ساده ترین روش نصب بازی آفلاین روی کنسول پلی استیشن و ایکس باکس (xbox)

گزارش بازرگانی، ۱۸۶۵۷۳،   4020405041

از نصب بازی آفلاین پلی استیشن و ایکس باکس چه می­دانید؟ همه گیمر­ها برا کنسول خود حداقل یک­بار بازی تهیه کرده­اند. متداول­ترین روش برای تهیه بازی تا چند سال پیش خرید دیسک بود.

با قیمت حال حاضر دلار و اورجینال­بودن دیسک­های بلوری دیگر امکان خرید دیسک­ غیراورجینال نیست. در چنین شرایطی باید مبلغی بالایی برای خرید یک بازی هزینه کرد. بازی­هایی که به­تازگی معرفی می­شوند، دارای قیمت­های نجومی هستند با چند ماه صبر قیمت­شان کمی افت می­کند.

با این وضعیت بسیاری از گیمر­ها معتقد هستند که دیگر خرید بازی اورجینال و دیسکی به­صرفه نیست و باید از روش­های دیگری استفاده کرد. اگر شما نیز به این موضوع علاقه­مند شدید تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا روش­های جایگزین را معرفی کنیم.

انواع روش نصب بازی آفلاین روی کنسول پلی استیشن و کنسول ایکس باکس (Installing offline games for PlayStation and Xbox consoles)

در کنار روش­های خرید آنلاین بازی و نصب آن روش دیگری به نام روش آفلاین نیز وجود دارد. روش­های آفلاین به­طور کلی 3 مورد هستند که شامل روش قانونی، کپی­خور و اکانت هکی می­شوند.

روش­های آفلاین برای بسیار از افراد جذاب دارد چراکه هزینه کمتری می­طلبد و بعضی از آنها ساده­تر از روش­های نصب آنلاین هستند. در ادامه درباره هر کدام از آنها توضیحاتی را به شما خواهیم داد.

روش قانونی یا ظرفیتی در نصب بازی آفلاین روی کنسول پلی استیشن و ایکس باکس

یک نوع مرسوم نصب بازی آفلاین ایکس باکس و پلی استیشن روش ظرفیتی است که به آن روش قانونی نیز گفته می­شود.

این روش به این علت قانونی نام گرفته که در مقابل روش­هایی مانند اکانت هکی یا کپی بازی، روشی قانونی محسوب می­شود؛ چراکه سازندگان کنسول این روش را برای فروش بازی به­صورت رسمی معرفی کرده­اند. در پلی­استیشن شما می­توانید بازی­ها را بدون نیاز به خرید دیسک به­صورت دیجیتالی تهیه، سپس دانلود و بازی کنید.

در پلی­استیشن ما ظرفیت­های اول، دوم و سوم را در اختیار داریم. معمولا فروشگاه­های مختلف تنها ظرفیت 2 و 3 را به گیمر­ها می­فروشند اما ظرفیت اول تنها ظرفیتی است که می­تواند به­صورت آفلاین بازی را اجرا کند.

اکانت­های ظرفیتی ایکس باکس 2 دسته هستند. اکانت­های هوم و عادی. در ایکس باکس نیز تنها ظرفیت هوم می­تواند به­شکل آفلاین اجرا شود.

در صورتی که به دستگاه اینترنت متصل شود مشکی برای کنسول به­وجود نخواهد آمد اما بازی­های ظرفیتی آفلاین قفل خواهند شد و دیگر قابل استفاده نیستند.

روش کپی خور در نصب بازی آفلاین روی ایکس باکس و پلی استیشن

از دیگر روش­های مرسوم برای نصب بازی آفلاین روش کپی خورکردن کنسول است. کنسول کپی­خور با کنسول معمولی به لحاظ ظاهری هیچ تفاوتی ندارد چراکه این تغییر در نرم­افزار کنسول اتفاق میفتد و به­همین سبب از بیرون قابل تشخیص نیست.

بسته به آپدیت کنسول هکر­هایی هستند که توانسته­اند پچ­هایی برای هک نرم­افزار معرفی کنند. در این پج­ها دیگر نیازی به اتصال کنسول به اینترنت نیست و حالا می­توان با نصب بازی هکی از بازی­ها به­صورت آفلاین لذت برد. این روش هم در ایکس باکس و هم در پلی استیشن جواب می­دهد.

روش اکانت هکی در نصب بازی آفلاین روی ایکس باکس و پلی استیشن

اکانت هکی درواقع همان روش کپی خور است اما در کپی خور معمولا چند بازی برای نمونه 5 یا 10 بازی بر روی کنسول ریخته می­شود.

در روش اکانت هکی ممکن است فروشگاهی یک بازی انتخابی را به­صورت تکی و هکی برای کنسول مشتری آماده کند و تحویل او بدهد. در روش کپی­خور فروشگاه­ها مجموعه­ای بازی­های از قبل انتخاب­شده یا انتخابی را در اختیار مشتریان قرار می­دهند تا آنها براساس سلیقه خود مجموعه­ای را انتخاب کنند.

در روش اکانت هکی ممکن است کسی بخواهد تنها یک بازی خاص را به­صورت هکی بر روی کنسول خود نصب کند و از آن لذت ببرد.

روش هکی تا زمانی که دستگاه شما به اینترنت متصل نشود یا آپدیت جدید از نرم­افزار دستگاه دریافت نکند مشکلی ایجاد نخواهد کرد. مزیت این روش در این است که می­توان کنسول­های کپی­خور را به حالت اولیه خود برگرداند.

نصب بازی آفلاین روی انواع کنسول (PlayStation and Xbox)

همانطور که اشاره­ شد برای نصب بازی آفلاین ما چند روش در اختیار داریم. بسیاری از کنسول­های بازی پس از چند سال معرفی روش­های نصب آفلاین­شان نیز توسط هکر­ها معرفی می­شود.

به­دلیل هزینه بالای بازی دلاری در کشور­ها تحریمی مانند ایران بسیاری از گیمر­ها ترجیح می­دهند برای کاهش هزینه­های خود از نصب بازی آفلاین کنسول استفاده کنند.

کنسول­ها پس از اولین معرفی آپدیت­های زیادی دریافت می­کنند و سرانجام در یک آپدیت توسط یک حفره امنیتی قابلیت کپی­خورشدن کنسول کشف می­شود. برای نمونه کنسول نینتندو سوییچ در ابتدا کپی­خور نمی­شد و پس از چندین آپدیت امروز می­توان آن را کپی­خور کرد. کنسول دستی استیم دک نیز هم­اکنون چنین وضعیتی دارد.

نصب بازی آفلاین روی ایکس باکس و پلی استیشن

برای نصب بازی آفلاین بر روی کنسول پلی استیشن یا ایکس باکس (Installing offline games for PlayStation and Xbox consoles) باید به فروشگاه­های معتبر مراجعه نمود.

برای نمونه آروند گارانتی یکی از فروشگاه­های معتبر کشور است که می­تواند بر روی کنسول شما انواع بازی­های محبوب را به­صورت آفلاین نصب کند.

شما می­توانید با مراجعه به این فروشگاه و انتخاب نوع کنسول خود، بازی­های مورد نظر را انتخاب کنید و از بین بسته­های مختلف یک مورد را انتخاب کنید. پشتیبانی این فروشگاه همواره همراه شماست و در صورت بروز مشکل خاصی شما را راهنمایی خواهد کرد.

نصب بازی آفلاین روی کنسول پلی استیشن 4 (ps4)

کنسول ps4 قابلیت کپی­خورشدن و نصب بازی به­صورت آفلاین را داراست. شما می­توانید از طریق یک فروشگاه معتبر این کار را انجام دهید.

برخی فکر می­کنند هنگام نصب بازی آفلاین کنسول همانند فرایند تعمیر باز می­شود. در فرایند کپی­خورشدن کنسول یا نصب بازی آفلاین هیچ تغییری در سخت­افزار رخ نخواهد داد و به همین دلیل نیازی به باز­شدن کنسول نیست.

تمامی تغییرات در سطح نرم­افزاری رخ می­دهد. تعمیرات کنسول بازی مربوط به زمانی است که شما بر روی سخت­افزار تغییراتی اعمال می­کنید.

نصب بازی آفلاین روی کنسول پلی استیشن 5 (ps5)

در مقابل کنسول پلی­استیشن 5 نیز می­تواند بازی­ها را به­صورت آفلاین نصب کند. این کنسول مدت زمان نسبتا زیادی است که وارد بازار و حالا دیگر راه نصب بازی آفلاین بر روی آن مشخص شده است. بسته به ظرفیت کنسول شما بازی­های مختلفی می­توانند بر روی کنسول نصب شوند.

نصب بازی آفلاین روی کنسول ایکس باکس (xbox)

بر روی کنسول ایکس باکس نیز می­توان همانند کنسول­های پلی استیشن بازی آفلاین نصب کرد. نصب بازی آفلاین کنسول ایکس باکس و پلی استیشن ممکن است اما باید به مدل دستگاه خود توجه کنید.

برای نمونه پی­اس 4 و 5 را بررسی کردیم اما در ایکس باکس امروز سری­های ایکس و اس بیشتر از دیگر سری­ها محبوب و در دسترس مردم هستند؛ برای همین فروشگاه­ها معمولا برای این دستگاه­ها بازی نصب می­کنند. فرایند نصب بازی آفلاین برای ایکس باکس نیز تا حد زیادی شبیه به پلی استیشن است و تنها تفاوت­هایی جزئی دارد که خود فروشگاه به­هنگام نصب آنها را رعایت خواهند کرد.

جمع‌­بندی

نصب بازی آفلاین ایکس باکس و پلی استیشن کار سختی نیست اگر یک فروشگاه معتبر برای خرید بازی­های­تان انتخاب کنید.

در این مقاله سعی شد تمامی موارد لازم برای نصب بازی آفلاین به شما گفته شود. اگر در این مقاله به تمام سوالاتتان پاسخ داده نشد با مشاورهای آروند گارانتی arvandguarantee تماس بگیرید. این فروشگاه در تمامی مراحل خرید همراه شماست و در صورت بروز هرگونه مشکل شما را راهنمایی خواهد کرد.

ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. به نظر شما اکانت­های هکی و نصب بازی آفلاین روش به­صرفه و کارآمدی برای خرید بازی است؟ شما ترجیح می­دهید با این روش برای کنسول خود بازی بخرید یا از روش­های اورجینال و دیسک استفاده کنید؟







yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. مقاومت بی‌مبنای طلافروشان در مقابل شفافیت/ دولت عدول نکند، مردم هم حمایت می‌کنند

  2. واکنش وزیر کشور به برخورد خشن برخی ماموران / نظر واعظی درباره نقاط ضعف و قوت دولت رئیسی

  3. تعطیلی روز شنبه مانعی ندارد

  4. آخرین تصمیم دولت برای حمایت از نهضت ملی مسکن

  5. برائت نامه محمدعلی رامین از پسرش یاسین و مهناز افشار

  6. تعطیلی شنبه‌ها در مجلس رأی آورد/ نمایندگان چه گفتند؟

  7. تعطیلی پنجشنبه در مجلس رأی نیاورد/ نمایندگان چه گفتند؟

  8. بازیچه های صهیونیسم

  9. رسول‌اف و ضرری که با خروجش به سینمای ایران زد!؟

  10. تعطیلی شنبه‌ها با تایید شورای نگهبان اواخر خرداد اجرا می‌شود

  11. CNN: ایران به بزرگ‌ترین قدرت موشکی و پهپادی منطقه تبدیل شده است

  12. مجمع تشخیص مصلحت نظام طرح الزام به ثبت رسمی اسناد را تصویب کرد

  13. گروسی: تهران تمایلش را برای گفت‌وگویی جدی با آژانس نشان داده است

  14. رییس جمهور: عقب‌ماندگی‌ها در اجرای عدالت را باید جبران کنیم

  15. دادگاه فرزندان معاون اول سابق قوه قضاییه غیر علنی نیست

  16. مرتضوی: دولت در کاهش نرخ بیکاری رکورد زد

  17. خاندوزی: تمام اصناف کشور موظف هستند به‌سمت شفافیت بروند

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

  3. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  4. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  5. امضای مردم گیلان پای طومار حمایت از طرح نور

  6. مقاومت بی‌مبنای طلافروشان در مقابل شفافیت/ دولت عدول نکند، مردم هم حمایت می‌کنند

  7. فردا دیر است...

  8. آقای رئیس جمهور خاطرجمع نباشید

  9. جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

  10. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  11. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  12. سپاه برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت‌

  13. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

  14. خودمان بیگناهان زیادی را کشتیم نمی توانیم از اسرائیل انتقاد کنیم

  15. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  16. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  17. در آستانۀ سکولارشدنِ زیارت؟

  18. مأمور خاطی بازداشت شد

  19. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

  20. نتانیاهو: ‌صدها سرباز را از دست داده‌ایم

  21. صادق زیباکلام روانه زندان شد

  22. بزرگ‌نمایی مشکلات به ضرر کشور است

  23. راه سخت قالیباف/ پیشنهاد جالب شریعتمداری درباره واکنش به اسرائیل

  24. اعتراض بانوان به پوشش‌های نامناسب

  25. نرخ رشد جمعیت با روند فعلی در سال ۱۴۰۹ به صفر می‌رسد

آخرین عناوین