از ندا آقاسلطان و ترانه موسوی تا اشلی بابیت؛ تفاوت در چیست؟

حسین رجایی، کارشناس بین الملل،   3991019131 ۲۰۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸۱ تکراری یا غیرقابل انتشار
از ندا آقاسلطان و ترانه موسوی تا اشلی بابیت؛ تفاوت در چیست؟

روزگار غریبی است. از آن روزی که در ساختمان کنگره آمریکا، تصویر دختری ایرانی را به عنوان کسی که در اعتراض به تقلب کشته شده به نمایش درآوردند تا هفته پیش که در همان ساختمان، دختری آمریکایی را به دلیل اعتراض به تقلب به ضرب گلوله از پای درآوردند، فقط 10 سال و اندی گذشته است. اولی شخصیتی مجعول به نام ترانه موسوی بود که سرآخر حتی طراحان خبر نیز به دروغ بودن داستان خود اعتراف کردند [1] ولی دومی اشلی بابیت در جلوی چشم تمامی مردم دنیا به قتل رسیده است. اولی هویتی مجعول و داستان قتلی جعلی تر دارد ولی دومی 15 سال به ارتش کشورش خدمت کرده و سناریو قتلش به صورت زنده جلوی دوربینها انجام شده است. 

تطهیرکنندگان چهره آمریکا این روزها مطابق معمول، مشغول جمع کردن رسوایی اخیر در ایالات متحده هستند و برای اینکار بویژه از مقایسه با حوادثی چون فتنه 88 در ایران استفاده می کنند. غافل از اینکه اتفاقاً بلوای این روزهای ترامپ در آمریکا با فتنه سال 88 شباهت ها و تفاوت های بسیار عبرت آموزی دارد که شاید به مزاق ایشان چندان خوش نیاید. اجازه دهید نگاهی به این شباهت ها و تفاوت ها بیاندازیم:

شباهت ها:

1- برپاکنندگان غائله 88، همانند ترامپ از چندماه قبل با هشدارهای مداوم ذهن هواداران خود را آماده ادعای تقلب کردند. 

2- آنها همانند ترامپ، پیش از آغاز شمارش آرا، خود را برنده قطعی انتخابات با نسبت آرای بالا نامیدند.

3- آنها همانند ترامپ با صدور بیانیه های پیاپی، تنور ادعای تقلب خود را گرم نگاه داشتند.

تفاوت ها: 

1- مدعیان تقلب در آمریکا به ادعاهایی در حد 11 هزار رای اکتفا کرده بودند ولی مدعیان تقلب در ایران ادعای تقلب 11 میلیونی داشتند! 

2- مدعیان تقلب در آمریکا به نهادهای قانونی مراجعه کرده و در نهایت به قضاوت آن نهادها گردن نهادند ولی همتایان ایرانی شان از اساس سازوکارهای قانونی انتخابات را قبول نداشتند!

3- مدعیان تقلب در آمریکا لااقل شواهدی قابل بررسی در محاکم قضایی داشتند ولی معترضان ایرانی بر روی داستان هایی همانند فرزند آذربایجان و داماد لرستان متمرکز بودند.

4- هشت ماه طول کشید تا جمهوری اسلامی بلاخره تصمیم به محدود کردن ماشین بیانیه پراکنی سران غائله 88 بگیرد ولی سردمداران آمریکا خیلی زود با مسدود کردن دسترسی رئیس جمهورشان به شبکه های اجتماعی دهان وی را بستند.

5- مدعیان تقلب در آمریکا در اوج تنهایی بودند. نه تنها هیچ پشتیبانی نداشتند بلکه رسانه ها و دولت های غربی دائماً محکومشان می کردند درحالیکه معترضان ایرانی از حمایت تمام و کمال سیاسی و رسانه ای جهان غرب برخوردار بودند.

6- در آمریکا، معترضان اشغال کننده کنگره، ده ها هزار سلاح شخصی داشتند ولی به نیروهای امنیتی شلیک نکردند درحالیکه در ایران نفوذی های پنهان شده در صفوف معترضان، جهت کسب سلاح به حمله به اماکن نظامی روی آوردند. 

7- در ایران نفوذی ها و سرویس های جاسوسی قدرت های غربی با اقدامات امنیتی و رسانه ای همانند قتل ندا آقاسلطان توانستند آتش اعتراضات را برای مدعیان تقلب روشن نگاه دارند، ولی معترضان آمریکایی حامی بزرگتری را نداشتند که برایشان اینگونه صحنه سازی کنند. 

8- و سر آخر اینکه پس از هشت ماه درگیر کردن کشور در آشوب و بلوا و به دنبال آن تحریم های دولت های غربی، آتش افروزان ایرانی لقب "فتنه گر" دریافت کردند ولی معترضان آمریکایی فقط با یک حمله به کنگره، "تروریست" خطاب شدند. گویا سردمداران آمریکا عادت دارند همه مخالفان خود را تروریست بخوانند حتی منتقدان داخلی خود را!

[1] http://old.alef.ir/vdcb08bw.rhb80piuur.html?8wml 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۷۰۳۳۱۰۹:۲۴:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
ندا اقا سلطان در کف خیابان و در اعتراض مدنی به نتیجه انتخابات در حالیکه هیچ عمل غیر قانونی انجام نداده بود توسط شخصی مورد هدف قرار گرفت. اشلی بابیت با شکستن درهای مجلس یک کشور و شکستن شیشه صحن علنی کنگره امریکا تلاش کرد وارد صحن علنی که نمایندگان و سناتورها و مقامات بلند پایه کشور مشغول بحث بودند وارد شود.
مهران۱۷۷۰۴۴۷۱۰:۰۸:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
ندا اقاسلطان در یک کوچه خلوت که اصلا توش اعتراضی وجود نداشت (فیلمش هست مردم دارن راحت راه میرن) کشته شد(یا بهتر است بگیم اونجا نقش بازی کرد اما بعدا کشتنش )
ناشناس۱۷۷۰۵۶۶۱۰:۵۶:۴۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
شخصا اعتقاد دارم که تقلب بسیار گسترده ای به نفع بایدن شده است. چون غیر ممکن است که چند ده میلیون که حاضر به قبول عدم تقلب نیستند فقط بخاطر اینکه ترامپ می گویند متقاعد به انجام تقلب شده باشند. حتی در عصر حجر هم هیچ رهبر سیاسی نمی تواند چند ده میلیون مردم را خام کند.
ناشناس۱۷۷۰۹۶۶۱۳:۵۰:۰۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
امکان تقلب چند ده میلیونی در سیستم انتخاباتی امریکا و ایران وجود ندارد.
ناشناس۱۷۷۲۶۱۷۱۲:۴۳:۰۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
ولی در ایران صد درصد!
علی۱۷۷۱۲۰۵۱۵:۵۴:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
چند ده میلیون، شما شمارش بلدی؟ اینایی که به کنگره حمله کردن چند ده میلیون بودن؟!!!
ناشناس۱۷۷۱۶۳۲۲۰:۳۷:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
تو اصلا فکر کردی ترامپ رییس جمهور بود وقتی انتخابات برگزار شد؟ بایدن چطور میتونست تقلب کنه وقتی تمام قدرتهای اطلاعاتی دست ترامپه!
علی۱۷۷۳۸۵۰۲۱:۵۸:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
شما فیلم خانه پوشالی که از شبکه چهار پخش می شود را ببین تا درک کنی دموکراسی در آمریکا چقدر زیاد است .
ناشناس۱۷۷۰۷۲۰۱۱:۵۲:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
مهران جان مثل اینکه چشمهات هم ایراد پیداکردن برو قشنگ یک بار دیگه فیلم رو ببین معنی کوچه خلوت و خیابان شلوغ رو میفهمی. البته شماها مدتهاست چشمهاتون رو بستین وخودتون رو به کوری زدین
ناشناس۱۷۷۰۹۳۹۱۳:۳۵:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
شما مدعی هستید یک فرد عادی بوده و به خانه بر می گشته آن وقت وسط جمعیت دنبال چی بوده؟!!!!!!!!
ناشناس۱۷۷۰۴۷۳۱۰:۲۲:۳۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
تخریب اموال عمومی و خصوصی و آتش زدن سطل زباله و اتوبوس و بانک و مسجد اعتراض مدنی نبود بلکه توحش و نهایت قانون شکنی بود.
ناشناس۱۷۷۰۴۷۸۱۰:۲۳:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
بر اساس نص صریح قانون اساسی اعتراض مدنی برای هر شهروند ایرانی تضمین شده است. ولی می بینید که تا چه اندازه به قانون اساسی پایبند هستیم. یک تحلیل دشمن ارایه می دهیم و هر کسی که خلاف میل ما اعتراض کند او را اجیر شده دشمن نام می بریم
ناشناس۱۷۷۰۶۳۵۱۱:۲۶:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
مجوز قانونی لازم دارد که نگرفته بودند.
ناشناس۱۷۷۰۸۵۴۱۲:۵۴:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
این همه تجمع جلوی سفارت خونه ها شکل می گیره مجوز دارن؟ هیچ کدوم رو هم بهشون حمله نمی کنن.
ناشناس۱۷۷۱۰۰۶۱۴:۱۰:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
تجمع جلوی سفارتخانه ها برای دریافت ویزاست و با تجمعات غیرقانونی و بدون مجوز متفاوت است.
ناشناس۱۷۷۰۹۴۷۱۳:۳۸:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
خیر مجوز نیاز نداره
ناشناس۱۷۷۱۱۸۹۱۵:۴۴:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
از کی تا حالا به چنین اعتراضاتی مجوز می‌دهند؟!
ناشناس۱۷۷۰۷۴۲۱۲:۰۵:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
اعتراض مدنی کدام است ؟! خسارات فتنه 88 از خسارات 8 سال جنگ تحمیلی بیشتر بود.
ناشناس۱۷۷۰۷۹۲۱۲:۳۲:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
زمینه تحریم ها همان فتنه 88 بود
ناشناس۱۷۷۱۰۰۴۱۴:۰۹:۱۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
قطعنامه 1929 که بسترساز تحریمهای بانکی و نفتی و مشکلات اقتصادی برای کشور شد نتیجه فتنه اصلاح طلبان در سال 88 بود.
ناشناس۱۷۷۱۱۶۹۱۵:۳۶:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
این اطلاعات رو کی تو مخ شما کرده ، اصلا میدونید خسارات جنگ چقدر بود ،میدونید ما از25 کشور اسیر جنگی داشتیم ینی چی ، یه حرفی بزن که تو مغز بگنجه ، ضمنا تظاهرات سکوت چطور میتونه خسارت بزنه ، حتی آلودگی صوتی هم ایجاد نمیکنه
ناشناس۱۷۷۱۳۹۴۱۷:۵۴:۴۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
تظاهرات سکوت همونی بود که توش به پایگاه بسیج حمله شد؟ ولی خوب بهتون باید حق داد . باور اینکه الان توآمریکا چه اتفاقاتی داره میافته براتون سخته
ناشناس۱۷۷۱۶۰۹۲۰:۲۳:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
خسارات تخریب اموال عمومی و خصوصی در فتنه 88 حدود 200 میلیون دلار برآورد شد اما خسارات 8 سال جنگ تحمیلی 120 میلیون دلار بود.
ناشناس۱۷۷۱۷۳۰۲۱:۲۷:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
از میزان تورم آن زمان و این زمان تورم می شود فهمید خسارت کدام بیشتره
ناشناس۱۷۷۰۷۵۶۱۲:۱۱:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
شیمون پرز: اصلاح طلبان به نمایندگی از اسرائیل با رژیم ایران می جنگند.
ناشناس۱۷۷۱۲۳۹۱۶:۱۷:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
اسراییلی ها عاشق احمدی نژاد بودند چون با رفتارو گفتارش به اینها کمک شایانی کرد از انزوا بین المللی خارج شدن و مظلوم نمای های خاص خودشان و...
ناشناس۱۷۷۱۶۱۲۲۰:۲۴:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
نتانیاهو: اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه های اسرائیل در ایران هستن.
ناشناس۱۷۷۲۰۲۶۰۳:۰۶:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
اگر گفته باشه هم تعجب نمیکنم!!. تمام اتفاقات ۴۰ سال اخیر نشان میدهد دو رژیم رفیق فایریک هم هستند. و درحقیقت جان یکی به بقای آن دیگری وابسته است.
ناشناس۱۷۷۰۵۴۱۱۰:۴۵:۵۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
قانون گریزی و قانون شکنی اصلاح طلبان در سال 88 اعتراض مدنی نبود بلکه فتنه انگیزی بود.
مفتون۱۷۷۱۲۴۶۱۶:۲۰:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
فتنه اصلی این است که در لباس خادمان وادعای دین و ... فساد می کنند. مرز بین خدمت و خیانت از بین رفته است. چشم هایتان را باز کنید تا فتنه واقعی را ببینید.
ناشناس۱۷۷۰۵۷۷۱۱:۰۳:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
ماله کش اعظم برازنده شما غرب زده هاست!
رامین۱۷۷۰۵۸۸۱۱:۰۶:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
بررسی فیلمهایی که قبل از قتل ندا آقا سلطان با استاد موسیقی او در خیابان گرفته شده و سپس قتل او و حاضر شدن پزشکی در بالای سرش که به خارج از کشور فرار کرد. نشان از نقشه پیچیده فتنه گران در سال 88 داشت . سر داستان ترانه موسوی هم حسابی رسوا شدند در حالیکه چنین فردی وجود خارجی نداشت .
بهلول۱۷۷۱۲۷۲۱۶:۳۴:۰۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
تولید داستان ترانه موسوی ساخته امثال روح الله زم بود.
ناشناس۱۷۷۰۵۹۰۱۱:۰۷:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
حرف شما درست دربی را شکست و وارد کنگره شد آیا باید با گلوله او را بکشند ؟ خب دستگیرش میکردند و محاکمه اش میکردند
ناشناس۱۷۷۰۷۶۴۱۲:۱۴:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
در فیلم کاملا مشخصه که داره وارد پناهگاه نماینده ها میشه. وظیفه محافظان اینه که از جان نماینده ها محافظت کنن. اگر این زن مسلح بود و وارد پناهگاه می شد جان نماینده ها به خطر میفتاد
ناشناس۱۷۷۰۵۹۲۱۱:۰۸:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
چرا طرفداران ترامپ برای اشلی هشتگ درست نمیکنند . ؟
ناشناس۱۷۷۰۶۴۷۱۱:۳۰:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
فعلا امپراطوری رسانه ای مورداک و سورس و زوکربرگ و وال استریت چنان جریان جهانی راه انداخته اند که حتی ایوانکا هم می ترسد از پدرش حمایت کند!
ناشناس۱۷۷۰۶۸۱۱۱:۳۹:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
چون صفحه ترامپ و طرفدارانش مسدود شده است.
ناشناس۱۷۷۰۶۱۹۱۱:۲۰:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
خوب توجیه می کنی هیچ وقت مامور به صورت مستقیم و بدون دلیل تیر اندازی نمی کند و برو روزیت را در همان مدینه فاضله ات حواله کن که بدجور دارید با سر سقوط می کنید
ناشناس۱۷۷۰۶۳۰۱۱:۲۵:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
یک شخص معروف مرتبط با رژیم انگلیس در صحنه قتل آقا سلطان بود که چند روز قبل از قتل وارد ایران شد و چند روز بعد هم رفت و با بی بی سی مصاحبه کرد. بسیار مشکوک بوده این قتل.
ناشناس۱۷۷۰۶۷۷۱۱:۳۸:۴۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
چرا برای کشته شدگان در خیابان های آمریکا که در یک ماه قبل عتراض می کردن اشک تمساح نمی ریختید؟
ناشناس۱۷۷۰۸۶۳۱۲:۵۸:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
در تمامی اعتراضات حتی با اینکه مردم مسلح به سلاح گرم هم بودن، پلیس آمریکا در خیابان حتی یک گلوله هم شلیک نکرد. این دموکراسی آمریکایی است. مردم حق قانونی اعتراض دارن
ناشناس۱۷۷۰۹۴۵۱۳:۳۷:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
امریکا جان همیشه خوب است حتی اگر وسط خیابان تیر اندازی کند خخخخه
ناشناس۱۷۷۱۳۸۴۱۷:۴۷:۲۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
معترضان شان هم جایی را آتش نزدند..
محمد۱۷۷۰۹۳۲۱۳:۳۱:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
ندا آقا سلطان وقتی داشت میرفت ساندویچ بخره توی جمعیت تظاهرکننده تیر خورد و شانسی از چند دقیقه قبلش داشتن ازش فیلم برداری میکردن . البته هنوز معلوم نیست چرا کسی که داشته توی کوچه قدم میزده رو با تیر میزنن؟ معمولا اگر بخوان کسی رو بزنن توی جمعیت میزنن نه توی کوچه خلوت مگراینکه خصومت شخصی باشه. از هر طرف بخوای نتیجه گیری کنید به ضرر شماست
۱۱۷۷۱۰۴۰۱۴:۲۷:۰۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
کم حافظه حداقل فیلم را یکبار دیگر تماشا می کردی! ... تمام مشکلاتی که ملت ایران در باب تحریم تحمل می کنند بر ذمه ی امثال شماست که هنوز از کرده ی خود پشیمان نیستید.به تعبیر خانم کلینتون آشوب های ۸۸ نشان دهنده شکاف اجتماعی در ایران بود و فرصت مناسبی برای تشدید تحریم ها و ایجاد نارضایتی بیشتر در بین مردم
یه بنده خدا !۱۷۷۱۱۷۹۱۵:۴۰:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
پیشنهاد می‌کنم یه بار دیپه وقایع آن روزها رو دوره کنید و مستندات رو بخونید . شاید بتوان به جرأت گفت خسارت‌بارترین مرگ ، کشته شدن ندا آقاسلطان بود که طبق سناریو بازی خوبی رو اجرا کرد ولی بیچاره تصور نمی‌کرد آخر سناریو تغییر می‌کنه و موضوع جدی جدی و البته خیلی جدی و خسارت بار میشه . در مورد اشلی و حمله به کنگره هم اینگونه است که موضوع از یه اعتراض سیستماتیک به یه شورش تمام عیار رسیدند و پلیس هم اقدام لازم رو انجام داد . راستی کسی از سرباز جان بر کف میرحسین به نام احمد که اقدام به یورش نظامی به پایگاه بسیج ناحیه مقداد نمود یاد و دفاعی نمیکنه ؟ مثل همین اشلی حمله کرده بودا ولی البته با سلاح گرم ! که متأسفانه در مخیله‌اش نمیگنجید که اون نظامی مستقر در پایگاه پس از چندین مرتبه تذکر و ایست و تیرهوایی ، نهایتاً ناچار به تیراندازی به پای او کند و او بر اثر سقوط از دکل مخابراتی فدای راه میرحسین شود .
کمال۱۷۷۱۴۷۷۱۸:۵۶:۳۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
منافق شاخ و دم نداره..فعلا که هنوز جیره خوار امریکا روشوون کم نشده
HPLN۱۷۷۴۱۶۷۰۸:۰۱:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
داداش. امریکا برای مرگ جورج فلوید 3 ماه کامل درگیر خشونت بود و کلا 5 نفر کشته شدند...
ناشناس۱۷۷۰۳۳۳۰۹:۲۴:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
آمریکا دارای یک حکومت استبدادی است که در آن سیاه پوستان و سرخپوستان تحت شدید ترین فشارها قرار دارند.
ناشناس۱۷۷۰۵۹۵۱۱:۰۸:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
پس به خاطر استبدادش است آقا زاده ها آنجا می روند و زندگی می کنند..
ناشناس۱۷۷۱۰۸۴۱۴:۴۹:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
بخاطر اینست که انجا پول حکومت می کند بهشت خلافکاران جهان
ناشناس۱۷۷۰۶۰۱۱۱:۰۹:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
بستن صفحات اجتماعی ترامپ و طرفدارانش مانند قطع اینترنت در آبان 98 است. چرا کسی این عمل ضد آزادی بیان را نکوهش نمیکند؟!
ناشناس۱۷۷۰۶۳۷۱۱:۲۶:۴۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
ما محکوم کردیم و دلایل ان را هم اوردیم ولی ظاهرا شبکه رسانه ای دمکراتها و وال استریت در دنیا انقدر قوی هست که حتی سایتهای ایرانی هم تحت عنوان اینکه ممکن است از نشر ان استنباط از حمایت از ترامپ شود از انتشار انها حذر می کنند. هر جایی تقلب دیدید. هر جایی ناحق دیدید. حتی اگر به سر دشمنانتان امد ولی باید سکوت نکنید و ان را محکوم کنید. چون اگر صرفا تقلب و ناحق شدن حقی را به هر دلیلی یا مصلحتی تایید کنید و یا در قبال ان سکوت کنید دیر یا زود سر خودتان هم خواهد امد. این قانون الهی است.
ناشناس۱۷۷۰۶۵۹۱۱:۳۴:۰۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
برای اینکه این حرکت دستوری نیست و به صلاحدید گوگل و فیسبوک و منتبق با قوانین داخلی این شرکت ها صفحه ها بسته شده. در ضمن صفحه فقط یک نفر بسته شده نه اینترنت یه مملکت
ناشناس۱۷۷۰۶۶۴۱۱:۳۵:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
فقط صفحه ترامپ رو بخاطر ترویج خشونت بستن نه اینکه اینترنتو قطع کنن
ناشناس۱۷۷۱۹۷۳۰۰:۴۹:۴۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
چون پیچش دست خودشون بود، اگر نمیتوانستند صفحه ترامپ را ببندند ناچار میشدند اینترنت را قطع کنند مثل ما
ناشناس۱۷۷۰۶۹۵۱۱:۴۳:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
چون آزادی بیان و حقوق بشر بر اساس منافع غرب تعریف میشود!
ناشناس۱۷۷۱۱۲۳۱۵:۱۲:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
فقط صفحه توئیتر ترامپ را بستند ، نه اینکه حتی اینترنت یک نفر را قطع کنند
مهران۱۷۷۰۶۴۰۱۱:۲۷:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
ترامپ بعد از حمله هوادارانش به کنگره از اونا خواست که با ارامش به خانه هاشون برگردن و بعدش هم عمل اونها رو محکوم کرد اما یه نفری اینجا بود که هشت ماه کشور رو به اتش کشید اما هیچ وقت حاضر نشد به خاطر دروغی که باهاش مردم رو فریب داد عذرخواهی کنه
ناشناس۱۷۷۱۱۹۴۱۵:۴۹:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
نه عزیزم، ترامپ پس از آنچه پایگاه های جمهوری نگه داشتن سیستم به وی گفتند به درک که شخص اول هستی، استیضاح می شوی بخواهی در مقابل اکثریت بایستی به غلط کردم افتاد، وگرنه اولین پیغامش به حمله گران "دوستتان دارم" بود که توئیتر حذفش کرد!
ناشناس۱۷۷۰۷۸۲۱۲:۲۴:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
در هیچ کدام از تظاهرات های آمریکا پلیس در خیابان حتی یک تیر به مردم شلیک نکرد.
ناشناس۱۷۷۰۸۹۷۱۳:۱۴:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
هیچ پلیسی در دنیا به اندازه پلیس آمریکا آدم نکشته.
ناشناس۱۷۷۱۱۳۱۱۵:۱۶:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
آدم که نه ، اما جنایتکار و قاچاقچی و دزد و مجرم خیلی کشته اند.
ناشناس۱۷۷۰۳۳۶۰۹:۲۵:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
من از بیگانگان دیگر ننالم که با من هر چه کرد آن آشنا کرد.
ناشناس۱۷۷۰۶۰۶۱۱:۱۱:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
آقای نویسنده نرود میخ آهنی بر سنگ، این جماعت غرب زده قبله اش رو عوض نمیکنه!!!
ناشناس۱۷۷۰۳۳۷۰۹:۲۵:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
یک خون به نا حق ریخته را با کسی که فعال راست افراطی و درحال شکستن درها و پنجره های ساختمان مجلس یک ملت و کشور است قیاس نفرمایید
ناشناس۱۷۷۰۴۹۰۱۰:۲۸:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
شکستن درب و پنجره های مجلس وکنگره یک کشور حکمش اعدام نیست.
ناشناس۱۷۷۰۵۱۱۱۰:۳۵:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
بستگی به کشورش داره اگه آمریکا باشه نه
ناشناس۱۷۷۰۵۳۵۱۰:۴۴:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
مامور پلیس از کجا بدونه توی کوله پشتی طرف بمب نیست،اصلا نباید وارد مجلس می شدن چه برسه شیشه رو بشکنن بخوان وارد صحن که سناتورها هستن بشن. اعتراض مدنی حق همه است اما خرابکاری فرق میکنه.قیاس مع الفارغ نکنید
ناشناس۱۷۷۱۰۱۶۱۴:۱۶:۰۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
برو فیلم رو نگاه کن پشت سر اون خانم کلی پلیس بود که اولین نفر هم اونا رفتن بالای سرش. بمب کجا بود واقعا خجالت بکشید از این همه ماله کشی!
ناشناس۱۷۷۰۵۴۵۱۰:۴۷:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
کسی او را اعدام نکرده. ولی پلیس مانند هر فرد معمولی دیگر حق دارد که از جان خود و مردم یا نمایندگان دفاع کنند. این طرفداران ترامپ چون دیگر صبرشان از تقلب و سیاست بازی طاق شده بود وارد خانه ملت یعنی خانه خودشان شدند. ولی نفرت از تقلب دلیل موجهی برای خشونت نیست . هر چند همیشه هم غیر مشروع نیست که اگر بود صدا و سیما و مقامات ما نباید از نارارمیهای بعد از مرگ جرج فلوید تعریف و تحسین می کردند. به هر حال اگر این اشلی در کف خیابان پنسلوانیا که محل حضور مردم در اجتماعات اعتراضی یا همایش ها هست مورد هدف قرار گرفته بود میشد گفت جنایت اتفاق افتاده
ناشناس۱۷۷۰۵۵۷۱۰:۵۳:۰۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
متاسفانه در امریکای مدعی دموکراسی آبرو ریزی بزرگی صورت گرفت.
ناشناس۱۷۷۰۷۷۱۱۲:۱۵:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
فیلم رو درست ببین. داره وارد پناهگاه نماینده ها میشه. محافظ ها حق تیر اندازی در پناهگاه رو دارن
ناشناس۱۷۷۱۰۲۷۱۴:۲۰:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
مگه منطقه جنگی است یا رفته به مکان نظامی که اینطور می فرمایید حق تیر اندازی دارن
ناشناس۱۷۷۱۳۷۲۱۷:۳۹:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
نماینده جاش بین مردم هست و نه تو سوراخ موش!
ناشناس۱۷۷۰۶۲۷۱۱:۲۴:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
سوال اینجاست که چه در حوادث 88 ایران و چه در حوادث اخیر امریکا عده ای به غلط یا به درست بر این باور بودند که در انتخابات تقلب شده و برا احقاق حقشون تظاهرات میکردند واز این لحاظ فرقی با هم ندارند چرا از دید رسانه های غربی تظاهر کنندگان ایرانی مردم بودند وبنابراین برخورد با آنها سرکوب و استبداد بود ولی تظاهرات کنندگان امریکایی تروریست و آشوبگرند و بر خورد با آنها دفاع از امنیت ملی و دمکراسی؟
ناشناس۱۷۷۲۰۳۰۰۳:۱۵:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
برای اینکه دادگاههای آنجا به معنی واقعی کلمه مستقل هستند. دیدی که چندروز پیش وزیر دادگستری یا همان دادستان کل که خودش منصوب ترامپ بود استعفاء داد.
ناشناس۱۷۷۰۶۹۲۱۱:۴۲:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
اشلی بابیت را خیلی راحت میشد دستگیر کرد و نه اینکه با گلوله کشتش.
ناشناس۱۷۷۱۱۴۴۱۵:۲۵:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
البته همه تجاوزگران به کنگره را میشد با نوازش دستگیر کرد اما بجایش بجای یک پلیس دهها پلیس کشته می شدند و ممکن بود جان نمایندگان هم گرفته شود فقط بخاطر گل روی شما که با خشانت مخالفید.
ناشناس۱۷۷۱۲۸۴۱۶:۴۵:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
هیچ یک از معترضان مسلح نبودند، واقعا برای شماها باید تاسف خورد.
ناشناس۱۷۷۰۳۴۰۰۹:۲۷:۱۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
این قیاس درست نیست انجا کسی ادعای تقلب کرد که خودش دولت حاکم بود و این جا دولت حاکم بر گزار کننده انتخابات بود
ناشناس۱۷۷۰۴۸۷۱۰:۲۷:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
ترامپ دروغگویی و نفاق افکنی موسوی و کروبی را در یادها زنده کرد.
ناشناس۱۷۷۰۳۴۱۰۹:۲۷:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
مرحومه ندا آقا سلطان در حال آتش زدن ساختمان مجلس و تخریب اموال عمومی بود که با تیر غیبی به رحمت خدا رفت.
ناشناس۱۷۷۰۵۴۷۱۰:۴۹:۱۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
اگر سال 88 تقلب شده بود !!! چرا موسوی و کروبی پیشنهاد بازشماری آراء را نپذیرفتن ؟!
ناشناس۱۷۷۰۶۶۱۱۱:۳۵:۰۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
اگه تقلب نشده چرا محاکمشون نکردید؟
ناشناس۱۷۷۰۹۰۰۱۳:۱۶:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
چون حکم خیانت بسیار سنگینه و به مصلحت کشور نیست.
ناشناس۱۷۷۰۹۷۲۱۳:۵۳:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
سران فتنه اگر محاکمه می شدند حداقل مجازات شون اعدام بود نظام در حق آنها لطف کرد که محاکمه شون نکرد.
ناشناس۱۷۷۰۶۴۸۱۱:۳۰:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
با کشته سازی عمدی می خواستید آشوب را شعله ور تر کنید و احساسات مردم را جریحه دار نمایید
ناشناس۱۷۷۰۳۴۵۰۹:۲۸:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
آقا آمریکا بد و اخ است. اما این دلیل نمی شود که در کشور ما همه چیز گل و بلبل باشد.
ناشناس۱۷۷۰۵۱۴۱۰:۳۷:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
امریکا حامی اصلی تروریسم در منطقه و جهان است هرچی جنگ و خون ریزی و ترور و تهدید و تحریم وجود دارد زیر سر یانکی هاست.
ناشناس۱۷۷۰۳۴۹۰۹:۲۹:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
از روز اول اراذل و اوباش بودند و خس وخاشاک بعدا فتنه گر شدند
ناشناس۱۷۷۰۳۵۴۰۹:۳۱:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
موسوی و کروبی به مراتب بدتر از ترامپ بودند.
ناشناس۱۷۷۰۷۴۸۱۲:۰۸:۰۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
ترامپ فقط یک روز امریکا را به آشوب کشید اما موسوی و کروبی 8 ماه ایران را به آشوب کشیدند.
ناشناس۱۷۷۰۳۵۵۰۹:۳۱:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
پندی از زبان مولوی: نردبان اين جهان ما و منی است عاقبت اين نردبان افتادنی است لاجرم هركس كه بالاتر نشست استخوانش سخت تر خواهد شکست.
ناشناس۱۷۷۰۳۶۴۰۹:۳۴:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
اگر این زن طرفدار جنبش سیاهپوستان و ضد ترامپ بود روزنامه ها و رسانه های ایران مانند جرج فلوید پر می شد از حمایت از او. ولی چون طرفدار ترامپ بوده تحلیلهای اینجوری می دهیم.
ناشناس۱۷۷۰۴۹۶۱۰:۳۰:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
تحلیل فوق می گوید چرا باید در کشور مدعی دموکراسی(امریکا) یک زن بیگناه کشته شود ؟!
ناشناس۱۷۷۰۵۷۴۱۱:۰۱:۳۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
مشکل اینکه ایشون بی گناه نبوده بلکه با شکستن در و پنجره کنگره وارد ساختمان شده بوده کاری که ندا آقا سلطان و دیگر کشته های ایران نکرده اند
ناشناس۱۷۷۰۶۲۵۱۱:۲۳:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
پس نتیجه می گیریم که نیروهای آمریکا جان با تیر اندازی این را کشتند و در رسانه ها هیاهو و تو هم این جا برای ما....!
ناشناس۱۷۷۱۴۴۵۱۸:۳۲:۱۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
یعنی کندن نرده های پایگاه بسیج (فیلمش موجوده و قابل انکار نیست) که پر از اسلحه بوده کار کاملا آرام و دموکراتیک بوده و حق مردم است. حالا اینکه اگه اون اسلحه ها از اونجا خارج میشد چی میشد خدا میدونه!
ناشناس۱۷۷۰۶۰۰۱۱:۰۹:۳۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
همین که میگی بیگناه یعنی اصلا نمیدونی چه اتفاقی افتاده
ناشناس۱۷۷۰۷۳۲۱۲:۰۰:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
آیا مجازات شکستن در و پنجره اعدام است ؟! خخ
ناشناس۱۷۷۱۱۶۳۱۵:۳۳:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
بیگناه؟؟؟؟!!!! طرف بطور غیرقانونی وارد کنگره شده ، شیشه ها را با بقیه شکانده است ، و دارد از پنجره به طرف نمایندگان هجوم می برد ، اونوقت بی گناه هم بوده است؟
ناشناس۱۷۷۰۶۱۲۱۱:۱۵:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
اصلا متن رو خوندی!؟!؟
ناشناس۱۷۷۰۳۷۱۰۹:۳۷:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
تقلب تقلب است. چه یازده هزار رای جابجا شده باشد چه یازده میلیون. تاریخ قضاوت کرده. همه می دانند چه خبر است.
ناشناس۱۷۷۰۴۸۱۱۰:۲۴:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
امکان تقلب 11 میلیونی وجود ندارد یک دروغی را باید گفت که بتوان باور کرد.
ناشناس۱۷۷۰۵۵۵۱۰:۵۲:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
در عمر خود به تجربه ثابت شده که امکان هر چیزی در دنیای سیاست وجود دارد. همه می دانند و شما هم در عمق وجدان خودتان می دانید چگونه. اخیرا اقای الیاس نادران فرموده که فقط یکی از افراد که از رانت 4200 تومن استفاده کرده به اندازه کل یارانه یکسال ملت ایران سود کرده. قطعا از نظر شما باید این امر هم غیر ممکن باشد. ولی ممکن است. ولی غیر ممکن است که اقای الیاس نادران یا دستگاه قضا نام این فرد را علنی کنند. همه می دانیم چه خبر است حتی اگر به خود بخواهیم بقبولانیم که این خبرها نیست.
ناشناس۱۷۷۰۹۷۶۱۳:۵۶:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
موضوع رانت با موضوع انتخابات اصلا"قابل قیاس نیستن از قیاست خنده آمد خلق را .
ناشناس۱۷۷۰۹۹۸۱۴:۰۵:۵۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
فتنه 88 فتنه همین باند ثروت و قدرت بود زیرا از سال 84 دست شون از پُست های مدیریتی و حقوق های نجومی و رانت کوتاه شده بود.
ناشناس۱۷۷۱۱۲۰۱۵:۱۲:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
فتنه 88 کودتای باند قدرت و ثروت بود زیرا که از رانت و حقوق های نجومی محروم شده بودند.
ناشناس۱۷۷۰۵۵۹۱۰:۵۴:۰۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
اخیرا اقای الیاس نادران فرموده که فقط یکی از افراد که از رانت 4200 تومن استفاده کرده به اندازه کل یارانه یکسال ملت ایران سود کرده. قطعا از نظر شما باید این امر هم غیر ممکن باشد. ولی ممکن است.
ناشناس۱۷۷۰۹۵۷۱۳:۴۵:۰۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
ولی انچه قطعا غیر ممکن است این است که اقای الیاس نادران یا سیاستمداران ایرانی که ادعای شفافیت می کنند حاضر باشند که اسامی این افراد را علنی کنند و همیشه در جیب دارند و می گویند بگم بگم. البته اگر هم بصورتی علنی بشود ناگهان با کسی که این اسامی را علنی کرده تحت عنوان تشویش افکار عمومی یا نسبت ارتشا به .... برخورد قضایی می شود.
ناشناس۱۷۷۰۹۷۹۱۳:۵۷:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
رانت خواران و دلالان ارز 4200 تومانی همان فتنه گران اصلاح طلب سال 88 هستن.
ناشناس۱۷۷۱۰۰۱۱۴:۰۷:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
رانت خواران هم جزو دار و دسته استمرارطلبان هستند.
ناشناس۱۷۷۰۶۲۹۱۱:۲۵:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
شما اول بگو چرا پدر جریان شما با پدر جریان انقلاب های رنگی قبل از انتخابات 88 ملاقات کرد
ناشناس۱۷۷۰۶۳۸۱۱:۲۷:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
هنوز هم که خوابی و رو دست خوردین از براندازها که با ادعای تقلب می خواستند رای مردم را عوض کنند و البته نقشه چیز دیگری بود
ناشناس۱۷۷۰۳۷۷۰۹:۴۰:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
پیشنهاد می شود نام یک خیابان را به نام اشلی بکنیم.
ناشناس۱۷۷۱۱۷۴۱۵:۳۸:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
آره ، بعد از یک مدتی اسم خیابانهای ما می شود ، اشلی جون و نانا جون و وی وی جون و اینا خخخخخ ، کلی هم کلاس داره مگه چشه؟
صمصام۱۷۷۰۳۸۰۰۹:۴۱:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
اینها حقایقی است که چهره زشت و واقعی امریکا را بیش از پیش به جهانیان نشان میدهد ای کاش انها که باید ،چشم بینا داشته باشند و بفهمند!
ناشناس۱۷۷۰۳۸۴۰۹:۴۳:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
مورد آمریکایی برخلاف قانون با نقض مقررات حفاظتی و امنیتی وارد ساختمان دولتی شده بود و داشت از قسمت شیشه ای در که شکسته شده بود به داخل نفوذ میکرد، و حرکتش یک حرکت مسالمت آمیز و راهپیمایی در خیابان بر اساس حقوق مندرج در قانون اساسی نبود، ضمنا ضرف کمتر از یک ساعت مقام رسمی اعلام کرد که با گلوله نیروهای دولتی کشته شده و مسئولیت آنرا پذیرفتند و کسی هم فردی را که کلیپ مرگ این زن را منتشر کرد دستگیر نکرد و متهم نکرد که تو که فیلم را گرفتی حتما برنامه ای داشتی و خودت یا همکارانت این قتل را انجام دادید!
ناشناس۱۷۷۰۶۵۳۱۱:۳۲:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
امریکای من همیشه خوب و ایران همیشه بد!
ناشناس۱۷۷۰۹۴۴۱۳:۳۷:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
البته اینکه در این صده در ایران چه می گذرد ربطی به بد بودن ایران ندارد، صحبت سر خوب یا بد بودن آنچه است که بر ایران می رود! و بله دست کم در این مورد که آمریکا توانست خواست اکثریت مردم را در مقابل حفاظت کند، باید گفت آمریکا خوب است.
ناشناس۱۷۷۰۶۸۹۱۱:۴۱:۰۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
چرا برای کشته شدگان در خیابان های آمریکا که در یک ماه قبل اعتراض می کردن اشک تمساح نمی ریختید؟
ناشناس۱۷۷۰۳۸۵۰۹:۴۴:۱۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
برای ما ایرانیان نه ترامپ و نه بایدن هیچکدام اهمیتی ندارند. همه این جنایتکاران دنبال نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند ولی ان‌شاءالله خودشان نابود خواهند شد.
ناشناس۱۷۷۰۳۹۰۰۹:۴۷:۰۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
تفاوتی نیست ! هر دوشون را آمریکا کشته. اما ندا را برای داغ کردن تظاهرات در ایران و اشلی را برای خاموش کردن تظاهرات در آمریکا. تفاوت دقیقا اینجاست.
حسین رجایی (نویسنده)۱۷۷۰۴۵۰۱۰:۰۹:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
احسنت
ناشناس۱۷۷۰۵۵۲۱۰:۵۲:۰۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
تا وقتی مشکلات خود را گردن امریکا بیندازیم اوضاع روز به روز بد تر می شه تخلفات و جانبداری های غیر قانونی که انجام شد انکار ناپذیره اعتماد مردم هم به نهادهای مسئول از بین رفته بود ماجرای سال 88 استخوان لای زخمی است که همچنان دردش ازار می دهد
ناشناس۱۷۷۰۷۳۴۱۲:۰۲:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
بعد از فتنه 88 بانک مرکزی تحریم شد و از سال 90 اوضاع اقتصادی کشور بهم ریخت و تا به امروز ملت روی آسایش و رفاه ندیدند.
ناشناس۱۷۷۰۶۰۵۱۱:۱۱:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
مگه اشلی وسط تظاهرات کشته شده؟!
ناشناس۱۷۷۱۷۰۸۲۱:۱۲:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
نه! رفته بوده درب سنا آمریکا نان و یه سطل ماست بخره !! همین!
ناشناس۱۷۷۰۳۹۱۰۹:۴۷:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
مردم و نمایندگان لبنان اعم از مسلمان و مسیحی با تندیس سردار دلها در کشورشان با افتخار عکس سلفی می‌گیرند ولی در مجلس دهم عده‌ای واداده و مرعوب غرب، با موگرینی سلفی گرفتند.
ناشناس۱۷۷۰۳۹۴۰۹:۴۷:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
کسانی که خواب هستند رو میشه بیدار کرد ...اما کسی که خودشو به خواب زده رو نه .....
ناشناس۱۷۷۰۵۲۸۱۰:۴۲:۴۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
آنهایی که خشونت دولت امریکا در مقابل معترضان را می بینند و خباثت امریکا از کودتای 28 مرداد 32 تا ترور سردار سلیمانی را دیدند و هنوز از امریکا حمایت می کنند در خواب غفلت و گمراهی عمیقی هستند.
ناشناس۱۷۷۰۵۸۵۱۱:۰۵:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
پس غرب زده ها هیچ گاه از خواب بیدار نمیشن!
ناشناس۱۷۷۰۶۷۰۱۱:۳۶:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
نه که شرق زده ها تو بیداری مطلق به سر میبرند!!!! قرارداد ترکمانچای رو داداش روسیه تو پاچه ایران کرد
ناشناس۱۷۷۰۷۹۹۱۲:۳۶:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
خوب الان شرق چه دشمنی با شما دارد؟ این را اول توضیح بده
ناشناس۱۷۷۰۸۸۸۱۳:۱۰:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
همون دشمنی که غرب داره نمونش رفتار چین با اویغور ها و پشتیبانی چین و روسیه از نسل کشی مسلمانان میانمار. اونها هم دنبال منافع خودشون هستند. اگه مبحث دشمنی با آمریکا قصه های استکبار و اینچیزاست که چین و روسیه بدتر از آمریکا هستند و با اون ها هم باید دشمن بود.
ناشناس۱۷۷۱۷۴۴۲۱:۳۴:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
یکبار دیگر می پرسم در این چند سال یک مورد دشمنی شرق با ایران را نام ببرید دشمنی که از عمد باشد نه به خاطر ترس غرب با ایران کار نکردن
ناشناس۱۷۷۰۹۸۴۱۳:۵۹:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
پذیرش سهم 9 درصدی ایران از دریای خزر در دولت اصلاحات اتفاق افتاد اصلاح طلبان باید در مورد فروختن دریای خزر پاسخگو باشند.
ناشناس۱۷۷۱۰۳۳۱۴:۲۴:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
هیچ جا سهم 50 درصدی و یا 9 درصدی وجود ندارد
ناشناس۱۷۷۱۱۸۶۱۵:۴۴:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
در خیانت آنها شکی نیست اما مسئله اینست که به دستور چه کسی اینکار را کردند؟
ناشناس۱۷۷۰۴۰۰۰۹:۴۸:۵۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
تا کی باید شاهد وراجی سرمایه‌های رژیم صهیونیستی در داخل کشور باشیم؟
مشهدی۱۷۷۱۲۶۷۱۶:۳۲:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
دو کلمه حرف حساب ازسرمایه های استالین ؟
ناشناس۱۷۷۰۴۲۷۰۹:۵۹:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
اولا ندا اقا سلطان وسط خیابون و بدون اینکه در حال حمله به کسی یا جایی باشه هدف گلوله قرار گرفت و اخر هم فرمودن که بی بی سی اونو کشته ولی اون خانم در تجاوز به کنگره این بلا سرش اومد هر چند شخصا از اونکار هم دفاع نمیکنم. دوما چطور معیار شما برای مقایسه امریکایی است که هیچ چیزش را قبول ندارید؟ چرا موقع مقایسه، رفاه،دستمزدها و سایر شاخصها را مقایسه نمیکنید و فقط در کشت و کشتار و مرگ و میر ناشی از کرونا و امثالهام امریکا و غرب معیار مقایسه شما میشن؟ سوما هیچ چیز جای عذر خواهی و قبول اشتباه را نمیگیره چه در سقوط هواپیما که اخر تقصیر امریکا شد و چه در کشتن ندا اقا سلطان که اخر کار بی بی سی بود. چنین توجیه و تطهیرهایی اگه اثر منفی نداشته باشه قطعا هیچگونه اثر مثبت و اقناع کننده ای نخواهد داشت.
ناشناس۱۷۷۰۶۴۴۱۱:۲۸:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
شماها که برای هر نوع اعدام ایران که دوستان آمریکا روی آن دست می گذارند بد است و حقوق بشر می کنید لطفا ساکت
ناشناس۱۷۷۰۶۵۷۱۱:۳۳:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
شما برو همون شست و شوی مغزی توسط رسانه های لندنی را بچسب و ببین
ناشناس۱۷۷۰۶۹۶۱۱:۴۳:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
چرا برای کشته شدگان در خیابان های آمریکا که در یک ماه قبل اعتراض می کردن اشک نمی ریختید؟ در ضمن همان دو روز اول اشتباه سقوط هواپیما را نظامی ها بر گردن گرفتند و تو هم اینجا برای ما درس نده
ناشناس۱۷۷۰۴۳۳۱۰:۰۳:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
ندا رو تو خیابان هنگام اعتراض مسالمت آمیز زدن و کسی هم گردن نگرفت. این خانوم آمریکایی هنگام حمله به ساختمان کنگره توسط پلیس و بدلیل مشخص کشته شد کسی هم انکار نکرد.
ناشناس۱۷۷۰۴۵۲۱۰:۱۱:۵۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
ماله کشیدن هم کار بسیار بدی است لطفا دیگر انجام ندهید
ناشناس۱۷۷۰۴۵۵۱۰:۱۳:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
تظاهرات مسالمت امیز؟؟ مثل اینکه 88 کلا یادت رفته یه بار دیگه نگاهی بنداز
ناشناس۱۷۷۰۴۸۸۱۰:۲۷:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
اصلا یادمان نرفته. یک هفته تمام مردم با ارامش کامل در خیابانها حضور می یافتند و اعتراض مدنی خود را ابراز می کردند. ولی ناگهان در روز شنبه سی خرداد تصمیم گرفته شد به این حضور با ارامش مردم خاتمه داده شود.
ناشناس۱۷۷۰۹۸۲۱۳:۵۹:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
اگه تقلب شد بریزین تو خیابونا اعتراض مدنی نیست اتش زدن پرچم امام حسین اعتراض مدنی نیست
ناشناس۱۷۷۰۹۸۷۱۴:۰۲:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
کاملا"بخاطر داریم که از همان هفته اول تخریب اموال عمومی و خصوصی شروع شد و عابر بانک ها و اتوبوس ها و غیره مورد حمله فتنه گران قرار گرفتن.
ناشناس۱۷۷۱۹۷۲۰۰:۴۸:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
تظاهرات مسالمت آمیز بود ولی شما به انحرافش کشیدید.
ناشناس۱۷۷۰۴۹۹۱۰:۳۲:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
اعتراضات فتنه 88 مسالمت آمیز نبود و بسیار هم خشونت آمیز و جنگ جویانه بود.
ناشناس۱۷۷۰۴۳۷۱۰:۰۴:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
فرقش از زمین تا آسمانه..شما هم می دانید.
ناشناس۱۷۷۰۵۰۶۱۰:۳۴:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
قتل این دختر و سرکوب معترضان توسط دولت امریکا قابل لاپوشانی نیست.
ناشناس۱۷۷۰۵۱۸۱۰:۳۹:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
فرقش این است که فتنه 88 از طرف کشورهای غربی و امریکا و اسرائیل حمایت می شد اما در امریکا کسی مداخله نمی کند و معترضان از خارج حمایت نمی شوند.
علی۱۷۷۰۴۴۹۱۰:۰۸:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
اقای نویسنده چه چیز را می خواهی تطهیر کنی؟ یک شهروند که از کلاس موسیقی بر می گشته بدن هیچ اعتراض خشونت باری به صورت کور و معصومانه مورد حمله قرار می گیرد، باکسی که به مجلس اصلی یک کشور به صورت مستقیم یورش می برد برابر است؟ واقعا فکر میکنید مردم دچار اشتباه می شوند!!!
ناشناس۱۷۷۰۶۶۸۱۱:۳۶:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
کوچولو دارد بازخورد رسانه ای را می گوید افتاد الان
ناشناس۱۷۷۰۷۰۲۱۱:۴۶:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
به دوستانت همچون منافقین که در این کارها تبحر دارند بگو دیگر این کارها را نکنند
ناشناس۱۷۷۰۹۱۲۱۳:۲۰:۲۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
این مطلب رو به عنوان کسی که در اعتراضهای سال 88 فکر میکرد تقلب شده برای شما مینویسم. 1- نظرتون راجع به حمله روز اول مردم(معترضین) به پایگاه مسجد لولاگر بگین . چون اونجا یه محل نظامی بود. 2- من تصاویر بسیار زیادی از اعتراضات را دیدم . اصلا مسالمت امیز نبود البته بغیر از روز اول تا عصر اونروز . نظر شما چیه 3- لطفا سخنرانیهای آقای موسوی و کروبی را گوش بدین و مدارک و مستنداتی که ایشون برای تقلب ارایه دادن را جمع کنید و اینجا ارایه بدین. من هم مثل شما از احمدی نژاد و ادبیات اون بدم میومد و دوست نداشتم رییس جمهور من باشه ولی بد که به شهرهای کوچکترو روستاها مسافرت کردم دیدم که چقدر طرفدار داشته
ناشناس۱۷۷۱۰۳۵۱۴:۲۵:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
چون بین روستایی ها پول و سیب زمینی پیاز مجانی پخش کرد
ناشناس۱۷۷۱۶۲۲۲۰:۳۱:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
دولت احمدی نژاد به مردمی که بدلیل بی توجهی دولت های قبل زیربار فقر و بیکاری و تورم و تبعیض له شده بودند خدمت کرد.
ناشناس۱۷۷۰۹۵۰۱۳:۳۹:۰۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
کشتنش مشکوک بوده نامزدش هم بعدش به اسراییل فرار می کنه
ناشناس۱۷۷۰۴۵۳۱۰:۱۲:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
اشلی بابیت هم به قصد اعتراض به نتیجه انتخابات به ساختمان کنگره رفت مگه نمیگید ازادی هست چند نفر مثل این جاهای دیگه کشته شدن تو امریکا که رسانه ای نشد
ناشناس۱۷۷۰۴۹۱۱۰:۲۸:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
اره اگه شما بودی آنهم وقتی در حال شکستن در ورودی مجلس که نمایندگان داخلش بودند بود حتما قربان صدقش میرفتی ... این خانم سابقه ارتش داشته .. اگر در ایران بود خوراک خوبی میشد که نسبتش بدن به آمریکا و اسراییل
ناشناس۱۷۷۰۵۶۱۱۰:۵۵:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
آیا مجازات شکستن درب ورودی مجلس نمایندگان اعدام است ؟!
ناشناس۱۷۷۰۹۶۰۱۳:۴۶:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
امریکا دشمن خارجی ندارد برعکس کشور شما دارد
ناشناس۱۷۷۰۴۷۱۱۰:۲۲:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
لطفا در مورد استفاده مردم امریکا از واکسن هم قیاس بفرمایید نه فقط در فقر و بی خانمانی و آشوب گرچه تمامی این قیاس ها مع الفارق است
ناشناس۱۷۷۰۵۴۹۱۰:۵۱:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
واکسن امریکایی اگر موفقیت آمیز بود که روزی 4000 نفر کشته نمی دادند !
ناشناس۱۷۷۰۶۲۰۱۱:۲۰:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
عمو واکسن زدن در آمریکا تازه شروع شده !
ناشناس۱۷۷۰۶۳۴۱۱:۲۶:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
واکسن رو به کسی تزریق می کنند که هنوز کرونا نگرفته اینهایی که کرونا می گیرند هنوز واکسن نزدن.ضمن اینکه هنوز ۲ درصد جامعه آمریکا هم واکسن نزده و اول راهه،نتیجه واکسیناسیون چندماه دیگه معلوم میشه.کلیدبرق نیست تا زدی کرونا تموم بشه
ناشناس۱۷۷۰۷۱۹۱۱:۵۲:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
هنوز فقط عده معدودی زدند به تولید انبوه نرسیده است.
ناشناس۱۷۷۰۹۹۱۱۴:۰۳:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
اگر به تولید انبوه نرسیده چطور قرار بود 150 هزار واکسن به ایران بدهند ؟!
ناشناس۱۷۷۰۷۵۴۱۲:۱۰:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
واکسن برای پیشگیری به افراد سالم تزریق میشود و نه درمان بیماران کرونایی در ضمن نیازی به داشتن تحصیلات عالی در عصر اطلاعات نیست با یک سرچ ساده میتوانید اطلاعات مفید ودرستی کسب کنید
ناشناس۱۷۷۰۸۰۰۱۲:۳۶:۵۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
قدری مطالعه کسی را نکشته
ناشناس۱۷۷۰۵۰۳۱۰:۳۳:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
ادم می تواند در این دنیا هرچه خواست را ماست مالی کند ایا ان دنیا هم مثمر ثمر هست؟
ناشناس۱۷۷۰۶۶۳۱۱:۳۵:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
یک تذکر به حامیان آمریکا ! اینها بدانند آمریکا استکبار است وتمام رسانه ها مدرن دنیا را در اختیار دارد و با بوق و کرنا بیچارگان مدعی روشن فکری را تحت سیطره ی خود در می آورد ، حالا شما فقط نوع تبلیغات در سال 88 علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را با تبلیغات فعلی علیه ترامپ در آمریکا را مقایسه کنید و وبه خوبی می فهمید که دارو و دسته ی میرحسین موسوی در گفتار خود صادق بودند یا خیر ؟ منظورم دارو دسته مردمی که به ایشان رای دادن نیست بلکه لیبرال های بدبختی هستند که برای رسیدن به حکومت چشم به کشورهای غربی دارند .
ناشناس۱۷۷۰۷۱۱۱۱:۴۹:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
-- اي دموكراسي امريكايي ! چي بر سرت اومد ؟ ، انگاريهو فرو ريختي ... با يك فوت ... آخي چه ابهتي داشتي ؟ شهره جهاني ! ... بد جوري تَرَك بر داشتي ! ترك كه هيچ ، خرد و خاكشير شدي .. چه قدر پوشالي بودي و ما نميدانستيم ! اين سنگ هاي بلا از كجا اومد ؟! --- مستر جان ! « سنگ بد گوهر اگر كاسه زرين بشكست ارزش سنگ نيفزايد و زر كم نشود » !! حالا چهار تا لات ، طرفدار يك لات و پوپو ليست سياسي ،يك سنگي انداختند !! ... بيدي نيستيم كه با هر بادي ... --- بله ؟؟؟ ... چه مغرور و از خود راضي !!
محمد معظمی۱۷۷۰۷۲۹۱۱:۵۷:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
در امریکا تمام کسانی که در قتل مردم دست داشتند تعلیق شدند
ناشناس۱۷۷۰۸۴۵۱۲:۵۲:۲۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
افراط همواره فاجعه به بار می آورد چه افراط ترامپی چه افراط داعشی چه افراط اصولگرایی و احمدی نژادی و چه افراط اصلاح طلبی.
هیچکس۱۷۷۰۸۶۷۱۳:۰۰:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
نامه 53 نهج البلاغه از خونريزى بپرهيز، و از خون ناحق پروا كن، كه هيچ چيز همانند خون ناحق كيفر الهى را نزديك مجازات را بزرگ نمى‏ كند، و نابودى نعمت‏ها را سرعت نمى‏ بخشد و زوال حكومت را نزديك نمى ‏گرداند، و روز قيامت خداى سبحان قبل از رسيدگى اعمال بندگان، نسبت به خون‏هاى ناحق ريخته شده داورى خواهد كرد، پس با ريختن خونى حرام، حكومت خود را تقويت مكن. زيرا خون ناحق، پايه‏ هاى حكومت را سست، و پست مى‏كند و بنياد آن را بر كنده به ديگرى منتقل سازد، و تو، نه در نزد من، و نه در پيشگاه خداوند، عذرى در خون ناحق نخواهى داشت چرا كه كيفر آن قصاص است و از آن گريزى نيست
ناشناس۱۷۷۰۹۲۹۱۳:۳۰:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
عاقلان دانند
ناشناس۱۷۷۰۹۵۲۱۳:۴۰:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
مساله این نیست این که اشلی مظلوم بود یا نه، مساله اینه که در ساختمان کنگره آمریکا، کعبه لیبرال دموکراسی یک نفر کشته شد و حرمت کعبه شکسته شد! قداست کعبه شکسته شد! وا مصیبتا! وا لیبرال دموکراسیا! وا واشنگتنا! وا جکسونا! ... تسلیت به دوستان غربگرا! ما را در غم خود شریک بدانید.
خاوری۱۷۷۱۰۱۸۱۴:۱۷:۰۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
اگردرآمریکاهم کسانی باشندکه به دنبال تجزیه طلبی وآتش زدن بانک وپمپ بنزبن باشندمشخص خواهدشدچگونه به سهولت آنان راپلیس کشورآمریکابه آن دنیامی فرستد.هیچ کشوری باوطن فروشان وتحزیه طلبات مسامحه ومصالحعه نخواهدداشت.
ناشناس۱۷۷۱۱۰۳۱۵:۰۱:۱۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
کل غرب اظهار تاسف کردند از ااین وقایع وحشتناک ولی غربگدا ها می گویند غرب غلط کرده دمکراسی خش هم بهش نیفتاده
مفتون۱۷۷۱۲۶۲۱۶:۲۸:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
مثل خودت با اتهام شروع می کنم. ۱.شما "شرق زده ها "متوجه نیستید که امریکا در قالب دشمنی با ما نافع می برد و شرق در قالب دوستی. ۲.حالاکی گفت حمله به کنگره خوبه. اگر اعتراض مسالمت آمیز باشه هیچ مشکلی وجود نداره..
ناشناس۱۷۷۱۶۸۴۲۰:۵۶:۳۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
دمکراسی یک روش است نه ارتباطی به غرب دارد و نه به شرق دوست عزیز .
ناشناس۱۷۷۱۲۱۵۱۶:۰۰:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
آزادی و دموکراسی را اینطوری ببینید که در آمریکا توییتر حساب رئیس جمهور را می بندد
بهلول۱۷۷۱۳۳۹۱۷:۱۹:۵۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
البته جای سوال است. ولی اینها شرکت های خصوصی هستند و نه دولتی. منتها دولتشان اینترنت را قطع نکرد!
ناشناس۱۷۷۱۳۵۳۱۷:۲۸:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
خود توئیتر حساب هر کس را که می خواهد می بندند حتی اگر رئیس جمهور آمریکا هم باشد در ایران عده ای می گویند توئیتر را فیلتر نکنید!
ناشناس۱۷۷۱۲۱۶۱۶:۰۰:۵۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
سایت الف من از شما تشکر می کنم که به نسبت خوب اجازه انتشار نظرات مختلف را فراهم میکنید. واقعا خوشحال شدم که دیدم این همه پیام های متنوع منتشر شده اند. (از طرف کسی که ظاهرا آی پی اش در برخی سایت های خبری مسدود شده و امکان نداره هیچ پیامی ازش منتشر بشه، در حالیکه خدایی حرف های تندی نزده بودم)
ناشناس۱۷۷۱۲۹۲۱۶:۵۲:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
فرق اصلي اين هست كه قاتل اشلي معلوم هست كي هست، حكومت مسوليتش رو قبول كرده و خانواده او ميتواند شكايت به دادگستري كند و دولت موظف به تحقيق و پاسخگويي هست كه آيا بر خلاف قانون بوده يا نه، در مورد ندا هيچكدام از اينها نبود.
ناشناس۱۷۷۱۳۳۱۱۷:۱۴:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
لعنت بر خوی استکباری آمریکا
کاوه۱۷۷۱۳۴۷۱۷:۲۳:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
تظاهرات سال هشتاد و هشت و کشته شدن ندا آقا سلطان راه را برای زبان درازی آمریکا و اسرائیل باز کرد و حرفها و کارهای دکتر احمدی نژاد و دولت مطبوعشان باعث جری تر شدن آمریکا و اسرائیل شد بطوری که تحریمها گسترده تر و ایران جزو محور شرارت شد و راه برای صلح اعراب و اسرائیل باز شد و با وجود توافق برجام آنها موضع زورگویانه شان را تعدیل نکردند و کار را به اینجا رساندند که علنا" دارند ما و سوریه و یمن را تهدید می کنند . ملت ایران باید هوشیار باشند و با حفظ اتحاد آتو به دشمنان این آب و خاک ندهند .
ناشناس۱۷۷۲۴۹۲۱۱:۴۱:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
دشمن واقعی مردم ایران، در خارج از ایران نیست.
حامد۱۷۷۱۳۵۲۱۷:۲۷:۲۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
موسوی و کروبی بعد از 8 ماه محدود (حصر) نشدند بلکه بعد از حدود یک سال و 8 ماه حصر شدند! اسفند 89
ناشناس۱۷۷۱۵۵۳۱۹:۵۰:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
ورود مردم به ساختمان کنگره عین آزادی و دمکراسی است. باید در دیگر کشورها نیز مردم به راحتی وارد کاخ ها شوند بدون اینکه کسی مزاحم شود. مثل آمریکا.
ناشناس۱۷۷۱۹۶۵۰۰:۳۸:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
تحریف "حمله" با "ورود"! عزیزم ورود از در انجام میشه نه از دیوار!!!
سینا۱۷۷۱۶۵۶۲۰:۴۶:۵۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
حرف ..نزن برادر من ! اصلا قابل مقایسه نیستند .
ناشناس۱۷۷۱۷۷۰۲۱:۵۱:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
مقایسه دلایل اصلی به کنار اما قدرت رسانه ای رو هم نباید فراموش کرد. همین غربیها با کمک رسانه هاشون یک سری تروریست افراطی بسیار وحشی در سوریه رو بعنوان نیروهای آزادیخواه معرفی کردند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. این صدای اقتدار ایران است ...

  4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  5. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  8. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  9. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  10. کمی دیر نیست؟

  11. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  12. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  13. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  14. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  15. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  19. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  20. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  21. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  22. اسراییل چه باید بکند؟ 

  23. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  24. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  25. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

پربحث‌های هفته

  1. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  2. فرار رو به جلوی نتانیاهو در واکنش به پاسخ ایران/ «بی بی»: حملات ایران را دفع‌کردیم

  3. موج نخست موشک‌های بالستیک ایران به اراضی اشغالی شلیک شد

  4. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  5. پایان جلسۀ شورای امنیت بدون صدور قطعنامه

  6. سفیر ایران به وزارت خارجه فرانسه دعوت شد

  7. مشاهده پهپاد شلیک شده به سمت رژیم صهیونیستی در کرمانشاه

  8. واکنش انگلیس به حمله پهپادی ایران علیه رژیم صهیونیستی

  9. آمریکا عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد  

  10. نتايج عمليات وعده صادق

  11. وزیر خارجه اردن: مسوولیت جلوگیری از افزایش تنش در منطقه برعهده اسرائیل است

  12. نیویورک‌تایمز: اسرائیل گزینه حمله تلافی‌جویانه به ایران را کنار گذاشته است

  13. اولین واکنش کاخ سفید به حمله هوایی ایران علیه رژیم صهیونیستی

  14. تماس تلفنی کامرون با امیرعبداللهیان؛ تاکید بر کاهش تنش‌ها

  15. فرانسه به حمله پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل واکنش نشان داد

آخرین عناوین