عدم حضور ذهن از نام دانشگاهی که اونجا درس خونده (شاید هم نخونده) نوبره! من حتی شماره دانشجوییام را که ورودی ۱۳۵۰ دانشگاه تهران هستم یادمه. ۵۰۰۸۰۵۰۵ . راستی به کجا چنین شتابان؟!
ناشناس۴۲۰۸۰۶۲۱۱:۱۶:۱۷ ۱۴۰۵/۲/۲۳
شب بخیر
ناشناس۴۲۰۷۷۶۷۱۸:۱۲:۰۷ ۱۴۰۵/۲/۲۲
وای بر سلبریتیهای امروز
داد از سلبریتیهای فردا
ناشناس۴۲۰۷۹۸۶۰۸:۲۰:۰۶ ۱۴۰۵/۲/۲۳
خب حضور ذهن نداشت بنده خدا. منم چند بار تا حالا شماره ملیم یادم رفته و حضور ذهن نداشتم.
اونی که با بیرانوند بود فاجعه بود
ناشناس۴۲۰۷۹۹۶۰۸:۴۱:۴۸ ۱۴۰۵/۲/۲۳
شاید دلهره داشته است
ناشناس۴۲۰۸۰۰۹۰۹:۰۹:۱۰ ۱۴۰۵/۲/۲۳
دانشگاه جایی است برای کسب علم نه مکانی برای فرار از سربازی نرفتن
جایگاه دانشگاه باید حفظ بشه و اینوظیفه وزیر علوم هستش
مبینیان۴۲۰۸۱۰۶۱۳:۱۵:۳۵ ۱۴۰۵/۲/۲۳
با ورود بدون معلومات و کنکور برخی افراد به دانشگاه اعتبار علم ودانشگاه مخدوش شده است