راهنمای خرید بهترین اتو مو، همراه با معرفی پرفروش ترین ها

گزارش بازرگانی، 272111،   4021222036

اتو مو ابزاری است که با ایجاد حرارت و دمای بالا، موها را صاف یا به‌شکل دلخواه تغییر می‌دهد. کسانی که موهای مجعد یا حالت ناپذیر دارند می‌توانند از این وسیله برای تغییر حالت موهای خود استفاده کنند. حرارت بالای این ابزار می‌تواند حتی موهای ضخیم را به‌راحتی حالت دهد. البته این ابزار فقط مختص صاف کردن مو نیست و برای ایجاد حالت‌های مختلف مانند فر، مجعد یا موج‌دار به کار می‌رود. اتو مو لیز یکی از پرفروش‌ترین‌ مدل‌های موجود در بازار است.

انواع اتو مو از نظر جنس المنت

اتو موها از نظر جنس المنت انواع مختلفی دارند که برای انتخاب باید به نیاز موهای خود توجه کنید:

  • اتو موهای تیتانیومی، با قابلیت انتقال حرارت سریع، برای افرادی که به دنبال ایجاد حالت سریع و یکنواخت در موها هستند، مناسب است. بسیاری از اتو موهای کراتینه، مانند اتو مو لیز از این نوع محسوب می‌شوند.

  • اتوموهای سرامیکی، با پخش دقیق حرارت، برای افرادی که می‌خواهند موهای صاف و درخشان داشته باشند، گزینه خوبی است.

  • اتوموهای تورمالین با صاف‌کنندگی قوی و ایجاد براقی بیشتر، برای کسانی که به دنبال حفظ براقی مو و صاف‌کنندگی بیشتر هستند، توصیه می‌شوند.

تفاوت اتو موی کراتین و اتو موی معمولی

اتو موهای کراتینه، مثل اتو مو لیز اکستریم، دارای صفحات تیتانیومی یا سرامیکی هستند. استفاده یکباره از این اتو موها می‌تواند موها را برای مدت چند ماه صاف و لخت کند. برای موهای حساس و نازک، اتو موهای معمولی با صفحات سرامیکی مناسب است، در حالی که افرادی با موهای پرپشت و ضخیم باید از اتو موهای دارای صفحات تیتانیومی استفاده کنند.

جنس صفحات در کراتین مو اهمیت زیادی ندارد، اما صفحات تیتانیومی سریع‌تر گرم می‌شوند. همچنین، توزیع یکنواخت گرما در صفحات تیتانیومی کنترل بهتر حرارت را ممکن می‌کند. اتو موهای معمولی دارای قفل خودکار دما هستند و از سوختگی موها جلوگیری می‌کنند، در حالی که برخی از اتو موهای کراتینه این ویژگی را ندارند و استفاده نادرست از آن‌ها می‌تواند به مو آسیب برساند.

اتو موهای کراتینه دارای قابلیت تشخیص رطوبت و عملکرد قفل هستند که به تعادل رطوبت و تزریق پروتئین کمک می‌کند و محدوده دمایی آن‌ها به‌طور عمومی ۲۸۰ تا ۴۵۰ درجه فارنهایت را شامل می‎شود. اتو موهایی که فناوری یون در آن‌ها به کار رفته است، تا حد زیادی مانع وز شدن مو می‌شوند. اتو موهای کراتینه بهتر است سبک باشند و به‌راحتی در دست جا بگیرند. اتو مو لیز یکی از معروف‌ترین اتو موهای کراتینه است.

معرفی پرفروش‌ترین اتو موها

چندین شرکت در زمینه تولید لوازم شخصی برقی، انواع اتوهای مختلف را تولید و به بازار عرضه کرده‌اند. اگر قصد خرید کراتین مو را دارید، به یک اتو موی معتبر هم نیاز پیدا می‌کنید. از جمله مارک‌های پرفروش اتو مو می‌توان به رمینگتون، لیز، فیلیپس، بابیلیس و پرومکس اشاره کرد.

اتو مو لیز اکستریم

اتو مو لیز مدل اکستریم، با صفحات نانو تیتانیوم و قابلیت گرمایش سریع، به شما این امکان را می‌دهد که به سرعت دما را تا 480 درجه فارنهایت افزایش دهید. این قابلیت منحصربه‌فرد، باعث می‌شود حرارت اتو مو لیز تا 70 درصد سریع‌تر از مدل‌های معمولی افزایش یابد. این مدل برای کاربردهای متنوع از جمله تراپی‌ها، صاف کردن، حالت دادن، کراتینه و پروتئینه استفاده می‌شود.

هرچند قیمت این محصول نسبت به دیگر اتو موهای مخصوص کراتین بالا است، اما به دلیل کیفیت و کارایی برجسته خود، ارزشش را دارد. این محصول ساخت کشور برزیل است و برای استفاده در محیط‌های تجاری و خانگی مناسب محسوب می‌شود. این مدل به مو خسارت جدی وارد نمی‌کند. در واقع این مدل با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، رطوبت و رنگ طبیعی مو را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد.

مشخصات اتو مو لیز اکستریم

ویژگی‌های اتو مو لیز عبارتند از: صفحات نانو تیتانیوم با روکش پیشرفته سنگ تورمالین، دمای واقعی ۴۸۰ فارنهایت معادل ۲۵۰ درجه سانتی‌گراد، سیم چرخشی، خوش دست و سبک، بدون افت دما، کاهش زمان اتوکشی و دارای صفحه نمایش ال‌سی‌دی.

این محصول برای انجام انواع تراپی‌ها از جمله کراتینه مو، پروتئینه مو، ریباندینگ، بوتاکس مو و ویتامینه مو به کار می‌رود.

قیمت اتو مو لیز

برند لیز در کشور برزیل، با ثبت اختصاصی از سال 2008 فعالیت خود را آغاز کرد و ابتدا محصول فوتون را به بازار عرضه نمود، یک ابزار ابتکاری برای درمان مو با استفاده از لیزر. شرکت لیز به طراحی و ارائه بهترین محصولات مراقبت از مو متعهد است. اتو مو لیز اکستریم یکی از تولیدات برجسته این شرکت محسوب می‌شود. این اتو مو انتخاب مناسبی برای آرایشگرها و تراپی‌کننده‌های مو است.

این محصول با توجه به امکانات متعدد خود، بهترین گزینه برای افرادی محسوب می‌شود که به‌دنبال کیفیت و بهترین نتایج در تراپی‌های کراتینه، پروتئینه و ریباندینگ هستند.

تشخیص اتو مو لیز اصل و تقلبی

در چند ماه اخیر، تشخیص اتوی اصل لیز از نسخه‌های تقلبی چالش برانگیزتر شده است. با ورود نمونه‌های فیک با شباهت زیاد به اتو موی اصلی به بازار، تشخیص اتوی اصل و فیک ساده نیست. به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین راه‌های تشخیص اتو موی اصل، در حال حاضر می‌توانید دو شاخه آن را به‌صورت دقیق بررسی کنید.

روی دو شاخه اصلی عبارت 10A به چشم می‌خورد و روی اتو موی تقلبی عبارت 2A نوشته شده است. به همین دلیل، توصیه می‌شود که هنگام خرید اتو مو لیز، به این مورد دقت کنید تا از اصالت آن مطمئن شوید. بهترین کار برای اطمینان خاطر این است که خرید خود را از فروشگاه‌های معتبر انجام دهید.

خرید اتو مو لیز اصل از شاهانو

پیش از خرید اتو مو باید نکات بسیاری را در نظر بگیرید. اتو مو لیز یک اتو موی حرفه‌ای و منحصر‌به‌فرد برای انجام تراپی‌ها و کراتینه است. از این اتو مو هم می‌توانید برای مصارف شخصی استفاده کنید و هم مصارف حرفه‌ای. قیمت این مدل اتو مو کمی بالا است که با توجه به کارایی و ویژگی‌های خاص آن صرف می‌کند. از آنجایی که مدل‌های فیک این اتوی مو در بازار دیده می‌شود، حتما خرید خود را از سایت‌های فروشگاهی معتبر با نشان اعتماد انجام دهید.

تلگرامفیس‌بوکتوییترلینکدیننسخه‌ی متنی
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

آخرین عناوین