هشدار جانشین ناجا به اراذل و اوباش

گروه اجتماعی الف،   3990630131

 جانشین فرمانده ناجا گفت: آرامش و امنیت مطالبه به حق مردم است و نیروی انتظامی با کسانی که بخواهند امنیت مردم را بهم بزنند، بدون تعارف و درنگ برخورد می کند.

به گزارش فارس، سردار قاسم رضایی در یاسوج اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیم بیش از 1880 شهید از جمله استان هایی است که در دفاع از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب پیش قدم بوده و سهم بسیار بالایی در تامین و حفظ امنیت و آرامش کشور دارد.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه نیروی انتظامی براساس حکم و وظیفه ای که دارد در ایجاد آرامش و امنیت مردم جلودار است، گفت: آرامش و امنیت مطالبه به حق مردم است و نیروی انتظامی با کسانی که بخواهند امنیت مردم را بهم بزنند، بدون تعارف و درنگ برخورد می کند.

سردار رضایی با بیان اینکه کسانی که عنوان هایی برای خودشان قرار داده به عنوان مثال اراذل و اوباش و یا هر عنوانی که آرامش مردم را بهم بزند، خط قرمز نیروی انتظامی است، افزود: با این افراد در هر جایی که باشند به قطع یقین مقتدرانه و بدون اغماض برخورد می شود.

 وی با تصریح اینکه طی چند روز گذشته بعضی افراد کلیپ هایی را در فضای مجازی پخش کردند و کارهایی را انجام دادند، گفت: این افراد از طریق سیستم های فنی، اطلاعات و همکاری خود مردم رصد و دستگیر شدند،الحمدلله در این حوزه دستگاه قضائی به جد پای کار است.

جانشین فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی بعد از موضوعات امنیتی با هنجارشکنانی که بخواهند رعب و وحشتی در کوچه، محله و یا بازار ایجاد کنند بدون هیچ مماشاتی برخورد خواهد کرد.

این مقام عالی انتظامی با بیان اینکه اگر کسی با هر وضعیت جسمی که دارد، بخواهد از آن سوء استفاده و یا در جامعه رعب و وحشت ایجاد کند به طور قطع با وی برخورد خواهد شد، گفت: آن دستی که با بالا آوردن قمه و قداره رعب و وحشت ایجاد کند دیگر قادر نخواهد بود حتی یک چوب کبریت را هم در دست بگیرد.

سردار رضایی با اعلام اینکه فرصت برای کسانی که احساس می کنند، می توانند هنجارهای جامعه را بهم بزنند، تمام شده و من به آنها توصیه می کنم تا دیر نشده دست از عنوان های غلط انداز که برای خود انتخاب کرده اند، بردارند و به آغوش خانواده خود بازگردند تا در جامعه با آرامش زندگی کنند، گفت: اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت بدانند اگر در جامعه ناهنجاری کنند هیچ جایی نه تنها در میهن عزیز بلکه در ممالک اسلامی هم نخواهند داشت.

وی با عنوان اینکه اگر این افراد حتی یک سوراخ موش هم پیدا کردند و خود را در آن مخفی کنند، آن سوراخ موش تله آنها خواهد بود، گفت: ما هیچ مماشاتی در این قضیه نداریم و افسران، درجه داران و سربازان ما به عنوان یک مجاهد در این راه مجاهدت خواهند کرد.

این مقام ارشد ناجا گفت: در دوران دفاع مقدس برهم زنندگان امنیت کسانی همچون عوامل رژیم بعث عراق بودند یا زمانی در قالب منافقان فعالیت می کردند و امروز تحت هر عنوانی مانند اراذل و اوباش با اقدامات هنجارشکنانه درصدد برهم زدن امنیت و آرامش جامعه هستند اما آنها باید بدانند که نیروی انتظامی مجاهدانه در مقابل آنها ایستاده و آنها را ادب خواهد کرد و این اخطار جدی به کسانی است که دنبال برهم زدن آرامش مردم هستند.

سردار رضایی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درخصوص موضع گیری های رسانه های معاند در خصوص اقدامات نیروی انتظامی در کشور، گفت: اگر رسانه های معاند بخواهند تعریف و تمجید کنند و یا موضعی بگیرند آن گاه ما باید مطالب آنان را رصد کرده و نقاط قوت خود را دریابیم که چگونه آنها را به واکنش در آورده است.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه معاندان از واقعیت ها حرفی نمی زنند وفقط فضاسازی منفی می کنند، افزود: آن کسانی که در این شبکه ها کار می کنند در مسیر بر هم زدن آرامش مردم و جامعه و سخنگوی بدخواهان این نظام هستند، بنابراین هرگونه عکس العمل آنها نه تنها هیچ تفاوتی برای ما در قضیه نخواهد داشت بلکه در ادامه ما را در راه و هدفی که در پیش گرفته ایم ، راسختر می کند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین