۱۰۰% رایگان از Office ۳۶۵ استفاده کنید! / آفیس ۳۶۵

گزارش بازرگانی،   3991104090 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

آفیس 365 درواقع نرم‌افزاری کاملی است که برنامه‌هایی نظیر اکسل، ورد، پاورپوینت و ... درون آن وجود دارد و به‌نوعی بسته کاملی از چند برنامه کاربردی است که به‌راحتی می‌توانید این نرم افزار را بر روی سیستم خود نصب کنید و از قابلیت‌های آن استفاده کنید.

 به طور کلی استفاده از خدمات نرم افزار آفیس 365 با پرداخت اشتراک ماهانه صورت می‌گیرد، اما در یکسری شرایط خاص می‌توان به‌صورت کاملاً رایگان از برنامه آفیس 365 نیز استفاده کرد. شاید برای بسیاری از کاربران استفاده رایگان از برنامه آفیس 365 جالب باشد، اما این امر شدنی است و کاربران برای استفاده از خدمات و امکانات این نرم‌افزار دیگر لازم نیست هزینه را پرداخت کنند.

اگر تمایلی به پرداخت هزینه برای تهیه برنامه آفیس 365 ندارید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی درمورد شیوه استفاده رایگان از این نرم‌افزار را در اختیار شما قرار دهیم.

آفیس 365 برای اساتید و دانش‌آموزان یک مجموعه آموزشی کاملاً رایگان است و این افراد دیگر لازم نیست برای بهره‌مندی از خدمات Office 365 هزینه‌ای را پرداخت کنند. تقریباً اغلب مراکز آموزشی ماهانه هزینه ثابتی را برای نرم‌افزار آفیس 365 پرداخت می‌کنند و چنانچه استاد یا دانش‌آموز یک مجموعه آموزشی هستید، به‌صورت کاملاً رایگان می‌توانید از برنامه آفیس 365 استفاده کنید. تنها کافی است به بخش آدرس ایمیل خودتان در صفحه رسمی مایکروسافت office 365 مراجعه کنید و از ابزارهای مرتبط با کار خود در کلاس استفاده کنید. شرکت مایکروسافت به تمام کاربران خود این امکان را می‌دهد که در عرض یک ماه به صورت رایگان از امکانات آفیس 365 استفاده کنند و البته استفاده رایگان یک ماهه از این نرم‌افزار مخصوص کاربرانی است که به‌تازگی حساب کاربری خود را ایجاد کرده‌اند و برای اولین بار است در برنامه office 365 فعالیت می‌کنند. لازم به ذکر است که استفاده از تمام قابلیت‌های نرم‌افزار آفیس 365 نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارد و می‌توانید از برنامه‌هایی نظیر ورد، اکسل، پاورپوینت و ... به شکل رایگان استفاده کنید.

سؤال اغلب کاربران این است که اگر امکان دسترسی رایگان به آفیس 365 وجود دارد، چرا باید برای استفاده از این نرم‌افزار هزینه‌ای پرداخت شود؟ درواقع کاربرانی که به‌صورت رایگان از آفیس 365 استفاده می‌کنند، با محدودیت‌های فراوانی روبرو می‌شوند و نمی‌توانند از تمام امکانات برنامه استفاده کنند و قطعاً نسخه پولی این برنامه مزیت‌های فراوانی دارد و کاربران از امکانات بیشتری نیز برخوردار می‌شوند. اگر قصد استفاده از تمام خدمات این نرم‌افزار را دارید، باید نسخه پولی آن را خریداری کنید ولی اگر تمایل دارید به برخی قابلیت‌های آن دسترسی داشته باشید، نسخه رایگان برای شما مناسب است.

- با نرم‌افزار Office 365 بیشتر آشنا شوید

شرکت مایکروسافت تقریباً در سال 2015 از نرم‌افزار آفیس 365 رونمایی کرد که با استقبال انبوه کاربران از سراسر دنیا روبرو شد. این نرم‌افزار همانند سایر برنامه‌های مطرح دنیا، منتقدان و موافقان زیادی داشت که برخی برنامه‌نویسان از نحوه عملکرد و کارایی این برنامه انتقادات زیادی به عمل آوردند. یکی از نقدهای شدیدی که از شرکت مایکروسافت در سال 2015 شد، ندادن اطلاعات کافی درمورد برنامه office 365 بود و این مسئله موجب شد اغلب کاربران عملکرد و کارایی آفیس 365 را با آفیس آنلاین یکی در نظر بگیرند که مایکروسافت در سال‌های بعد اطلاعات بهتری در اختیار کاربران قرار داد و تا حدود زیادی این مشکل برطرف شد. همچنین مایکروسافت در سال‌های بعد امکانات و قابلیت‌های زیادی را به آفیس 365 اضافه کرد که موجب استقبال بیشتر کاربران نیز شد. درواقع همیشه در نسخه‌های بروز آفیس 365، خدمات جدیدی به برنامه اضافه می‌شود و این باعث می‌شود روزبه‌روز به کاربران این برنامه افزوده شود و همه افراد بتوانند از قابلیت‌های آن نهایت استفاده را ببرند. تا به این لحظه آفیس 365 عملکرد بسیار خوبی داشته است و کاربران از امکانات این برنامه رضایت کافی داشته‌اند. مدت زمان استفاده از برنامه آفیس 365، تقریباً یک سال است و بعد از گذشت این مدت کاربران باید دوباره حق اشتراک سالیانه تهیه کنند تا بتوانند به خدمات این برنامه دسترسی داشته باشند. اغلب نرم‌افزارهای office 365 از قبیل اکسل، پاورپوینت، ورد، اوت لوک و ... نیازی به اینترنت ندارند و کاربران به‌راحتی می‌توانند بدون اتصال به اینترنت از خدمات آن‌ها نیز استفاده کنند.

- مقایسه کلی بین آفیس 365 با آفیس 2019

بسیاری از کاربران خدمات آفیس 365 را با آفیس 2019 شبیه هم می‌دانند اما در این بخش به مقایسه کلی این دو نرم‌افزار می‌پردازیم تا با کارایی و نحوه عملکرد آن‌ها بیشتر آشنا شوید. آفیس 365 بر روی تمام سیستم‌ها (ویندوز، اندروید، ios و ...) قابلیت نصب و اجرا دارد و کاربران می‌توانند با پرداخت اشتراک سالانه به خدمات این نرم افزار به صورت کامل دسترسی داشته باشند. درواقع افراد با 5 دستگاه مختلف می‌توانند به برنامه مایکروسافت متصل شوند که این مورد از قابلیت‌های منحصر به فرد آفیس 365 است. اما استفاده از خدمات آفیس 2019 دائمی است و لازم نیست هزینه اشتراک سالیانه برای این برنامه پرداخت کنید که به‌آسانی می‌توانند برای همیشه به امکانات آن دسترسی داشته باشید. آفیس 2019 فقط بر روی سیستم ویندوز نصب می‌شود و قابلیت اجرا بر روی سایر پلتفرم ها مانند اندروید، مک و ios را ندارد که به این دلیل برنامه آفیس 2019 کمتر در میان کاربران مورداستفاده قرار می‌گیرد و آفیس 365 بیشتر در بین کاربران محبوبیت دارد. درضمن پشتیبانی فنی آفیس 365 نسبت به آفیس 2019 کارایی و عملکرد بهتری دارد و درصورتی‌که کاربران در حین استفاده از نرم‌افزار با مشکل روبرو شوند، می‌توانند با پشتیبانی برنامه ارتباط برقرار کنند و مشکل خود را نیز برطرف کنند. همچنین برای اطلاعات بیشتر در زمینه عملکرد و کارایی آفیس 365 می‌توانید به وب‌سایت www.microsoftme.ir/office-365/  مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۹۳۴۵۵۱۷:۱۷:۲۶ ۱۳۹۹/۱۱/۴
بطور آلترناتیو میتوان از اپن آفیس یعنی نوع آزاد آن که کاملا مشابه نسخه اصلی است هم استفاده کرد. فقط فایلهای اپن آفیس کاملا کامپتیبل با نسخه اصلی نیست یعنی فایلهای ایجاد شده با آن هنگام باز کردن با آفیس مایکروسافت ممکن است دچار فرمت بندی کمی متغیر گردد که باید چک گردد.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین