دستور ویژه رئیس سازمان صداوسیما برای بررسی حواشی قسمت آخر «پایتخت۶»

گروه فرهنگی الف،   3990117119 ۸۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس سازمان صداوسیما به معاونت سیما دستور ویژه ای برای بررسی حواشی قسمت آخر پایتخت ۶ داده و گفته است باید مشخص شود این اقدام حاصل اشتباه و بی توجهی است یا فتنه انگیزی «ستون پنجم فرهنگی دشمن»؟!

دستور ویژه رئیس سازمان صداوسیما برای بررسی حواشی قسمت آخر «پایتخت۶»

به گزارش فارس، رئیس سازمان صدا وسیما در دستوری ویژه به سید مرتضی میرباقری با اشاره به حواشی قسمت آخر مجموعه پایتخت ۶ تاکید کرده لازم است بررسی شود که این اقدام حاصل اشتباه، بی توجهی و وادادگی است یا نتیجه عملیات مرموز و فتنه انگیز «ستون پنجم فرهنگی دشمن»؟!

علی عسکری در این دستور که با تشکر و تقدیر از زحمات گسترده معاون سیما، مدیران شبکه ها و همکاران تلویزیون در تولید و پخش برنامه های متنوع و جذاب نوروزی و کسب نصاب بالا در میزان جذب مخاطبان آغاز شده است، تصریح کرده است: از آنجا که برخی از موارد (از قبیل قسمت پایانی سریال پایتخت) نسبت به ضوابط و چارچوب های رسانه ملی دقت لازم را نداشته اند و تلاشهای شبانه روزی صورت گرفته در بخش های مختلف سازمان صدا وسیما را تحت الشعاع حاشیه سازی هایی قرارداده اند لازم است این موضوع بررسی دقیق و همه جانبه شود.

رئیس سازمان صدا وسیما در پایان خطاب به میرباقری تاکید کرده است: انتظار دارد ضمن برخورد مناسب، برنامه ریزی لازم برای پیشگیری از تکرار چنین مواردی صورت گیرد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۴۰۲۰۸۸۱۶:۴۲:۳۸ ۱۳۹۹/۱/۱۷
به به ساعت خواب جناب آقای دکتر علی عسکری. میگما دکترجان خسته شدی و ناتوان بیا برو استراحت کن بذار یکی بیاد که بتونه حواسشو جمع کنه و یه مشت سریال پر از دروغ و بی ادبی به خورد مردم نده
ناشناس۱۴۰۲۵۸۳۲۲:۰۸:۰۱ ۱۳۹۹/۱/۱۷
چندش‌آورترین صحنه‌ها از رو در این سریال شاهد بودیم _____ ارتباط مسموم و آلوده و .. بین اعضای خانواده و فامیل در این سریال شرم‌آور بود _____ فقط یه دشمن‌ میتونست خانواده‌های ایرانی رو اینجوری معرفی کنه
بهادری۱۴۰۲۹۵۲۰۸:۱۲:۱۰ ۱۳۹۹/۱/۱۸
تنابنده کجا داره بازی کنه بجز پایتخت؟ فیلماش که دوزار فروش نکردن فقط صداسیما و پول بیت المال و بی خیال
ناشناس۱۴۰۳۰۰۴۰۹:۱۸:۳۳ ۱۳۹۹/۱/۱۸
آقا ول کنید ماکه اینقدر حساس نشدیم انقدر گرفتاری و بدبختی داریم که به اینچیزا فکر نمیکنیم دست بردارید ازین حرفا-
سعید۱۴۰۳۰۹۲۱۰:۳۳:۳۱ ۱۳۹۹/۱/۱۸
چرا بعد از چهل سال وقتی فیلمها مجوز میگیرند ساخته میشوند و اکران یا پخش میشوند تازه یادمان میافتد که مشکل ...دارد باید در ساختار انتصابات مسئولین این بخشها دقت لازم بعمل آوردنه اینکه بعد از مرگ سهراب نوشدارو داده شود.
ناشناس۱۴۰۳۲۹۵۱۳:۲۰:۴۸ ۱۳۹۹/۱/۱۸
جناب عسگری راست میگه باید پاسخ بده: رامبد جوان پشتش به کی گرمه که با ساخت هندوانه و خندوانه ، مبالغ میلیاردی از صدا و سیما به جیب میزنه ، روز روشن دست زنشو میگیره میره کانادا تا با تولد بچه اش در آنجا گرین کارت بگیره و صدای هیچکس هم در نمیاد؟
ناشناس۱۴۰۲۰۹۱۱۶:۴۵:۲۱ ۱۳۹۹/۱/۱۷
فیلم پایتخت واقعا با واقعیت های زندگی هم خوانی داشت
ناشناس۱۴۰۲۵۴۴۲۱:۳۰:۵۱ ۱۳۹۹/۱/۱۷
یعنی از نظر شما همه مردم این شکلیند؟!
ناشناس۱۴۰۲۷۰۰۲۳:۴۰:۱۰ ۱۳۹۹/۱/۱۷
مردم ایران که قطعاً نه ، اما احتمالاً خودش شبیه این سریاله
ناشناس۱۴۰۲۷۱۲۲۳:۵۵:۰۲ ۱۳۹۹/۱/۱۷
عموم مردم ایران این شکلی هستند
ناشناس۱۴۰۲۷۵۴۰۰:۳۲:۲۳ ۱۳۹۹/۱/۱۸
همه مردم یک شکل نیستند و یک سریال قرار نیست شکل همه مردم را نشان بدهد.
ناشناس۱۴۰۲۶۰۷۲۲:۳۱:۳۵ ۱۳۹۹/۱/۱۷
با واقعیتهای زندگی خیلیهایی که ما دیدیم اطرافمون و در مملکت میبینیم، تطابقی نداشت!
ناشناس۱۴۰۲۶۲۶۲۲:۴۰:۰۷ ۱۳۹۹/۱/۱۷
نکند واقعیت تو هم..!
ناشناس۱۴۰۲۰۹۷۱۶:۴۷:۳۷ ۱۳۹۹/۱/۱۷
شرط اگه کرونا نبود جلسه تقدیر وتشکر از سریال آبکی برگزار می شد. باید جهش در صداوسیما هم صورت بگیرد.دل بکنند از بازنشسته هاونیروی جوان بیاورند. اکثر سریال ها و فیلم ها تکرار اندر تکرارحال آدم بد میشه
ناشناس۱۴۰۳۱۰۵۱۰:۴۷:۰۶ ۱۳۹۹/۱/۱۸
نه تو رو خدا! جوانگرایی در صدا و سیما رو قبلا تو شبکه 3 دیدیم. باز مسن تر هاشون شاید با توجه به تجربه و پختگی بعضی وقتها سعه صدر نشون بدن.
ناشناس۱۴۰۳۱۱۴۱۰:۵۵:۰۰ ۱۳۹۹/۱/۱۸
زیرآب سرافراز و یک عده جوان انقلابی با سواد رو زدن تا تو قضیه برجام صداو سیما پاپیچشون نشه. یک مشت آدم خنثی رو آوردن و اونجا رو دارن به قهقرا میبرن.البته برای دولت بسیار خوب شد.
ناشناس۱۴۰۲۱۰۰۱۶:۴۸:۳۳ ۱۳۹۹/۱/۱۷
الان اين ستون پنجم فرهنگي چه كاركرده كه چارچوب صدا وسيماي شخصي آقاي علي عسگري رو لرزونده؟
ناشناس۱۴۰۲۱۰۲۱۶:۴۹:۰۸ ۱۳۹۹/۱/۱۷
کدام موضوع مهمی رگ غیرت آقایان را به جنبش درآورده؟ موتورسواری رحمت؟!
ناشناس۱۴۰۲۶۲۹۲۲:۴۱:۵۴ ۱۳۹۹/۱/۱۷
این هم به دلیل سیاست وگرنه خیلی مورد ها بوده که باید دستور صادر می کردن
ناشناس۱۴۰۲۱۱۲۱۶:۵۲:۴۶ ۱۳۹۹/۱/۱۷
فقط موتور سواری حساسیت شما را برانگیخته؟ برای ترویج دروغپردازی این سریال حساسیتی ندارید؟
ناشناس۱۴۰۲۱۱۹۱۶:۵۴:۳۰ ۱۳۹۹/۱/۱۷
ستون پنجم فرهنگی دشمن؟؟! یکی اینو برای من ترجمه کند. ستون یک تا چهارمش چیه؟ تورا خدا بیخیال همین کارهارو میکنید که آمریکا واقعا ویروس بسازه یا سردار یک کشور رو ترور کنه و خودش بگه من کردم مردم میخندند و باور نمیکنند.
ناشناس۱۴۰۲۶۳۲۲۲:۴۳:۳۲ ۱۳۹۹/۱/۱۷
ستون پنج همونی است که اسم شهدا را پاک کرده بود و تابلو جدید زده بود
ناشناس۱۴۰۲۷۲۶۰۰:۰۸:۲۷ ۱۳۹۹/۱/۱۸
ممنون
ناشناس۱۴۰۲۱۲۷۱۷:۰۰:۱۳ ۱۳۹۹/۱/۱۷
تنابنده قبل از پخش پایتخت گفته بود دیگه با تلویزیون همکاری نمیکنه حالا چه شما با قسمت آخر سریال حال کرده باشید چه نکرده باشید.
ناشناس۱۴۰۲۵۸۹۲۲:۱۳:۳۶ ۱۳۹۹/۱/۱۷
پس چرا در قسمت آخر ادامه دارد زده بودند؟
ناشناس۱۴۰۲۸۹۷۰۶:۲۱:۴۱ ۱۳۹۹/۱/۱۸
ی قسمت گویا باقی مانده که کارگردانش گفته بعد کرونا ساخته میشه.
ناشناس۱۴۰۲۷۶۶۰۰:۴۰:۵۹ ۱۳۹۹/۱/۱۸
تنابنده خداحافظی کرد و رفت و ما هم باور کردیم چقدر از این سلبریتی ها خداخافظی کردند و الان هر شبکه را میزنی بااینها مواجهه میشوی !؟ولکن ، دیگه ردد دادم ؟!!!!
مجید۱۴۰۳۰۴۰۰۹:۵۶:۱۶ ۱۳۹۹/۱/۱۸
تنابنده پول ببینه همه چی یادش میره
ناشناس۱۴۰۲۱۲۹۱۷:۰۰:۵۱ ۱۳۹۹/۱/۱۷
ایگاش درخصوص تمام برنامه هایتان که با حاشیه همراه ست اینچنین دستوری برخورد می‌کردید.
ناشناس۱۴۰۲۱۳۷۱۷:۰۴:۰۸ ۱۳۹۹/۱/۱۷
شما ده ها مورد مشکل خارج از ضوابط اخلاقی را ندیدی ان وقت فقط این مورد اخری را دیدی؟ متاسفم
ناشناس۱۴۰۲۱۴۵۱۷:۰۸:۱۲ ۱۳۹۹/۱/۱۷
این پایتخت هم استاده در منحرف کردن بحث. کل پایتخت سرشار از ترویج رذائل بود آخرش آمد یک چند صحنه مشابه سازی کرد که توجه همه فقط به اون صحنه جلب بشه بعد بیاد بگه تمام کسایی که با ما مشکل دارن در اینه که یک صحنه سهوا مشابه فیلمفارسی در آمده.. پایتخت 5 هم اول تا آخر ترویج بی بند وباری و تبلیغ غرب پرستی بود آخرش آمدن یک صحنه گذاشته اند که همه به آن توجه کنند و از اشکالات اساسی سایر قسمت ها منحرف شوند.
ناشناس۱۴۰۲۶۶۰۲۲:۵۷:۳۸ ۱۳۹۹/۱/۱۷
افرین و ایشون به رفتار ضد اخلاقی فرزند با پدر و حتی بزرگتر ها توجهی نکرد یا رفتار خارج از عرف دختر خاله و زن ارسطو با افراد نامحرم و بلعکس یا در ماشین که مرد نامحرم کنار آن خانم می نشیند حتی همین موتور سواری که زن نامحرم ترک موتور نشسته که به اسم زن و شوهری مثلا در فیلم! یا رفتارهای خاص فهمیه و رحمت که ازدواج نکردن توجهی نکرد ولی وقتی در خواب نقی می بیند که بهبود زن دوم گرفته همه روی او آوار می شوند که چرا کار قانونی انجام داده ایرادی نگرفته و فقط ایراد گرفتند که چرا این قسمت یا موقعیت کپی شده از یک فیلم قبل انقلاب بوده! .. .. .. وگرنه در فیلم خیلی وضع خراب تری وجود داشت که ترویج رفتار نادرست در جامعه خواهد شد آن هم با شدت بیشتر
ناشناس۱۴۰۲۱۸۵۱۷:۲۹:۱۱ ۱۳۹۹/۱/۱۷
بابا وِلَکن همین یک سریال رو هم می خواین ازمون بگیرن اَی خِدااااا........
علی۱۴۰۲۲۲۵۱۷:۴۳:۳۷ ۱۳۹۹/۱/۱۷
یعنی بقیه مواردش نظیر بدآموزی نسل جوان برای یادگیری انواع و اقسام توهین ها به دیگران، سیاه نمایی جامعه و عادی جلوه دادن دختربازی، استعمال و فروش مواد مخدر، تلکه کردن و کلاهبرداری مادی از مردم، رقص و آواز مبتذل، ..و ژست بهروز وثوقی توسط ارسطو، آوازهای غیرمجاز نظیر ساسی مانکن توسط بهتاش و رحمت، ترویج بی احترامی به بزرگتران و پررویی و خیره سری توسط بهتاش، ترویج و عادی جلوه دادن اعتیاد جوانان کشور..ترویج فرهنگ ریا و دروغ نمایی در مورد تدین افراد و.. مشکلی نداشته و نیاز به بررسی ندارد؟!
ناشناس۱۴۰۲۲۶۲۱۸:۱۱:۳۲ ۱۳۹۹/۱/۱۷
بالاخره در عمق وجود برخی از این سینمایی ها .. وادادگی هست. این برخی جا پای محکمی در سفات خانه های غربی دارند. همیشه باید یک کاری بکنند که بهانه ای برای اخذ ویزا و مهاجرت یا فرار داشته باشند. تو سفارت از او می پرسند چرا می خواهی بری؟ باید بگه از فعالیت هنری من ممانعت می کنند؟ یارو در سفارت می پرسه چه فعالیت هنری داشتی؟ باید بگه من طرفدار آزادی به سبک شما غربی ها هستم. این سندش.
ناشناس۱۴۰۲۲۸۵۱۸:۲۵:۴۷ ۱۳۹۹/۱/۱۷
حالا دیگه هیچ صحنه و سکانسی نباید شبیه فیلم دیگه ایی باشه اینجوری باشه دیگه هیچ فیلم سینمایی و سریالی نباید پخش بشه چون همش از دم کپی کاریه حتی آژانس شیشه ایی
ناشناس۱۴۰۲۶۷۱۲۳:۰۶:۴۰ ۱۳۹۹/۱/۱۷
آژانس شیشه ای که کمی ..بعد از ظهر سگی اثر سیدنی لومت بود.
ناشناس۱۴۰۲۲۹۸۱۸:۳۳:۱۰ ۱۳۹۹/۱/۱۷
این صحنه موتور سواری ما را یاد یکی از فیلم های زمان طاغوت انداخت.عجیب است که این صحنه ها بدون نظارت مسئولین سیما پخش شده است.ولی به هرحال پخش شده و کارگردان هم فوقش یک معذرت خواهی سمبولیکی میکند و تمام.
ناشناس۱۴۰۲۷۸۲۰۱:۰۰:۳۲ ۱۳۹۹/۱/۱۸
پس شما زمان طاغوت سینما میرفتی که این شما رو یاد اون موقعها انداخت؟ بعد اون زمانها میرفتی سینما و کل فیلم رو میدیدی اوکی بود از نظرتون ولی یه سکانس یه دقیقه ای این شبیه اون شده متاسفی؟
ناشناس۱۴۰۲۳۰۳۱۸:۳۶:۰۲ ۱۳۹۹/۱/۱۷
یه دایره تنگی درست کرده اید که خارج از آن کسی جا نمی شود و خودتان هم بیرون می افتید واقعا طنز هستید
ناشناس۱۴۰۲۵۴۹۲۱:۳۴:۱۸ ۱۳۹۹/۱/۱۷
دیگه دایره از این گشوده تر می خواستید؟!
ناشناس۱۴۰۲۳۱۹۱۸:۴۷:۱۸ ۱۳۹۹/۱/۱۷
بابا سخت نگيريد ، خودتان را ضايع ميكنيد وادادگي فرهنگي هم به فرهنگ لغات اضافه شد!
مهدی۱۴۰۲۳۲۸۱۸:۵۳:۴۳ ۱۳۹۹/۱/۱۷
چه مصیبتی شده چقدر .. واقعا امثال دکتر عسگریها نبودن معلوم نبود چه برسر وطن و ارمانهای و..بیت المال می اومد ممنون که وقتی ماخوابیم شما و دوستانتون سخت مراقب بیت المال و ارمانها هستید وبیدارید
ناشناس۱۴۰۲۳۳۹۱۸:۵۹:۳۵ ۱۳۹۹/۱/۱۷
منظورشون از حواشی قسمت پانزدهم احتمالا اشاره دارد به تشابه چند صحنه پایتخت بافیلم فارسی قبل انقلاب.. آقای عسکری، بی احترامی های مکرر نسبت به بزرگتر، تمسخر مناسک دینی، و دهها ایراد اخلاقی دیگر را ندیدند فقط این عیب در نظرش جلوه گر شد. این نشان دهنده ضعیف بودن بینش فرهنگی .. هست که متاسفانه این ضعف به بدنه سازمان هم سرایت کرد. خانه از پای بست ..
رضا۱۴۰۲۳۵۶۱۹:۰۸:۴۰ ۱۳۹۹/۱/۱۷
ای وای بدبخت شدیم. چه فاجعه بزرگی. باور کنید اشتباه پیش آمده در این سریال از مرگ این همه انسان براثر کرونا هم وحشتناکتر است.
ناشناس۱۴۰۲۳۶۷۱۹:۱۵:۵۷ ۱۳۹۹/۱/۱۷
ای کاش ازاین قبیل دستورهای ویژه برای ویژه خواران صادر میشد . بابا دست بردارید .. بنده خدا یه سریال طنز درست کرده مردم ا ز غم وغصه در بیان چقدر براش حاشیه درست کردن . دستور ویژه ! !
ناشناس۱۴۰۲۳۹۰۱۹:۳۰:۱۶ ۱۳۹۹/۱/۱۷
فردوسی پور رو دک‌کردید نقی و ارسطو رو هم دک کنید تا صدا و سیما بمونه و کودک شو و عصر جدید
یک استاد دانشگاه۱۴۰۲۳۹۴۱۹:۳۵:۳۴ ۱۳۹۹/۱/۱۷
جناب آقای عسگری عزیز! مشکلات سریال پایتخت بسیار فراتر از سکانسهای قسمت پایانی بود. لطفا همانقدر که به این موارد حساس هستید قدری هم به فکر فرهنگ ایرانی و احترام والدین و دوری از دغل و دروغ و بزک کاری و رعایت حریم و .. که همگی در پایتخت 6 به وضوح زیر پا گذاشته شدند (بر خلاف قسمتهای پیشین که بسیار آموزنده بودند) باشید!
علی۱۴۰۲۴۰۰۱۹:۳۹:۵۰ ۱۳۹۹/۱/۱۷
ای کاش این رئیس ..!! صداو سیما هم اندکی از درآمدهای نجومی این سازمان بی ..از محل تبلیغات سریال پایتخت میگفت و کمی هم شفاف سازی می کرد که درآمد ثانیه ای ..میلیون رو به چه نحوی توجیه خواهد کرد؟
ناشناس۱۴۰۲۴۰۴۱۹:۴۰:۵۲ ۱۳۹۹/۱/۱۷
خدایا اینا دیگه کین؟
ناشناس۱۴۰۲۴۰۹۱۹:۴۴:۱۰ ۱۳۹۹/۱/۱۷
بابا خستمون کردید از بس در مورد پایتخت حرف زدید. سریال بسیار عالی بود. قطعا مثل خیلی از کارها این سریال هم خالی از اشکال نبود منتها انگار یه عده نشستن فقط غلط املایی بگیرن. یا به اسم به خطر افتادن اسلام و یا انقلاب. به والله این کارهاتون زیاده رویه. هر چیزی رو که خودتون خوشتون نمیاد، می چسبونیدش به نفوذ و ضد انقلاب .. خط مقدم نوشتن اینطور مقالات هم شده سایت فارس. اصلا یه سریال که از نظر شما خوب بوده رو بگید ما همون رو ببینیم.
مرتضی@۱۴۰۲۴۱۱۱۹:۴۴:۳۱ ۱۳۹۹/۱/۱۷
بابا چه بیکارن اینا . ستون پنجم !!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟ بیخیال توروخدا. چیزی نداشت که
ناشناس۱۴۰۲۴۲۱۱۹:۵۰:۰۶ ۱۳۹۹/۱/۱۷
چی بوده این حواشی؟
ناشناس۱۴۰۲۴۲۶۱۹:۵۴:۴۷ ۱۳۹۹/۱/۱۷
لطفا بگذارید مردم نفس بکشند. هر کس دوست ندارد نگاه نکند تا به حرام نیافتد.
تاواریش۱۴۰۲۴۳۰۲۰:۰۰:۲۲ ۱۳۹۹/۱/۱۷
جناب میشه توضیح دهید که ضوابط و چارچوب های رسانه ملی چیه و کجا نوشته شده , مگه این سریال فیلم نامه نداشته , مگه تصویب نشده , مگه بازبینی نشده . این جمله " نتیجه عملیات مرموز و فتنه انگیز ستون پنجم فرهنگی دشمن " یعنی چی؟ شما واقعا خودتون میدونید چی دارید میگید ؟؟؟!!! مثلا از یک سریال طنز اجتماعی چه انتظاری دارید ؟
ناشناس۱۴۰۲۷۴۶۰۰:۲۷:۵۰ ۱۳۹۹/۱/۱۸
با نقل قول شما از آقای علی عسگری یاد انشا های خودم افتادم که بدون توجه با موضوع با بشر از آغاز پیدایش بر روی کره زمین شروع میشد. حالا هم انشای آقایون با ستون پنجم!
ناشناس۱۴۰۲۴۳۳۲۰:۰۳:۳۸ ۱۳۹۹/۱/۱۷
این یک سریال طنز هست. جمع کنید این رفتارهای زشت را. بسه دیگه. شرم کنید
ناشناس۱۴۰۲۴۳۵۲۰:۰۴:۴۹ ۱۳۹۹/۱/۱۷
از اول پایتخت همین طور بود وضعیت از همان اول مشخص بود. که این سریال مثل بقیه نیست.
ناشناس۱۴۰۲۴۳۹۲۰:۰۶:۲۵ ۱۳۹۹/۱/۱۷
خیلی نمی خواد دنبال جواب این سوال باشید. فقط کافیست یک نگاه به خط فکری و اعتقادی فیلم نامه نویس این سری از سریال بیاندازید تا جواب سوال خود را بگیرید. از کوزه همان برون تراود که دراوست!
ناشناس۱۴۰۲۴۵۲۲۰:۱۵:۳۲ ۱۳۹۹/۱/۱۷
الان مشکلش چیه ? تمام صحنه ها ممکنه توی فیلمای دیگه هم.باشه . دیدتون رو بزرگ کنید
ناشناس۱۴۰۲۵۱۵۲۱:۱۱:۱۲ ۱۳۹۹/۱/۱۷
البته پایتخت دیگر حرفی برای گفتن ندارد.ولی ما که نفهمیدیم مشکلی که آقای عسگری را رنجانده چه بوده .آیا مشکل موتور سواری وقايق سواری بوده یا چیز دیگری.اما این راميدانيم چه در سریال ها ویا برنامه های دیگر به مقامات ایشان را نگران نمیکند.اگر نظارت باید باشد همه جا باید باشد.نه سلیقه ای باشد
ناشناس۱۴۰۲۵۶۶۲۱:۵۳:۳۰ ۱۳۹۹/۱/۱۷
ظاهری که نقی برای خودش درست کرده بود خیلی به ..شباهت داشت
ناشناس۱۴۰۲۵۷۸۲۲:۰۳:۱۵ ۱۳۹۹/۱/۱۷
ایکاش در خصوص سلامت مردم هم اینقدر آقایان حساسیت و قاطعیت و سرعت عمل داشتند
ناشناس۱۴۰۲۵۸۶۲۲:۱۱:۱۰ ۱۳۹۹/۱/۱۷
خواب بودی ..
حمید۱۴۰۲۶۱۰۲۲:۳۳:۲۵ ۱۳۹۹/۱/۱۷
دقیقا واقعیت های تلخ جامعه بود با چاشنی طنز تو‌ همین موضوع کرونا چقدر مسئولین دروغ و ریاکاری داشتند ؟؟؟
ناشناس۱۴۰۲۶۴۷۲۲:۵۰:۱۵ ۱۳۹۹/۱/۱۷
عسگری .. برکنار کنید
بیننده معمولی۱۴۰۲۶۵۹۲۲:۵۶:۵۳ ۱۳۹۹/۱/۱۷
نتیجه بررسی از الآن آماده است هیچ تعمد و یا بحث نفوذی در کار نبوده! یک سهل انگاری بسیار جزئی به صورت اتفاقی! اتفاق افتاده است همین! بی خود شلوغش نکنند!
ناشناس۱۴۰۲۶۶۸۲۳:۰۴:۳۴ ۱۳۹۹/۱/۱۷
اونجا ..دیگه تابلوعه صحنه قایقرانی کپی از فیلم ممل امریکایی بوده و تغییراتی حداقلی دادند تا از فیلتر ارشاد عبور کنه.
ناشناس۱۴۰۲۶۸۴۲۳:۱۷:۳۵ ۱۳۹۹/۱/۱۷
اقدام آقای علی عسکری خیلی دیرهنگام بود ولی بازم پیشرفته با مقصرها برخورد کنید و عذرشون رو بخواید. از هیچی نترسید فقط رضای خدا رو درنظر بگیرید
ناشناس۱۴۰۲۶۹۲۲۳:۳۲:۰۶ ۱۳۹۹/۱/۱۷
خیلی هم سریال خوب و جذابی بود. کور شود هر که نتواند دید.
ناشناس۱۴۰۲۶۹۳۲۳:۳۲:۴۱ ۱۳۹۹/۱/۱۷
سریالی عالی بود
دلارام۱۴۰۲۷۰۳۲۳:۴۲:۳۴ ۱۳۹۹/۱/۱۷
ظرفیت شهرت و پول را ندارند دیگه .باسیاستو و احمدی نژاد و لاریجانی و... همه شوخی کردند خب به اسم آزادی بیان .کسی هم چیزی بهشون نگفت .دیگه اینقدرپررو شدند که فیلم فارسی های مبتذل دوره طاغوت یادآوری میکنن
ناشناس۱۴۰۲۷۳۶۰۰:۱۴:۰۲ ۱۳۹۹/۱/۱۸
فقط اعدام
ناشناس۱۴۰۲۷۵۷۰۰:۳۴:۴۰ ۱۳۹۹/۱/۱۸
برید پایتخت یک رو دوباره ببینید ا. نجا متوجه میشید که چه نکات مثبتی داشت و چرا مردم ازش استقبال کردن. اصلا بدآموزی نداشت.
ناشناس۱۴۰۲۷۸۰۰۰:۵۵:۱۰ ۱۳۹۹/۱/۱۸
مديريت فوق تخصصي جناب عسكري اول دستور پخش صادر مي كنند ببينند انعكاس مردم چيه و بعد دستور پيگيري جرم را براي سازندگان سريال صادر مي كنند
ناشناس۱۴۰۲۷۹۵۰۱:۱۵:۱۶ ۱۳۹۹/۱/۱۸
چطور در قسمتهای قبلی فصل ۶ بعضی صحنه ها رو سانسور کردن و این دو صحنه آخر رو حذف نکردند بنظرم مسئول ممیزی صدا و سیما عمدا این سکانسها رو حذف نکرده
ناشناس۱۴۰۲۸۳۸۰۲:۲۹:۱۲ ۱۳۹۹/۱/۱۸
من عشق کردم با این سریال
هاشمی۱۴۰۲۹۸۸۰۹:۰۳:۲۹ ۱۳۹۹/۱/۱۸
آقای عسگری چرا قسمت آخر بفرمائید یک بار دیگر همه قسمت ها را نگاه کنید از تیکه های در ورا و لفافه طنز با غرض و مرض به اسم طنز پایتخت ششم الفاتحه
ناشناس۱۴۰۳۱۲۳۱۱:۰۱:۴۷ ۱۳۹۹/۱/۱۸
این جماعتی که فریاد وا اسلاما سردادن موقع پخش برنامه های مزخرفی مثل برنامه محمدرضاگلزار کجا بودن؟
ناشناس۱۴۰۳۱۷۶۱۱:۴۵:۳۱ ۱۳۹۹/۱/۱۸
چه موضوعات مهمی افکار مسئولین را مشغول کرده
ناشناس۱۴۰۳۲۱۲۱۲:۱۵:۴۰ ۱۳۹۹/۱/۱۸
سریالی خوبی بود که توانست واقعیت های جامعه را نشان بدهد. تا کی بخواهیم در ظاهر یکی دیگه و در باطن چیز دیگری باشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عمران۱۴۰۳۲۵۶۱۲:۴۷:۳۶ ۱۳۹۹/۱/۱۸
نود و نه و نه دهم درصد از کارهای مسئولین ما حاشیه ای است. اصلا در خیابان موتور سوار دو نفره ندیده ای؟ آنقدر این چیز عجیبی است؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین