با جان فرزندانمان بازى نكنيم

گروه اجتماعی الف،   3990630103 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

با بازگشایی مدارس و روند روبه رشد بيمارى كرونا دکتر پیام آزاده انکولوژیست طراز اول ایران و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی، حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش را به یک مناظره در رسانه های عمومی دعوت کرد.

با جان فرزندانمان بازى نكنيم

به گزارش الف، درخواست این مناظره در حالی صورت گرفته است که طبق ادعای وزیر آموزش وپرورش مبنی بر تکذیب خبر انتشار کرونا در مدارس و کذب خواندن خبر مربوط به انتشار بیماری کرونا، معاون درمان دانشگاه علو پزشکی اصفهان اعلام کرد يكصد و شصت و سه دانش آموز در این استان مبتلا به کرونا شده اند و دوهزارو هشتصدو سه دانش آموز هم یکی از اعضای خانواده شان گرفتار این بیماری شده اند.

همچنین دکتر طبرسی رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری اعلام كرد که اگر با همین روال پیش برویم آمار فوتی ها در روز به بیش از ششصد نفر خواهد رسید و در این چند روز چندین معلم و دانش آموز کرونایی داشته ایم.

این آمارها  و مصاحبه امروز دکتر حریرچی مبنی بر قرمز اعلام کردن کل ایران و افزايش ٤ برابر شدن امار مبتلايان در تبريز و دو برابر شدن انها در تهران و سوپر قرمز شدن استان قم طى يك هفته گذشته موج نگرانی را در میان مردم ، خانواده ها و کادر درمان و پزشکان متعهد و مسئول گردیده است. پزشکان متعهدی که حاضر به فریب وجدان بیدار خود و جامعه نیستند و مقتدرانه از نظریه خود مبنی بر غیرکارشناسانه خواندن باز گشایی مدارس مبتنی بر  استدلال های علمی و تجربی خویش و نظریات   کارشناسان بهداشتی درایران و  سراسر جهان دفاع می کنند.  

در همین رابطه دکتر پیام آزاده در دفاع از جان فرزندان ايران زمين و حفظ اين سرمايه هاى ارزشمند كشور وزیر آموزش و پرورش را به یک مناظره علمی دعوت کرد تا در كمك به انها از هدر رفتن جان اين عزيزان و معلمان فداكار جلوگيرى شود.

به گفته ایشان و طبق تمام پروتکل های بهداشت جهانی حتی در اپیدمی های ساده تری چون سرماخوردگی در همه جای دنیا به مدت دو هفته مدارس تعطیل می شود و این تعطیلی در پاندمی های نظیر کوید ١٩ سخت گیرانه تر اجرا می شود، این در حالی است که در کشور های پیشرفته مردم پروتکل های بهداشتی را بسیار دقیق تر از ایران اجرا می كنند.

ایشان معتقد است که بازگشایی مدارس با توجه به پایین بودن میزان امکانات بهداشتى و عدم رعایت پروتكل هاى بهداشتى در مدارس تنها به خطر انداختن جان دانش آموزان و معلمانی است که سرمایه های اصلی کشور هستند. 

نباید از نظر دور داشت که به خطر انداختن جان جوانان و نوجوانان  در ایران با توجه  به روند پرشتابی که جمعیت ایران  به سوی پیر شدن دارد حرکتی بسيار نسنجيده و غلط است  . نیروی انسانی که عامل اصلی رشد و توسعه در جوامع انسانی  به حساب می آیند.

از نظر ایشان و بسیاری از پزشکان و متخصصان کادر درمان با ادامه این روند کار مهار این بیماری اگر به شکست کامل نینجامد روند کنترل بیماری را به سال های متمادی سوق می دهد در حالی که با کنترل و برنامه ریزی درست می توان آن را در زمان كوتاه ترى مهار کرد.

دكتر آزاده ضمن ابراز تاسف از بازى با جان فرزندانمان كه همه سرمايه خانواده ها هستند اعلام آمادگى كرد كه در هر نقطه اى از ميهن اسلامى كه وزير اموزش و پروش تعيين نمايد با ايشان مناظره نمايد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین