فروش اقساطی خودرو به صورت تحویل آنی : مبین خودرو

گزارش بازرگانی،   4000207057

فروش اقساطی خودرو به صورت تحویل آنی از سری اقدامات بسیار موثر و مفید مبین خودرو  در عرضه انواع خودروهای داخلی و برخی خودروهای وارداتی است، بطوریکه همزمان با پرداخت اولین قسط یا مبلغ پیش پرداخت می توان خودروی مورد نظر خود را تحویل گرفت و مورد استفاده قرار داد. فروش اقساطی خودرو به صورت تحویل آنی در واقع نقطه مقابل پیش فروش خودرو است، زیرا در طرح های پیش فروش، قیمت خودرو بسیار پایین تر از ارزش واقعی آن در بازار آزاد می باشد، تحویل خودرو به صورت مدت دار و طولانی خواهد بود و همین طور متقاضیان این نوع خودروها نهایتا تا سه دوره باید تمام مبلغ خودرو را بپردازند. البته مواردی نظیر عرضه خودروها به صورت زمان بندی شده(مناسبتی،محدود) و همراه با قرعه کشی از دیگر شرایط اجرا این طرح است، که سبب شده مشتریان از این روش عرضه خودرو چندان دل خوشی نداشته باشند. قیمت فروش اقساطی خودرو در مقایسه با پیش فروشض خودرو بالاتر است، که دلایل اقتصادی آن برکسی پوشیده نیست، برای مثال می توان به دوره طولانی بازگشت سرمایه به شرکت های لیزینگ، نوسانات نرخ ارز، تورم اقتصادی و درصد سود شرکتی اشاره کرد، اما با توجه به شرایط اقتصادی فعلی و افزایش لحظه ای قیمت ها، فروش اقساطی خودرو نوعی سرمایه گذاری بلند مدت تلقی می شود، که در نهایت پس ازپرداخت آخرین قسط و نقل و انتقال قطعی و رسمی خودرو، قیمت آن معادل قیمت خریداری شده و یا قدری بالاتر است. لیزینگ معتبر و خوشنام مبین خودرو از محبوبترین مجموعه های فروش اقساطی خودرو به صورت تحویل آنی است، که تمامی محصولات خود را همزمان با دریافت پیش پرداخت در اخیار مشتریان می گذارد، و متقتضیتم خرید اقساطی خودرو بدون کوچکترین ریسکی می توانند خودروی مورد نظز خود را خریداری نمایند.

فروش اقساطی ایران خودرو با مناسب ترین قیمت

صنایع ایران خودرو از قدیمی ترین و بزرگترین مجموعه های خودروسازی است، که بالاترین تنوع محصول را دارد و از نگاه مشتریان و بازارهای اقتصادی نسبت به دیگر کمپانی های خودروسازی به دلیل تنوع بالای تولیدات، شتاب بالای محصولات، قیمت مناسب، دسرسی ساده به قطعات یدکی، مصرف سوخت پایین و طراحی زیباتر فضای داخلی و خارجی خودرو عملکرد بهتری داشته است و  در تمامی مدل های شاسی، نیم شاسی و شاسی بلند درصد بالاتری از فروش اقساطی خودرو را به خود اختصاص داده است. پژو پارس، دنا و 206 از سری محصولات پرمخاطب این مجموعه بزرگ خودروسازی هستند که در فیس لیفت های مختلف طراحی و تولید شده اند و مدل های اتومات و ساده با قیمت های متنوع عرضه می شوند، اما دیگر خودروهای این مجموعه نیز نظیر سمند، سمند LX، هایما، رانا، دانگ فنگ، پژو 2008، پژو 207  405 نیز به صورت نقد و یا در طرح های فروش اقساطی خودرو به صورت تحویل آنی عرضه می شوندو هر کدام از آن ها مخاطبان خاص خود را دارند. نمایندگی های معتبر و رسمی فروش اقساطی ایران خودرو با مناسب ترین قیمت نظیر لیزینگ محبوب و خوشنام مبین خودرو که سالهاست با این مجموعه بزرگ خودروسازی به صورت مستمر فعالیت می کند، به منظور تعدیل بازار در شرایط اقتصادی فعلی و جلوگیری از کاهش ظرفیت های تولید و رکود بازار  این امکان را برای مشتریان فراهم کرده اند تا با پایین ترین نرخ سود شرکتی بتوانند خودروی مورد علاقه خود را خریداری نمایند و در اقساط منظم با سقف معین، نسبت به بازپرداخت اقساط آن اقدام نمایند.

فروش اقساطی سایپا

فروش اقساطی سایپا نیز به عنوان دومین صنایع بزرگ خودروسازی در مقایسه با دیگر مجموعه های تولیدی نظیر مدیران خودرو، پارس خودرو و غیره به دلیل قیمت بسیار پایین و شرایط ساده نقل و انتقال با استقبال بسیار گسترده تری مواجه شده است. این مجموعه بزرگ تولیدی با عرضه انواع خودروهای کم مصرف و بادوام موفق شد، توجه قشر بسیار زیادی از افراد جامعه را به خود جلب نماید، بطوریکه همچنان پراید در مدل ها و فیس لیفت های مختلفی نظیر پراید 111، 131، 133،132 و 141 رکوردار فروش اقساطی خودرو به صورت تحویل آنی در سراسر کشور می باشد، که از مهمترین دلایل آن می توان به قیمت بسیار پایین، هزینه های پایین تعمیر و نگهداری، شرایط ساده تر نقل و انتقال، مصرف پایین سوخت و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، که سبب شده استفاده از این خودرو کم مصرف در مشاغل تاکسی رانی، آژانس و اسنپ طرفداران بسیار زیادی پیدا نماید. فروش اقساطی سایپا در دیگر مدل های بومی و مونتاژ این مجموعه بزرگ صنعتی نظیر کوییک، کوییک کراس، چانگان، سراتو، ساینا، ساندرو و غیره نیز کماکان طرفداران خود را دارد اما درصد عرضه آن ها در مقایسه با انواع مدل های پراید و تیبا پایین تر است. فروش اقساطی خودرو به صورت تحویل آنی از دیگر مزایای خرید اقساطی محصولات سایپا و دیگر مجموعه های صنعتی و تولیدی می باشد، که به واسطه آن در تمامی دوران بازپرداخت اقساط، مشتریان می توانند از مزایای خودروی خریداری شده استفاده کنند، و هزینه های رفت و آمد خود را مدیریت کرده و با آرامش و آسایش بیشتری به سفرهای درون شهری و برون شهری خود بپردازند.

 

فروش اقساطی خودرو بدون ضامن

شرایط واگذاری و فروش اقساطی خودرو در لیزینگ ها و نمایندگی های عرضه خودروهای داخلی و خارجی تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند، به عنوان مثال ضامن و معرف یکی از مهمترین بندهای قراردادهای فروش اقساطی خودرو به صورت تحویل آنی می باشد که سبب شده بسیاری از اقشار جامعه شرایط اجرا آن را نداشته باشند، و در این مرحله از خرید اقساطی خودرو منصرف شوند. فروش اقساطی خودرو بدون ضامن که تنها از سوی برخی از لیزینگ های معتبر و رسمی عرضه کننده انواع خودروهای داخلی و خارجی با سقف پرداخت مشخص انجام می شود، راه را برای خرید این دسته از مشتریان فراهم کرده است، و این افراد را در مسیر رسیدن به رویاهایشان همراهی می کند. فروش اقساطی خودرو بدون ضامن درواقع سطح اعتبارات مجموعه های لیزینگ خودرو را به نمایش می گذارد. لیزینگ معتبر و خوشنام مبین خودرو از بزرگترین مجموعه های عرضه کننده انواع خودروهای داخلی و خارجی در برندهای هیوندای، کیا، فولکس واگن، ریگان کوپا، رنو، ایران خودرو، کرمان موتور و غیره به صورت نقد و اقساط می باشد، که امکان عرضه برخی محصولات خود را تا سقف معین خرید بدون ضامن برای مشتریان فراهم کرده است، و پس از سالها فعالیت و حضور در  بازارهای معاملاتی خرید و فروش اعتباری و نقدی خودرو می توان بدون کوچکترین واهمه ای به آن اعتماد کرده، محصولات مورد نظر خود را از آن با بهترین تسهیلات ممکن خریداری کرد.

فروش اقساطی خودرو با بهترین تسهیلات

لیزینگ معتبر و رسمی مبین خودرو از محبوبترین مجموعه های فروش اقساطی خودرو با بهترین تسهیلات اعتباری در کشور است، که تمامی محصولات خود را در تمامی برندهای داخلی و خارجی با کمترین نرخ سود شرکتی و در اقساط بلند مدت بانکی در حدود 12 الی 48 ماهه در اختیار مشتریان می گذارد، تا بتوانند با توجه به شرایط مالی و اقتصادی خود نسبت به بازپرداخت اقساط اقدام نمایند.فروش خودرو با حداقل مبلغ پیش پرداخت، تحویل فوری خودرو، سند بنام مشتری و در رهن بانک و عدم نیاز به ضامن از دیگر امتیازات و تسهیلات این مجموعه در قبال مشتریان می باشد.

برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی خودرو به صورت تحویل آنی و نحوه واگذاری انواع خودروهای داخلی و خارجی از این مرکز لیزینگ کافی است به سایت اینترنتی مبین خودرو ماندگار مراجعه کرد و یا با کارشناسان مجرب این مجموعه تماس گرفت و در خصوص نحوه واگذاری خودروها و همین طور مشخصات فنی و فیزیکی آن ها اطلاعات کافی را دریافت نمود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

پربحث‌های دیروز

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  3. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  4. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  5. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

  7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

  9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

  10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

  11.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  12.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

  13. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

  14. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

  15. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  12. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  13. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  14. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  15. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  16. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  17. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  18. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  19. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

آخرین عناوین