سرور امارات مبین هاست بهترین انتخاب برای تریدرها

گزارش بازرگانی، 218597،   4020722027

اگر به دور و اطراف خود نگاهی بیندازید احتمالا دوستان یا آشنایانی را می‌بینید که این روزها درگیر ترید یا معامله‌ ارزهای دیجیتال هستند. اگرچه ترید کردن به‌معنی خرید، فروش یا تبدیل ارزها به یکدیگر است و لزوما به ارزهای دیجیتال اشاره نمی‌کند، اما برای اکثر افراد ترید کردن به‌معنی خرید یا فروش ارزهای دیجیتال است.

اگر با مفاهیم ترید به‌خوبی آشنایی داشته باشید و به‌اصطلاح نبض بازار و تحرکات آن را بشناسید، این امکان برای شما وجود دارد به‌صورت دلاری کسب درآمد کنید. در واقع برخی از تریدرهای با تجربه موفق شده‌اند از همین راه به درآمدهای قابل‌توجهی دست پیدا کنند.

اما بسیاری از کاربران متاسفانه به‌دلیل آشنا نبودن با بازار یا عدم رعایت نکات امنیتی، با چالش‌هایی مانند از دست دادن سرمایه یا مسدود شدن حساب کاربری خود مواجه شدند. بنابراین، اگر به‌تازگی با مفهوم ترید کردن آشنا شده‌اید ممکن است این سوال در ذهن شما ایجاد شده باشد که آیا می‌توان از داخل ایران هم به فعالیت ترید پرداخت؟

در این مقاله قصد دارید به این سوال پاسخ دهیم و بگوییم چرا برای ترید کردن خرید سرور مجازی ترید ضرورت دارد.

مزایای یک سرور مجازی مخصوص ترید

اگر تجربه استفاده از صرافی‌های خارجی معتبر مانند کوین بیس، بایننس، کوکوین یا فعالیت در بازارهای مالی بین‌المللی مانند فارکس را داشته باشید، به‌خوبی می‌دانید که این سرویس‌ها برای کاربران ایرانی تحریم است. به‌همین‌دلیل، بسیاری از کاربران با استفاده از سرویس‌های تغییر آی‌پی و گذر از تحریم تلاش می‌کنند به خدمات ارائه‌شده توسط این پلتفرم‌ها دسترسی پیدا کنند.

علاوه‌بر سرعت بسیار پایین اکثر سرویس‌های گذر از تحریم رایگان یا حتی پولی، یکی از بزرگ‌ترین معایب این سرویس‌ها، تغییرات ناگهانی آی‌پی یا قطعی ناگهانی و آشکار شدن آی‌پی اصلی است. درواقع درست است که کاربر در ابتدا آی‌پی یک کشور مانند آلمان یا هلند را در این سرویس‌ها انتخاب می‌کند، اما واقعا هیچ کنترلی بر روی آدرس IP نخواهد داشت.

به‌همین‌دلیل، هنگام استفاده از پلتفرم‌هایی مانند بایننس و به‌طورکلی، پلتفرم‌های که خدمات مالی ارائه می‌دهند، در معرض خطر بسته‌شدن حساب قرار می‌گیرند. این پلتفرم‌ها به‌شدت بر روی تغییر آدرس‌های آی‌پی حساسیت دارند و به‌محض شناسایی این موضوع، ممکن است حساب کاربری را بدون اطلاع قبلی مسدود کنند.

این درحالیست که با استفاده از یک سرویس مانند سرور مجازی با آی‌پی ثایت با چنین مشکلاتی مواجه نخواهید شد. با خرید سرور مجازی خیالتان از بابت اولین و مهم‌ترین نکته در کار با صرافی‌ها و بازارهای مالی یعنی استفاده از یک آی‌پی ثابت، راحت خواهد بود. در ادامه به مزایای استفاده از یک سرور مجازی اشاره می‌کنیم.

سرعت بالا

یکی از عناصر حیاتی که ممکن است بر عملکرد یک تریدر در بازار ارز تاثیر بگذارد، سرعتی است که تریدر می‌تواند سفارشات خود را ثبت و پردازش کند. از آنجایی که تریدرها در نقاط مختلفی از جهان مستقر شده‌اند، از نظر لجستیکی دشوار است که سفارشات همه آن‌ها به‌موقع به کامپیوترهای بروکر یا کارگزار برسد.

در بازار بی‌ثبات مالی که قیمت‌ها به‌سرعت در حال تغییر هستند، تاخیر در حد 500 میلی‌ثانیه نیز می‌تواند قابل‌توجه باشد. در چنین شرایطی اگر از یک سرور مجازی استفاده کنید، زمان تاخیر اتصال شما به سرور کارگزاری به 1 تا 2 ثانیه کاهش می‌یابد. به‌این‌ترتیب، می‌توانید معاملات خود را با سرعت و دقت بالاتری انجام دهید و هیچ فرصتی را به‌علت تاخیر یا کندی اتصال از دست ندهید.

تریدینگ خودکار

بازار فارکس هیچ‌وقت تعطیلی ندارد و اگر می‌خواهید حداکثر سود را در این بازار به‌دست بیاورید باید همیشه به‌دنبال شکار فرصت‌ها باشید. طبیعتا امکان اینکه شبانه‌روز به مانیتور خود خیره شوید وجود ندارد! به‌همین‌دلیل، ربات‌های تریدر فارکس طراحی شده‌اند تا این کار را برای شما انجام دهند.

اگر ربات تریدر را در لپ‌تاپ یا با استفاده از یک شبکه بی‌سیم WiFi اجرا کنید، ممکن است در اثر اتمام شارژ باتری لپ‌تاپ یا خرابی دستگاه یا جابه‌جایی به مکانی جدید، عملکرد ربات دچار مشکل شود. در صورتی که با خرید یک VPS مانند سرور مجازی امارات می‌توانید ربات تریدر را در محیط سیستم عامل سرور مجازی خود نصب و اجرا کنید و از چنین چالش‌هایی در امان باشید.

قابل اعتماد

اطمینان از اینکه شیوه تریدینگ شما در معاملات فارکس مطمئن است از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. قطع برق یا اینترنت، کندی کامپیوتر و مشکلات سخت‌افزاری همگی می‌توانند بر توانایی تریدر برای اجرای سریع معاملات تاثیر منفی بگذارند. چنین خطراتی را می‌توان با استفاده از یک سرور مجازی تا حد زیادی کاهش داد.

سرور مجازی در یک دیتاسنتر امن با سرورهای پشتیبان، اقدامات امنیتی و ژنراتور برق قدرتمند قرار دارد. بنابراین، پلتفرم تریدینگ کاربر بر روی یک سرور مجازی سریع‌تر و با قابلیت اطمینان بیش‌تری پیکربندی و اجرا می‌شود.

پشتیبان‌گیری کارآمد

با سرورهای مجازی ترید، تریدرها می‌توانند این اطمینان را داشته باشند که قادر خواهند بود از هر جنبه‌ای از شیوه ترید آن‌ها، از جمله سیستم عامل و نرم‌افزار تریدینگ، به‌طور مرتب بکاپ تهیه کنند. با انجام این کار، حفاظت کاربران در برابر اختلالات اتصال در صورت بروز مشکل برای کامپیوتر یا دستگاه، تضمین می‌شود.

در اصل، سرور مجازی به‌عنوان یک شبکه امن برای تریدرها عمل می‌کند و این امکان را به‌ آن‌ها می‌دهد تا امور روزمره خود را طبق روال عادی انجام دهند. داشتن یک لایه اضافی از امنیت می‌تواند به تریدرها کمک کند تا روی انتخاب‌های منطقی‌تر تمرکز کنند.

به‌ حداقل رساندن لغزش قیمتی

موفقیت معاملات شما ممکن به‌طور قابل‌توجهی تحت تاثیر سرعت تکمیل معاملات قرار بگیرد. حتی میلی‌ثانیه‌ها نیز می‌توانند در دنیای تریدینگ پراهمیت باشند. عملکرد معاملاتی شما تا حد زیادی تحت‌ تاثیر تاخیر یا فاصله زمانی بین تایید معامله و ثبت آن در بازار است. می‌توانید با نزدیک‌تر کردن سرورهای کامپیوترتان به صرافی‌ها، این زمان تاخیر را کاهش دهید.

این کار با استفاده از سرور مجازی در یک لوکیشن خاص که به سرور صرافی نزدیک‌تر است انجام می‌شود.

از سوی دیگر، لغزش قیمت مفهومی است که به شکاف بین قیمت تایید شده برای معامله و قیمتی که معامله واقعا با آن انجام می‌شود اشاره دارد. این لغزش نیز با استفاده از یک سرور کارآمد که اتصالی سریع و قابل‌اعتماد را فراهم می‌کند، کاهش می‌یابد.

قیمت مقرون‌به‌صرفه

سرورهای مجازی درعین‌حال که مزایای فراوانی را در دسترس کاربر قرار می‌دهند، قیمت مناسبی دارند و بسیاری از افراد می‌توانند آن‌ها را تهیه کنند. سرورهای مجازی در لوکیشن‌ها و پلن‌های متنوعی ارائه می‌شود تا هر کاربر با توجه به نیاز خود، بهترین گزینه را انتخاب کند. علاوه‌براین، اگر در کنار تریدینگ قصد دارید از سرور مجازی خود استفاده‌های دیگری مانند فعالیت در سایت‌های فریلنسری هم انجام دهید، می‌توانید به‌راحتی این کار را انجام دهید.

سرورهای مجازی مبین هاست امکان ارتقای منابع به پلن‌های بالاتر را در اختیارتان قرار می‌دهند. بنابراین، اگر بعد از مدتی احساس کردید به منابع بیش‌تری نیاز دارید، کافیست با ما تماس بگیرید تا با توجه به نیازتان منابع سرور را به بهترین پلن ممکن ارتقا دهید.

سرور مجازی امارات مبین‌ هاست با پشتیبانی زیرساختی قدرتمند شامل دیتاسنترهای پیشرفته و هم‌گام با استانداردهای روز این صنعت، عملکردی فوق‌العاده را فراهم می‌کند. پلن‌های ارائه‌شده توسط مبین هاست از قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای برخوردارند که در کنار پشتیبانی قوی، ارزش خرید بسیار خوبی را ارائه می‌دهند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. قبل از مهاجرت، بعد از مهاجرت!

  2. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  3. من عجله ندارم!

  4. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  5. «عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

  6. جدال روایت ها در ماجرای مسمومیت پزشکان شیرازی

  7. ادعای عجیب روحانی: ما بورس را رشد دادیم، اینها بورس را زمین زدند!

  8. هزینه ای که هیچ دولتی حاضر نشد بپردازد!

  9. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

  10. واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز

  11. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

  12. چرا این همه بد اخلاقی؟

  13. هشدار دیوان کیفری بین‌المللی به آمریکا و رژیم اسرائیل

  14. حقوق خبرنگار جنجالی صدا و سیما چقدر است؟/ پاسخ «یوسف سلامی» به میزان درآمد ماهیانه خود

  15. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  16. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  17. کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟!

  18. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  19. دور باطلی که تمامی ندارد!

  20. برای این عکس شما تیتر بزنید

  21. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  22. تضادی عجیب و پر ابهام!

  23. درباره توبه تتلو

  24. تأملي در راهبرد ائتلاف از شاهزاده تا تاجزاده !

  25. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

آخرین عناوین