انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  4030126102 ۲۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب

حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان در این روزنامه با اشاره به لایحه عفاف و حجاب نوشت: «امروزه اما، اگرچه لایحه یاد‌شده هنوز در کوچه پس کوچه‌های دستگاه قضائی و دولت و مجلس و شورای نگهبان چرخ می‌خورد و به تصویب نهائی نرسیده است ولی با توجه به گسترش بدون مانع پدیده خانمانسوز کشف حجاب، این احتمال قوت بیشتری گرفته است که انگار هدف نهائی -و البته پنهان- لایحه یاد شده همان‌گونه که پیش‌بینی شده بود گسترش بی‌حجابی و برداشته شدن موانع پیش‌روی این پدیده پلشت بوده است!‌... اگر این‌گونه نیست، وضعیت کنونی حجاب برای چیست؟!...

 با عرض پوزش از برخی مسئولان محترم در دولت، قوه قضائیه، مجلس و شماری دیگر از دست‌اندرکاران، باید گفت که متاسفانه این عزیزان در ماجرای مورد اشاره فریب خورده‌اند! چند ماه قبل هم تلویحاً به این نکته اشاره داشته و از مسئولان محترم پرسیده بودیم تهیه و تدوین لایحه حجاب بر اساس کدام نیاز ضروری صورت گرفته است؟!...

بر فرض که تهیه و تدوین قانون تازه‌ای برای حجاب ضرورت داشته است! سؤال این است چرا مادام که قانون جدید به تصویب نرسیده است، این پدیده خسارت‌آفرین به حال خود رها شده و برای پیشگیری از آن به قوانین موجود عمل نشده است؟ آیا این بی‌توجهی مصداق صریح قانون‌شکنی و «‌ترک فعل‌» نیست؟! بدیهی است که هست‌!...

این لایحه در ۹ ماده از سوی دستگاه قضائی تهیه و به دولت فرستاده شد. دولت آن را به ۱۵ ماده افزایش داد و به مجلس فرستاد. مجلس ابتدا لایحه را در ۶۰ ماده و سپس  ۷۰ ماده و نهایتاً به ۷۱ ماده افزایش داد! متن لایحه را مطالعه بفرمائید!

 اول این که؛ سرشار از کلی‌گوئی است و از این‌روی به «کلیات ابوالبقاء» بیشتر شبیه است تا متن یک لایحه قانونی!  و دوم؛ متن برجام که بعداً معلوم شد حتی آقای ظریف هم آن را به درستی نخوانده است در مجموع ۵۴۵۲ کلمه بود و متن ۷۱ ماده‌ای لایحه عفاف و حجاب با ۳۲۴۲۱ کلمه تنظیم شده است، یعنی تقریباً ۶ برابر برجام! باید به این نکته توجه داشت که مطول‌نویسی! یکی از ترفندهای حقوقی است که عمدتاً با دو هدف اصلی دنبال می‌شود. اول؛ پنهان کردن ماده اصلی مورد نظر در انبوه کلمات و دوم؛ منصرف کردن مسئولان از مطالعه دقیق متن و مراجعه به مشاوران! تعجب‌آور است که چرا مسئولان دست‌اندر‌کار به این نکته توجه نکرده‌اند!»

***

توضیحات سرلشگر باقری درباره پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی

به گزارش ایسنا، سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در گفت‌وگویی تلویزیونی با اشاره به جنبه‌های راهبردی عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: این عملیات با موفقیت کامل از شب گذشته تا امروز صبح انجام شد و به همه اهدافش نائل شد. علت این عملیات عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمزی بود که برای ما قابل‌تحمل نبود. اینکه رژیم صهیونیستی ساختمان کنسولگری ایران را در دمشق هدف قرار دهد و مستشاران قانونی ما را که به دعوت دولت سوریه برای مبارزه با تروریسم و به شکل قانونی در این کشور حضور داشتند را هدف قرار دهد عبور از خط قرمز بود.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد: در این عملیات هم مرکز اطلاعاتی بزرگی که اطلاعات لازم را برای این جنایت برای صهیونیست‌ها در ارتفاعات جبل الشیخ تامین می‌کرد هدف قرار گرفت و هم پایگاه هوایی نواتیم که حمله به کنسولگری ایران از آنجا صورت گرفته بود هدف قرار گیرد که هردو تا حد قابل‌توجهی مورد انهدام قرار گرفتند و از کار افتادند.

باقری تاکید کرد: در این عملیات تعداد قابل‌توجهی هم پهپاد هم موشک‌های کروز و بالستیک استفاده شد که با تاکتیک‌های اندیشه‌شده و طراحی مناسب به کار گرفته شدند و گنبد آهنین و سپر دفاعی موشکی صهیونیستی نتوانست مقابله قابل‌توجهی با آن داشته باشد و عملیات به اهداف خود نائل شد.

باقری تصریح کرد: این عملیات منتج به نتیجه کامل است، از نظر ما خاتمه یافته است و قصدی بر ادامه عملیات وجود ندارد اما چنانچه رژیم صهیونیستی اقدامی علیه جمهوری اسلامی چه در خاک ما و چه در مراکز متعلق به ما در کشور سوریه و جای دیگری انجام دهد، عملیات بزرگتری انجام خواهد شد ‌.

وی تاکید کرد: توانایی ما در حدی بود که بتوانیم عملیات موشکی و پهپادی ده‌ها برابر بزرگتر از این علیه رژیم داشته باشیم، اما این کار را انجام ندادیم و سعی کردیم در حدی که این تنبیه انجام شود عملیات کنیم. مراکز جمعیتی و اقتصادی آنها زده نشد تا ارتش جنایتکار و متجاوز صهیونیستی بداند اقدام آنها بدون پاسخ نمی‌ماند و قطعا ما آمادگی داریم تا از خاک و منافع‌مان دفاع کنیم.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح درباره هرگونه اقدام آمریکا علیه منافع ایران گفت:‌ما این پیام را از طریق سفارت سوییس به آمریکا منتقل کردیم که چنانچه آمریکا در اقدامات تجازوکارانه صهیونیست‌ها بخواهد همکاری کند یا با امکاناتی که در منطقه دارد مشارکتی داشته باشد و این اطلاعات برای ما قطعی شود،‌ پایگاه‌ها و نفرات آمریکا در منطقه امنیت نخواهند داشت و ما او را مانند متجاوز می‌بینیم و با او هم برخورد لازم را خواهیم داشت.

اقدام نظامی ایران علیه اسرائیل «پاسخ» بود، نه «حمله»

رضا نصری تحلیل‌گر مسائل بین‌الملل در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که ایران اقدام نظامی خود علیه اسرائیل را در پاسخ به حملات دو هفته گذشته به کنسولگری ایران در سوریه انجام داد به نظر شما دامنه تنش تا کجا ادامه خواهد‌ داشت، گفت: پاسخ ایران به منظور پیشگیری از حملات آینده اسرائیل صورت گرفته است. در واقع، اقدام ایران یک «پاسخ» است - و نه یک «حمله» آنطور که رسانه‌های مغرض می‌گویند - و مطابق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد کاملآ موجه می‌شود. تاکنون اسرائیل بدون اینکه با ایران در جنگ باشد، چندین بار به منافع و مواضع ایران در سوریه و لبنان و حتی در خاک ایران حمله کرده و اقدام ایران واکنشی به این حملات است. 

نیویورک تایمز: ایران ۳۳۱ پهپاد و موشک به سمت اسرائیل شلیک کرد

به گزارش فارس مقامات اسرائیلی در گفتگو با روزنامه نیویورک تایمز مدعی شدند که ایران در حملات امروز خود ۳۳۱ پهپاد، موشک کروز و موشک زمین به زمین استفاده کرده است.

روزنامه نیویورک تایمز به نقل از مقامات اسرائیلی مدعی شد: ایران ۱۸۵ پهپاد، ۳۶ موشک کروز و ۱۱۰ موشک زمین به زمین به سمت اسرائیل شلیک کرده است.

مقامات اسرائیلی همچنین مدعی شدند که عمده پهپاد‌ها و موشک‌ها از خاک ایران و تعداد معدودی نیز از خاک عراق و یمن شلیک شده‌اند.

در این میان نشریه اکونومیست در واکنش به پاسخ گسترده موشکی و پهپادی ایران به رژیم اسرائیل، نوشت که مقامات امنیتی این رژیم انتظار این پاسخ را نداشتند.

این نشریه نوشت: «پس از حمله دمشق، مقامات امنیتی اسرائیل معتقد بودند که ایران مقابله به مثل نخواهد کرد و اکنون به نظر می‌رسد که این ارزیابی اشتباه بوده است».

***

اوج و فرود قیمت دلار

در حالی که امروز ساعت ۱۱ در آغاز معاملات بازار دلالان فردوسی و منوچهری، قیمت فروش دلار با ۷۰ هزار تومان آغاز شده بود، اما به دلیل نبود خریدار، به سرعت از قیمت دلار آزاد کاسته شده و هم اینک قیمت فروش آن به ۶۶ کانال هزار تومان رسیده است.

مشاهدات خبرنگار ایرنا نشان می‌هد که همچنان در بازار آزاد ارز، مشتری وجود ندارد و معامله گران خیابان فردوسی و منوچهری همچون صرافی‌ها روز کسادی را طی می‌کنند.

نرخ کانال‌های تلگرامی هم با توجه به اینکه صبح امروز پس از حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی نرخ ۶۹ هزار تومان و نزدیک به ۷۰ هزار تومان بود، با افت به محدود ۶۷ هزار تومان در این کانال‌های تلگرامی عقب نشینی کرده است.

قیمت‌ها در بازار منوچهری و فردوسی هم حدود ۲ هزار تومان کمتر از کانال‌های تلگرامی خریدار دارد.

فعالان بازار ارز پیش‌بینی شده که روند کاهشی نرخ ارز ادامه داشته باشد.

***

شرایط عادی در پمپ‌بنزین‌ها

رضا نواز، سخنگوی صنف جایگاهداران سوخت در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: در پی حملات موشکی ایران به رژیم صهیونیستی در بامداد امروز، برخی هموطنانمان در شهرهای مختلف برای شادی و انجام مراسماتی به خیابان‌ها آمدند که این افزایش تردد، نیاز به سوخـت‌گیری و حضور بخشی از مردم در پمپ‌بنزین‌ها را به‌دنبال داشت.

وی افزود: برخی هموطنان نیز در ساعات بامداد و صبح امروز، مراجعاتی بیش از روزهای عادی به جایگاه‌های عرضه سوخت داشتند، با این حال، نه در ساعات بامداد و نه در ساعات صبح امروز، به‌هیچ‌وجه شاهد هجوم مردم به پمپ‌بنزین‌ها و شرایط غیرعادی در جایگاه‌های عرضه سوخت نبودیم و اخباری که برخی رسانه‌های معاند از صف‌های بنزین در ایران منتشر کرده‌اند، بزرگ‌نمایی و غیرواقعی بوده است.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت با بیان اینکه "شرایط سوخت‌گیری در شب گذشته و صبح امروز علی‌رغم افزایش مراجعه مردم به پمپ‌بنزین‌ها عادی بوده است"، گفت: هم‌اکنون نیز در برخی جایگاه‌های پرتردد عرضه سوخت در برخی کلان‌شهرها، صف‌های سوخت‌گیری داریم، اما این میزان تردد و شرایط سوخت‌گیری، کاملاً عادی است و هیچ‌گونه اختلالی در این زمینه وجود ندارد.

***

برنامه قالیباف برای مجلس آینده

دنیای اقتصاد نوشت: «بر اساس اخبار رسیده قالیباف برای رسیدن به کرسی ریاست مجلس در مذاکرات خود تمرکز را بر نمایندگان جدید گذاشته‌ و در عین حال اصلاح‌طلبان و اعتدالیون نیز در حال مذاکره با قالیباف برای گرفتن سهم  در هیات رئیسه و همچنین ریاست کمیسیون‌هاهستند.

گفته می‌شود تعداد اعضای فراکسیون اصلاحات و اعتدال در حدود 60 نفر است. در این میان پایداری نیز به دو دسته تقسیم شده‌  و عده‌ای که در ائتلاف تهران بوده‌اند با ریاست قالیباف کنار آمده‌اند اما سایرین با چنین مساله‌ای مخالف هستند. در این میان اگر چه امنا و رائفی‌پور نیز برای انداختن قالیباف از ریاست مجلس همچنان تلاش می‌کنند اما امید زیادی به تحقق این هدف ندارند...

اطلاعات رسیده حاکی از آن است که قالیباف طی روزهای گذشته چندین جلسه با نمایندگان منتخب مجلس برگزار کرده و سخنان و انتقادهای آنها را دریافت کرده است. به موجب این اخبار قالیباف قصد دارد درصورت کسب کرسی ریاست مجلس، به جای تشکیل فراکسیون مستقلین همچون لاریجانی در مجلس دهم دست به تشکیل فراکسیون برآمده از شورای ائتلاف بزند. او همچنین تصمیم دارد با فراکسیون (اصلاحات و اعتدال) به صورت تاکتیکی کار کند.»

***

دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر

به گزارش ایسنا، هفته گذشته - ۲۱ فروردین- ویدیویی در شبکه های مجازی منتشر شد که در آن چند نفر در اتوبان صدر با استفاده از سلاح سرد اقدام به زورگیری کردند و در ادامه فیلم نیز صدای تیراندازی شنیده شد.

در پی این حادثه تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ آغاز شد و برخی گزارشات نیز حکایت از آن داشت که  تیراندازی از سوی سارقان نبوده و یکی از ماموران نظامی حاضر در محل سرقت، برای جلوگیری از فرار سارقان اقدام به‌ تیراندازی کرده است.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ امروز از دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر خبر داد و اعلام کرد که بازسازی صحنه جرم نیز بزودی با حضور سردار محمدیان رییس پلیس پایتخت انجام می‌شود.

***

پیش‌نیاز مهم واگذاری پرسپولیس و استقلال

خراسان نوشت: «مهم‎ترین سوال پیش روی خروج باشگاه های ورزشی از مالکیت و مدیریت دولتی، منطق اقتصادی باشگاه داری است. هر کسب و کاری از جمله اداره باشگاه های ورزشی مبتنی بر ارزیابی اقتصادی از درآمد و هزینه آن کسب و کار است. مهم‎ترین منبع درآمدی صنعت باشگاه داری در جهان، حق پخش تلویزیونی و سپس درآمد ناشی از تبلیغات، فروش بلیت، فروش اقلام تبلیغاتی نظیر لباس با برند باشگاه و فروش بازیکنان جوان و مستعد به تیم های بزرگ است.

در صنعت باشگاه‎داری در ایران، باشگاه ها فعلا از درآمد تبلیغاتی مستقیم خود (تبلیغات روی پیراهن) و فروش بلیت بهره مند هستند اما از مهم‎ترین منبع درآمدی خود که حق پخش است، محروم اند. واضح است که مسابقات فوتبال چقدر تماشاچی دارد و رسانه هایی از جمله صداوسیما از این مسیر درآمد قابل توجهی کسب می کنند. سوال این‎جاست که چه زمانی قرار است این درآمد به باشگاه ها برسد؟...

اصرار بر واگذاری سرخابی در شرایط فعلی ناشی از اضطراری است که از ناحیه مقررات کنفدراسیون آسیا درباره مالکیت مشترک این دو باشگاه وجود دارد و حتی از این منظر ورود بانک ها به این مسئله نیز ممکن است قابل توجیه باشد (هرچند درباره این که باشگاه هایی نظیر پرسپولیس و استقلال با هواداران چند ده میلیونی چگونه و به چه کسی یا کسانی باید واگذار شود، بحث‎های جدی وجود دارد)، با این حال انتظار می رفت اکنون که به هر دلیلی و به هر روشی واگذاری سرخابی ها دارد محقق می شود، فکری برای مهم‎ترین پیش نیاز واگذاری باشگاه ها یعنی حق پخش نیز صورت گیرد.

این حقی است که تاکنون از باشگاه ها سلب شده است و نتیجه آن عقب ماندگی فوتبال باشگاهی ایران در سال های اخیر و به ویژه در رقابت با باشگاه های ثروتمند عربی است که این سال ها به سمت جذب فوق ستاره های فوتبال گرایش پیدا کرده اند. در چنین شرایطی تعلل در رساندن حق فوتبال به حق‎دارانش یعنی باشگاه ها، موجب تضعیف ادامه دار باشگاه های ایرانی و عقب ماندگی بیشتر فوتبال ایران در عرصه رقابت های باشگاهی و ملی در آسیا و جهان خواهد شد.»

***

یک پرسش مهم درباره آقای صدیقی

اعتماد نوشت: «مستند به ماده‌ ۱۲۲ قانون مجازات اسلامی و عطف به اعلان سخنگوی محترم قوه قضايیه مبنی بر اقاله‌ی سند و عودت مالکیت به حوزه‌‌ علمیه در قضیه کاظم ‌صدیقی و عدم تشکیل پرونده‌‌ قضایی برای ایشان و اشخاص دخیل در بروز چنین امری و نظر به تصریح قانون اساسی در اصل نوزدهم که مقرر می‌کند: مردم ایران از هر قوم و قبیله که باشند از حقوق مساوی برخوردارند و مفاد اصل بیستم که همه‌ افراد ملت را اعم از زن و مرد یکسان در حمایت قانون می‌داند، این پرسش مطرح است که چنانچه در موردی مشابه، شهروندی از افراد ملتِ ایران که بنا به قانون با مقامات و مسوولین در موقعیتی یکسان قرار دارد از طریقی غیر‌قانونی ملک یا مالی را تحصیل کند و به محض کشف موضوع ابتدا مدعی شود امضاي وی جعل شده و سپس مشخص شود این ادعا کذب بوده و سند توسط همین شهروند امضا شده، اقدام به عذرخواهی و سپس مال تحصیل شده از طریق غیر‌قانونی را مسترد کند، بدون تشکیل پرونده‌‌ قضایی و  تفهیم اتهام، قضیه مرتفع می‌شود؟

در چنین فرضی پرسش بعدی آن است که جایگاه ماده ۱۲۴و۱۲۲ قانون مجازات و سایر قوانین کیفری حاکم بر رفتار مجرمانه تحصیل مال از طریق نامشروع و نهاد شروع به جرم چیست؟ باتوجه به مسوولیت کاظم صدیقی به عنوان یک روحانی که امام جمعه‌‌ پایتخت هستند، آیا رفتار ایشان در این یک‌ ماه گذشته، خلاف شؤونات روحانیت نبوده؟ دادستان ویژه روحانیت قصد ورود به موضوع ندارد؟»

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۴۵۶۳۸۳۲۰:۴۴:۲۲ ۱۴۰۳/۱/۲۶
قانون عفاف و حجاب هر چه سریعتر باید تصویب شود تا متولیان امر به وظایف قانونی خودشان آگاه شوند ضابطان امر عفاف و حجاب باید ضمن تذکر شفاهی به نقض کنندگان عفاف و حجاب در سطح جامعه اثر انگشت آنان را با هر بار تذکر اخذکنند و از طریق سامانه ثبت احوال تذکر را ثبت کنند و برای اشخاصی که چند بار تذکر می گیرند پیام اخطار لازم صادر شود
ناشناس۳۴۵۶۳۹۲۲۰:۵۰:۵۱ ۱۴۰۳/۱/۲۶
از سلطان قلم و بیان آقای شریعتمداری با این مقاله به موقع و جامع تشکر میشود
ناشناس۳۴۵۶۳۹۴۲۰:۵۶:۳۲ ۱۴۰۳/۱/۲۶
والا تو اين شرايط عاقلانه ترين كار حفظ انسجام ملي است
ناشناس۳۴۵۶۳۹۶۲۰:۵۷:۳۴ ۱۴۰۳/۱/۲۶
برخی از مسولان مهندسی کردند لایحه عفاف با تاخیر بسیار به سال ۱۴۰۳ کشیده شود
ناشناس۳۴۵۶۳۹۸۲۱:۰۲:۲۶ ۱۴۰۳/۱/۲۶
با توجه به اینکه در مورد عفاف و حجاب با شبیخون روبرو هستیم بر این اساس تنها راه ریشه کن کردن بی حجابی و بی حیایی این است که سازمان مردم نهاد بسیج تمام قد به میدان بیاید
ناشناس۳۴۵۶۶۵۶۰۸:۰۹:۲۷ ۱۴۰۳/۱/۲۷
که چه بشود؟ در حالی که با تنش های ایجاد شده با اسرائیل نیاز به وفاق ملی است می خواهید انسجام بین ملت را از بین بیرید؟ و یا مردم را به بسیج و نیروی انتظامی بدبین کنید؟ چرا از سازمان ها و حتی افرادی که در بودجه رسمی کشور برای حجاب و برنامه فرهنگی بودجه دریافت می کنند عملکردشان را نمی پرسید؟
ناشناس۳۴۵۶۷۳۶۰۹:۳۷:۲۳ ۱۴۰۳/۱/۲۷
حرف بی خود و مقایسه بی‌مورد نکنید .
ناشناس۳۴۵۶۴۰۰۲۱:۰۴:۱۷ ۱۴۰۳/۱/۲۶
درود بر حاج حسبن شریعتمداری که در بزنگاه ها برخی ها را رسوا می کنند
ناشناس۳۴۵۶۴۰۴۲۱:۱۱:۳۰ ۱۴۰۳/۱/۲۶
درود بر سردار قلم که دنبال حقیقت هست
ناشناس۳۴۵۶۶۱۲۰۶:۱۸:۱۴ ۱۴۰۳/۱/۲۷
شریعتمداری برای شما سلطان قلم میشود
ناشناس۳۴۵۶۴۰۶۲۱:۱۲:۵۸ ۱۴۰۳/۱/۲۶
حتی رهبری هم شخصا وارد شدن و تذکر دادن به آقایان چه در مورد حجاب و چه روزه خواری که ترک فعل کردن
ناشناس۳۴۵۶۴۲۶۲۱:۴۷:۱۰ ۱۴۰۳/۱/۲۶
بانوان محترم بهتر است خودشان حجاب را رعایت کنند که این اول به نفع خودشان است و بعد به نفع جامعه. وقتی خدا که علم بی نهایت دارد چیزی می فرماید رعایت کردن آن حتما سود دارد و رعایت نکردنش ضرر. علاوه بر اینکه ضرر بی حجابی هم توسط تحقیقات مختلف هم در اثر تجربیات کشورهای غربی بعد از آزادسازی پوشش اثبات شده است از افزایش آمار طلاق، فرزندان طلاق، تجاوز، سقط جنین و ...
ناشناس۳۴۵۶۴۹۶۲۳:۳۹:۲۰ ۱۴۰۳/۱/۲۶
همون خدا اول ب شما آقایون گفته چشم چرونی نکنید.
ناشناس۳۴۵۶۶۷۲۰۸:۲۶:۰۲ ۱۴۰۳/۱/۲۷
چه ربطی داره مگه من گفتم آقایان چشم چرانی کنند؟؟
ناشناس۳۴۵۷۲۱۴۱۷:۰۰:۵۳ ۱۴۰۳/۱/۲۷
خدا گفته چشم چرانی نکنید و خودنمایی هم نکنید!!
ناشناس۳۴۵۶۹۸۳۱۳:۱۰:۴۹ ۱۴۰۳/۱/۲۷
خداوند ربا رو جنگ با خودش نامیده اول بانکهاتون رو درست کنید بعد حجاب
ناشناس۳۴۵۶۴۹۰۲۳:۳۱:۵۴ ۱۴۰۳/۱/۲۶
اقتدار نظامی ایران معادلات اقتصادی رو به نفع ایران تغییر میده یعنی میدان میتونه به اقتصاد کمک کنه این تازه فقط یه سیلی بود اگه ایران حمله کنه دلار به کمتر از ۱۰ تومن سقوط میکنه برای همینه که یه عده معلوم الحال ناراحتن _____ حجاب و عفاف و حیا و آرامش و اطمینان و اعتماد باید به سطح شهرها برگرده ، این تکلیف اجتماعیه
ناشناس۳۴۵۶۵۱۸۰۰:۱۴:۵۰ ۱۴۰۳/۱/۲۷
چندین کشور به کمک اسرائیل آمدن تا فقط 300 تا موشک و پهپاد را بزنند و جالب اینکه موفق هم نشدن !!!
ناشناس۳۴۵۶۶۲۹۰۷:۱۷:۱۴ ۱۴۰۳/۱/۲۷
این همه اجبار به مردم تحمیل نکنید که بزرگ ترین سرمایه همین مردم هستن .
ناشناس۳۴۵۶۶۹۱۰۸:۵۲:۲۳ ۱۴۰۳/۱/۲۷
چون بزرگترین سرمایه مردم هستن باید از بی حجابی و عوارض آن نجاتشان داد
ناشناس۳۴۵۶۶۶۳۰۸:۱۵:۲۸ ۱۴۰۳/۱/۲۷
به فکر ارامش و آسایش خود ، مردم و انسانهای دیگر باشید.
ناشناس۳۴۵۶۷۳۳۰۹:۳۴:۵۲ ۱۴۰۳/۱/۲۷
یک بخش خود حمله ایران به اسرائیل است و بخش مهمتر آن دستاوردهای آن حمله.
ناشناس۳۴۵۶۷۹۷۱۰:۳۲:۳۱ ۱۴۰۳/۱/۲۷
جناب آقای شریعتمداری در بسیاری از کشور های مسلمان رعایت حجاب مانند کشور ما به یک مسئله خیلی مهم تبدیل نشده است. در این کشورها چه اتفاقی افتاده که ناشی از عدم رعایت حجاب با معیارهای ما باشد؟ بنیان کدام یک از این کشور ها به خاطر حجاب از هم پاشیده؟
ناشناس۳۴۵۷۲۱۵۱۷:۰۱:۳۵ ۱۴۰۳/۱/۲۷
در مدینه فاضله ات
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. من عجله ندارم!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  12. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  17. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  18. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  21. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  22. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  23. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  24. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  25. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  4. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  5. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  6. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  7. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  8. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  9. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  10. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  11. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  12. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

  13. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. معلمان تلاش کنند گره ذهنی دانش آموزان باز شود

  16. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  17. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  18. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  19. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  20. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  21. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  22. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  23. سخنگوی دولت: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید حجاب نیست

  24. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  25. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

آخرین عناوین