مشاوره با وکیل حقوقی در وکیل تلفنی

گزارش بازرگانی،   4020531073

مشاوره حقوقی با وکیل یکی از ضروری‌ترین اموری است که قبل از هر کاری باید انجام دهید. اما آیا هزینه بالای مشاوره شما را از این کار دور کرده است؟...

قوانین و مقررات پیچیده و به هم پیوسته هستند، از همین رو اخذ مشاوره حقوقی اهمیت بسیار زیادی دارد. آیا به دنبال خرید ملک هستید؟ شاید هم تا ساعاتی دیگر باید پای میز مذاکره نشسته و قرارداد کاری خود را امضا کنید. در تقسیم ارث با سایر ورثه به مشکل خورده‌اید؟ یا اینکه فردی اموالتان را به سرقت برده است؟ هزاران دلیل وجود دارد که افراد را وادار به مشاوره با وکیل تلفنی می‌کند، در حالی که بسیاری از افراد بابت هزینه‌های بالای مشاوره گلایه دارند. اما چه می‌شود اگر با صرف هزینه کم از مشاوره بهترین وکیل تلفنی استفاده کنید؟ ایده جالب اما دور از ذهنی است، نه! بد نیست بدانید وکیل تلفنی یکی از موسساتی است که تلاش کرده با کاهش هزینه مشاوره به تمام قشرهای کشور خدمت رسانی کند.

مشاوره حقوقی چیست؟

مشاوره با وکیل حقوقی یک جلسه حضوری، تلفنی یا حتی آنلاین است که در طی آن اطلاعات حقوقی مورد نظر از وکلای پایه یک دادگستری و مشاوران حرفه‌ای به افراد منتقل می‌شود. همه ما در طول زندگی با مشکلات حقوقی مواجه می‌شویم. این مشکل ممکن است با شریک زندگی، دوست، آشنا، غریبه یا حتی یک شرکت ایجاد شده باشد. در این مواقع گرفتن مشاوره کمک زیادی به ما خواهد کرد. در طول یک جلسه مشاوره اطلاعات حقوقی‌مان درباره دعوای مدنظر افزایش پیدا می‌کند. این موضوع می‌تواند از تضییع حقوق ما در آینده جلوگیری نماید.

برای مثال اجازه دهید کمی به مشاوره حقوقی ملکی بپردازیم. اگر در حال خرید ملک و مستغلات هستید، این مشاوره از نان شب واجبتر است، چرا که در این زمان شما با نحوه تنظیم قرارداد و چگونگی فرایند خرید ملک به صورت قانونی آشنایی پیدا می‌کنید. همین مشاوره ملکی را در نظر بگیرید. اگر روزی مشکلی از بابت ملک و املاک داشته باشید، اخذ مشاوره شما را در ثبت دادخواست، پیگیری آن، جمع آوری مدارک و فرایند جلسات دادگاه همراهی خواهد کرد.



مزایای مشاوره با وکیل حقوقی

همانطور که گفته شد، وکیل تلفنی یک موسسه ایده آل جهت اخذ مشاوره است. مشاوره با وکلای وکیل تلفنی از مزایای بی شماری برخوردار بوده که دانستن آن خالی از لطف نخواهد بود. در این بخش قصد داریم مزیت مشاوره با وکلای این مجموعه را بررسی کنیم:

  • آگاهی به حق و حقوق قانونی

  • جلوگیری از پایمال شدن حق

  • اطلاع از روش‌های قانونی حل پرونده

  • آشنایی با تمام امور حقوقی نظیر تنظیم قرارداد

  • جلوگیری از اتلاف زمان با ارائه روشهای مختلف مشاوره (حضوری، تلفنی و آنلاین)

  • کاهش هزینه مشاوره با وکیل

  • امکان دریافت مشاوره به صورت شبانه روزی



جالب است بدانید خدمات موسسه حقوقی وکیل تلفنی به صورت 24 ساعته (شبانه روزی) ارائه می‌شود. از طرفی وکلای این مجموعه در تمام روزهای سال، حتی ایام تعطیل، فعال هستند. برای دریافت مشاوره به صورت تلفنی کافی است با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس بگیرید.



روش های دریافت مشاوره حقوقی در وکیل تلفنی

علاوه‌بر مشاوره شبانه روزی با وکیل تلفنی نکته‌ای که استفاده از خدمات این موسسه را جذاب می‌کند، ارائه روش‌های مختلف برای رفاه حال کاربران است. بسیاری از افراد تمایل به مشاوره حضوری دارند. در حالی که برخی دیگر شرایط دسترسی به وکیل را نداشته و به دنبال راه‌های دیگر نظیر مکالمه تلفنی یا آنلاین می‌گردند. وکیل تلفنی تمام روشها مشاوره را برای کاربران فراهم کرده است:

  • مشاوره حضوری: اگرچه مشاوره تلفنی یا آنلاین طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند، اما هنوز هم بسیاری از افراد خواهان مشاوره به صورت حضوری هستند. وکیل تلفنی این فرصت را فراهم کرده تا با نزدیکترین وکلای سطح شهر به صورت حضوری مکاتبه داشته باشید. کافی است با ما تماس بگیرید تا برای شما یک جلسه مشاوره با وکیل رزرو کنیم.

  • مشاوره تلفنی: با توجه به دغدغه‌های افراد این روزها بسیاری ترجیح می‌دهند از مشاوره تلفنی بهره مند شوند. با استفاده از این روش نیازی به خروج از منزل نبوده و لازم نیست مشکلاتی نظیر ترافیک، آب و هوا، چراغ قرمز و ... را تحمل کنید. تنها کافی است با شماره های 09212242670 و یا 02147625900 ارتباط برقرار کنید و مشکل خود را حل و فصل نمایید.

  • مشاوره آنلاین: جالب است بدانید مشاوره حقوقی آنلاین سایت وکیل تلفنی رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه ندارد. در این روش کافی است وارد سایت شده و سوال خود را به صورت واضح تایپ کنید. پس از چند دقیقه سوال شما به صورت دقیق پاسخ داده خواهد شد. به همین راحتی!



هزینه مشاوره حقوقی در وکیل تلفنی

هزینه مشاوره با وکیل تلفنی مانند سایر مشاوره‌های کنکوری، سربازی، پزشکی و ... بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود. اگر می‌خواهید با بهترین وکیل تلفنی صحبت کنید، بدانید و آگاه این مکالمه بر اساس مدت زمان و تخصص وکیل هزینه خواهد داشت. البته هزینه نهایی وکیل تلفنی در هر صورت از سایر مجموعه‌های مشابه کمتر است. جدول زیر لیست قیمت مشاوره در این موسسه با وکلای پایه یک دادگستری را نشان می‌دهد:

مدت زمان مشاوره

هزینه

5 دقیقه

50 هزار تومان

10 دقیقه

75 هزار تومان

15 دقیقه

120 هزار تومان

20 دقیقه

150 هزار تومان

30 دقیقه

220 هزار تومان

1 ساعت

250 هزار تومان

مشاوره حضوری

500 هزار تومان

مطالعه پرونده + 5 دقیقه مشاوره

150 هزار تومان

نگارش نامه و درخواست های اداری

300 هزار تومان

محاسبه فوری دیه

100 هزار تومان

محاسبه فوری مهریه

50 هزار تومان

آنلاین

کاملا رایگان



مشاوره با وکیل در تعطیلات رسمی

اگر در روزهای منتهی به تعطیلات نیاز به مشاوره حقوقی داشته باشید، چه کار می‌کنید؟ تصور کنید روز جمعه یا یک روز تعطیل رسمی مثل عید نوروز باشد اما باید فردا در دادگاه حاضر شوید! ناگهان یک سوال به ذهن شما خطور می‌کند. در این مواقع راهکار شما برای حل مشکل پیش رو چیست؟ همانطور که می‌دانید هیچ وکیلی در روزهای تعطیل فعالیت نمی‌کند و طبیعتا به شما خدمت رسانی نخواهد کرد. اما وکیل تلفنی امکان مشاوره با وکیل حقوقی را ،ولو در روزهای تعطیل فراهم کرده است. برای وکیل تلفنی مهم نیست امروز چندشنبه است. تعطیلات رسمی است یا نه، چرا که این مجموعه همواره به فکر خدمت رسانی به کاربران می‌باشد.

مشاوره با وکیل بدون رزرو نوبت قبلی

در زمان اخذ مشاوره حقوقی از سایر موسسات و دفاتر یک مشکل بزرگ وجود دارد. این موسسات علاوه بر این که از خدماتی نظیر مشاوره شبانه روزی با وکیل تلفنی محروم هستند، ارائه خدمات در تایم اداری را نیز محدود به دریافت نوبت می‌کنند. در واقع شما باید از چند روز یا بعضا چند هفته قبل وقت بگیرید تا بتوانید با یک وکیل مشورت کنید. این محدودیت‌ها در موسسه حقوقی وکیل تلفنی جایی ندارد. هر کس می‌تواند بدون گرفتن وقت برای مشاوره اقدام کند، حتی شما!

اهمیت این مسئله زمانی روشن می‌شود که شما نیاز به مشاوره فوری دارید، اما تمام موسسات درخواست شما را رد می‌کنند. نگران نباشید، وکیل تلفنی اینجاست تا با مشاوره حقوقی تلفنی بدون رزرو وقت به شما کمک کند. حتما از خدمات این موسسه استفاده کنید تا لذت خدمات نوین را بچشید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. قبل از مهاجرت، بعد از مهاجرت!

  2. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  3. من عجله ندارم!

  4. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  5. «عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

  6. ادعای عجیب روحانی: ما بورس را رشد دادیم، اینها بورس را زمین زدند!

  7. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

  8. واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز

  9. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

  10. جدال روایت ها در ماجرای مسمومیت پزشکان شیرازی

  11. هشدار دیوان کیفری بین‌المللی به آمریکا و رژیم اسرائیل

  12. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  13. هزینه ای که هیچ دولتی حاضر نشد بپردازد!

  14. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  15. کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟!

  16. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  17. دور باطلی که تمامی ندارد!

  18. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  19. تضادی عجیب و پر ابهام!

  20. برای این عکس شما تیتر بزنید

  21. تأملي در راهبرد ائتلاف از شاهزاده تا تاجزاده !

  22. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  23. رشد شدید بدهی‌ها در دولت روحانی/ عبور از بحران بدهی در دولت رئیسی

  24. دو چالش بزرگ در حکمرانی ها

  25. سردار رادان: عده ای تلاش می کنند مردم قانونگریز شوند

آخرین عناوین