چرا باید از پلتفرم آموزش زبان "های تاکی" استفاده کنیم؟

گزارش بازرگانی،   4010208015 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی یادگیری زبان های خارجی در سراسر جهان به یک ضرورت تبدیل شده است. افراد با توجه به دلایل متفاوت و شخصی همچون مهاجرت شغلی و تحصیلی، تجارت، مسافرت و… قصد یادگیری زبان را دارند اما بسیاری از آن ها نمی‌دانند از کجا باید شروع کنند. اولین ایده ای که به ذهن هر شخصی می‌رسد قطعا شرکت در کلاس های آموزشی زبان می‌باشد؛ اما آیا هر کسی فرصت حضور در کلاس های موسسات را دارد یا ترجیح می‌دهد کلاسش به صورت آنلاین و یا حضوری در منزل یا محیط کار برگزار شود.

در این مقاله سعی داریم تا شما را با پلتفرم آموزش زبان های خارجی HiTalki.org آشنا کنیم که به وسیله آن می‌توانید به راحتی در هر مکان و زمانی، زبان های خارجی را یاد بگیرید. این وب سایت بسیار مشابه وب سایت معروف preply.com می باشد.

 

پلتفرم آموزش زبان خارجی چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم شما را با پلتفرم آموزش زبان های‌تاکی آشنا کنیم بهتراست در درجه اول به شفاف سازی مفهوم "پلتفرم" بپردازیم. بسیاری از افراد این سوال در ذهنشان شکل می‌گیرد که پلتفرم آموزش زبان چیست؟ یا چرا باید برای یادگیری زبان خارجی از پلتفرم آموزش زبان استفاده کنیم؟

پلتفرم آموزش زبان های خارجی در واقع مجموعه ای است یکپارچه که امکانات، خدمات آنلاین و حضوری؛ همچون ابزار و اطلاعات را در اختیار اساتید و زبان آموزان قرار می‌دهد تا بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و کلاس های آموزشی را برگزار نمایند.

 

پلتفرم آموزش زبان های تاکی

HiTalki یک پلتفرم آموزشی خصوصی زبان به صورت آنلاین و حضوری می‌باشد که زبان آموز می‌تواند کلاس زبان را با استاد موردنظر خود رزرو کند. اساتید مختلفی در این پلتفرم حضور دارند که زبان های مختلفی را تدریس می‌کنند. در جواب به این سوال که چرا باید از پلتفرم آموزش زبان خارجی های تاکی استفاده کنیم؟ می‌خواهیم در خصوص خدمات و امکانات این پلتفرم صحبت کنیم.

 

خدمات پلتفرم های تاکی

تدریس خصوصی 15 زبان زنده دنیا

های تاکی امکان آموزش زبان های خارجی پرطرفدار و زنده دنیا را برای افراد حاضر در ایران و سایر کشورهای جهان فراهم کرده است. شما می‌توانید کلاس های خصوصی آنلاین یا حضوری زبان انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، عربی، فارسی، اسپانیایی، ژاپنی، هندی، سوئدی، ترکی استانبولی، هلندی، کره ای، چینی، روسی، ایتالیایی را در این پلتفرم رزرو کرده و دوره یادگیری را هر چه سریع تر آغاز نمایید.

https://hitalki.org/teachers

 

کلاس خصوصی آزمون های بین المللی

اکثر کشورهای خارجی برای افرادی که می‌خواهند برای زندگی، مهاجرت تحصیلی یا کاری، تجارت و… به کشور آن ها سفر کنند و برای مدتی مقیم آن منطقه شوند؛ آزمون های بین المللی را در نظر گرفته اند تا سطح زبان آن ها را بررسی نمایند. شما می‌توانید تخصص و مهارت اساتید پلتفرم های تاکی را از روی کارت یا پروفایل استادی ایشان مشاهده نمایید. ازمیان لیست اساتید زبان دلخواه، مدرسی که آزمون موردنظر شما را تدریس می‌کند انتخاب کرده و با او کلاس رزرو کنید.

 

آموزش مهارت های زبان

شما می‌توانید مهارت های مربوط به هر زبانی را در پلتفرم آموزش زبان های تاکی یاد بگیرید. مکالمه و گرامر زبان، زبان عمومی و تجاری؛ مهارت هایی است که هر زبان آموزی نیاز به آموزش یک یا همه آن ها را دارد.

 

آموزش زبان انگلیسی پایه های متوسطه

زبان انگلیسی از پایه هفتم تا دوازدهم دبیرستان به لیست دروس دانش آموزان اضافه می‌شود. بسیاری از والدین به این موضوع بسیار اهمیت می‌دهند و می‌خواهند فرزاندانشان به خوبی آموزش ببینند تا دیگر در آینده نگران میزان علاقه مندی آن ها به زبان انگلیسی نباشند. به همین جهت پلتفرم های تاکی آموزش این مهارت ها را در لیست کاری اساتید قرار داده است.

 

آموزش به سطوح تدریس متفاوت

مبتدی، متوسط، حرفه ای 3 سطح تدریسی می‌باشد که توسط پلتفرم های تاکی ارائه شده است. اساتید انتخاب می‌کنند که می‌خواهند زبان آموزان با چه سطح تدریس هایی با آن ها کلاس رزرو کنند. برای مثال یک استاد انتخاب می‌کند که فقط برای زبان آموزان متوسط و حرفه ای تدریس داشته باشد.

همچنین زبان آموزان می‌توانند با اعمال فیلتر، لیستی از اساتیدی که در سطح موردنظرشان تدریس انجام می‌دهند را مشاهده نمایند.

 

آموزش برای گروه سنی متفاوت

برخی از اساتید به گروه سنی خاصی تدریس می‌کنند. پلتفرم های تاکی امکان انتخاب را برای اساتید گذاشته است تا برای کودکان، نوجوانان و یا بزرگسالان تدریس داشته باشند؛ امکان انتخاب تمام موارد نیز برای اساتید فراهم شده است.

در واقع با این قابلیت زبان آموزان به راحتی می‌توانند با اعمال فیلتر با مدرسی کلاس رزرو کنند که گروه سنی آن ها را در کارت خود درج کرده اند.

 

امکانات پلتفرم های تاکی

جدول زمانبندی قابل انعطاف اساتید

شما می‌توانید پس از انتخاب استاد مورد نظر، جدول زمانبندی او را مشاهده کنید و در زمان هایی که مایل هستید کلاس آنلاین یا حضوری رزرو نمایید. در صورتیکه نیاز به رزرو کلاس با استادی را داشتید اما روز و زمان مدنظرتان قابل انتخاب نبود، می‌توانید از طریق ارسال پیام درخواست خود را به اطلاع ایشان برسانید.

 

محدوده قیمتی متفاوت

اساتید با توجه به دلایل مختلف همچون سابقه، تجربه، مدرک تحصیلی و… قیمتی را برای تدریس زبان های خارجی در نظر می‌گیرند. متفاوت بودن هزینه تدریس دلیلی بر خوب یا بد بودن اساتید این پلتفرم نمی‌باشد. در واقع با این رنج قیمتی متفاوت، زبان آموزان می‌توانند متناسب با بودجه خود کلاس رزرو کنند.

 

امکان رزرو کلاس آزمایشی

هر زبان آموز قابلیت رزرو 5 جلسه کلاس آزمایشی رایگان را دارد. کلاس های آزمایشی 30 دقیقه‌ای هستند و برای ایجاد آشنایی میان استاد و زبان آموز مناسب می‌باشند. اساتید در این کلاس درباره متد و شیوه تدریس خودشان صحبت می‌کنند و در صورت نیاز سطح زبان شما را نیز ارزیابی می‌نمایند.

 

امکان برقراری ارتباط با استاد از طریق وب سایت

ممکن است شما بخواهید قبل از رزرو کلاس، سوالاتی در خصوص منابع تدریس، شیوه تدریس و… را از استاد انتخابی خود بپرسید؛ در این صورت می‌توانید از طریق ارسال پیام با ایشان ارتباط برقرار نمایید. با مراجعه به پروفایل استاد و کلیک روی دکمه "پیام به مدرس" می‌توانید با او ارتباط داشته باشید.

 

رزرو چند جلسه به صورت یکجا

هر زبان آموزی قابلیت رزرو کلاس به صورت تک، پنج، ده جلسه را دارد. اکثر اساتید برای افرادی که به صورت یکجا چند جلسه را رزرو می‌کنند تخفیف در نظر می‌گیرند و شما می‌توانید با اندکی هزینه کمتر، کلاس بیشتری رزرو کنید.

اگر بخواهید کلاس های پنج یا ده جلسه ای را رزرو کنید این قابلیت برای شما فراهم شده است تا تعیین زمان برگزاری برخی از جلسات خود را به زمانی دیگر موکول کنید.

 

تغییر زمانبندی کلاس

برخی مواقع ممکن است شما زمان کلاس خود را تعیین کنید و بعد از آن به دلایل شخصی نتوانید در زمانی که مشخص کردید سر کلاس حاضر باشید. اگر در موسسات آموزش زبان با این مشکل برخورد کنید قطعا کلاس خود را به طور کامل از دست خواهید داد، اما در پلتفرم های تاکی این امکان برای شما فراهم شده است تا بتوانید زمان کلاس رزرو شده خود را با هماهنگی قبلی با استاد تغییر بدهید و آن را به روز و یا ساعت دیگری موکول کنید.

 

پرداخت هزینه رزرو کلاس به صورت آنلاین

پس از رزرو کلاس خصوصی زبان موردنظر شما به درگاه اینترنتی های تاکی متصل می‌شوید تا هزینه مربوطه را پرداخت نمایید.
همچنین قابلیت پرداخت از طریق کیف پول نیز برای شما فراهم شده است. می‌توانید کیف پولتان را شارژ نمایید و در هنگام رزرو کلاس به راحتی هزینه را از طریق آن پرداخت نمایید.

 

امکان لغو کلاس

پلتفرم های تاکی بدون اینکه هزینه ای را از شما دریافت کند، این قابلیت را برای شما فراهم کرده تا 12 ساعت قبل از زمان برگزاری، کلاس خود را لغو کنید. امکان لغو کلاس در بازه زمانی 12 ساعت تا زمان شروع کلاس هم برای شما فراهم شده است اما درصد ناچیزی به عنوان کنسلی از هزینه رزرو کلاس کسر خواهد شد و باقیمانده مبلغ در کیف پول شما قرار می‌گیرد.

 

تغییر استاد در صورت عدم رضایت

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم با امکاناتی چون "پیام به مدرس" و "رزرو کلاس آزمایشی" شرایطی برای شناخت مدرس خواهید داشت؛ اما با این وجود ممکن است پس از رزرو کلاس چند جلسه‌ای، با توجه به نیاز خود از شیوه تدریس استاد رضایت نداشته باشید و خواهان رزرو کلاس با یک استاد دیگر باشید. شما به راحتی می‌توانید این کار را در های تاکی انجام دهید.

 

عدم وقفه در برگزاری کلاس

یکی از دغدغه های زبان آموزان که برای آموزش زبان های خارجی به موسسات و آموزشگاه ها مراجعه می‌کنند این می‌باشد که دوره‌ی آموزشی مطابق روالی که برنامه ریزی می‌کنند پیش نمی‌رود. دلایل مختلفی چون تعطیلات، به حد نصاب نرسیدن تعداد زبان آموزان و… همگی در روند برگزاری کلاس وقفه ایجاد می‌کنند. در پلفترم های تاکی شما این مشکلات را نخواهید داشت؛ به راحتی می‌توانید مطابق زمانبندی مورد نظر حتی در تعطیلات هم کلاس رزرو کنید.

 

 

آموزش زبان های خارجی در پلتفرم HiTalkiهای تاکی، برای افرادی که به دلیل مشغله های شغلی یا تحصیلی زمان کافی برای شرکت در دوره های آموزشی موسسات را ندارند گزینه بسیار خوبی می‌باشد. همچنین افرادی که علاقه زیادی به یاد گرفتن زبان های خارجی دارند اما شرایط مناسب برای دسترسی به اساتید مجرب و کارآزموده را ندارند می‌توانند از پلتفرم های تاکی استفاده نمایند. در نهایت به اطلاع شما می‌رسانیم که پلتفرم های تاکی با خدمات و امکاناتی که برای زبان آموزان و اساتید در نظر گرفته است سعی دارد ارتباطی با کیفیت میان آن ها ایجاد نماید تا دو طرف در نهایت آسودگی خاطر بتوانند به هدفشان دست پیدا کنند.

دیدگاه کاربران

مثبت نگر۲۴۸۲۳۱۲۱۱:۰۳:۱۶ ۱۴۰۱/۲/۸
سایت در دسترس نیست
سارا۲۴۸۲۳۴۷۱۱:۲۳:۳۶ ۱۴۰۱/۲/۸
من نگاه کردم. سایت باز میشه...
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  4. و ناگهان اخلاق!

  5. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  6. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  7. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  8. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  9. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  10. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  11. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  12. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  13. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  14. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  15. فریب نخوریم! 

  16. دبی؛ چند روز پس از سیل

  17. تصاویر اختصاصی شبکه پاکستانی از اسکورت جالب زمینی و هوایی رئیسی در لاهور

  18. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  19. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین