روحانی: شنبه و یکشنبه روز پیروزی ایران و شکست آمریکا است/ نباید اجازه دهیم مردم در رنج قرار گیرند

گروه سیاسی الف،   3990626054 ۵۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس جمهور درباره ناکامی آمریکا در استفاده از مکانیسم ماشه برای بازگرداندن تحریم‌ها، گفت: روز شنبه و یکشنبه روز پیروزی ملت ایران و روز شکست مفتضحانه آمریکا است. اصلا مکانیسمی شروع نشد که به نتیجه‌ای برسد. بنابراین پیشاپیش پیروزی شنبه و یکشنبه هفته آینده را نیز به ملت ایران تبریک می‌گویم.

روحانی: شنبه و یکشنبه روز پیروزی ایران و شکست آمریکا است/ نباید اجازه دهیم مردم در رنج قرار گیرند

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت گفت: در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس و ایثار و فداکاری ملت ایران و رزمندگان اسلام هستیم، به روح پاک همه آن شهیدان درود می فرستیم و نسبت به خانواده‌های معزز آنان سر تعظیم فرود می‌آوریم و برای همه جانبازان شفای عاجل و برای آزادگان سربلندی طلب می‌کنیم.

رییس جمهوری ادامه داد: ملت ما روزهای بسیار سختی را سال ۵۹ پیش روی خود دید و آن توطئه بزرگ بین المللی؛  به ظاهر از سوی ارتش همسایه اما در باطن همه قدرت‌های شرق و غرب برابر ملت ایران توطئه کردند و مردم توانستند مقابل مدرن‌ترین سلاح‌های آنان به پیروزی برسند در حالی که ما در طول ۸ سال دفاع مقدس حتی یک سلاح معمولی متوسط را نتوانستیم خریداری کنیم.  

روحانی افزود: البه برخی اقلام تسلیحاتی را از برخی خریداری کردیم البته بعدش در داخل خودکفا شدیم اما سلاح یا تجهیزاتی کسی به ما نداد. اروپا، آمریکا و  شوروی، شرق و غرب و تقریبا دنیای عرب آن روز همه پشت ظالم و متجاوز رفتند و ملت ما با مقاومت،  صبوری و ایستادگی و برابر این تجاوز دلاورانه ایستاد و به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: امروز هم به اعتقاد من باید به همان حبل متین و ریسمان الهی و مسیر صبر و مقاومت و ایستادگی تمسک بجوییم.  همان طور که مردم در طول این سه سال ۹۷ تا ۹۹ در سخت‌ترین شرایط تحریم مقاومت کردند.  آمریکایی‌ها در پی آن بودند که در این توطئه در نخستین گام ما را به فروپاشی اقتصادی برسانند. آنان فکرشان این بود که در خرداد و تیر به این فروپاشی می رسیم و بعدش دنبال این بودند که ما را در مرداد به سمت فروپاشی اجتماعی ببرند و در پایان فصل پاییز هم ما را به فروپاشی امنیتی برسانند و به تعبیر خودشان در ۲۲ بهمن وارد ایران شوند و بر ملت ایران مسلط شوند یک همچین فکر خام کودکانه در ذهن کاخ سفید بود.

رییس جمهوری خاطرنشان کرد: آنچه مهم بود ملت ما در تمام این مراحل نگذاشت آنان از لحاظ اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و امنیتی به هدف خود برسند. البته مردم ما را در سختی و فشار اقتصادی قرار دادند امروز هم آمریکایی‌ها حدود یک ماه است می خواستند در شورای امنیت سازمان ملل تحریم تسلیحاتی ایران تمدید شود که ناموفق بودند و  شکست خوردند.

مکانیسم ماشه متعلق به اعضای برجام است

روحانی ادامه داد: آمدند شکست بعدی را تجربه کنند و آن این بود که از مکانیسم ماشه استفاده کنند همه دنیا می‌دانند مکانسیم ماشه مال آن هایی است که عضو برجام هستند.   کسی که برجام را خائنانه و آنرا بدترین توافق تاریخی آمریکا دانسته، از این برجام خارج شده است، هر چه فحش عالم بوده نثار برجام کرده و دیگران را تشویق کرده که از برجام خارج شوند و برابر قطعنامه شورای امنیت ایستادگی کرده است همچین صلاحیت این کار را ندارد.

رییس جمهوری افزود: این پروسه یک ماهه است آمریکا خوشبختانه نتوانست آنرا آغاز کند. این از پیروزی‌ها و موفقیت‌های تاریخی ایران است. آمریکا می‌خواهد علیه ملت ایران توطئه کند و نمی‌تواند حتی یک قدم بردارد.

روحانی گفت: اعضای شورای امنیت و سه کشور اروپایی در سطح سفرا به صراحت مخالفت کردند، چین و روسیه هم پیش‌قدم بودند و با زبان واضح مخالفت کردند و بقیه اعضای شورای امنیت هم مخالفت کردند بنابراین آمریکا تنها ماند.

وی افزود: این آمریکای تنهای رسوا در این ماجرا به‌دنبال این است که روز شنبه و یکشنبه برای خودش شادمانی درست کند و بگوید موفق شدم. آمریکا که حتی نتوانست آغاز کند و یک عضو را با خود همراه کند و یک قدم بردارد پس چگونه موفق می‌شود؟

آمریکا جز چند کشور کسی را دنیا ندارند 

روحانی عنوان کرد: به جز رژیم صهیونیستی و یکی دو کشور کوچک دیگر در منطقه که به کاخ سفید چسبیده‌اند، آمریکایی‌ها هیچ‌ کس دیگری را در دنیا ندارند و این چند کشور که جزو اذناب خود آمریکا هستند که یکی از آنها همین رژیم نامشروع است.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین ملت ما کاملا حواسشان جمع باشد، روز شنبه و یکشنبه روز پیروزی ملت ایران است، روز شکست مفتضحانه آمریکا است. کانال‌های ضدایرانی خارج از کشوربرای خودشان خبر درست نکنند و بگویند آمریکا ادعایی کرده و یک ماه هم صبر کرده بنابراین می‌تواند از این مکانیسم استفاده کند. اصلا مکانیسمی شروع نشد که به نتیجه‌ای برسد.

رییس جمهوری یادآور شد: همانطور که ایستادگی ملت ایران در دفاع هشت ساله را به ملت ایران تبریک می‌گویم، پیشاپیش پیروزی شنبه و یکشنبه هفته آینده را نیز به ملت ایران تبریک می‌گویم که آمریکا دچار شکست مفتضحانه می‌شود.  

روحانی بیان داشت: البته آمریکایی‌ها حرف زیاد می‌زنند این آقایی که امروز رییس جمهوری آمریکا است، دو روز گذشته، اعلام کرد که رشد اقتصادی ایران در طول این چند ماه اخیر منفی ۲۵ است، البته ممکن است با رشدهای خودشان کمی شباهت داشته باشد.

رییس جمهوری گفت: رشد غربی‌ها الان منفی ۱۰ و ۱۲ تا ۲۲ درصد و در مواردی بالاتر هم دارند. در کرونا یک فشار فوق‌العاده‌ای به کشورهای غربی وارد شد و یکی از کشورهای مهم اروپایی روز گذشته اعلام کرده که رشد اقتصادیشان منفی ۹ است.

روحانی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که سال ۹۹ را سال «جهش تولید» اعلام کردند، گفت: حرکت بسیار خوبی در زمینه زیرساختی، گاز، نفت، پتروشیمی، فولاد، آب، برق، گاز حرکت بسیار خوبی توسط دولت صورت گرفته و هر هفته افتتاحیه‌های بزرگی صورت می گیرد.

رییس دولت تدبیر و امید با بیان اینکه فردا - پنجشنبه -  افتتاحیه‌ها بزرگی در بخش خدمات عمومی،  بهداشت و درمان و بیمارستان ها در کشور انجام می شود، تاکید کرد: در زمینه تولید شرایط کشور خوب است و در زمینه صادرات دولت در ماه‌های اول کرونا - اسفند ۹۸ تا اردیبهشت ۹۹- دچار مشکل بودیم، ولی از خردادماه  گشایش صورت گرفت و شرایط تولید در صنعت و کشاورزی در تیر ومرداد ۹۹ شرایط بسیار خوبی وجود داشت.

وی ادامه داد: کشاورزان،کارگران، مهندسان فعالیت‌های لازم را انجام می‌دهند و گزارش وزیر نیرو نیز درباره شرایط روستاها بسیار خوشحال کننده بود، زیرا امروز برای ۸میلیون روستایی آب سالم پایدار را تامین کردیم.

در شرایط جنگ هستیم نه تحریم 

روحانی گفت: محصولات داخلی از روزی که تولید می‌شوند تا مصرف نهایی باید کنترل شوند، محصولات داخلی در انبار یا کارخانه است باید میزان آن مشخص باشد و باید بدانیم اگر در حال حمل هستند باید بدانیم، محصولات در انبار در مغازه باید بدانیم باید یک پایش و نظارت مستمر بر واردات، تولید و صادرات داشته باشیم، باید فعالیت یک وزارتخانه از صبح تا شب پایش کامل این مسیر باشد تا مردم دچار مشکل نشوند.

رییس جمهوری تصریح: در زمینه تامین موادغذایی مورد نیاز از نظر اصل مواد در بازار وجود دارد، اما از نظر قیمت، این قیمت‌ها ناعادلانه و غیرمنصفنه و نادرست است. چرا مردم در فشار قرار می‌گیرند باید پایش و نظرات کنیم و باید تعزیرات حکومتی با همه نتوان دربازار حضور داشته باشد قوه قضاییه که اعلام آمادگی کرده است همه باید کمک و یاری کنیم.

روحانی افزود: وزیر معرفی کرده ایم حق مجلس است و ایراد حقوقی و قانونی نمی‌توانیم بگیریم، اما وزیر رای کافی را نمی‌آورد و دوباره معطل می‌شویم تا وزیر بعدی را تعیین کنیم. البته فردی شاید بگوید که حق مجلس است تا وزیر پیشنهادی را رد کند و من هم قبول دارم، اما شرایط کنونی شرایط خاصی است.

رییس جمهوری گفت: ما اکنون در شرایط جنگ هستیم برخی می‌گویند ما در شرایط تحریم هستیم این حرف دقیق نیست ما در شرایط تحریم نیستیم، تحریم بودیم قبلا و در دولت قبلی در تحریم بودیم اما درجنگ افتصادی هستیم نه در تحریم.

وی افزود: در تحریم ظالمانه، غیرانسانی و تروریسم اقتصادی با همه توان در حال جنگیدن هستیم و قدم به قدم کشتی‌ها و صادرات و واردات ما را دنبال می‌کنند.

برخی حاکمان منطقه نه دین دارند، نه دِین

روحانی گفت: متاسفانه برخی از کشورهای منطقه مردم انها مسلمان و متدین و طرفدار اسلام هستند حاکمان آن ها دین و دِین را نمی فهمند، نه احکام دین را می فهمند و اجرا می کنند و نسبت به دین خود نسب به ملت فلسطین و برادران خود و همزبانی‌ها که ادعای عربیت می کنند، پایبند نیستند، عربیت کجا رفت ؟ 

رییس جمهوری افزود: در فلسطین که هر روز جنایت افزایش می‌یابد این کشورها چطور به سمت اسراییل دست دراز کردند و بعد هم می ‌واهند دراین منطقه به آنها پایگاه بدهند، همه عواقب وخیم در این زمینه به عهده کشورهایی است که برخلاف مقررات وامنیت منطقه، این کارها را انجام می دهند. 

نباید اجازه دهیم مردم در رنج و فشار قرار گیرند

روحانی تاکید کرد: در این شرایط که دشمن بر ضد ما توطئه می‌کند باید همه توان خود را بکار ببریم و مطمئنم همه وزیران، مسئولان تعزیرات حکومتی، قوه قضاییه همه در تلاش هستند، اما این تلاش‌ها را باید مضاعف کنیم و نباید اجازه دهیم مردم در رنج و فشار قرار بگیرند.

رییس جمهوری ادامه داد: نسبت به نیازمندی‌ها و بدهکارهایی که در بنیاد شهید داشتیم در چندماه هفت هزار و ۱۲۱ میلیارد تومان به خانواده‌ها به عنوان پاداش بازنشستگی، معوقات حقوق جانبازان، مطالبات درمان، مطالبات دانشگاه پرداخت کردیم.

روحانی خاطرنشان کرد: روز گذشته به من اطلاع دادند برای پاسخ به مطالبات پرستاران حدود ۳ هزار میلیارد تومان به آنها پرداخت شده است. اینگونه نیست که مردم فکر کنند ما دست روی دست گذاشته‌ایم و بگویند قیمت‌ها بالا رفته چرا کسی به فکر ما نیست ما در حد توان نسبت به حقوق کارگران، کارمندان مستمری‌بگیران در همه زمینه‌ها تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه نسبت به همسان‌سازی حقوق بازنشسته‌ها و شاغلان قدم خوب و مهمی در تامین اجتماعی برداشته شده است، اظهار داشت: دولت ۳۲ هزار میلیارد تومان سهام را واگذار کرد برای اینکه این کار انجام شود. ان شاء الله امروز هم در جلسه دولت درباره کارهایی که باید برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری انجام شود، بحث خواهد شد. 

روحانی تصریح کرد: بنابراین تلاش انجام می‌گیرد برای اینکه بتوانیم حرکت خوبی برای رفاه مردم داشته باشیم.

رییس جمهوری یادآور شد: در مساله گندم همیشه تلاش ما این بوده که پول گندم‌کاران و مطالبات آنها را به‌موقع پرداخت کنیم که مشوق آنها برای سال آینده باشد تا بدانند که اگر گندم کاشتند به‌موقع خریداری می‌شود و به موقع قیمت داده می‌شود و طلب آنها به موقع پرداخت می‌شود.

روحانی بیان کرد: دولت در هفته گذشته هزار میلیارد تومان برای خرید تضمینی گندم تخصیص داده است، الان در شهریورماه، بدهکاری دولت به گندمکاران ۴ درصد است. در صورتی که در گذشته در شهریورماه بدهکاری دولت به گندمکاران حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد بود و به‌تدریج این بدهی را پرداخت می‌کردیم.

رییس جمهوری گفت: بنابر این کار خوبی در این زمینه انجام می‌گیرد نسبت به آنهایی که حقوق ثابت دارند و حرکت خوبی در زمینه تولید وجود دارد. ان شاءالله همه دست به دست هم بدهیم که در زمینه توزیع‌ هم بتوانیم توزیع عادلانه‌ای را در کشور داشته باشیم و یک پایش مستمری داشته باشیم.

روحانی تاکید کرد: نگذاریم برای سختی ملت ایران، لبخند در چهره آمریکایی‌ها پدیدار شود و بگذاریم آنها از اینکه ملت و دولت ما پیروز است، همیشه عصبانی باشند و ان شاءالله این پیروزی تا پیروزی مطلق ملت ایران و همه صحنه‌ها ادامه خواهد یافت.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۶۰۰۵۴۸۱۱:۲۷:۰۹ ۱۳۹۹/۶/۲۶
این که خوشحالی نداره. به جای آن دنبال طلب مردم از مزایای برجام باشید.
ناشناس۱۶۰۱۰۰۶۱۵:۴۵:۵۸ ۱۳۹۹/۶/۲۶
شنبه و یکشنبه روزتلخ دیگریست و سرآغاز بدبختیه دیگربرای مردم ضعیف و روزجشن دلالان هرکالایی هست
ناشناس۱۶۰۱۱۴۱۱۷:۰۳:۱۶ ۱۳۹۹/۶/۲۶
سمنانی های عزیز لطفا دیگر کاندیدای رئیس جمهور نشوید
ناشناس۱۶۰۰۵۶۴۱۱:۴۰:۵۵ ۱۳۹۹/۶/۲۶
ان ها نمیتوانند ولی شما از عمدکه داری اقتصاد را نابود می کنی
ناشناس۱۶۰۰۶۳۶۱۲:۱۸:۵۵ ۱۳۹۹/۶/۲۶
خدایا خودت به ما رحم کن .هر وقت وعده چیزی رو داد بیچاره شدیم
ناشناس۱۶۰۰۶۳۸۱۲:۲۲:۱۳ ۱۳۹۹/۶/۲۶
امروز 4شنبه دلار 26900 است، این پیروزی جدیده قرار است چقدر برای ملت ایران آب بخورد؟! شنبه دلار 30 تومان است؟!
ناشناس۱۶۰۱۰۰۱۱۵:۴۱:۵۱ ۱۳۹۹/۶/۲۶
صبر کن و خودتو گرم، حتماً گشایش بزرگی پیش میاد!
ناشناس۱۶۰۱۱۹۳۱۸:۰۲:۰۶ ۱۳۹۹/۶/۲۶
برادر منظور پیروزی سیاسی جهانی است و الا از نظر اقتصادی با تحریم یا بدون تحریم ما حرفی برای گفتن ندارد.
ناشناس۱۶۰۰۶۴۲۱۲:۲۴:۲۵ ۱۳۹۹/۶/۲۶
دلار شده 27 تومن منظورت کدوم پیروزی هست دقیقا
ناشناس۱۶۰۰۶۸۲۱۲:۴۹:۰۹ ۱۳۹۹/۶/۲۶
این همه بدبختی وشونه تخم مرغ سی وهشت هزار تومنی و کره هشت هزارتومنی و کمبود دارو و موج سوم کرونا رو هم بهمون تبریک بگو.
ناشناس۱۶۰۰۷۰۱۱۲:۵۹:۳۲ ۱۳۹۹/۶/۲۶
بدبخت شدیم باز این تبریک گفت
ناشناس۱۶۰۰۷۱۸۱۳:۰۷:۵۰ ۱۳۹۹/۶/۲۶
دلار تو صرافى ملى خودتون ٢٧٢٠٠ تومن شده چرا اينقدر جناب روحانى مردمو زجر ميدى خواهشاً صحبت نكن
ناشناس۱۶۰۰۷۲۸۱۳:۱۲:۵۷ ۱۳۹۹/۶/۲۶
به دولتمردان و سایر صاحبنظران توصیه میکنم داستان پیروزی پیروس را بخوانند
ناشناس۱۶۰۰۷۳۲۱۳:۱۵:۵۵ ۱۳۹۹/۶/۲۶
ما جشن را همین امروز با دلار 27000تومنی شروع کردیم
سید۱۶۰۰۷۴۷۱۳:۲۷:۱۶ ۱۳۹۹/۶/۲۶
در حالی که تخم مرغ را نصفش را میفروشند علی برکت الله
ناشناس۱۶۰۱۲۷۷۱۹:۴۵:۰۹ ۱۳۹۹/۶/۲۶
بهت منفی دادم.چونکه با این اصطلاح علی برکت ...شورَش را در آورده اید.
ناشناس۱۶۰۰۷۶۰۱۳:۳۴:۰۴ ۱۳۹۹/۶/۲۶
سینگال و اسم رمز کاهش قیمت دلار است؟
ناشناس۱۶۰۰۷۸۰۱۳:۳۹:۳۶ ۱۳۹۹/۶/۲۶
ولمون کن خواهشا شما هیچ کاری برای ما نکن
ناشناس۱۶۰۰۷۸۱۱۳:۳۹:۵۶ ۱۳۹۹/۶/۲۶
دلار چند میشه اون موقع
ناشناس۱۶۰۰۷۹۲۱۳:۴۲:۴۰ ۱۳۹۹/۶/۲۶
باز هم شنبه!!!
ناشناس۱۶۰۰۸۰۰۱۳:۴۵:۴۳ ۱۳۹۹/۶/۲۶
پیروزی یعنی ارزانی مسکن و ارزاق و کالا . یعنی ارزانی خودرو و ارزش پول ملی . پیروزی یعنی شور و شوق مردم در صندوق رای . یعنی مدیریت دولت و مهار قیمت ها که تو در هیچکدام موفق نبودی و شکست خوردی .
ناشناس۱۶۰۰۸۰۶۱۳:۵۱:۱۴ ۱۳۹۹/۶/۲۶
شنبه و یکشنبه که امریکا تعطیله،حداقل همان صبح جمعه ادرس بده که برای همه اشناست.
ناشناس۱۶۰۱۳۸۳۲۲:۳۱:۳۵ ۱۳۹۹/۶/۲۶
می‌خواد آمریکایی‌ها نفهمن
ناشناس۱۶۰۰۸۳۰۱۴:۰۶:۱۵ ۱۳۹۹/۶/۲۶
مثل گشایش اقتصادی نباشد
ناشناس۱۶۰۰۸۳۲۱۴:۰۶:۳۸ ۱۳۹۹/۶/۲۶
مرسی که به فکر ما هستی حسن آقا
ناشناس۱۶۰۰۸۵۲۱۴:۱۴:۳۶ ۱۳۹۹/۶/۲۶
حسن جان تو رو خدا دست از سر ما بردار یک مدت صحبت نکن به خدا اونقدر تورم زیاد میشه شما حرف می زنی که کمر ما شکسته !!
ناشناس۱۶۰۰۸۶۴۱۴:۲۲:۲۱ ۱۳۹۹/۶/۲۶
ریاست محترم جنهور ظاهرا در این کشور پستی ندارن انگار یکی بیدارش کنه بابا مردم له شدن یه نگاه به قیمتها بکن حسن اقا
املشی۱۶۰۰۸۷۳۱۴:۲۶:۵۱ ۱۳۹۹/۶/۲۶
مردم در رنج دفن شدن، تازه می خوان اجازه ندن که مردم در رنج قرار بگیرن. کجای کاری؟
ناشناس۱۶۰۰۸۷۴۱۴:۲۷:۵۰ ۱۳۹۹/۶/۲۶
باز دیگه چه بلایی میخواهید سرمان بیاورید. دلار شد 27000 تومان بس نیست؟
ناشناس۱۶۰۰۸۸۲۱۴:۳۱:۳۱ ۱۳۹۹/۶/۲۶
بعد از کلی زجر و مکافات و.. آخرش با ترامپ مذاکره میشه.
ناشناس۱۶۰۱۲۶۴۱۹:۳۴:۴۵ ۱۳۹۹/۶/۲۶
دقیقا چون ما درس خوانهای شب امتحانیم
ناشناس۱۶۰۰۹۲۱۱۴:۵۰:۱۱ ۱۳۹۹/۶/۲۶
روحانی : نباید اجازه دهیم مردم در رنج قرار گیرند !!!!!!!! این نوع ادبیات سخنرانی در جهان بی نظیره . برادر من ، شما رییس جمهوری . باید بگی اجازه ندادیم مردم در رنج قرار گیرند.
ناشناس۱۶۰۰۹۲۹۱۴:۵۴:۰۹ ۱۳۹۹/۶/۲۶
دوستانی که صف کشیدید به ایشون رأی دادید شنبه یکشنبه بریزید تو خیابان بزنید و برقصید صدای آهنگ هم بلند کنید که همه به سلیقه ی خوبتون پی ببرند ، دشمن بدبخت شد
ناشناس۱۶۰۰۹۳۴۱۴:۵۸:۲۱ ۱۳۹۹/۶/۲۶
از گشایش اقتصادی چه خبر ؟
مجید۱۶۰۰۹۵۶۱۵:۰۵:۳۰ ۱۳۹۹/۶/۲۶
برین خدارو شکر کنین امروز از بورس حرف نزده
لیلا۱۶۰۰۹۸۷۱۵:۳۳:۳۸ ۱۳۹۹/۶/۲۶
دیگه از مردم چیزی نمونده که تو جشن شرکت کنند ؛ تازه من لباس ندارم که بیام جشن ....
ناشناس۱۶۰۱۰۲۰۱۵:۵۴:۱۳ ۱۳۹۹/۶/۲۶
رئیس جمهور چه گناهی دارد وقتی که قرار است مذاکره نشود
دلارام۱۶۰۱۰۲۹۱۶:۰۳:۵۶ ۱۳۹۹/۶/۲۶
چقدر این حسن جان عاشق روز شنبه است .فکرکنم توروستای سرخه بجای جمعه شنبه هاتعطیل بوده
ناشناس۱۶۰۱۰۳۸۱۶:۰۹:۵۰ ۱۳۹۹/۶/۲۶
از جمعه یه دفعه رفتی شنبه یکشنبه
ناشناس۱۶۰۱۰۴۸۱۶:۱۵:۵۴ ۱۳۹۹/۶/۲۶
جناب رييس جمهور اين انگشت اشاره را بسمت دلار بگيريد شايد ارزش ريال بيچاره كه رمقي از آن نمانده قدري جان بگيرد
ناشناس۱۶۰۱۰۸۶۱۶:۳۰:۲۶ ۱۳۹۹/۶/۲۶
حسن جان قدری کمتر مارو سوپرایز کن
ناشناس۱۶۰۱۱۴۶۱۷:۱۰:۳۲ ۱۳۹۹/۶/۲۶
حیف پول ندارم الان! کاش داشتم همه را سکه میخریدم
ناشناس۱۶۰۱۱۵۵۱۷:۱۶:۲۸ ۱۳۹۹/۶/۲۶
اگر مجلسی مثل مجلس اول داشتیم تا حالا شونصد دفعه روحانی استیضاح شده بود
ناشناس۱۶۰۱۱۷۰۱۷:۲۶:۱۴ ۱۳۹۹/۶/۲۶
تو را خدا بس کن شکست های پی در پی و مفتضحانه را من دارم هر روز از تویی میخورم که بهت رای دادم
ناشناس۱۶۰۱۱۷۵۱۷:۳۱:۴۰ ۱۳۹۹/۶/۲۶
چطور آمریکا تنها است ولی هیچ کشوری حاضر به مراوده اقتصادی با مانیست؟
ناشناس۱۶۰۱۱۷۷۱۷:۳۳:۴۷ ۱۳۹۹/۶/۲۶
حیف شد، اگر محرم و صفر نبود حتماً جشن میگرفتیم! چه روزی بشه!
ناشناس۱۶۰۱۱۹۰۱۷:۵۷:۴۹ ۱۳۹۹/۶/۲۶
نمیدونم چرا یهو فکر کردم اول آوریل است!
ناشناس۱۶۰۱۲۰۵۱۸:۲۲:۱۹ ۱۳۹۹/۶/۲۶
مکانیزم ماشه همین دلار 27000 هزار تومانی هست دیگه آقای روحانی شما خبر نداری. خیلی وقته که فعال شده.
ناشناس۱۶۰۱۲۲۴۱۸:۳۸:۵۶ ۱۳۹۹/۶/۲۶
نباید اجازه دهیم مردم در رنج قرار گیرند??????
ناشناس۱۶۰۱۲۶۵۱۹:۳۴:۵۶ ۱۳۹۹/۶/۲۶
تبریک بابت دلار 27 تومنی و پراید 110 ملیونی!
Hdsh۱۶۰۱۳۲۲۲۰:۴۶:۰۷ ۱۳۹۹/۶/۲۶
اقا مواظب باشین پناه بگیرین جمعه صبح سونامی جدید در راه است شنبه هم برا کسایی ک زنده موندن☹☹
ناشناس۱۶۰۱۳۲۳۲۰:۴۶:۴۷ ۱۳۹۹/۶/۲۶
من دیگه حرفی برای گفتن ندارم .
محسن۱۶۰۱۳۶۶۲۲:۰۱:۴۴ ۱۳۹۹/۶/۲۶
خدا ختم بخیر کنه بعد از شنبه حالا باید از یکشنبه هم بترسیم دیگه تحمل گشایش دیگر نداریم جناب رییس
ناشناس۱۶۰۱۴۲۰۲۳:۱۴:۳۷ ۱۳۹۹/۶/۲۶
آقای روحانی شما ظاهرا نمی دونین ولی تحریمهای ۲۰ سپتامبر می تونه بدون هیچ پیش شرطی برگرده توسط هر یک از اعضا پس تحریمها بر می گرده
ناشناس۱۶۰۱۴۴۹۰۰:۰۰:۳۶ ۱۳۹۹/۶/۲۷
روز پیروزی واقعی ما روز تورم تک رقمی ماست..
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  2. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  3. برای این عکس شما تیتر بزنید

  4. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  5. نجات معجزه آسا از وسط سیل توسط لودر و راننده ماهر

  6. اقدامات قوه قضائیه درباره ماجرای صدیقی / واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان اخیر مهدی نصیری/ تک و پاتک رسانه‌های دولت و مجلس

  7. امکان آزادی مشروط بابک زنجانی وجود دارد

  8. علت رشد اقتصادی کشور چیست؟

  9. مدرسه یا بازار؟!

  10. نتانیاهو و کابوس حمله به رفح

  11. حمایت زاکانی از طرح نور پلیس

  12. زاکانی: برای کمک به طرح نور پلیس کاملا آماده هستیم

  13. قوه قضاییه کانون مبارزه بی‌امان با فساد است/ جنس جمهوری اسلامی فسادستیز و فساد ناپذیر است

  14. جزایر ایرانی به سمت مسکونی شدن خواهند رفت

  15. پلیس آمریکا حجاب معترضین را به زور برداشت

  16. دشمن حتما در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند/مسئولان اجازه ندهند کارخانه‌ای تعطیل شود

  17. شرایط دریافت مهریه بعد از طلاق

  18. دستگیری سارقین زورگیر باهوشیاری واحد گشت عملیات

  19. آخرین وضعیت سعید آقاخانی و توضیحاتی درباره ادامه «نون‌خ»

  20. نهنگ سواری یک آبادانی

  21. وقتی در بزرگراه سرعت خود را بی دلیل کم می کنید

  22. قالیباف: جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند

  23. طرح رژیم اسرائیل برای حمله به رفح اعلام شد

  24. واریز«هدیه روز معلم»به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر

  25. تغییر نام استقلال در حال بررسی است/ واگذاری سرخابی‌ها این هفته نهایی می‌شود

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. من عجله ندارم!

  3. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  9. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  10. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  11. دور باطلی که تمامی ندارد!

  12. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  13. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  14. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  15. برای این عکس شما تیتر بزنید

  16. تضادی عجیب و پر ابهام!

  17. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  20. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  21. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  22. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  23. سقوط در آغوش پهلوی!

  24. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  25. نجات معجزه آسا از وسط سیل توسط لودر و راننده ماهر

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  6. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  7. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  8. اقدامات قوه قضائیه درباره ماجرای صدیقی / واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان اخیر مهدی نصیری/ تک و پاتک رسانه‌های دولت و مجلس

  9. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  10. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

  11. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  12. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  13. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  14. دروغگویی BBC برای خون‌شویی

  15. معلمان تلاش کنند گره ذهنی دانش آموزان باز شود

  16. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  17. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  18. وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است

  19. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  20. پشت‌پرده بازخوانی مرگ نیکا شاکرمی توسط انگلیسی‌ها / چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!

  21. طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور

  22. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  23. جزایر ایرانی به سمت مسکونی شدن خواهند رفت

  24. سخنگوی دولت: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید حجاب نیست

  25. دشمن حتما در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند/مسئولان اجازه ندهند کارخانه‌ای تعطیل شود

آخرین عناوین