اوج‌گیری مجدد کرونا/بهشت اختلاس‌گران ایرانی/روایت محسنی‌اژه‌ای از تخلفات طبری/ کلانتری: آتش‌سوزی‌ جنگل‌ها عادی است

گروه سیاسی الف،   3990327133 ۱۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنانکه اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

 اوج‌گیری مجدد کرونا/بهشت اختلاس‌گران ایرانی/روایت محسنی‌اژه‌ای از تخلفات طبری/ کلانتری: آتش‌سوزی‌ جنگل‌ها عادی است

آخرین آمار کرونا در ایران

سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۶۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۳۹ مورد بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۹۲ هزار و ۴۳۹ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۹ هزار و ۶۵ نفر رسید.

بیشتر بخوانید:

تعداد فوتی‌های کرونا در کشور از مرز ۹۰۰۰ نفر گذشت/ ۱۰ استان در وضعیت قرمز

***

نامه ۳ چهره‌ پزشکی درباره بازنگری روند جاری مقابله با کرونا

ایرج فاضل، محمدرضا ظفرقندی و مصطفی معین در نامه‌ای مشترک به رییس جمهور، ضمن ابراز نگرانی از اوج‌گیری مجدد کرونا و افزایش مناطق قرمز، بازنگری دولت در روند جاری را خواستار شدند.

 در نامه مشترک رییس مجمع انجمن‌های علمی گروه پزشکی، رییس کل و رییس شورای عالی سازمان نظام پزشکی ضمن تشکر و تقدیر از مساعی دولت و به ­ویژه مسئولین وزارت بهداشت، جامعه پزشکی و پرستاری در پاندمی بیماری کووید ۱۹، آمده است: نگرانی موجود از اوج‌گیری مجدد بیماری و افزایش مناطق قرمز در کشور که علاوه بر آسیب جانی و سلامت مردم، موجب هدر رفتن زحمات ارزشمند جامعه پزشکی کشور و فرسودگی کادر درمان خواهد شد، ضرورت عنایت ویژه و بازنگری دولت به روند جاری را ایجاب می­‌کند.

بیشتر بخوانید:

نامه سه تن از چهره های پزشکی به روحانی: اوج گیری مجدد کرونا و افزایش مناطق قرمز نگران کننده است

***

 برخی با نگاه صرفا سیاسی می خواهند دولت را مورد هجمه قرار دهند

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جلسه ستاد اقتصادی دولت با بیان اینکه مدیران و مسوولان کادر درمانی کشور از آغاز دوران بیماری کرونا، لحظه‌ای از کار و تلاش و مبارزه با این بیماری دست نکشیده‌اند، گفت: دولت در قالب ستاد ملی مبارزه با کرونا، کمیته اقتصادی را نیز همزمان با کمیته درمان فعال کرد و مبارزه را عملاً در دوجبهه مقابله با بیماری کرونا از یک سو و تحریم‌ها و عوارض بیماری کرونا بر اقتصاد کشور از سوی دیگر، آغاز کرد.

رئیس جمهور اظهار داشت: مهمترین نکته ای که مردم، صاحب نظران و کارشناسان اقتصادی می بایست با توجه ویژه به آن بپردازند این است که در شرایط سخت و بی سابقه تحریم حداکثری و شیوع یک بیماری خطرناک نظیر کرونا، عارضه ها و فشار اقتصادی یک معضل جهانی است و اینکه برخی با نگاه صرفا سیاسی بخواهند دولت و مسوولانی را که با تلاش شبانه روزی در حال مدیریت این معضل و گذر از این گردنه سخت هستند، مورد هجمه قرار دهند و به افزایش انتظارات جامعه دامن بزنند، نه تنها منصفانه نیست که حتی بر خلاف مصالح کشور و جامعه است.

بیشتر بخوانید:

روحانی: نباید فشار تحریم برای تامین ارز باعث افزایش افسار گسیخته قیمت‌ها شود

***

چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری

چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضاییه و متهمان دیگر این پرونده، صبح امروز به ریاست قاضی بابایی در شعبه ۵ دادگاه کیفری یک استان تهران در حال برگزاری است. قاضی بابایی در آغاز چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری و سایر متهمان پرونده، اظهار داشت: جلسه دادگاه رسمی و علنی است.

بیشتر بخوانید:

اعلان قرمز متهمان فراری پرونده طبری صادر شد

طبری در چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات: نیازآذری بچه محلم بود/ ویلای بابلسر به نام همسرم است + جزئیات کامل دادگاه

***

تخلفات طبری برای رئیس وقت قوه قضاییه محرز نشده بود

غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، معاون اول قوه قضائیه در خصوص محاکمه اکبر طبری و سرایت فساد او به دیگران گفت: بسیار نادر بودند افرادی که با وی همکاری کرده باشند، از قبل از بازداشت ایشان تا به امروز که حدود یکسال طول کشیده است، در بین قضات همین ۲ قاضی شاغل و بازداشت شده و ۲ قاضی بازنشسته مربوط و دخیل در این پرونده داشتیم. دو قاضی بازنشسته با وی همکاری داشته‌اند که بازداشت شده‌اند؛ تعدادی وکیل و دلال نیز از بیرون بودند که با او همکاری داشته‌اند؛ مجموعاً تاکنون ۲۱ نفر هستند که تاکنون تحت تعقیب قرار گرفته‌اند.

وی افزود: طبری مقداری زیادی پیچیده عمل کرده است، یعنی اعمال او بروز و ظهور نداشته است. ریاست وقت قوه قضاییه می‌گفت که هیچ وقت برای من احراز نشد و ثابت نشد که طبری فاسد است.

معاون اول قوه قضاییه گفت: در هر صورت برای رییس وقت قوه قضاییه، برای بسیاری از معاونان عالی قوه و حتی من احراز نشد که ایشان متخلف است وگرنه حتما اقدامی می‌کردیم. بله شایعات بود اما چیزی ثابت نشده بود که بشود ایشان را تحت تعقیب قرار داد. با محکوم شدن دانیال‌زاده و‌ حسین فریدون سرنخ‌هایی از طبری به دست آمد.

بیشتر بخوانید:

اژه‌ای: در پرونده حسین فریدون سرنخ‌هایی از طبری وجود دارد/ آملی گفت تا زمان افشای فساد طبری به این موضوع نرسیدم که او فسادی داشته

***

گزینه‌های ریاست کمیسیون اصل 90 مجلس مشخص شدند

تسنیم نوشت: طبق جلسه اخیر کمیسیون اصل 90 مجلس یازدهم که شب گذشته با حضور 8 تن از اعضای اصلی برگزار شد، قرار است، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر و حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان به‌عنوان گزینه‌های نهایی کمیسیون اصل 90 مجلس برای ریاست بر این کمیسیون به مجلس معرفی شوند، هرکدام از آنها که حائز رأی اکثریت نمایندگان شود، برای یک سال ریاست کمیسیون اصل 90 مجلس یازدهم را عهده‌دار خواهد شد.

***

احمدی نژاد یک نیروی مورد نظرش را وارد انتخابات ۱۴۰۰ خواهد کرد

عبدالله ناصری، تحلیل گر سیاسی در ارزیابی خود از گفته‌های جدید احمدی نژاد پیرامون حضور در انتخابات 1400 بر اساس یک رسالت ملی به انتخاب گفت: نیازی به این نیست که حضور آقای احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری بر اساس یک منطق باشد. او از آغاز نشان داد با رفتار مدیریتی خود که به نوعی صاحب این کشور و این مردم است. خصوصا آنکه در دوره ی ریاست جمهوری خود رقیبان و مخالفان خود را فراتر از یکی دو نفر می‌دانست و از طرف دیگر عملکرد ضعیف و بد آقای روحانی صحت ادعای احمدی نژاد را تقویت کرده است. ما نقش نسبتا مؤثری جریان منتسب به او را در انتخابات مجلس یازدهم دیدیم. بنابراین به نظر من با شرایط کشور وضعیت اقتصادی مردم حضور احمدی نژاد منطق خودش را دارد.

وی در ادامه پیرامون این‌که آیا احمدی‌نژاد آن‌چنان که طرفداران او ادعا می‌کنند دارای پایگاه اجتماعی ویژه است افزود: محمود احمدی نژاد هیچ وقت بی پایگاه نبوده ...  به علاوه عملکرد بسیار بد آقای روحانی و تیم ایشان زمینه اجتماعی احمدی نژاد را تقویت کرده است.

ناصری در بخش پایانی اظهارات خود تاکید کرد: معتقدم احمدی نژاد یک نیروی مورد نظر را وارد انتخابات خواهد کرد همچنان که در دوم اسفند این کار را کرد و شورای نگهبان هم حتما نامزد مورد نظر او را تأیید خواهد کرد. نکته  پایانی حضور جریان احمدی نژاد و نوع تعامل حکومت و مردم با او به مقدار زیادی به کنش گری اصلاح طلبان ارتباط دارد.

***

کدام اصلاحات؛ حجاریان یا نبوی؟

شرق نوشت: اصلاح‌طلبان نه امروز بلکه چندوقتی است در دوگانه‌ای سیاسی قرار گرفته‌اند؛ بازگشت به جامعه یا حضور در قدرت. همین دوگانه باعث به‌وجودآمدن صف‌بندی‌های جدیدی شده است. نیروهای حزب کارگزاران در گفت‌وگوهای مختلف بارها اعلام کرده‌اند که استمرار اصلاح‌طلبی بدون حضور در قدرت سیاسی معنی ندارد و اگر اصلاح‌طلبان درپی به‌دست‌آوردن مسئولیت‌های سیاسی نباشند، لاجرم جریان اصلاحات حذف خواهد شد... طیف مقابل اما باور دارند که اصرار بر حضور در قدرت سیاسی به هر قیمتی باعث شد تا سرمایه اجتماعی اصلاح‌طلبان مخدوش شود و نیروهای اصلاح‌طلب مانند سابق مورد اعتماد قاطبه جامعه نباشند؛ به همین دلیل در شرایطی که امکان حضور در قدرت وجود ندارد نباید به هر قیمتی و با هر شرایطی خود را تطبیق دهیم و لازم است که قدری دوران فطرت را تجربه کنیم و به جامعه بازگردیم تا دوباره بتوانیم اعتماد عمومی را به دست بیاوریم... 

بنابراین اصلاح‌طلبان دچار اختلاف شدند؛ ... حمایت از دولت روحانی که برخی سعی کردند تا همین حالا به‌صورت همه‌جانبه از دولت حمایت کنند و از حمایت در سال92 تخطی نکنند و برخی دیگر سعی کردند از جایی به بعد حساب خود را از دولت جدا کنند تا به تعبیر خودشان عملکرد دولت به حساب اصلاح‌طلبان نوشته نشود.

***

نامه سرگشاده درباره پرونده قضایی محمود صادقی

برخی از فعالان سیاسی در نامه ای سرگشاده به رئیس قوه قضاییه خواستار تجدید نظر در پرونده محمود صادقی شده اند. به گزارش خبرآنلاین، در بخشی از این نامه آمده است: یکی از مطالبات فعالین حوزه مبارزه با فساد، امنیت داشتن منتقدان، معترضان و گزارش‌کنندگان فساد موسوم به سوت‌زنان می‌باشد که در مواردی با آنها تحت عناوین مجرمانه برخورد شده‌است. برای نمونه حکم محکومیت آقای دکتر محمود صادقی در دادگاه تجدیدنظر با این امنیت لازم و سیاست‌های جدید اعلام‌شده قوه قضاییه مبنی بر حمایت از افشاکنندگان فساد و حمایت از شفافیت و رویه قضایی دایر بر قابل تعقیب‌نبودن افراد در مقام تظلم‌خواهی تعارض آشکار دارد.

برخی امضاکنندگان این نامه آقایان حسین راغفر،محمدرضا واعظ‌مهدوی، فرشاد مومنی، محمدحسین بادامچی و سعید زیباکلام می باشند.

***

 آتش‌سوزی‌ جنگل‌ها عادی است

عیسی کلانتری،رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه آتش‌سوزی‌های جنگلی همیشه و همه جا رخ می‌دهد، اظهار کرد: برای مثال سال گذشته در کشور استرالیا با وجود همه امکاناتی که برای اطفا داشتند حدود دو میلیون و ۴۰۰ هزار هکتار از جنگل‌ها در آتش سوختند. طی ۲۰ سال اخیر متوسط آتش‌سوزی‌های جنگلی در کشور ما سالانه ۱۶ هزار هکتار گزارش شده و آتش‌سوزی‌های اخیر نیز تاکنون به کمتر از ۱۵۰۰ هکتار از منابع طبیعی آسیب وارد کرده است.

بیشتر بخوانید:

کلانتری: آتش‌سوزی‌ جنگل‌ها عادی است/ مردم را نگران نکنیم!

***

بهشت اختلاس گران ایرانی کجاست؟
در پایان جلسه امروز دادگاه اکبر طبری؛ قهرمانی نماینده دادستان به موضوع فرار متهمان اقتصادی و تابعیت گرفتن آنها از یک جزیره نام برد. قهرمانی گفت: بسیاری از مفسدان اقتصادی که از کشور فرار می‌کنند، در یکی از کشور‌ها یک جزیره به نام سنت کیتس می‌روند و از آنجا برای خود و خانواده خود تابعیت می‌گیرند که البته در خصوص نیاز آذری خانواده وی در کانادا بودند و خودش به صورت زمینی از تبریز و مرز بازرگان به صورت غیر قانونی از کشور خارج می‌شود.

نماینده دادستان در بخش پایانی سخنان خود گفت: در راستای فرمایشات ریاست قوه قضاییه خواهشی از مسئولان دارم اسنادی که این افراد به سنت کیتس ارائه دادند، عموما جعلی است و با توجه به این موضوع معاونت بین الملل قوه قضاییه با همکاری وزارت امور خارجه می‌توانند اقدامات لازم را انجام دهند تا تابعیت این افراد را لغو کنند.

 به گزارش دیدبان ایران، سَنت کیتْس و نِویس با نام رسمی فدراسیون سنت کیتس و نویس کشوری است جزیره‌ای در دریای کارائیب، غرب آنتیگوا و باربودا وشرق جزایر ویرجین آمریکا و با جمعیتی حدود ۵۲٬۰۰۰ نفر. پایتخت آن باستر است. حکومت آن پادشاهی و زبان رسمی آن انگلیسی است. نام آن تا سال ۱۹۸۶ سنت کریستوفر و نویس بود.

***

زنگنه می‌تواند گزینه اصلاح‌طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ باشد؟

نامه نیوز نوشت: در روزهای اخیر محسن هاشمی، محمدجواد ظریف و مصطفی معین رسما اعلام کردند برنامه ای برای انتخابات ریاست جمهوری ندارد. اسحاق جهانگیری و محمدرضا عارف نیز که در سال ۹۲ و ۹۶ جریان اصلاح طلبی را نمایندگی می کردند دیگر امروز آن ظرفیت گذشته را ندارند. اولی به پای دولت روحانی سوخت و دومی خود را در مجلس دهم سوزاند... حالا اما نامی جدید مطرح شده است. بیژن نامدار زنگنه...

علی صوفی، عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان درباره نظر فعالان سیاسی جریان اصلاحات نسبت به بیژن نامدار زنگنه گفت: بیشتر نگاه آقای زنگنه معطوف به کارش است و دچار ملاحظات سیاسی در کارش نمی شود. طبیعی است که اصلاح طلبان نگرانی هایی از آقای زنگنه داشته باشند اما باید دید کشور چه نیاز دارد. 

***

نامزدهای انتخابات به روایت نماینده مجلس دهم

قاسم میرزایی نیکو، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و نماینده پیشین مجلس به معرفی علی مطهری و محسن هاشمی به عنوان کاندیدای اصلاح‌طلبان اشاره کرد و گفت: در انتخابات ریاست جمهوری نیز همین اتفاق رخ خواهد داد... او به برنا گفت: به نظر بنده بعید است مطهری، ضرغامی و جلیلی کاندیداهای مطرح باشند. پیش‌بینی بنده این است که، رئیسی یکی از کاندیداهای اصلی، قدرتمند و تصمیم گرفته شده برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ است.

بیشتر بخوانید:

اگر رئیسی رئیس‌جمهور شود همه مشکلات حل می‌شود؟

***

تأکید رئیسی بر پیشگیری از وقوع جرایم اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در پساکرونا

سید ابراهیم رئیسی، در دومین نشست شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم گفت: بحمدالله در موضوع مدیریت بحران کرونا در دو حوزه بهداشت و درمان و اقتصادی در حال عبور از بحران هستیم اما احتمال وقوع جرایمی در حوزه‎های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی در دوران پساکرونا وجود دارد که باید برای پیشگیری از آنها تدبیر کرد و به‎نظر می‌رسد این جلسه جایگاه مناسبی برای بحث و تبادل نظر برای پیشگیری از وقوع این جرایم است.

 رئیسی گفت: هر چند که اقدامات نظارتی سازمان‌های فرهنگی و نهادهای نظارتی در قوای سه گانه یکی از عوامل مهم در پیشگیری از جرم به حساب می‌آید، اما با این وجود این اقدامات، آمار جرایم و تخلفات قابل قبول و زیبنده نظام نبوده و با به‎کارگیری تمهیدات قطعاً می‎تواند کاهش یابد که البته این اتفاق همکاری همه بخش‎ها و دستگاه‎های مختلف را می‎طلبد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۴۸۶۴۴۲۲۰:۳۷:۰۶ ۱۳۹۹/۳/۲۷
به دلیل اجرای طرح ترافیک مترو شلوغ شده. آیا مسئولین برای جان مردم ارزش قائل نیستند؟ چه اصراری به اجراء طرح ترافیک وجود دارد؟ تعداد کشته‌های کرونایی دوباره سه رقمی شد.
ناشناس۱۴۸۶۴۴۶۲۰:۴۰:۱۷ ۱۳۹۹/۳/۲۷
آتش سوزی جنگل ها عادی نیست و تعمدی است کلانتری باید در این مورد پاسخگو باشد.
ناشناس۱۴۸۶۴۴۸۲۰:۴۱:۳۹ ۱۳۹۹/۳/۲۷
چرا محسنی اژه ای پته طبری را روی آب نریخت؟
ناشناس۱۴۸۶۴۵۰۲۰:۴۱:۵۵ ۱۳۹۹/۳/۲۷
نتیجه تفکر اصلاح طلبی دلار 18000 تومانی است اصلاح طلبان باید از سیاست کناره گیری نمایند.
ناشناس۱۴۸۶۴۵۶۲۰:۴۵:۴۲ ۱۳۹۹/۳/۲۷
اصلاح طلبان در 7 سال گذشته مملکت را شخم زدن رئیس جمهور بعدی مدت زمان زیادی برای آواربرداری خرابی ها نیاز دارد و اصلاح امور براحتی ممکن نیست.
ناشناس۱۴۸۶۴۵۹۲۰:۴۸:۵۶ ۱۳۹۹/۳/۲۷
اگر به حساب طبری ها، منصوری ها و.... به موقع رسیدگی می شد، خیلی از جرم ها اکنون انجان نمی شد. آیا اراده ای برای این کار هست؟
ناشناس۱۴۸۶۴۶۳۲۰:۵۱:۰۰ ۱۳۹۹/۳/۲۷
نمایندگان مجلس زودتر به جهش تولید بپردازند.
ناشناس۱۴۸۶۴۶۴۲۰:۵۱:۱۸ ۱۳۹۹/۳/۲۷
تا 1400 با کرونا و رکود و تورم و بیکاری.
بهزاد۱۴۸۶۵۲۳۲۲:۵۰:۵۱ ۱۳۹۹/۳/۲۷
ایران بهشت اختلاس گران
ناشناس۱۴۸۶۵۴۴۲۳:۳۴:۱۸ ۱۳۹۹/۳/۲۷
آتش به جنگلها برایتان عادیست مثل آتش به اقتصاد و معیشت مردم
ناشناس۱۴۸۶۶۱۸۰۱:۴۸:۱۴ ۱۳۹۹/۳/۲۸
جناب اژه اي كساني كه فهميده بودن و هشدار دادن را جدي نگرفتين
ناشناس۱۴۸۶۶۶۴۰۸:۴۹:۰۶ ۱۳۹۹/۳/۲۸
ایران خودش بهشت اختلاسگران است!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

پربحث‌های هفته

  1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  2. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  3. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  4. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  5. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  6. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  7. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  8. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  9. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  10. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  11. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  12. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  13. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  16. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  17. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  18. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  19. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  20. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

  21. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  22. یک سیلی برای تنبیه

  23. رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم        

  24. نگاهی به جایگاه و موقعیت ارتش شاهنشاهی

  25. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

آخرین عناوین