حاج‌علی‌اکبری: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم

  4030228050 ۵۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

خطیب نماز جمعه تهران با قدردانی از مجلس برای تصویب قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها گفت: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم. علت مساله را در چنین شرایطی نفهمیدیم. لابد دلایل خاص خود را داشتند، البته شورای نگهبان هم فرصت دارد که مساله را حل کند.

حاج‌علی‌اکبری: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری امروز در خطبه های نماز جمعه تهران گفت: برای رفع گرفتاری معیشتی مردم تلاش شود.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه قدر ماه ذی‌القعده را بدانیم، گفت: در حال و هوای حج با کسانی که عازم می شوند، سهیم شویم و با حجاج همراه شویم.

حاج‌علی‌اکبری با اشاره به سالگرد رحلت آیت الله بهجت گفت: باران رحمت الهی سراسر میهن اسلامی را گرفته و ما بشارت روزهای پربارانی را دریافت کردیم و ان شاءالله سال پربارشی پیش رو است. برخی مناطق به خصوص در مشهد گرفتار سیلاب و مشکلات شدند و غافلگیری رخ داد. عزیزانی جان باختند که با خانواده هایشان همدردی می کنیم. ان شاءالله این برای مسوولان درس عبرت باشد. ظاهرا به دلیل کم بارش بودن سال های گذشته آمادگی نبوده است که باید تدابیر جدی تر وجود داشته تا شاهد خسارات به خصوص خسارات جانی نباشیم؛ مردم هم مراقبت کنند.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب و تشکر از برگزارکنندگان این نمایشگاه گفت: باید از فرصت نمایشگاه کتاب تهران برای افزایش مدت مطالعه و کتاب‌خوانی استفاده کرد؛ مقام معظم رهبری نیز در نمایشگاه حضور پیداکردند که پیام آن آشتی و انس با کتاب و ارتباط بیشتر با مطالعه است. با خودمان برای بیشتر شدن وقت مطالعه قرار بگذاریم.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: برای ارتقای بصیرت علمی و فرهنگی راهی غیر از کتاب وجود ندارد که امیدوارم این پیام را از طریق برگزاری این رخداد فرهنگی داشته باشیم.

 اهدای عضو اهدای زندگی است

وی با اشاره به روز اهدای عضو گفت: این روز بهانه خوبی برای مشارکت در کار پسندیده اهدای عضو است؛ اهدای عضو اهدای زندگی است. خدا را شکر به برکت انقلاب اسلامی کشور ما در عرصه پزشکی زبانزد دنیا و در پیوند عضو سرآمد است.

حاج‌علی‌اکبری گفت: گاهی با اعضای یک نفر می توان جان ۸ نفر را نجات داد، پس در این کار ارزشمند سهیم شویم.

وی با اشاره به روز جمعیت گفت: درباره موضوع حیاتی جمعیت باید مطالبه و پیگیری شود. در جامعه ما هر روز، روز جمعیت است و همه ما در مساله جمعیت وظیفه داریم.

 از مستاجران حمایت کنید

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به بازار مسکن و اجاره بها گفت: از مسوولان خواهش می کنم که فکر اساسی برای این بازار داشته و از مستاجران حمایت کنند؛ در تهران ۵۱ درصد و در کشور ۳۱ درصد مستاجر هستند که عدد بزرگی است. قطعا سالم و منصفانه شدن این بازار مهم است و به زندگی بسیاری از مردم آرامش داده و کمک می کند.

وی ادامه داد: از مجلس یازدهم برای تصویب قانون ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها تشکر می کنیم که این کار بسیار ارزشمند را انجام داد. در تصویب آن همکاری نزدیک بین دولت و مجلس و شورای نگهبان صورت گرفت. این قانون دقیق نوشته شده و کار درست، خردمندانه، مناسب و جامعی است. مطالبه و خواسته ما نیز اجرای جدی و بدون مسامحه قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها است.

از مجلس برای تعطیلی «شنبه‌ها» گلایه داریم

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در ادامه بیان کرد: از مجلس برای تصویب قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها تشکر کردم اما یک گلایه هم از تعطیلی «شنبه‌ها» داریم که به جامعه مومنان برخورد. علت مساله را در چنین شرایطی نفهمیدیم. لابد دلایل خاص خود را داشتند البته شورای نگهبان هم فرصت دارد که مساله را حل کند، به امید خدا.

حاج‌علی‌اکبری در ادامه با اشاره به موضوع حجاب و عفاف گفت: مساله لباس و پوشاک مربوط به سبک زندگی و موثر روی روش زندگی مردم است و مسائل جامعه شناختی دارد؛ پیمایش سال ۱۴۰۱ از سبد زندگی مردم ۵/۵ درصد مربوط به پوشاک و لباس و ملحقات آن است. دشمنان نیز به شدت روی این موضوع کار می کنند چون هم تاثیر فرهنگی عمیق و هم بازار فعال و منافع اقتصادی دارد.

وی ادامه داد: انگیزه اقتصادی و فرهنگی درباره بازار پوشاک و لباس وجود دارد که در این بازار حدود ۳۰ درصد قاچاق رخ می دهد. همچنین در این بخش حجم قابل توجهی واردات صورت می‌گیرد. این بازار فرایند پیچیده‌ای از طراحی، تولید و عرضه داشته که در همه مراحل به تجدید نظر، برنامه‌ریزی، حمایت و دقت و اعمال شاخص های حکمرانی دینی نیاز است.

عمده طراحی های لباس، غربی است

حاج‌علی‌اکبری بیان کرد: عمده طراحی‌های لباس بر اساس طراحی غربی و تقلید و کپی برداری از آن هاست به طوری که کسانی که بخواهند لباس عفیفانه تولید کنند، با گرفتاری های خاص خود مواجه می‌شوند. همچنین در بخش تبلیغ و ترویج نمونه ها و الگوهای ایرانی اسلامی گرفتار تعلل‌هایی هستیم.

وی گفت: دشمن فعال بوده تا ذائقه جامعه و نسل جوان را متوجه لباس‌های جلف و دور از شخصیت ایمانی و انسانی و اسلامی ما کند. در این عرصه مجموعه‌عای فرهنگی و آموزش و پرورش وظیفه بزرگی داشته و صداوسیما و سینما و سینمای خانگی نیز باید توجه کنند، البته که تلاش هایی شده اما با وضعیت مطلوب جامعه فاصله خیلی زیادی است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران اضافه کرد: مومنان گلایه مند هستند؛ آن ها برای تهیه لباس خوب و مناسب مشکل دارند. بازار ما با بازار اسلامی خیلی فاصله دارد و موضوع ما با حجاب و عفاف در اینجاست. باید این ریشه‌ها حل و فصل شود. امیدوارم مسوولان در بخش‌های اقتصادی و فرهنگی و شورای عالی انقلاب فرهنگی اهتمام داشته و خانواده ها و صنف فروشندگان کمک کرده تا شاهد اتفاق های بهتری باشیم.

رژیم صهیونیستی در هفت و نیم ماه گذشته، دستاوردی جز شکست در دیپلماسی، میدان و افکار عمومی نداشته است

وی همچنین با اشاره به جنایات رژیم صهیونستی در غزه گفت: رژیم صهیونستی در وضعیت بسیار بد و خفت‌باری قرار داشته که در باتلاقی از رسوایی های چندجانبه گرفتار شده است؛ هفت و نیم ماه از مقاومت مردم غزه و جنایات رژیم صهیونستی می‌گذرد که این نشان دهنده وجود محاسبه دقیق جبهه مقاومت در مقابله با فشارهای سنگین و نبود محاسبه درست رژیم صهیونستی است که مستاصل شده است لذا این رژیم پلید برای دستاوردسازی حمله به رفح را در دستور کار خود قرار داده که شاهراه حیاتی برای مردم غزه محاسبه می شود.

خطیب نماز جمعه امروز تهران با بیان اینکه گذرگاه رفح تبدیل به پادگان نظامی بزرگ شده است گفت: در گذرگاه رفح جمعیت مهاجر و ساکن زندگی می‌کنند؛ البته در ظاهر بایدن به نتانیاهو توصیه کرده که این کار را نکند که این نمایش مصرف داخلی دارد چون همه می دانند امریکا پشتیبان و شریک اصلی در جنایات رژیم است.

وی افزود: در اقداماتی که اخیرا رژیم صهیونستی در رفح انجام داده، مقاومت ضربه های جدی به رژیم صهیونستی وارد کرده است؛ آن ها باورشان نمی‌شود که بعد از این مدت جریان مقاومت زنده و وسط صحنه است.

حاج‌علی‌اکبری خاطرنشان کرد: در این وضعیت رژیم صهیونستی درگیری تضاد و آشفتگی در داخل است به طوری که خانواده اسرای رژیم صهیونستی مدام تظاهرات می کنند و همه جا پر شده است. در طرف دیگر جریان شگفت اخیر جنبش دانشجویی است که از داخل امریکا شروع شد و به ۱۵۰ ‌دانشگاه امریکا سرایت کرد و به اروپا رسید. این جوانان حقیقت‌جو بیدار شدند و گاهی از زبان فارسی برای «مرگ بر اسراییل» استفاده می کنند.

وی افزود: در این شرایط شاهد برخوردهای بسیار زشت با دانشجویان در امریکا و اروپا هستیم لذا تشت رسوایی این ها افتاده است. آن هایی که ادعای حقوق بشر و حفظ حرمت دانشگاه و استاد دارند، آیا این کارها به معنای حفظ حرمت است؟

حاج‌علی‌اکبری گفت که رژیم صهیونیستی در هفت و نیم ماه گذشته بعد از شروع جنگ غزه دستاوردی جز شکست در دیپلماسی، میدان و افکار عمومی نداشته و در مقابل، جبهه مقاومت در دیپلماسی، میدان و افکار عمومی سربلند بوده است.

خطیب نماز جمعه امروز تهران همچنین در خطبه اول نماز جمعه با اشاره به دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) گفت: امام رضا (ع) می فرماید که راستگویی و ادای امانت دو رکن مسوولیت‌های اجتماعی مومنان است. آن جایی که وارد بگومگوهای بی‌فایده و جدال بی نتیجه با هم می‌شوید، همان جایی است که شیطان ورود می‌کند. جدال باعث کینه شده و زمینه دلخوری را فراهم می کند و اعتماد را از بین می برد.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: امام رضا (ع) می‌فرماید که نکند گرفتار تخریب یکدیگر شوید و وقت، عمر و سلیقه تان را خرج تخریب یکدیگر کنید؛ مسوولیت اجتماعی این است که از روش برخورد ما به کسی آسیب وارد نشود مگر اینکه کسی وارد شرک شود یا اینکه آسیبی به دوستی از دوستان امام رضا(ع) وارد کند.

وی ادامه داد: به خدا پناه ببریم که از مسیر زندگی ما بخواهد آسیبی به دوستی از دوستان امام رضا (ع) وارد شود؛ بهانه سیاسی، اجتماعی و تفاوت های فکر و سلیقه ای نباید باعث شود که ما گرفتار چنین خطر بزرگی شویم.

دیدگاه کاربران

حسن مدیرکش۳۴۹۲۰۸۰۱۴:۴۴:۲۷ ۱۴۰۳/۲/۲۸
وقتی نظام اقتصادی کشور لیبرالی و غربی باشد تعطیلات هم می شود همگام با غرب
ناشناس۳۴۹۲۱۱۸۱۵:۳۹:۵۲ ۱۴۰۳/۲/۲۸
جالب است در سال جهش تولید چه تصمیمات زیانباری می گیرند
ناشناس۳۴۹۲۷۲۷۰۸:۱۳:۴۷ ۱۴۰۳/۲/۲۹
بابت تعطیلی شنبه ها و مسافرت های بیهوده و افراطی در جاده ها کشته های زیاد مصرف بنزین بیش از حد و اسطهلاک خودرو که همه وابستگی به خارج را بیشتر می. کند و از طرفی کاهش تولید بخاطر تعطیلی تازه کسی که سه روز در سفر و یا توی خونه بوده روز چهارم خرد و خسته است و حال کار کردن ندارد یعنی روز چهارم هم به بطالت
ناشناس۳۴۹۲۷۷۹۰۹:۲۵:۵۴ ۱۴۰۳/۲/۲۹
نگران نشو عزیزم، قرار نیست ۳ روز تعطیل باشه، فقط جمعه و شنبه
ناشناس۳۴۹۲۱۲۴۱۵:۴۸:۱۸ ۱۴۰۳/۲/۲۸
خودت میفهمی چی میگی؟ تا حالا 100 میلیون تومن رو مدیریت کردی اصلا؟
ناشناس۳۴۹۲۵۳۶۲۳:۴۹:۴۱ ۱۴۰۳/۲/۲۸
واقعا مجلس چه جایگاهی در این مملکت دارد؟!
عمران۳۴۹۲۵۹۱۰۱:۲۲:۰۹ ۱۴۰۳/۲/۲۹
بله بله احسنت! درست میفرمایید! شنبه و یکشنبه در «غرب» تعطیل است اما در «شرق» روز کاری است. مثلا چین و هند و روسیه و ویتنام و سوریه و لبنان و آفریقای جنوبی و غیره و غیره به جای شنبه و یکشنبه روز دیگری تعطیل هستند!
ناشناس۳۴۹۲۷۷۰۰۹:۱۱:۵۳ ۱۴۰۳/۲/۲۹
تعطیلات همان یک روز کافی است .
ناشناس۳۴۹۲۶۰۷۰۱:۵۲:۰۷ ۱۴۰۳/۲/۲۹
کت وشلوار هم غربی است.
ناشناس۳۴۹۲۷۲۵۰۸:۱۲:۳۰ ۱۴۰۳/۲/۲۹
اگر نظرات این است برای تضعیف غرب یخچال ،کت و شلوار و تلویزیون و اتوو گوشی آیفون بچه ها ...را هم بیندازید بیرون ...انموقع از این صحبت ها بکنید
ناشناس۳۴۹۲۷۹۵۰۹:۳۵:۵۵ ۱۴۰۳/۲/۲۹
شما از تفکرات و چیزهای خوبشان تقلید کنید برای ما کافی هست!!!
ناشناس۳۴۹۲۰۹۱۱۴:۵۵:۵۳ ۱۴۰۳/۲/۲۸
چه خبره ؟ مجلس تصويت مي كنه فلان كس وتو مي كنه
ناشناس۳۴۹۲۲۴۴۱۷:۴۳:۳۱ ۱۴۰۳/۲/۲۸
تنها کسانی که سه روز در هفته به شمال میروند سنگ تعطیلی شنبه ها را به سینه میزنند
ناشناس۳۴۹۲۰۹۹۱۵:۰۹:۳۱ ۱۴۰۳/۲/۲۸
موضوعات تخصصی هست یا نیست؟؟؟
ناشناس۳۴۹۲۲۹۹۱۸:۵۳:۲۲ ۱۴۰۳/۲/۲۸
حالا چندتا متخصص اقتصاد در مجلس هستند!! ؟؟؟.
مجلس۳۴۹۲۷۴۳۰۸:۲۹:۰۱ ۱۴۰۳/۲/۲۹
مجلس کمیسیون اقتصادی داره اول اونجا بررسی شده و فیلم جلسه هم منتشر کردن که ده ها بازرگان و اتاق بازرگانی و.. اوردن در جلسه و دلایلشون برای تعطیلی شنبه توضیح دادن بعد در مجلس به رای گذاشته شد
ناشناس۳۴۹۲۵۴۹۰۰:۰۷:۵۵ ۱۴۰۳/۲/۲۹
اینکه به خاطر مراوده با دیگر کشورها که فرقی هم ندارد تعطیل چه روزی باشد و تجارت خارجی روال خودش را طی می کند ولی مسئله فرهنگی اقتصادی داخلی و اجتماعی را به کل کنار گذاشته شود تخصص هست؟
ناشناس۳۴۹۲۱۰۹۱۵:۲۸:۴۶ ۱۴۰۳/۲/۲۸
صبح تا شب مشغول استفاده از تکنولوژی غربی هستیم انوقت برای تعطیلی شنبه عزا گرفتیم.
ناشناس۳۴۹۲۱۲۹۱۵:۵۵:۱۴ ۱۴۰۳/۲/۲۸
يك اشكال بر برخی روحانيت ما اين است كه هم گام با زمانه نيستند
ناشناس۳۴۹۲۱۳۲۱۵:۵۷:۳۵ ۱۴۰۳/۲/۲۸
اره خیلی نظام کشور لیبرالی هست
ناشناس۳۴۹۲۱۵۳۱۶:۱۰:۵۹ ۱۴۰۳/۲/۲۸
بجز جمهوری اسلامی، جیبوتی و سومالی هم پنجشنبه و جمعه اخر هفته هست ... هی یه عده میگن فقط ما هستیم
ناشناس۳۴۹۲۵۵۲۰۰:۱۱:۰۹ ۱۴۰۳/۲/۲۹
اولا کشوری که می خواهد الگوی جهان باشد نباید مبنی بر تفکر دیگر دینها که در جهان گسترش دادن حرکت کند آن هم در چیزهایی که لازم نیست مانند تعطیلات دوم هم کشور عقب ماندگی اقتصادی دارد همان یک روز کافی هست
ناشناس۳۴۹۲۱۶۷۱۶:۱۹:۵۹ ۱۴۰۳/۲/۲۸
شورای نگهبان موظف است تا قوانین مصوب مجلس خلاف قانون اساسی یا شرع نباشد کجای این مصوبه خلاف شرع یا قانون اساسی است؟
ناشناس۳۴۹۲۱۷۶۱۶:۲۹:۵۶ ۱۴۰۳/۲/۲۸
اصلا شنبه را از هفته حذف کنیم. اسرائیلی است.
ناشناس۳۴۹۲۳۴۱۱۹:۴۴:۲۲ ۱۴۰۳/۲/۲۸
غرب گدا هستم!!
ناشناس۳۴۹۲۲۱۷۱۷:۱۸:۵۸ ۱۴۰۳/۲/۲۸
حالا اگر مثلا پنجشنبه ها تعطیل میشد مردم حق گلایه نداشتن
ناشناس۳۴۹۲۲۱۸۱۷:۲۰:۱۲ ۱۴۰۳/۲/۲۸
آقایان هر کس باید در ضمینه تخصصی خودش اظهار نظر کند
علی۳۴۹۲۲۲۹۱۷:۲۸:۰۰ ۱۴۰۳/۲/۲۸
فقط راجع به تعطیلی روزهای شنبه گلایه دارید؟
ناشناس۳۴۹۲۲۶۰۱۷:۵۵:۰۵ ۱۴۰۳/۲/۲۸
ولی علت گلایه ات را نگفتی‌. مشکل شرعی دارد یا مشکل قانون اساسی؟!
مجید۳۴۹۲۳۲۴۱۹:۲۸:۴۹ ۱۴۰۳/۲/۲۸
اینکه نظر خودشان را به شورای نگهبان دیکته کنند در شان جایگاه امام جمعه نیست.
ناشناس۳۴۹۲۷۹۱۰۹:۳۳:۰۷ ۱۴۰۳/۲/۲۹
وظیفه امام جمعه همین چیزها هست که روشنگری کند
ناشناس۳۴۹۲۴۶۴۲۲:۲۰:۱۲ ۱۴۰۳/۲/۲۸
واقعا این همه هیاهو نداره .خیلی از شرکتها پنجشنبه ها وجمعه ها تعطیل هستن .اگر هم پنجشنبه بیان سر کار اضافه کاری هست .حالا به جای اون پنجشنبه تعطیلی میشه شنبه واقعا چه ربطی به گلایه کردن داره
ناشناس۳۴۹۲۷۸۸۰۹:۳۰:۵۸ ۱۴۰۳/۲/۲۹
چون باز هم تعطیلی پنج شنبه تحت هر شرایطی در جای خود می ماند نیمه تعطیل بودن پنج شنبه ها در کشور فرهنگ است مانند نوروز اینرا نمی شود تغییر داد
علیرضا۳۴۹۲۴۷۷۲۲:۳۴:۱۶ ۱۴۰۳/۲/۲۸
واقعا عجیبه چه ایرادی داره تعطیلات باجامعه جهانی هماهنگ تر باشه بهترین موصبه مجلس همین بوده است
ناشناس۳۴۹۲۵۵۳۰۰:۱۱:۲۶ ۱۴۰۳/۲/۲۹
مگر در روز تعطیل مراودات تجاری با جامعه جهانی انجام میدهند که میخواهند با هم هماهنگ باشند
ناشناس۳۴۹۲۵۹۷۰۱:۳۸:۱۲ ۱۴۰۳/۲/۲۹
این همه مشکلات و گرفتاری در مملکت است، کدام را این مجلس توانسته حل کند؟؟!!!! در طی این چهار سال با قوانینی که وضع کرده، روز بروز بر گرفتاری و عذاب این مردم اضافه کرده است.
ناشناس۳۴۹۲۵۹۸۰۱:۳۸:۲۶ ۱۴۰۳/۲/۲۹
مردم ما کارها را بطور آرام و در طول هفته انجام میدهند. همانطور که دین اسلام دعوت به آرامش، در حین کار را توصیه فرموده. ما مثل خارجی ها نیستیم. تعطیلات آخر هفته در فرهنگ یانکی هاست نه در فرهنگ ایرانی اسلامی.
سوادکوهی۳۴۹۲۵۹۹۰۱:۳۹:۰۸ ۱۴۰۳/۲/۲۹
اقتصاد ما باید آنقدر قوی باشد که که دیگر کشورها مجبور شوند با ما بچرخند و جمعه هایشان را برای تجارت با ما تعطیل کنند؛ نه اینکه ما برای مراوده با آنها، شنبه ها را تعطیل کنیم. در ضمن، اگر کسی کاری باشد، همان ۳ روز هم برای تجارت با دنیا کافیست.
ناشناس۳۴۹۲۶۲۰۰۴:۰۲:۵۵ ۱۴۰۳/۲/۲۹
چرا ازطرف جامعه مومنان حرف می زنید؟ یعنی بقیه که بهشون برنخورد مومن نیستن؟ چه ربطی داره ؟
ناشناس۳۴۹۲۶۵۱۰۶:۰۷:۴۹ ۱۴۰۳/۲/۲۹
منافع ملی اقتصادی نیاز به بروز رسانی افکار و اعمال دارد
وحید۳۴۹۲۶۶۶۰۶:۴۸:۱۵ ۱۴۰۳/۲/۲۹
واقعا جای تاسف دارد ، مسائل اصلی کشور فراموش شده مثل: تورم ، بی ارزش شدن پول ملی ، از بین رفتن دارایی سهامداران خرد در بازار سرمایه (جالبه این مورد از یعنی حل مشکل بازار سرمایه از الویت نخست دولت آقای رئیسی در سال سه سال قبل بود) ، ورود اتباع خارجی به کشور و خیلی موارد دیگر واقعا چرا در نماز جمعه از این مطالب گفته نمی شود
الف جان۳۴۹۲۶۹۳۰۷:۴۳:۲۰ ۱۴۰۳/۲/۲۹
حاج آقا چه تخصصی دارند؟ علمی؟ فرهنگی؟ اقتصادی؟ .... بالاتر از مجلس هستند؟!!!!
سوادکوهی۳۴۹۲۶۹۴۰۷:۴۵:۱۰ ۱۴۰۳/۲/۲۹
کلا باید قانونی تصویب شود تا نمایندگان فعلی که بر سر کار هستند، بعد از انتخابات مجلس و تا تشکیل مجلس بعدی، هیچ قانونی وضع نکنند. همچنین مجلس جدیدی که می خواهد تشکیل شود، حداکثر ۱ ماه بعد از انتخابات، سریعا تشکیل گردد.(انتخابات در اسفند سال گذشته و تشکیل مجلس جدید در اول اردیبهشت سال جدید).
ناشناس۳۴۹۲۷۹۴۰۹:۳۳:۵۸ ۱۴۰۳/۲/۲۹
آفرین ۱۶۶ نماینده رفوزه که به مجلس بعد راه پیدا نکرده و زخم خورده هستند در این رای گیری بوده اند
ناشناس۳۴۹۲۷۲۰۰۸:۰۹:۵۰ ۱۴۰۳/۲/۲۹
آب از سر اقتصاد مملکت چنان گذشته که تعیین روز تعطیل هفته هیچ فرقی برای آن ندارد
ناشناس۳۴۹۲۷۴۲۰۸:۲۸:۵۲ ۱۴۰۳/۲/۲۹
سلام شنبه هم یکی از روزهای خداس می توان روز شنبه را به دلیل این که یهودیان روز تعطیلشان است حذف کرد؟ اصلا مسئله مهمتری از این موضوع وجود ندارد که چند ماه است که نقل محافل شده است؟
حسین۳۴۹۲۷۶۰۰۸:۵۸:۵۹ ۱۴۰۳/۲/۲۹
وقتی میگی از مجلس گله داری یعنی ازنماینده های مردم گله داری و بالتبع از مردم گله داری بهتره به نظر نماینده های مردم احترام بذاری با هواپیمای امریکایی میری حچ اونوقت برای تعطیلی شنبه میگی تعطیلی غربگرایی هست؟
ناشناس۳۴۹۲۸۰۰۰۹:۵۳:۱۴ ۱۴۰۳/۲/۲۹
چرا مراجع ورود نمی کنند در مورد تعطیلی شنبه ها؟؟!!!!
ناشناس۳۴۹۲۸۱۴۱۰:۲۰:۰۵ ۱۴۰۳/۲/۲۹
انتقاد از سوء استفاده های مالی بزرگ در نماز جمعه فراموش شده، در عوض به تعطیلی روزها پرداخته میشود؟
ناشناس۳۴۹۲۸۲۵۱۰:۲۶:۰۴ ۱۴۰۳/۲/۲۹
روزهای هفته به خودی خود هیچ ویژگی و برتری بر دیگری ندارند و هر زمانی می توان در خصص تعطیلی آنها تصمیم گرفت.
yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. آقایان «روحانی» و «ظریف»، نظری ندارید؟!

  2. نقد، آری؛ تندروی و توهین نه!

  3. دشواری پزشکیان در «راه» کابینه

  4. دولت و مردم تا دیر نشده کاری کنند...

  5. سردار رضایی: طرح نور تعطیل بردار نیست

  6. مناظر شهری دیدنی کره شمالی

  7. در اداره پست چه خبر است؟!

  8. دقیقا چه زمانی آمریکا خواست با ایران توافق کند؟!

  9. پزشکیان: به همه می گوییم در تشکیل کابینه کمک کنند اما آدمهای خودشان را معرفی می کنند

  10. انتقاد رسانه اصولگرا از اهانت به ظریف در حاشیه نمازجمعه / چرا برخی اعضای شورای شهر منتقد زاکانی شده‌اند؟

  11. نمونه ای از یک دیپلماسی موفق اقتصادی

  12. مرتضوی: تمام بدهی‌های سازمان تأمین اجتماعی را پرداخت کردیم

  13. واکنش وزیر ارشاد به استخدام برادرزاده اش در وزارت بهداشت

  14. صدور کیفرخواست رائفی‌پور/ واکنش زاکانی به تهدید استعفای برخی از اعضای شورای شهر/ ماجرای حمله تندروها به پویانفر

  15. آشی که نباید خیلی شور شود!

  16. تاکید قالیباف بر بررسی علل مشارکت پایین مردم در انتخابات/ یک پیشنهاد خوب به سعید جلیلی

  17. قالیباف: باید دغدغه‌ ۱۴ میلیون نفری که به پزشکیان رای ندادند لحاظ شود

  18. یک سیلی سخت دیگر به صهیونیست ها

  19. واکاوی علت حضور کمرنگ مردم در انتخابات

  20. زن و سیاهپوست بودن رقیب، برگ برنده ترامپ یا عامل شکست او ؟

  21. سخت است آقای پزشکیان ...

  22. با زنجیرزنان بی‌حجاب چه باید کرد؟  

  23. کاپشن پوشیدن پزشکیان یا استفاده او از کت و شلوار چقدر مهم است؟

  24. انسداد ۳۰۰ کیلومتر از مرزهای شرق ایران با دیوارهای ۴ متری

  25. ظریف: قانون اقدام راهبردی در مورد مذاکرات هسته‌ای باید رعایت شود/ آماده گفت‌وگو هستیم

پربحث‌های هفته

  1. آقایان «روحانی» و «ظریف»، نظری ندارید؟!

  2. نقد، آری؛ تندروی و توهین نه!

  3. دشواری پزشکیان در «راه» کابینه

  4. انتقاد رسانه اصولگرا از اهانت به ظریف در حاشیه نمازجمعه / چرا برخی اعضای شورای شهر منتقد زاکانی شده‌اند؟

  5. واکنش وزیر ارشاد به استخدام برادرزاده اش در وزارت بهداشت

  6. صدور کیفرخواست رائفی‌پور/ واکنش زاکانی به تهدید استعفای برخی از اعضای شورای شهر/ ماجرای حمله تندروها به پویانفر

  7. آشی که نباید خیلی شور شود!

  8. تاکید قالیباف بر بررسی علل مشارکت پایین مردم در انتخابات/ یک پیشنهاد خوب به سعید جلیلی

  9. واکاوی علت حضور کمرنگ مردم در انتخابات

  10. سخت است آقای پزشکیان ...

  11. کاپشن پوشیدن پزشکیان یا استفاده او از کت و شلوار چقدر مهم است؟

  12. ظریف: قانون اقدام راهبردی در مورد مذاکرات هسته‌ای باید رعایت شود/ آماده گفت‌وگو هستیم

  13. یک شاخص برای انتخاب اعضای کابینه جدید

  14. دو برابر نیاز کشور اینترنت تامین کردیم

  15. پورمحمدی محتمل‌ترین گزینه برای وزارت کشور دولت پزشکیان

  16. رهبر انقلاب: موفقیت رئیس جمهور و دولت جدید، موفقیت همه ما است

  17. تمجید ضرغامی از عملکرد مخبر/ انتقاد شریعتمداری از شورای راهبری پزشکیان

  18. چینش کابینه؛ سهل اما ممتنع !

  19. نظر حدادعادل درباره تعامل اصولگرایان با پزشکیان/ توضیحات قوه قضائیه درباره محکومیت وزیر سابق کشاورزی

  20. مخبر: پس از جلسه با رهبری، دید دیگری پیدا کردم و مدیر دیگری شدم

  21. پزشکیان: حساب مردم شریفی که به هر دلیلی ناراضی هستند، از دشمنان و بددلان جداست

  22. نظرات برگزیده مخاطبان الف: توهین از جانب هر گروه سیاسی محکوم است/ ظریف قانون اقدام راهبردی را قانون کشور می‌داند/ باید به پزشکیان فرصت داد

  23. تکذیب تماس شمخانی با فرمانده سابق سپاه  

  24. کواکبیان؛ روحانیِ حامی سعید جلیلی را به مناظره طلبید /در هر زمان و هر مکان!

  25. صدور کیفرخواست برای علی اکبر رائفی‌پور/ تحقیقات در مورد موسسه «مصاف» ادامه دارد

آخرین عناوین