دانلود قسمت ۲۹ سریال آقازاده (قسمت آخر)

گزارش بازرگانی،   3991018034 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

قسمت 29 و پایانی سریال آقازاده، قسمت پنجم همرفیق (مهمان: محسن تنابنده)، قسمت چهارم سریال قورباغه و همچنین قسمت دوم ملکه گدایان از این هفته در سایت کول دانلود منتشر می شوند. شما می توانید در این نوشتار به لینک دانلود قانونی همه این عناوین دسترسی داشته باشید.

سریال آقازاده سرانجام (با وجود چندین بار اعلام قبلی) به قسمت پایانی خود رسید. در آغار امر و زمانی که مراحل ساخت سریال تمام شده و آقازاده آماده پخش شده بود این طور عنوان می شد که این اثر در 24 قسمت پخش خواهد شد. زمانی که به قسمت 24 رسیدیم و همگان منتظر این بودند که در هفته بعدی شاهد پخش آخرین قسمت آن باشیم ولی اعلام شد که آقازاده 28 قسمت دارد و بدین گونه بود که مخاطبین خوشحال شدند که می توانند 4 هفته بیشتر از دیدن این سریال جذاب و تماشایی لذت ببرند. با توجه به این که این خبر پس از مراحل ساخت و فیلمبرداری اثر منتشر شده بود این جور برداشت می شد که 4 قسمت اضافه را در تدوین و مونتاژ به سریال افزوده اند. چرا که دیگر امکان فیلمبرداری نبود. ولی انقدر این سریال کشش داستانی داشت و برای مخاطب جذاب بود که این اضافه کردن ها ، بدون هیچ تردیدی باعث ایجاد هیچ خللی در آن نشد. حال در هفته کذشته و درست  یک روز پیش از پخش قسمت 28 سریال آقازاده، از سوی عوامل این اثر عنوان شد که قسمت 28 نیز قسمت آخر و پایانی آقازاده نیست و این سریال یک هفته بیشتر مهمان خانه های علاقمندان است.

 

در قسمت 28 آقازاده چه اتفاقاتی افتاد؟

در ادامه روند پیگیری فسادهای نیما و امیر بحری و از این قسمت، حاج حسن، حامد به نزد استاد ارژنگ می رود که تابلوهای نقاشی بسیاری را با نیما در طی مزایده های فراوان و شوهای نمایشی به فروش گذاشته بود. تابلوهایی که همگی جعلی بودند. آثاری از جمله هنرمندانی چون سهراب سپهری و…

نیما که ایام زندان حسابی وی را کلافه کرده بود و دیگر تحمل این اوضاع را نداشت سرانجام لب به سخن می گشاید و اطلاعات بسیاری را فاش می کند. همزمان از حامد دو چیز می خواهد. یکی این که به شدت پیگیر پرونده و رد دنباله دار فساد های حاج حسن بشود، به این دلیل که نیما ترس بسیاری داشت که با این افشاگری ها دچار غضب وی قرار بگیرد و بنابراین از حامد تقاضای کمک می کند. حامد نیز به او این اطمینان را می دهد و می گوید که از هیچ کمکی فروگذار نخواد کرد.

در ادامه ولی نیما خواسته دیگرش را  بیان می کند و از حامد می خواهد که وی را به مزار پدرش یعنی مرتضا شریفی ببرد تا با او صحبت کند و به نحوی حلالیت بطلبد. اکنون نیما به شدت بابت کارهایی که در گذشته کرده بود پشیمان شده است. در این میان ولی حامد تلاش زیادی می کند تا بتواند برای نیما مرخصی کوتاه مدتی مهیا کند تا با نظارات مامورین وی را به مزار پدرش ببرند. ولی بازپرس پرونده نمی پذیرد به این دلیل که فکر می کند حاج حسن این گونه می خواد. وقتی حاج حسن متوجه این مساله می شود موافقت خود را اعلام می کند و ابراز می کند که باید این عمل صورت پذیرد. نیما در هنگامی بلند شدن از سر مزار پدرش مورد سوقصد قرار می گیرد و با شلیک فردی از بالا در دم کشته می شود.

تلاش پلیس های برا یافتن فرد ضارب ظاهرا به چایی نمی رسد و به این ترتیب یکی دیگر از مهم ترین افرادی که اطلاعات زیاد و ناگفته های بسیاری را می دانست از میان می رود و پرونده در دست تحقیق حامد سخت تر از قبل می شود

مشخص نیست که آیا واقعا حاج حسن پشت همه این مسایل است. آیا او بدین وضعیت علنی از بازپرس می خواهد که با مرخضی رفتن نیما موافقت کند تا افراد خودش را اجیر کند و او را بکشند؟ یا آیا این ها همه صحنه سازی های نویسنده داستان هستند که می خواهد به عنوان نکته انحرافی ذهن و چشم مخاطب را از فرد اصلی که پشت این مسایل است و در پشت پرده به جابجایی مهره هایش و عروسک گردانی افرادش می پردازد، دور کند. این ها از جمله مواردی است که برای فهم آن باید به تماشای قسمت 29 بنشینیم.

 

دانلود قانونی: قسمت 29 سریال آقازاده

در قسمت 5 تاک شو همرفیق، محسن تنابنده مهمان شهاب حسینی شده است! تا کنون با پخش 4 قسمت از این برنامه تماشایی، استقبال قابل توجهی در قبال آن شده است در حدی که بسیاری را شگفت زده کرده است. در گذشته سابقه نداشت که یک برنامه مصاحبه گونه تا این حد مخاطب داشته باشد.

از نکات قابل توجه دیگر همرفیق مصاحبه جدید سینا ولی الله می باشد که پس از این که عده ای از کاربران فضای مجازی ادعا کرده بودند که همرفیق شهاب حسیتی کپی شده از چندشنبه با سینا می باشد، ولی الله در جدیدترین مصاحبه خود خاطر نشان کرد به صرف این که شهاب حسینی مانند من روی میزی نشسته باشد و با مهمان هایش گپ بزند که کپی یا تقلید حساب نمی شود و این سبک از برنامه ها در همه جای جهان مرسوم است. بدین ترتیب وی این ادعا را رد کرد. شایعاتی مبنی بر دستمزد نجومی چند میلیاردی نوید محمدزاده و همچنین حضور محسن چاوشی در این برنامه نیز مطرح شد و این که به وی برای شرکت در همرفیق پیشنهاد  2 و نیم میلیارد تومانی داده شده بود و چاووشی نپذیرفته است. شایعات ولی در حد شایعه باقی می مانند همیشه و نمی توان به آن ها استناد کرد.

 

مهمان های قسمت های پیشین برنامه همرفیق به ترتیب نوید محمدزاده، وحید جلیلوند، هوتن شکیبا، بهرام افشاری، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، فاطمه معتمدآریا و مرضیه برومند بودند.

حال در این هفته و قسمت پنجم از همرفیق، محسن تنابنده مهمان همرفیق شده است. پیشنهاد ما این است که این برنامه جذاب و مفرح را از دست ندید.

دریافت لینک: قسمت پنجم همرفیق

قسمت چهارم سریال جذاب و بسیار زیبای قورباغه نیز در این هفته پخش می شود. قسمت سوم از سریال التهاب انگیز و جنجالی قورباغه از ساعت 20:00 روز 15 دی ماه پخش شد. این سریال که در ژانر درام, معمایی تولید شده است هر هفته دوشنبه، با محدودیت و رده بندی سنی +18 توزیع می شود.

 

در قسمت سوم قورباغه چه گذشت؟

در این اپیزود از قورباغه، رامین که از قبل با فرهاد (یکی از برادران دوستش و از افراد کشته شده در شب سرقت) به ویلا رفته بود، با نوری وارد مذاکره می شود و این گونه بیان می کند که برای ساکت نگه داشتنش باید این کیفی که با خود آورده است را پر از اسکانس بکند. نوری ولی زیربار نمی رود و می گوید که به کسی باج نمی دهد. در نهایت او می گوید که این پول دیه دوستانش است که کشته است و بنابراین باج نیست.

در این هنگام است که نوری راضی می شود و به افرادش می گوید که کیف رامین را پر از پول کنند، به قدری که جای سوزن انداختن در کیف نباشد ولی به شرطی که دیگر دردسری برایشان نداشته باشد. رامین نمی پذیرد و می گوید که باید با دلار پر بشوند و نه با تومان. نوری باز هم زیر بار نمی رود. و می گوید با تومان پر کنید. در نهایت ولی فرد باجگیر به جز گرفتن کیف پر از اسکانس، ماشین مدل بالایی که در ویلا است و همچنین یک گوشی را (به دلیل این که گوشی خودش را در آب انداخته بودند) را نیز مطالبه می کند و با همان ماشین فرار می کنند.

از این جا به بعد برادر دوست رامین در فکر فروختن رامین می افتد و وی را به پلیس ها لو می دهد. رامین در حالی که به شخصی پولی معادل 5 هزار دلار می دهد تا ظرف یک هفته برایش پاسپورت جعلی درست کنند، متوجه لورفتن خود می شود و به بهانه ای که می خواهد برایش مواد بخرد او را به پایین شهر و محله های دور افتاده و فقیر نشین و جایگاهی که پاتوق معتادها نیز است می برد.. جایی که با محله متروکه معتادهای تزریقی روبرو بودیم که چیزی به نام زندگی را تجربه نمی کردند. در همین حال ولی با دادن مقادیری پول به مسوول آن جا که به بیماران، مواد تزریق می کرد، پس از تزریق مواد او، آمپول دیگری که احتمالا حاوی سم بوده را به او تزریق می کند و بدین ترتیب وی کشته می شود.

 

حال باید دید که در قسمت چهارم از سریال قورباغه چه اتفاقاتی می افتد. در ادامه این نوشتار و سطرهای پایین، لینک دانلود قسمت 4 قورباغه با 5 کیفیت گوناگون از سایت بسیار خوب کول دانلود درج شده است. لازم به ذکر است که سریال قورباغه با کیفیت Bluray 4k و همچنین صدی 6 کاناله انکود و در اختیار کاربران قرار گرفته است. این نخستین بار است که برای یک اثر ایرانی چنین اتفاقی رخ می دهد!

لینک دانلود: قسمت چهارم سریال قورباغه

سریال جدید "ملکه گدایان" به کارگردانی حسین سهیلی زاده در هفته ای که گذشت آغاز به پخش کرد و اکنون در این هفته قسمت دوم آن از سایت کول دانلود منتشر خواهد شد.

بازیگران اصلی این سریال جدید شبکه نمایش خانگی الهام کردا , باران کوثری ,  , رویا نونهالی , سولماز غنی , شبنم قربانی , فرزاد فرزین ، آرمان درویش ، محمدرضا غفاری ، پانته آ بهرام ، الهام کردا ، امین بهبودی ، یسنا میر تهماسب ، بهشاد شریفیان ، علی اوجی می باشند.

داستان قسمت اول سریال ملکه گدایان در ترکیه آغاز می شود. جایی که یک دختر و پسر ایرانی (که در زمان تحصیل خود در آلمان با هم آشنا شده اند) در تدارک مراسم عروسی خود هستند. عروسی که قرار است با حضور 4 نفر برگزار شود! مادر عروس و مادر داماد، تنها میهمانان و میزبانان مراسم هستند. این دو در حالی که با مخالفت های مادر دختر در این زمینه روبرو هستند و نکات دیگری از جمله امتنا پسر جهت آمدن به ایران (احتمال می رود که مشکل قضایی داشته باشید) …

به هر ترتیبی که است مراسم عروسی در یک اسکله و یک کشتی مجلل و شیک برگزار می شود. دختر (با بازی شبنم قربانی) و پسر (با بازی آرمان درویش) همه تدارکات و کارهای پیش زمینه ای لازم جهت به جا آوردن این وصلت را به کمک مادران خود انجام می دهند. ولی درست در زمانی که منتظر رسیدن پدر داماد یعنی خسرو شمس هستند، به ناگاه همه این برنامه ها بهم می ریزد.

درست در حین مراسم عروسی است که یک تماس مشکوک برنامه هایشان را بهم می ریزد. شخصی از پشت تلفن اظهار می کند که پدر داماد که در ایران نیز است؛ سکته کرده و اوضاع مناسبی ندارد. در نتیجه مراسم عروسی بهم می ریزد. چیزی که با مخالفت عروس مواجه می شود ولی داماد اظهار می کند که در این شرایط که پدرم سکته کرده و در کما به سر می رود نمی تواند به ازدواج فکر کند.

سپس داماد (البرز شمس) با گرفتن بلیت هواپیما از آنکارا به مقصد تهران، عروس و مادرش را مشایعت می کند تا ترکیه را ترک کنند. سپس خودش برای انجام کاری که ظاهرا غیرقانونی نیز است به نزد یک باند خلافکار می رود تا کاری برایش انجام دهند. البرز در آن جا پس از انجام شدن کارش با سارا (نامزدش) تماس می گیرد تا واریزی پول را برای آن گروه انجام دهد ولی وی از پشت تلفن اظهار می کند که اصلا او را نمی شناسد. در پی عدم پرداخت دستمزد به افراد خلافکار، آن ها وی را در آن محل متروکه و در یک اتاق کوچک زندانی می کنند.

پس از چند ساعت البرز که قبلا در آلمان دانشجوی رشته داروسازی بوده است با ترکیباتی (احتمالا ترکیب جیوه و.. مواد قابل اشتعال و حل کننده) که در محل زندان خود پیدا می کند می تواند قفل در را آب کند و از آن جا خلاصی پیدا کند ولی در راه فرار دوباره گیر می افتد و با ضربه یک جسم سخت بیهوش می شود. از این جا به بعد دو سناریو موجود است. یک این که وی دچار فراموشی شده است و یا این که در اثر مصرف قرص یا مواد در گذشته دچار توهم شده است یا در آینده!

بهتر است که به تماشای ملکه گدایان در قسمت دوم بنشینیم تا با جزییات بیشتری از داستان آشنا شویم.

 

دریافت لینک: قسمت دوم سریال ملکه گدایان

 

در پایان پیشنهادی برای شما داریم، اگر علاقمند به آثار شبکه نمایش خانگی هستید، از فیلم ها و سریال های جدید ایرانی گرفته تا سریال ها و فیلم های سینمایی روز دنیا با دوبله و زیرنویس پارسی، بدین منظور شما را دعوت به بازدید از سایت خوب و به روز کول دانلود می نماییم.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۶۷۷۰۴۱۴:۰۷:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
.. سفارش ساخت چنین سریال‌هایی رو خود .. آقازاده ها میدن. مهم برخورد با مفاسده، بیان و فیلمسازی از مفاسدی را که همه می‌دونن و نقل کوچه بازار مردم شده که فایده ای نداره. اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  20. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  21. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  22. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  23. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین