قیمت لمینت دندان در سال ۱۴۰۳

گزارش بازرگانی، 293152،   4030229007

لمینت دندان یک تکنیک زیبایی محسوب می‌شود که جذاب کردن لبخند و چهره افراد را در پی دارد. به همین دلیل، خانم‌ها و آقایان، فارغ از جنسیتی که دارند، تصمیم می‌گیرند تا با لمینت دندان‌های خود، نسبت به اصلاح دندان‌ها و افزایش زیبایی‌شان اقدام کنند. اما سوال اینجاست که قیمت لمینت دندان در سال 1403 چقدر برآورد شده است؟

برای پاسخ به این سوال در این مقاله با ما همراه باشید. چراکه یکی از خدمات دکترتو کلینیک مربوط به لمنیت دندان می‌شود. این خدمات در کنار کیفیت، از قیمت قابل‌قبولی برخوردار هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر، ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

لمینت دندان چیست

لمینت یک تکنیک برای افزایش زیبایی دندان‌ها است که به‌کمک آن، رنگ و ظاهر دندان‌ها تغییر می‌کند و لبخند فرد، چشم‌نوازتر می‌شود. در این تکنیک یک لایه نازک و سفیدرنگ از مواد مخصوصی تحت عناوین پورسلن، سرامیک یا کامپوزیت روی سطح جلویی دندان‌ها گذاشته می‌شود.

این لایه، نقش پوشانندگی نقص‌های ظاهری دندان‌ها مانند رنگ زرد، شکل نامناسب، فاصله‌های بین دندان‌ها یا شکستگی‌های کوچک را بر عهده دارد. ازاین‌رو می‌توان گفت که لمینت به دندان‌ها ظاهری زیبا و طبیعی می‌دهد و باید توسط افراد متخصص در بسترهایی معتبر مثل دکترتو کلینیک اجرا شود.

دقت داشته باشید که لمینت غالبا برای بهبود ظاهر دندان‌های جلویی استفاده می‌شود. به همین دلیل متخصص مجبور است تا یک سطح یا یک بخش کوچک از دندان‌ها را حذف کند تا لمینت به‌درستی جاگذاری شود.

لمینت متحرک دندان

اگر علاقه‌ای به عمل جراحی ندارید و به‌دنبال راه‌کارهای همیشگی نیستید، اما بنا به‌دلایلی نیاز دارید تا ظاهر دندان و لبخندتان بهبود پیدا کند، می‌توانید از روش لمینت متحرک دندان که یک شیوه موقت است، کمک بگیرید. خبر خوب این است که خدمات مربوط به لمینت متحرک دندان در دکترتو کلینیک ارائه می‌شود.

در لمینت دندان متحرک، متخصص یک لایه نازک از رزین یا پورسلن را روی سطح دندان‌ها قرار می‌دهد. به‌این‌ترتیب زردی دندان‌ها گرفته می‌شود و نواقص سطحی آن، پوشیده خواهد شد. شاید بپرسید که استفاده از این راه‌کار چه مزایایی دارد؟ اصلا کسی هم هست که برای بهبود کوتاه مدت، هزینه‌ای صرف کند؟

دقت داشته باشید که در دکترتو کلینیک، امکان استفاده از لمینت متحرک دندان نیز فراهم شده است. زیرا افراد زیادی هستند که در یک مراسم مهم یا قرارهای ضروری، تصمیم می‌گیرند تا شرایط زیبایی دندان‌های خود را بهبود دهند.

از طرف دیگر، بسیاری از افراد دوست ندارند تا ریسک دائمی لمینت دندان را پذیرا باشند. به همین علت در ابتدا به‌صورت موقت این کار را انجام می‌دهند تا شاهد نتیجه لمینت روی چهره خود باشند. سپس تصمیم‌گیری نهایی خود را انجام خواهند داد.

هر واحد لمینت چند دندان است

اگر بخواهیم یک پاسخ استاندارد به این سوال که هر واحد لمینت چند دندان است بدهیم، باید بگوییم که هر واحد برای پوشش‌دهی یک دندان کاربرد دارد. بااین‌حال جواب این سوال، بستگی به نظر افراد کارشناس و متخصص، همچنین شرایط دندان‌های مراجعه‌کننده دارد.

در واقع این نکته را در نظر داشته باشید که در مواردی نادر (مثلا زمانی که باید روی شکل یا اندازه دندان‌ها تغییرات بیشتری اعمال شود)، نیاز به پوشش بیشتری برای دندان‌ها احساس می‌شود. پس در این شرایط ممکن است بیشتر از یک لمینت برای هر دندان به‌کار برده شود.

قیمت لمینت دندان در دکترتو کلینیک چقدر است؟

قیمت لمینت دندان با توجه به عوامل زیادی تغییر می‌کند. برای مثال، برند مواد به‌کار رفته برای بهبود شرایط دندان‌ها، روی هزینه نهایی تاثیرگذار است. برای فهم بیشتر این موضوع، به فهرستی که در پایین آماده کرده‌ایم، توجه کنید:

  • لمینت سرامیکی با برند ایمکس: قیمت این خدمت معادل 8 میلیون تومان است.
  • لمینت سرامیکی ایبسن آمریکایی: مراجعه‌کننده برای دریافت این خدمت، باید بودجه‌ای معادل 7 میلیون تومان کنار بگذارد.
  • لمینت سرامیکی IPS آمریکایی: قیمتی که برای این خدمت در نظر گرفته شده، معادل 6 میلیون و 500 هزار تومان است.
  • لمینت سرامیکی ایمکس آلمان: برای هر واحد لمینت ایمکس آلمان، مراجعه‌کننده باید حداقل 6 میلیون و 500 هزار تومان پرداخت کند.
  • لمینت سرامیکی زیرکونیا چینی: هر واحد لمینت زیرکونیا چینی، نیازمند پرداخت 5 میلیون تومان است.
  • لمینت سرامیکی IPS آلمانی: کسانی که از این خدمت بهره می‌برند، مبلغی معادل 10 میلیون تومان هزینه می‌کنند. البته در برخی موارد نادر مثل تخفیف‌های خاص، ممکن است این قیمت به 8 میلیون و 500 هزار تومان کاهش پیدا کند.

فراموش نکنید که نمونه‌های گفته شده، تنها بخشی از خدمات موجود در دکترتو کلینیک بودند که برای هر کدام از آن‌ها، قیمت‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است. شما با مراجعه به این بستر، می‌توانید براساس نظر افراد متخصص و بودجه‌ای که کنار گذاشته‌اید، یکی از تکنیک‌ها و برندها را انتخاب کنید.

فرق لمینت و کامپوزیت دندان

برای اینکه متوجه تفاوت‌های لمینت و کامپوزیت شوید، یک فهرست برای شما تهیه کرده‌ایم:

  • مواد به‌کار رفته در لمینت از پرسولن، رزین یا سرامیک ساخته می‌شود که روی سطح جلویی دندان‌ها قرار می‌گیرند. این در حالی است که مواد کامپوزیت، قابل ترمیم و شکل‌پذیری بیشتری هستند.
  • برای اجرای لمینت دندان، باید آن را در لابراتور بسازند. درحالی‌که کامپوزیت توسط دندان‌پزشک ساخته می‌شود.
  • عمر و ماندگاری لمینت، بسیار بیشتر از کامپوزیت است.
  • قیمت لمینت نسبت به کامپوزیت، بسیار بیشتر است و هزینه‌های زیادی را باید صرف اجرای آن کرد.
  • میزان زیبایی که از لمینت حاصل می‌شود، بسیار طبیعی است. این مورد در مورد کامپوزیت هم صدق می‌کند اما شدت زیبایی و طبیعی‌بودن آن به‌اندازه لمینت نیست.
  • بزرگ‌ترین مزیت لمینت این است که برگشت‌پذیری ندارد. درحالی‌که با کامپوزیت، شاهد بازگشت حالت دندان‌ها به شکل اولیه‌شان خواهید بود.

جمع‌بندی

اگر قصد بهره‌مندی از خدمات لمینت دندان را دارید، باید بگوییم که با انجام این عمل، زیبایی و جذابیت دندان‌ها، لبخند و چهره‌تان دوچندان خواهد شد. به‌طوری که کمتر کسی وجود دارد که بتواند در برابر بهره‌مندی از این تکنیک، مقاومت از خود نشان دهد!

خدمات مربوط به لمینت دندان در دکترتو کلینیک ارائه می‌شود. قیمت‌های درج شده در این بستر، باعث شده تا افراد زیادی بتوانند برای لمینت دندان‌های خود اقدام کنند. ازاین‌رو درصورتی‌که شما هم در دسته این افراد قرار دارید، همچنین هزینه مناسب و کیفیت بالا را در کنار هم می‌خواهید، وقت آن است تا برای رزرو یک نوبت اقدام کنید.

تلگرامفیس‌بوکتوییترلینکدیننسخه‌ی متنی
yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. آقایان «روحانی» و «ظریف»، نظری ندارید؟!

  2. نقد، آری؛ تندروی و توهین نه!

  3. دشواری پزشکیان در «راه» کابینه

  4. دولت و مردم تا دیر نشده کاری کنند...

  5. سردار رضایی: طرح نور تعطیل بردار نیست

  6. مناظر شهری دیدنی کره شمالی

  7. در اداره پست چه خبر است؟!

  8. دقیقا چه زمانی آمریکا خواست با ایران توافق کند؟!

  9. پزشکیان: به همه می گوییم در تشکیل کابینه کمک کنند اما آدمهای خودشان را معرفی می کنند

  10. انتقاد رسانه اصولگرا از اهانت به ظریف در حاشیه نمازجمعه / چرا برخی اعضای شورای شهر منتقد زاکانی شده‌اند؟

  11. نمونه ای از یک دیپلماسی موفق اقتصادی

  12. مرتضوی: تمام بدهی‌های سازمان تأمین اجتماعی را پرداخت کردیم

  13. واکنش وزیر ارشاد به استخدام برادرزاده اش در وزارت بهداشت

  14. صدور کیفرخواست رائفی‌پور/ واکنش زاکانی به تهدید استعفای برخی از اعضای شورای شهر/ ماجرای حمله تندروها به پویانفر

  15. آشی که نباید خیلی شور شود!

  16. تاکید قالیباف بر بررسی علل مشارکت پایین مردم در انتخابات/ یک پیشنهاد خوب به سعید جلیلی

  17. قالیباف: باید دغدغه‌ ۱۴ میلیون نفری که به پزشکیان رای ندادند لحاظ شود

  18. یک سیلی سخت دیگر به صهیونیست ها

  19. واکاوی علت حضور کمرنگ مردم در انتخابات

  20. زن و سیاهپوست بودن رقیب، برگ برنده ترامپ یا عامل شکست او ؟

  21. سخت است آقای پزشکیان ...

  22. با زنجیرزنان بی‌حجاب چه باید کرد؟  

  23. کاپشن پوشیدن پزشکیان یا استفاده او از کت و شلوار چقدر مهم است؟

  24. انسداد ۳۰۰ کیلومتر از مرزهای شرق ایران با دیوارهای ۴ متری

  25. ظریف: قانون اقدام راهبردی در مورد مذاکرات هسته‌ای باید رعایت شود/ آماده گفت‌وگو هستیم

آخرین عناوین