وقوع زلزله 5/2 ریشتری و ۱۰پس‌لرزه در تهران/ مرگ زن باردار و ۲۰ مصدوم به دلیل ترس از زلزله و فرار/ تمامی ادارات و مراکز دولتی تهران، البرز و قم تعطیل است

گروه حوادث الف،   3960929347 ۱۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

زلزله‌ای به بزرگی ۵.۲ ریشتر شامگاه چهارشنبه ۲۹ آذرماه، تهران را لرزاند و در استان‌های، البرز، قم، مرکزی و گیلان احساس شد. در پی این زلزله برخی از مردم تهران در بیشتر مناطق شهر به کوچه ها ،خیابان‌ها و پارک‌ها پناه آورده‌اند و شب را در خودروهایشان به صبح می‌رسانند.

وقوع زلزله 5/2 ریشتری و ۱۰پس‌لرزه در تهران/ مرگ زن باردار و ۲۰ مصدوم به دلیل ترس از زلزله و فرار/ تمامی ادارات و مراکز دولتی تهران، البرز و قم تعطیل است

06:20/ جایگاه های سوخت مملو از بنزین است
سخنگوی شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران از آمادگی پالایشگاهها برای تامین سوخت شهرهای تهران و البرز خبر داد و گفت:جایگاههای سوخت تهران والبرز مملو از بنزین و تمام پمپ ها فعال هستند.

06:10/ مرگ زن باردار و ۲۰ مصدوم به دلیل ترس از زلزله و فرار

فرماندار ملارد گفت: در نتیجه زلزله ملارد هیچ مصدومی نداشتیم، اما ترس از وقوع زمین لرزه و فرار سببب مرگ یک زن باردار و مصدومیت ۲۰ نفر از شهروندان این منطقه شد.

05:30/ مترو فعال خواهد بود

در پی وقوع زمین لرزه چهارشنبه شب در استان‌های تهران و البرز، شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه در بیانیه‌ای تاکید کرد آسیبی به تاسیسات و ایستگاه‌های این شرکت وارد نشده و متر روز پنجشنبه فعال خواهد بود.

04:55/ ترافیک در مسیرهای خروجی تهران

سرهنگ سیاوش محبی رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: هم اکنون شاهد خروج مردم از پایتخت به سوی شهرهای شمالی کشور هستیم.
وی افزود: به همین دلیل در حال حاضر محورهای هراز و فیروزکوه در مسیر جنوب به شمال دارای ترافیک سنگین است و این سنگینی ترافیک در خروجی آزادراه پردیس بیشتر به چشم می خورد.

04:42/ وقوع دهمین پس لرزه ساعت ۴:۳۹ امروز پس لرزه ۲.۶ ریشتری بار دیگر ملارد در استان تهران را لرازند. این دهمین پس لرزه زلزله ۵.۲ ریشتری چهارشنبه شب بود.

04:30/ تردد شبانه خودروها در تهران پس از زلزله شامگاه چهارشنبه، شاخص آلودگی هوا را در ساعت پنج بامداد پنجشنبه به ۱۸۰ رساند.

04:15/ پیامک‌های دیگر ستاد مدیریت بحران به مردم تهران و کرج: در زمان بحران از تماس کوتاه و پیامک کوتاه برای برقراری ارتباط استفاده کنید.تا صبح هوشیار باشید.
 

04:00/ سردار مهماندار: لغو طرح زوج و فرد از در منازل در روز پنجشنبه/ بازگشت ساعت و محدوده طرح ترافیک به وضعیت عادی.

03:50/ بر اساس مشاهدات شهر آرام است و نیروهای امدادی و انتظامی در خیابان‌ها مستقر و آماده‌باش هستند.


 03:37/ رئیس ستاد مدیریت بحران استان تهران: علاوه بر ادارات، دانشگاه های تهران هم امروز پنجشنبه تعطیل خواهد بود.

  03:30/ توصیه آتش نشانی: هم وطنانی که امشب داخل ماشین میخوابند از گاز پیکنیکی و بخاری ماشین برای گرم کردن خودشان استفاده نکنند. ممکن است دچار گازگرفتگی و مرگ خاموش شوند. با پتو و لباس گرم خودتان را گرم نگه دارید.

 03.00/ استاندار تهران: تمامی ادارات و مراکز دولتی به جز دستگاه‌های خدمات رسان امروز پنج شنبه ۳۰ آذر تعطیل هستند. با تصممیات اتخاذ شده تمامی مدارس و ادارات و دستگاه‌های دولتی استان‌های تهران، قم و البرز در روز پنجشنبه تعطیل است.

02.15/ کریمی، معاون عمرانی استاندار تهران: پنج‌شنبه ادارات و بانک‌های تهران تعطیل نیست.

02.12/ نجار، رئیس ستاد مدیریت بحران گفت: جلسه شورای مدیریت بحران از دقایق ابتدایی زلزله تشکیل شده است و دستگاه‌های اجرایی، آمادگی خود را اعلام کرده‌اند.
مشکل خاصی وجود ندارد و اوضاع آرام است و تقاضا می‌کنیم مردم آرامش خود را حفظ کنند. تمام دستگاه‌های تهران و البرز آماده‌باش هستند.
وی افزود: خوشبختانه هم‌اکنون آمادگی نسبی به وجود آمده و امیدواریم مشکل خاصی پیش نیاید. گزارش شده در پمپ بنزین‌ها ازدحام جمعیت پیش آمده و سوخت را با گالن نیز می‌برند؛ تقاضا می‌کنیم از دریافت سوخت در‌ گالن جداً پرهیز کنند و از ازدحام و مسدود کردن معابر خودداری کنند. مردم درصورت امکان در خانه و فضای مسقف نباشند و در صورت امکان بیرون از منزل، در پارک‌ها و حاشیه معابر مستقر شوند. در تهران جای خاصی برای اسکان اضطراری پیش‌بینی نشده و مردم هرجا فضاهای وسیعی بود می‌توانند مستقر شوند.

02.00/ استاندار تهران: استان های معین تهران در آماده باش کامل هستند؛ مردم آرامش خودشان را حفظ کنند، در شرایطی که پیش امده، باید کمک کنیم تا به شرایط عادی برگردد/ ستادهای مدیریت بحران شهر و استان تهران فعال هست/ همه امکانات شهرستان ها اماده باش هستند/ مردم به شایعات توجه نکنند.

 

 

01.59/ پلیس پایتخت از شهروندان محترم درخواست می کند: به هنگام پارک خودرو در معابر و خیابان ها از پارک کردن دوبله خودروها خودداری کنید که موجب ترافیک می شود/ چنانچه در پارک ها حضور یافته اید از کودکان خردسال خود نهایت مواظبت را داشته باشید/ در زمان حضور در خودرو و استراحت حتما در خودرو را قفل کنید.

 01.58/ رئیس امداد و نجات هلال احمر: ترافیک سنگین معابر را قفل کرده و تردد احتمالی خودروهای امدادی سخت شده است.مردم اگر قصد بیرون ماندن دارند لوازم ضروری خود را به همراه داشته باشند.

01.54/ سرپرست اورژانس کشور گفت: تاکنون فقط یک مصدوم وجود داشته و هیچ مورد دیگری به ما گزارش نشده است. البته بهتر است امشب مردم هوشیارتر باشند.

 

 

01.25/ سخنگوی اورژانس کشور در پی خبر فوت یک نفر که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، گفت: فوت یک نفر در این ساعت مورد تایید است ولی ربطی به زلزله ندارد.

01.16/ سردار عبدالهی معاون بهداشت و درمان کل سپاه پاسداران گفت: تمامی نیروها، امکانات امدادی و بهداشتی و درمانی سپاه در آماده باش کامل هستند و همچنین تمامی مراکز درمانی و بیمارستانی سپاه نیز آماده ارائه خدمات به شهروندان و مصدومان احتمالی هستند.

01.15/ پلیس راه راهور ناجا: در پی زمین لرزه اخیر در کیلومتر 8 محور کرج - چالوس ریزش کوه رخ داده است. همچنین تردد در محورهای شمالی کشور نیز روان است.

01.10/ زلزله دیگری مجددا استان کرمانشاه را لرزاند.

01.00/ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد درپی وقوع زلزله 5/2 ریشتری دراستان تهران همه تاسیسات و جایگاهای عرضه سوخت سالم هستند و سوخت بیشتری به جایگاه ها ارسال شده است.

00.50/ توییت جمعیت هلال احمر: از پخش شایعات و اخبار جعلی، تحلیل‌های دلهره‌افکن و اظهارنظرهای بی‌پایه و اساس خودداری کنید؛ حتی شما مسئول گرامی!

00.45/ رئیس امداد ونجات هلال احمر: اولویت ما کانون زلزله در ملارد است که 1 مورد مصدوم داشتیم همچنین در جاده چالوس 1 خودرو زیر آوار گیر کرده است.

00.28/ سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت گفت: آمادگی 100 درصدی کلانتری ها، پلیس راهور و مجموعه انتظامی پایتخت/ ترافیک پرحجم و در برخی مقاطع سنگین و نیمه سنگین در معابر تهران/ ترافیک در محور تهران کرج و تهران دماوند پر حجم است.

00.27/ سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر: از مسیر جاده چالوس تردد نکنید. به دلیل ریزش کوه ترافیک شدید در این جاده ایجاد شده است و تردد از این جاده امکان پذیر نیست. در استان مرکزی و البرز هیچ تخریبی نداشته ایم و تنها در یک روستا یک تخریب کوچک و یک نفر مصدوم گزارش شده است که به مراکز درمانی منتقل شده است.

00.26/ سخنگوی اورژانس کشور: تا کنون تنها یک مصدوم از ساوه گزارش شده است/ دلیل مصدومیت سقوط از ارتفاع هنگام فرار در هنگام زلزله بوده است.

00.25/ مرادی، رییس مرکز لرزه‌نگاری کشور: تاکنون 5 پس لرزه توسط مرکز لرزه‌نگاری ثبت شده است. البته از لحاظ علمی ممکن است این لرزش‌ها، پیش لرزه بوده و زلزله بزرگ‌تری در پیش باشد، اما باید توجه کرد که نمی‌توان زلزله را پیش‌بینی کرد.

 

 00.19/ ملکی سخنگوی آتش نشانی تهران: تا این لحظه هیچ موردی از خسارت مادی و جانی گزارش نشده است.

00.18/ آذری جهرمی، وزیر ارتباطات: به دلیل وقوع زلزله در برخی محله‌های تهران امکان برقراری تماس سخت شده است/ از شهروندان تهرانی تقاضا داریم مکالمات تلفنی را کوتاه انجام دهند.

00.15/ نجار رئیس مدیریت بحران کشور: آماده باش 100 درصد نیروهای امدادی و انتظامی/ در جاده چالوس مقداری ریزش داشته ایم/ جلسه ستاد بحران تشکیل شده است.  

00.10/ کولیوند رئیس اورژانس: جای نگرانی وجود ندارد، تمام مراکز درمانی در آماده باش هستند و خوشبختانه تا کنون هیچ خسارت جانی و مالی گزارش نشده است.

01:05 / مرادی رئیس مرکز لرزه نگاری کشور: نمی توان زمانی برای مطمئن شدن از نیامدن زلزله بزرکتر تعیین کرد/ کسانی که امکان دارند در مکان های باز باشند/ مردم خونسردی خود را حفظ کنند/ اگر پس لرز های بیشتر و بزرگتری ثبت شود خیالمان راحت می شود که زلزله بزرگی نخواهد آمد

00:45/  رئیس امداد و نجات هلال احمر: تنها یک خانه آسیب دیده و یک مصدوم هم داشتیم./ در کیلومتر‌۱۶ جاده چالوس ریزش کوه داشتیم و ترافیک شدیدی اینجا حاکم است مردم از این معبر تردد نکنند./ مردم اگر قصد بیرون ماندن دارند لوازم ضروری خود را به همراه داشته باشند./ ترافیک سنگین معابر را قفل کرده و تردد احتمالی خودروهای امدادی سخت شده است.

00:30 / نجار، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور: معلوم نیست مجددا تهران و سایر استان بلرزد یا خیر، ولی تاکنون سه پس لرزه کوچک ثبت شده است.‌/ کوه جاده چالوس ریزش کرده است و تردد در این مسیر به کندی پیش می‌رود

00:20 / جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران: تاکنون گزارشی از حادثه مبنی بر زلزله با سازمان آتش نشانی اعلام نشده است و آتش نشانان در آماده باش کامل هستند

00:12 / مرادی رئیس مرکز لرزه نگاری کشور: مردم در البرز و غرب تهران نکات ایمنی را رعایت کنند/ دو پس لرزه تا کنون رخ داده است/ نمی توان گفت این پیش لرزه بوده یا زمین لرزه اصلی/ این نگرانی وجود دارد که زمین لرزه های بزرگتری رخ دهد.

00:05 / سعیدی، معاون ستاد مدیریت بحران کشور: تا این لحظه گزارش خسارت و مصصدومیتی نداشته ایم/ از مردم می خواهیم آرامش خود را حفظ کنند

23:55/ سلیمی رئیس امداد و نجات هلال احمر کشور: زلزله در تهران، البرز، قم، قزوین گیلان احساس شد و تا کنون خسارتی نداشته است.

23:50/ ارتباط تلفنی در برخی شهرستان‌های استان تهران به طور کامل قطع شده است/ استاد پژوهشگاه زلزله شناسی: علت احساس زمین لرزه در البرز و تهران عمق کم زمین لرزه بوده است./ اورژانس: تاکنون هیچ موردی از حادثه ناشی از زلزله در تهران گزارش نشده است

23:45/ برخی گزارش‌ها از اختلال در تلفن‌های همراه پس از زلزله پایتخت در بخشی از مناطق تهران حکایت دارد./ ایسنا

23:40/ گزارش مقدماتی زمین‌لرزه/ بزرگی: 5.2
محل وقوع: مرز استانهای تهران و البرز - حوالی ملارد(تهران)
تاریخ و زمان وقوع به وقت محلی: 1396/09/29 23:27:37
طول جغرافیایی: 50.96
عرض جغرافیایی: 35.69
عمق زمین‌لرزه: 7 کیلومتر

نزدیک‌ترین شهرها:
3 کیلومتری ملارد (تهران)
7 کیلومتری مشکین دشت (البرز)
9 کیلومتری شهریار (تهران)

نزدیکترین مراکز استان:
16 کیلومتری کرج
39 کیلومتری تهران

 23:35 /روابط عمومی مرکز اورژانس: مردم تهران ضمن حفظ خونسردی از تجمع در محل های غیر ایمن خودداری نمایند

23:32 / به گزارش خبرگزاری صداوسیما، زمین لرزه ای 5 و دو دهم ریشتری دقایقی پیش تهران را لرزاند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۳۵۰۳۲۳:۴۶:۰۸ ۱۳۹۶/۹/۲۹
مثل اینکه مشیت الهیه با زلزله نابود بشیم :| از ترس زلزله میریم بیرون، از آلودگی میمیریم :|
ناشناس۱۷۳۶۹۵۱۲:۳۸:۰۶ ۱۳۹۶/۹/۳۰
جناب آقای نجار رئیس سازمان مدیریت بحران گفته اند گسل فعال در این زلزله گسل اشتهارد به مشکین دشت بوده و ارتباطی به گسل تهران نداشته است. پس این بزرگ نشان دادن توسط مسولان برای چیست؟ پشت پرده چیست ؟
ناشناس۱۷۳۶۹۸۱۲:۴۲:۰۳ ۱۳۹۶/۹/۳۰
به مشیت الهی رابطی ندارد خدا به ایرانی ها عقل و ثروت کلان نفت و گاز داده آنها مانند ژاپنی ها می توانند کشوری امن در مقابل زلزله بسازند اما آنها که در پست و مقام هستند دنبال چیزهای دیگر هستند
ناشناس۱۷۳۵۰۴۲۳:۴۶:۴۵ ۱۳۹۶/۹/۲۹
چه کردیم که زمین و هوا از ما ناراحت است؟! حتما مردم مسئولند!
ناشناس۱۷۳۵۰۶۲۳:۴۸:۱۸ ۱۳۹۶/۹/۲۹
اگر خدای نکرده ۶،۲ یا ۷،۲ بود، آیا آماده بودیم! آیا زمان آن نرسیده که به داخل و باز سازی و آماده سازی کشور بپردازیم؟
ناشناس۱۷۳۵۲۲۰۰:۴۷:۳۳ ۱۳۹۶/۹/۳۰
بجای این مسخره بازی ها و خرج های کلان در خارج و رانت و اختلاس و ... مانند ژاپن خانه ها را مقاوم سازی کنند متاسفانه همه چیز در این کشور مسخره هست مثلا در زلزله مردم در کوچه و خیابان ها امن هستند ! ریزش ساختمانها - لوله های گاز کابلهای برق ریزش مترو و زمین های سست که لوله های پوسیده آب آنها را متزلزل کرده و
ناشناس۱۷۳۵۲۳۰۰:۴۷:۴۶ ۱۳۹۶/۹/۳۰
همه ی خیابون های تهران پر از دوربین ترافیکی و نظارتی هستش که میتونه انلاین تصاویر شهر رو پخش کنه. بعد شبکه خبر یه کلیپ که با موبایل توسط مردم گرفته شده بود رو بارها و بارها و بارها پخش کرد!!!!!
استاد مقاومت مصالح۱۷۳۵۲۵۰۰:۵۱:۵۰ ۱۳۹۶/۹/۳۰
در شرایط موجود: 1-خانه ها حداکثر 2-3 طبقه با پی و اسکلت استاندارد ساخته شوند و ترویج شود. البته هرچه ارتفاع ساختمان کمتر باشد بهتر است. 2-سنگ نمای ساختمان بیش از ارتفاع یک طبقه بکار نرود. 3-ارتفاع ساختمان ها نسبت به خیابانها و کوچه های همجوار تناسب داشته باشند. 4-دیوارها و نماها، بست مناسب و استاندارد داشته باشند. 5-سقف ها تا حد امکان سبک و مقاوم باشند.
ناشناس۱۷۳۵۵۲۰۲:۵۶:۳۳ ۱۳۹۶/۹/۳۰
بالاخره زلزله ۵.۲ ریشتری مردم تهران را به خیابانها کشاند.
ناشناس۱۷۳۵۶۹۰۶:۲۰:۲۰ ۱۳۹۶/۹/۳۰
کاشکی همینطوراول صبح برای نمازتومسجدهمینطوری میومدن بیرون
ناشناس۱۷۳۶۰۱۰۹:۰۱:۱۸ ۱۳۹۶/۹/۳۰
شاید مسولین به خود ایند
ناشناس۱۷۳۶۱۷۰۹:۴۴:۱۷ ۱۳۹۶/۹/۳۰
باز هم مایه ی شرمساری ! ------------------------------------- چند روز است همه ی کارشناسان و دلسوزان از دولت میخواهند که بدلیل آلودگی هوا تا ۱۸۰ درجه و بالاتر که از حد بحران هم گذشته ادارات را تعطیل کند اما کوچکترین اهمیتی نمیدهد !! حالا به به بهانه ی زلزله ایکه بدون تلفات بوده و دلایلی که اظهر من الشمس است و همه میدانند بانکها !!!!!! و ناچاراً ادارات را تعطیل کرد !!!!!! همیشه شرمساران
ناشناس۱۷۳۸۳۶۱۶:۲۹:۰۷ ۱۳۹۶/۹/۳۰
فقط کاستن جمعیت تهران الان از همه چیز مهم تره
ناشناس۱۷۳۸۷۵۱۷:۴۳:۵۴ ۱۳۹۶/۹/۳۰
تمامی مدارس پنجشنبه تعطیل...!!!!
محمد۱۷۳۹۳۸۲۱:۴۰:۱۳ ۱۳۹۶/۹/۳۰
امیدوارم این زلزله اصلی باشد اوضاع واقعا حساس است
ناشناس۱۷۳۹۸۸۰۱:۲۱:۱۱ ۱۳۹۶/۱۰/۱
خیلی ترسیدم
انالی۱۷۷۳۰۳۰۰:۵۵:۵۸ ۱۳۹۶/۱۰/۵
جای ترسی وجود نداره
ناشناس۱۷۵۱۳۵۱۶:۲۹:۱۱ ۱۳۹۶/۱۰/۲
قرانی اینجوری که الان ریختین توخیابون حاضربودین برانمازصبح یادرس پاشین حضرت عباسی راس بگوین
انالی۱۷۷۳۰۴۰۰:۵۶:۱۸ ۱۳۹۶/۱۰/۵
گفته می شه که زلزله فصلی بوده و دیگه امکان وقوع زلزله در استان البرز وجود نداره . مرکز زلزله مشکین دشت البرز قدرت. 5/2.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  3. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  4. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  5. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

  7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

  9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

  10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

  11. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

  12.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  13.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

  14. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

  15. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  4. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  5. جلاد، به پایان سلام کن!

  6. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  7. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  8. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  11. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  12. انتقام از پوتین؟

  13. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  17. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  18. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  19. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  20. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  21. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  22. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

آخرین عناوین