سردار رادان: استقرار نمایشی گشت‌های انتظامی معنا ندارد

  4011222051 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

سردار رادان: استقرار نمایشی گشت‌های انتظامی معنا ندارد

سردار رادان: استقرار نمایشی گشت‌های انتظامی معنا ندارد

به گزارش پلیس، سردار احمدرضا رادان در دوازدهمین شور عمومی و دومین همایش سراسری روسای پلیس پیشگیری استان‌های سراسر کشور با بیان اینکه در ایام پایانی شعبان و سال ۱۴۰۱ و در آستانه نوروز و ماه مبارک رمضان هستیم، تاکید کرد: همه باید هم قسم شویم که ماموریت‌های ایام پایانی سال و نوروز را طوفانی، منظم و با برنامه و هوشمند اجرایی کنیم.

سردار رادان اظهارداشت: کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها پیشانی انتظامی کشور هستند و همه باید تلاش کنیم که سرمایه اجتماعی را بالا ببریم زیرا نقاط و مراکزی هستند که می‌توانند ضمن افزایش عزت و اقتدار پلیس، محبت مردم و سرمایه اجتماعی را بالا ببرند.

فرمانده کل انتظامی کشور با طرح این سوال که سهم کلانتری و پاسگاه‌ها در جلب سرمایه اجتماعی چیست، اضافه کرد: کلانتری و پاسگاه‌ها می‌توانند در جلب محبت و سرمایه اجتماعی پلیس بسیار موثر واقع شوند و با توجه به ماهیت و ماموریت این نقاط انتظامی، ما می توانیم در مواجهه «هوشمند» با مردم به افزایش سرمایه اجتماعی برسیم.

سردار رادان با بیان اینکه پلیس مقتدری که به موقع عمل می‌کند، توانمند و باهوش و مورد حمایت و تکریم مردم است، ادامه داد: مردم پلیس هوشمند و مقتدر را دوست دارند و از طرفی کسانی که از قانون تمکین می‌کنند نیز مورد حمایت پلیس هستند.

وی با تاکید بر لزوم ایفای نقش فعالانه برای پیشگیری از سرقت گفت: باید راهکار های اطمینان بخش برای پیشگیری از سرقت توسط پلیس پیشگیری فراجا ارائه و عملیاتی شود و در واقع با ایده‌هایی چون ارتقای سطح ایمنی درها و قفل‌ها می‌توان به مقوله‌های پیشگیرانه اندیشید و عمل کرد.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به برنامه‌های متفاوت پلیس در نوروز امسال مطرح کرد: نوروز امسال در زمینه پیشگیری از سرقت‌ها به طور ویژه باید تمرکز کنیم؛ به طوری که سرقت را مهار و به کنترل درآوریم.

وی بر انجام صحیح، به موقع و هوشمند ماموریت‌های پلیس تاکید کرد و گفت: در سه مولفه کسب رضایت خداوند، جلب رضایت مردم و تأمین امنیت و آرامش، سهم کلانتری و پاسگاه‌ها بسیار پررنگ است؛ بنابراین این مطالبه و انتظار وجود دارد که کلانتری و پاسگاه‌ها به ایفای نقش واقعی خود در ارائه خدمات انتظامی به مردم بکوشند.

براساس این گزارش، در این همایش از برخی خانواده معظم شهدا، جانبازان و اعضای انتظامی تقدیر شد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۹۴۹۸۳۹۱۳:۱۰:۰۷ ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
یه بار هم شده در ایام قبل چهار شنبه سوری و حتی شب چهارشنبه آخر سال شخصا به چهار راه مولوی تشریف بیاورید و از نزدیک مشاهده بفرمایید این محل را یا فقط وصف آن را در گزارش خوانده اید
ناشناس۲۹۵۰۰۹۱۱۷:۳۷:۴۹ ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
لطفا از فرماندهی انتظامی اصفهان بخواهید نسبت به جمع آوری بساط قماربازان و سگ بازان از بوستان ملت اصفهان اقدام لازم بفرمایند و این اقدام بنحوی نباشد که مجددا قمار بازان از فردای پس از تذکر دوباره بساط قمار را در این بوستان پهن میکنند
ناشناس۲۹۴۹۸۵۱۱۳:۱۷:۳۵ ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
ای کاش راهنمایی و رانندگی کارهاش رو با کارشناسی و احترام بیشتری به مردم انجام میداد. تنها کاری که راهنمایی و رانندگی خوب بلد هست بالا بردن جریمه و پایین تر آوردن هر چه بیشتر سرعت بدون انجام هیچ گونه کارشناسی است. پایین آوردن سرعت در بزرگراه ها هر سال 10 کیلومتر بر ساعت مشهود است. این کارها نه تنها سبب ایجاد مشکلات فنی در خودروها می شود حتی سبب ایجاد خستگی و کندی حرکت و ترافیک های سنگین و بهم خوردن تعادل روحی راننده و بروز تصادف و رفتارهای پر خطر رانندگی می شود. نیروی انتظامی و راهداری خیال میکنند هر چه سرعت پایین تر بیاید بهتر است ولی اشتباه میکنند. همچنین نیروی انتظامی باید درخواست اصلاحی در قوانین رانندگی کند که افرادی که سوابق کیفری سنگین یا سابقه های رفتاری دارند گواهینامه آنها باطل شود. یا افرادی که حداقل ده سال از گواهی نامه آنها نگذشته است حق مالکیت خودرو نداشته باشند و برای آنها برگه سبز و کارت خودرو صادر نشود. افرادی که تصادف ها یا رفتارهای پر خطر رانندگی دارند باید گواهینامه آنها برای مدت طولانی و یا دائم باطل شود. خودروهایی که خیلی دستکاری شده و لوکس می شوند یا موتور آنها تقویت یا دستکاری می شود نباید مجوز تردد در راه ها و حتی شماره گذاری پس از فروش داشته باشند. کسی که سابقه تصادف های خطرناک دارد و مقصر است باید از داشتن گواهینامه منع شود. جریمه ها نباید خیلی مردم را تحت فشار بگذارد بلکه باید جریمه ها کم اما در مورد رفتارهای خطرناک یا خودروهای بیش از حد فرسوده یا ناامین یا خودروهای دستکاری شده با صلابت برخورد شده و خودرو توقیف و گواهی برای همیشه باطل شود و یا جریمه های سنگین در این شرایط وضع شود.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بی‌بی‌سی: پهپاد ترکیه در شناسایی محل سقوط بالگرد رئیس‌جمهور ایران اشتباه کرد

  2. شهادت رئیسی و خودفرهیخته پنداری برخی از ما !

  3. لحظۀ پیداشدن لاشه بالگرد توسط تیم پهپادی

  4. پاسخی که شهید رئیسی به امانوئل مکرون داد

  5. ۶ نکته کلیدی درباره سقوط بالگرد رئیس جمهور/ یک کارشناس خبره صنعت هوایی توضیح می‌دهد

  6. برای مقاصد خود، از شهادت رئیس‌جمهوری هم نمی‌گذرند!

  7. شهادت رییس جمهور در حادثه بالگرد/ پیام‌های تسلیت شخصیت‌ها در پی شهادت رئیسی

  8. گمانه‌زنی‌ها درباره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری/ انتقاد رسانه اصولگرا از سوءاستفاده انتخاباتی از شهادت رئیسی

  9. انتخاباتی حساس، حیاتی و سرنوشت‌ساز

  10. چرخش راهبردی یک کشور عربی در مقابل ایران

  11. بازخوانی یک جنجال قابل‌تامل در ماجرای یافتن بالگرد رئیس جمهور

  12. نظرات برگزیده مخاطبان الف: شورای نگهبان درباره ردصلاحیت‌ها باید پاسخگو باشد/ قدرت نظامی بالا باعث نتیجه‌دادن مذاکرات می‌شود

  13. خوشحالی مجری شبکه ۱۴ اسرائیل از خبر شهادت رئیس جمهور ایران

  14. رئیس‌جمهور بعدی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  15. اطلاعیه ستاد کل درباره حضور ناموفق پهپاد ترکیه در ایران 

  16. سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شود

  17. او این چنین جاودانه شد

  18. لنگرگاه جمهوری اسلامی در بحران‌ها کجا است؟!

  19. شناسایی هویت شهدای سانحه بالگرد رئیس‌جمهور/ تایید سوختگی پیکرها/ آیت‌الله آل‌هاشم یک‌ساعت پس از حادثه زنده بوده است

  20. سانحه بالگرد شهید رئیسی و احتمالات/ «موج کوهستان» یعنی چه؟

  21. عملکرد سیاه آمریکا در تحریم ها از نگاه ظریف/ توضیحاتی درباره انتخابات ریاست جمهوری/ آرامش در بازار ارز

  22. جنایتکاری که حتی ظاهرسازی هم نمی کند!

  23. سخت، اما گذرا...

  24. خاری در چشم دشمنان

  25. تشکیل جلسه شورای عالی امنیت ملی با حضور تمام اعضا

آخرین عناوین