ویژگی های کلیدی گاوصندوق طلا و جواهر

گزارش بازرگانی، 297438،   4030307009

در دنیای مدرن امروز، امنیت دارایی‌های ارزشمند و کالاهای سرمایه ای نظیر طلا و جواهرات، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. جواهرات، به دلیل ارزش مادی و معنوی بالا، همواره نیازمند تدابیر امنیتی به خصوصی هستند. در این راستا، داشتن یک گاوصندوق طلا و جواهرات ایمن و مطمئن در فروشگاه و یا منزل، نه تنها به حفاظت فیزیکی از این اقلام کمک می‌کند، بلکه آرامش و اطمینان خاطر را برای صاحبان آن به ارمغان می‌آورد.
اما آیا گاوصندوق اختصاصی طلا و جواهرات با امنیت بالا در راستای استفاده در طلافروشی، جواهرفروشی و یا منزل وجود دارد؟

پاسخ شما بله است!

گاوصندوق مخصوص طلا و جواهرات سدید را بیشتر بشناسید
گاوصندوق های نسوز و ضد سرقت طلا و جواهرات سدید، به صورت اختصاصی برای کاربری طلا و جواهرات و در راستای قرار گیری در گالری های جواهرفروشی، تولید شده است که دارای بالاترین میزان امنیت در برابر سرقت و نیز مقاومت مثال زدنی در مقابل حریق می‌باشد!
در ادامه به ویژگی‌های انحصاری امنیتی و نسوز این گاوصندوق طلا و جواهرات خواهیم پرداخت و بیشتر درباره چرایی و لزوم تهیه یک گاوصندوق نسوز صحبت خواهیم کرد.

گاوصندوق جواهرفروشی و یا گاوصندوق طلا فروشی، فضایی ایمن برای نگهداری کالاهای سرمایه ای فروشندگان در حجم‌های بالا بوده و در صورت عدم بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین مکانیزم‌های امنیتی و ضد سرقت و در صورت حادث شدن سرقت، ضرر و زیان غالبا جبران ناپذیری را به مالک تحمیل خواهد کرد.


منظور از پیشرفته‌ترین مکانیزم‌های امنیتی و ضد سرقت چیست؟

گاوصندوق های ایمن و حرفه ای، ضدسرقت و نسوز سدید برای طلا فروشی ها
در پاسخ به این سوال می‌توان به موارد بسیاری اشاره کرد. اولین و مهم ترین مورد استفاده از قفل‌های مرغوب ضدسرقت دیجیتالی است که بالاترین سطح امنیت را دارا هستند و به مکانیزم‌های امنیتی متفاوتی نظیر استفاده از سیستم رمز و کلید به صورت همزمان، قفل و بسته شدن خودکار تمامی زبانه های گاوصندق طلا و جواهرات در صورت تلاش برای نفوذ و یا تخریب قفل و نیز آلارم های هشدارشوک، ضربه و یا ورود رمز اشتباه مجهز است.

کیفیت مواد اولیه گاوصندوق طلافروشی
مورد بعدی، استفاده از ورقه‌های ضخیم و متریال با کیفیت در تولید و ساخت درب و بدنه گاوصندوق خواهد بود. گاوصندوق‌های سدید از مقاوم ترین متریال فولاد یعنی ST37 و با استفاده از ورقه‌های 4 و 10 میل متری در تولید درب و بدنه گاوصندوق تولید می‌شوند تا امکان هر گونه نفوذ با استفاده از ابزار تخریب را تقریبا به صفر برسانند.
درراستای افزایش سطح امنیت گاوصندق ضد سرقت، مواردی نظیر مونتاژ با کیفیت لبه های درب و بدنه گاوصندوق در راستای عدم امکان نفوذ با دیلم و همچنین انتقال لولا های صندوق به داخل برای جلو گیری از برش لولای درب و بازگشایی گاوصندوق نیز لحاظ شده است.

نسوز بودن گاوصندوق طلا و جواهر فروشی

مبحث بسیار کلیدی بعدی، نسوز بودن گاوصندوق‌ها است!
آتش سوزی از دیگر مواردی است که میتواند آسیب جدی به کالاهای سرمایه ای ما وارد نماید. گاوصندوق های نسوز با مجهز کردن تمامی دیواره‌های صندوق به راک وول (پشم سنگ) که ده ها برابر بتن نارسانا است و نیز با بکارگیری لبه های پله کانی در کنار نوار دودبند که با ورود گرما، افزایش حجم خواهد داشت و عملا با وکیوم فضای داخل صندوق، مانع ورود حریق و از بین رفتن محتویات صندوق خواهد شد، نگرانی درباره نسوز بودن گاوصندوق را نیز مرتفع ساخته است.

علاوه بر موارد ذکر شده، فضای داخلی صندوق نیز بسیار حائز اهمیت می باشد!
از همین رو یک تولیدکننده گاوصندوق بایستی علاوه بر طراحی زیبا و دکوراتیو خارجی صندوق، طراحی منحصر به فرد داخلی را نیز در اولویت قرار دهد. برند سدید برای این هدف موارد زیر را در تولید صندوق طلافروشی درنظر گرفته است:

  • پوشش داخلی تمام چرم با تریم درجه یک
  • طراحی محفظه اختصاصی مخفی داخلی
  • استفاده از طبقات ام دی اف متحرک و قابل جابجایی در راستای مدیریت و سازماندهی بهتر فضای داخل صندوق که به شما امکان می‌دهد تا طلا و یا جواهرات خود را به صورت مرتب و دسته‌بندی شده نگهداری کنید. این امر دسترسی سریع‌تر و راحت‌تر به جواهرات را فراهم می‌کند و از گم شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند.

امنیت و آرامش خاطر با گاوصندوق های مخصوص طلا و جواهرات
مهم ترین نکته، احساس آرامش خاطر و حصول اطمینان از این که دارایی‌های ارزشمند ما در مکانی امن قرار دارند!

در نهایت، داشتن یک صندوق جواهرات در فروشگاه و منزل نه تنها به حفاظت از دارایی‌های ارزشمند کمک می‌کند، بلکه باعث افزایش احساس امنیت و آرامش در زندگی روزمره می‌شود. با انتخاب یک گاوصندوق با ویژگی‌های مناسب و مطابق با نیازهای خود، می‌توانید از جواهرات خود به بهترین شکل ممکن محافظت کنید.

گاوصندوق طلا و جواهرات شخصی و خانگی ضدسرقت و نسوز سدید

گاوصندوق زیر ویترینی سدید (نسوز و ضد سرقت ویژه طلا و جواهرات)

گاوصندوق نسوز و ضدسرقت زیرویترینی طلا و جواهرات، محصولی امن، با کاربری راحت و ضدحریق، محصولی مناسب برای صاحبان کسب و کار صنف طلا و جواهر است. در برند سدید، درب و بدنه فوق مستحکم این گاوصندوق، از ورقه فولادی ST 37 با ضخامت 10 و 4 میلیمتر می باشد که در برابر انواع دیلم، لوازم برش و مته کاملا مقاوم است. این گاوصندوق نسوز و ضدحریق بوده بطوریکه بین ورق های فولادی بدنه، به عرض 3 سانتیمتر، الیاف پشم سنگ (Rock Wool) کار شده و صندوق را در برابر هرنوع حریق و اتش سوزی به مدت 120 دقیقه در دمای 900 درجه مقاوم می‌کند. همچنین نوار دودبند استفاده شده در دور درب صندوق، در زمان مواجهه با حرارت تا 7 برابر متورم شده، صندوق را وکیوم کرده و مانع از ورود حرارات به داخل صندوق شده و از محتویات صندوق محافظت خواهد کرد.

گاوصندوق زیرویترینی طلافروشی و جواهر فروشی سدید نسوز و ضدسرقت

در ساخت این صندوق مهندسی ساز، به جزییات توجه شده است. طبقه داخلی از چوب ام دی اف استفاده شده و فاصله‌ای اندک آن از بدنه، به نارسانایی حرارتی کمک می‌کند. این طبقه، قابلیت تنظیم و جابجایی دارد. لولاهای این گاوصندوق، داخلی و مخفی بوده که علاوه بر سادگی و زیبایی ظاهری، امکان برش لولا توسط سارق را غیرممکن می‌سازد. گاوصندوق زیرویترینی از داخل توسط 6 رول بولت قوی، به زمین متصل می‌شود و امکان حمل توسط سارق را غیرممکن می‌سازد.عملا هر رول بولت، حدود 250 کیلوگرم وزن مقاوم، در برابر جابجایی ایجاد می‌کند. قفل الکترونیکی صندوق دارای یک سیستم ضدسرقت کاملا حرفه‌ای بوده و درصورت وارد آمدن ضربه سنگین به بدنه و قفل، تمام زبانه‌ها بصورت اتوماتیک قفل شده و امکان باز شدن حتی با کلید و رمز ندارد.

داخل این گاوصندوق به زیبایی دیزاین شده است. در بالای این گاوصندوق، 2 محفظه با قفل مجزا تعبیه شده، همچنین زبانه‌های مقاوم این گاوصندوق با رنگ طلایی تمام آبکاری شده و در کنار پوشش چرم مصنوعی داخلی، زیبایی ظاهری دو چندانی ایجاد کرده است. رنگ خارجی از نوع پودری کوره ای الکترواستاتیک باکیفیت می باشد که علاوه بر کیفیت رنگ، دوام بسیارخوبی در برابر هر نوع خط و خش و زنگ زدگی در برابر رطوبت دارد.

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. آقایان «روحانی» و «ظریف»، نظری ندارید؟!

  2. نقد، آری؛ تندروی و توهین نه!

  3. دشواری پزشکیان در «راه» کابینه

  4. دولت و مردم تا دیر نشده کاری کنند...

  5. سردار رضایی: طرح نور تعطیل بردار نیست

  6. مناظر شهری دیدنی کره شمالی

  7. در اداره پست چه خبر است؟!

  8. دقیقا چه زمانی آمریکا خواست با ایران توافق کند؟!

  9. پزشکیان: به همه می گوییم در تشکیل کابینه کمک کنند اما آدمهای خودشان را معرفی می کنند

  10. انتقاد رسانه اصولگرا از اهانت به ظریف در حاشیه نمازجمعه / چرا برخی اعضای شورای شهر منتقد زاکانی شده‌اند؟

  11. نمونه ای از یک دیپلماسی موفق اقتصادی

  12. مرتضوی: تمام بدهی‌های سازمان تأمین اجتماعی را پرداخت کردیم

  13. واکنش وزیر ارشاد به استخدام برادرزاده اش در وزارت بهداشت

  14. صدور کیفرخواست رائفی‌پور/ واکنش زاکانی به تهدید استعفای برخی از اعضای شورای شهر/ ماجرای حمله تندروها به پویانفر

  15. آشی که نباید خیلی شور شود!

  16. تاکید قالیباف بر بررسی علل مشارکت پایین مردم در انتخابات/ یک پیشنهاد خوب به سعید جلیلی

  17. قالیباف: باید دغدغه‌ ۱۴ میلیون نفری که به پزشکیان رای ندادند لحاظ شود

  18. یک سیلی سخت دیگر به صهیونیست ها

  19. واکاوی علت حضور کمرنگ مردم در انتخابات

  20. زن و سیاهپوست بودن رقیب، برگ برنده ترامپ یا عامل شکست او ؟

  21. سخت است آقای پزشکیان ...

  22. با زنجیرزنان بی‌حجاب چه باید کرد؟  

  23. کاپشن پوشیدن پزشکیان یا استفاده او از کت و شلوار چقدر مهم است؟

  24. انسداد ۳۰۰ کیلومتر از مرزهای شرق ایران با دیوارهای ۴ متری

  25. ظریف: قانون اقدام راهبردی در مورد مذاکرات هسته‌ای باید رعایت شود/ آماده گفت‌وگو هستیم

آخرین عناوین