواهای فانتزی خاص میتواند گزینه بسیار مناسبی برای داشتن یک کارت ویزیت متفاوت باشد. کیفیت بالای چاپ، زمان چاپ کوتاه و امکان چاپ در تیراژ پایین چاپ دیجیتال کارت ویزیت را بهترین گزینه برای چاپ کارت ویزیت تبدیل کرده است.

می توانید کارت خود را روی کاغذهای متفاوت و زیبا چاپ کنید و در مواقع بخصوصی از هر نوعی که بهتر است استفاده کنید. طرح کارت خود را روی کاغذهای ساده و کلاسیک، فانتزی و خاص، درخشان و براق چاپ کنید و در رویدادهای رسمی و غیر رسمی کارت مخصوص به همان مناسب را داشته باشید و مشتریان خود را به آسانی جذب کنید.

تگ لباس و سایر محصولات مانند کارت ویزیت می تواند روی هر کاغذی با ابعاد دلخواه شما چاپ و برش داده شود. می توانید گزینه پانچ کارت و پانچ فلزی را برای تگ خود انتخاب کنید یا از تگ های با اشکال خاص استفاده کنید و منحصربفرد باشید. در خانه چاپ و گرافیک چاپ دیجیتال کارت ویزیت و انواع تگ محصولات بر روی انواع کاغذ و مقواهای خاص و فانتزی تخصص ماست.

چاپ جزوه و کتاب

هنوز هم بهترین شیوه برای چاپ انبوه، چاپ افست است. تقریبا تمامی روزنامه ها و کتاب هایی که در تیراژهای چند هزار عددی چاپ می شوند از شیوه چاپ افست استفاده می کنند. این شیوه در تیراژ بالا قیمت بسیار مناسبی دارد. اما وقتی که صحبت درباره تیراژ پایین می شود چاپ افست به کلی کنار می رود. در تیراژ پایین چاپ افست نه از نظر هزینه ای و نه از نظر زمان چاپ مناسب نیست. در تیراژ پایین حرف اول و آخر را چاپ دیجیتال می زند.

صفحه ای در اینستاگرام دارید که کمیک بوک، مانگا و سایر کتاب های مصور را برای خریداران خود چاپ می کنید، کتابی نوشته اید و می خواهید برای بررسی بازخورد خوانندگان در تیراژ صد عددی چاپ و پخش کنید. یا برای هدیه سال نو یا جایزه مسابقات کتاب خوانی قصد چاپ کتاب در تیراژ چند عددی دارید، می خواهید به عنوان کادو تولد برای دوستی فقط یک عدد کتاب چاپ کنید چاپ دیجیتال کتاب به کمک شما می آید.

چاپ جزوه نیز یکی دیگر از قلمرو های چاپ دیجیتال است. چه یک جلد، چه صد جلد جزوه با صحافی سیمی، فنری یا چسب گرم درست مانند کتابی ظریف و زیبا را در عرض 2 ساعت چاپ کرده و تحویل بگیرید.

با ورود به صفحه چاپ دیجیتال کتاب با وارد کردن تعداد صفحات، نوع صحافی و تیراژ مورد نیاز قیمت نهایی جزوه و کتاب خود را به آسانی مشاهده کرده و سفارش خود را ثبت کنید. توجه داشته باشید که برای به صرفه تر شدن سفارش خود، کتاب خود را در حداقل بیش از یک عدد سفارش دهید

چرا خانه چاپ و گرافیک

خانه چاپ و گرافیک با دارا بودن مدرن ترین دستگاه های چاپ دیجیتال رنگی با کیفیت عالی و شادابی رنگ ها برای چاپ روی انواع کاغذ با گرماژ متفاوت امکان چاپ تقریبا تمامی پروژه های چاپی شما را داشته و کارهای شما را با بالاترین سرعتی که تاکنون تجربه نکرده اید به دست شما می رساند. همچنین پرینترهای تک رنگ و مخصوص چاپ کتاب با بالاترین سرعت و کیفیت آماده چاپ کتاب، جزوه و کتابچه های شماست. از دیگر خدمات ما می توان به چاپ پلات در عرض های گسترده لارج فرمت، انواع پوشش های لمینت و سلفون، انجام انواع برش های مستقیم و نیم تیغ و انواع صحافی منگنه، چسب گرم و سرد و جلد سخت سلفونی و گالینگور اشاره کرد. در صورت داشتن هر پرسشی در مورد طراحی و چاپ با خانه چاپ و گرافیک تماس گرفته و از مشاوران تخصصی ما به رایگان بهره مند شوید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. جلاد، به پایان سلام کن!

    4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    9. انتقام از پوتین؟

    10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

    24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

    آخرین عناوین