کنایه جنجالی نکونام به اسکوچیچ؛ بازیکنانی که آپشن دارند دعوت می‌شوند!

گروه ورزشی الف،   4010215090

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بهترین تیم ملی فوتبال تاریخ را داریم و فولاد باید حداقل ۳ بازیکن در تیم ملی داشته باشد.

به گزارش خبرآنلاین؛ جواد نکونام، سرمربی فولاد دیشب در مورد اینکه کدامیک از بازیکنان فولاد شایستگی حضور در تیم ملی را دارند، گفت: یکسری صحبت‌ها را الان دیگر می‌توانم انجام بدهم. هیچ کس هم نمی‌تواند بگوید انجام نده، چون اگر من در مورد فوتبال ایران صحبت نکنم، افراد دیگر هم این کار را انجام نمی‌دهند. به مطبوعات و جراید هم نگاه نمی‌کنم که بخواهم برای خوشی کسی حرف بزنم. من را می‌شناسید، خیلی‌ها هستند که لیاقت حضور در تیم ملی را دارند اما نیستند، خیلی‌ها هم لیاقتش را ندارند ولی هستند. این در فوتبال ما وجود دارد، در فوتبال ملی نباید این اتفاق بیفتد. من از سال ۱۳۷۸ در تیم ملی بودم، بچه بودیم و بازی می‌کردیم، زمانی همیشه ۷ نفر از استقلال و ۷ نفر از پرسپولیس به تیم ملی می‌رفتند، یک نفر جواد نکونام که ۱۸ سالم بود به تیم ملی می‌رفتم، یا مجید بصیرت به تیم ملی می‌آمد، از کل لیگ یکی دو نفر بیشتر نمی‌آمدند. از پاس تهران، سایپا یا سپاهان، یکی دو نفر می‌آمدند و کس دیگری نمی‌آمد.

وی ادامه داد: یادم هست اردویی که تیم ملی در آمریکا بازی‌های دوستانه انجام داد، تیم ملی نصف نصف بود و یک نفر جواد نکونام از کل لیگ آمده بود. به هر حال سلیقه مربی بود. بعد از آن دوره‌هایی بود که ارتباطات هم نقش داشت، من هم بازی می‌کردم، امیدوارم به زمان ارتباطات برنگردیم، چون فوتبال ایران برای مردم ایران است. برای فوتبالیست‌ها و کسانی که در لیگ زحمت می‌کشند است.

نکونام افزود: نباید این طور باشد، آخر فصل بازیکنانی که در قراردادشان آپشن دارند دعوت بشوند، و فقط در یک اردوی تیم ملی باشند، نیاز است که صحبت کنم تا در فوتبال ما یکسری چیزها را بدانند. ما و مردم آگاهیم، فوتبالیست‌ها و مربیان می‌دانند. کسی هم به خاطر خوشی کسی صحبت نکند. منافع ملی است، من به خاطر تیم ملی کشورم، چون به من اعتبار و شخصیت داده، وظیفه‌ام هست اگر جایی هم اشتباهی می‌شود صحبت کنم. تیم ما به جام جهانی صعود کرده، بهترین تیم تاریخ فوتبال را داریم، تبریک می‌گویم و به خود اسکوچیچ هم بعد از صعود تبریک گفتم.

وی اضافه کرد: الان هم به آنها می‌گویم تیم ملی ما باید جای شایسته‌ها باشد. فولاد خوزستان سال گذشته قهرمان جام حذفی شده و بهترین عملکرد را داشته، آخر فصل ۵ نفر را الکی به تیم ملی بردند که بعد هم بگویند خداحافظ. امسال دوباره شرایطمان چطور است؟ در آسیا خوب نتیجه گرفتیم، سوپر کاپ گرفتیم و الان هم چهارم جدول هستیم. گرچه ما را در جدول پنجم می‌گذارند چون به جای آنکه بازی رو در رو را حساب کنند، به خاطر اسم تیم‌ها که بالا و پایین باشند، جابجایی‌هایی در این فوتبال انجام می‌شوند. اینکه با فوتبال و استان خوزستان مشکل دارند، بماند ولی باید حرف حق بزنیم. حداقل سه بازیکنمان باید به تیم ملی بروند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین