۶ نکته مهمی که هنگام خرید لپ تاپ استوک نباید فراموش کنید

گزارش بازرگانی،   3990331030

لپ تاپ استوک این روزها به دلیل قیمت بسیار مناسب، بهترین راه حل برای افرادی است که نمی خواهند زیر بار قیمت های افسار گسیخته لپ تاپ های نو در بازار بروند. در این روزها یک لپ تاپ معمولی به قیمتی فروخته می شود که در همین سه چهار سال پیش با این پول می توانستیم یک خودروی معمولی مانند پراید بخریم و تهیه آن برای اقشار مختلفی از جمله دانشجویان که نیاز مبرمی به لپ تاپ دارند، بسیار سخت شده است.

لپ تاپ های وارداتی استوک که بعد از دو الی سه سال استفاده مفید وارد بازار می شوند، در صورتی که هیچ گونه مشکل سخت افزاری نداشته باشند، عالی ترین گزینه برای خرید محسوب می شوند. به طوری که شما می توانید یک لپ تاپ دست دوم قدرتمند را به قیمتی بخرید که احتمالا با آن مبلغ، یک لپ تاپ معمولی نو میتوانستید تهیه کنید. بنابر این اگر این روزها قصد خرید لپ تاپ ارزان و مقرون به صرفه استوک دارید، بهتر است برخی نکات مهم و کلیدی را در این زمینه بدانید تا متحمل ضرر و زیان احتمالی نشوید.

مشخصات فنی لپ تاپ

در صورتی که میتوانید هزینه کنید، بهتر است مدل هایی را انتخاب کنید که سخت افزار بروز تری دارند. برای مثال لپ تاپ هایی با پردازنده نسل 4 و 5 از عهده بسیاری از کارهای معمولی و نیمه حرفه ای شما بر می آیند. پیشنهاد می کنیم از میان مدل های مختلف لپ تاپ hp سری الایت بوک، لپ تاپ لنوو سری تینکپد و لپ تاپ دل سری لتتیود را انتخاب کنید، زیرا این لپ تاپ ها صنعتی بوده و از لحاظ کیفیت یک سر و گردن از سایر مدل ها که برای استفاده خانگی عرضه شده اند، بالاتر هستند.

برخی قطعات لپ تاپ مانند رم و هارد امکان ارتقا دارند و در آینده در صورتی که نیاز داشتید می توانید ظرفیت آن ها را افزایش دهید، اما این شرایط برای پردازنده و کارت گرافیک کمی متفاوت است. این دو قطعه به هیچ عنوان قابل ارتقا نیستند و یا به صورت خیلی محدودی امکان ارتقا آن ها در برخی مدل ها وجود دارد. پس حدالامکان مدل هایی را انتخاب کنید که پردازنده مناسب داشته و دارای کارت گرافیک مجزا باشند.

در صورتی که میخواهید یک لپ تاپ سبک با وزن کمتر از 1.5 کیلوگرم بخرید باید گزینه هایی مانند کارت گرافیک و دی وی دی رایتر را فراموش کنید.

ظاهر دستگاه

لپ تاپ استوک در بسیاری از فروشگاه ها بر حسب ظاهر بدنه گرید بندی می شود تا تمامی مدل ها فروخته شوند. علاوه بر این مشتری نیز می تواند برای خرید مدل هایی که کمی خط و خش و زدگی دارند، هزینه کمتری پرداخت کند. در صورتی که تمیزی و ظاهر برای شما در الویت قرار دارد، بهتر است بالاترین گرید ممکن (A++) را انتخاب کنید. علاوه بر این شما باید هنگام خرید لپ تاپ استوک، بخش های زیر را کاملا بررسی کنید :

  • سلامت صفحه کلید و تمامی دکمه های لپ تاپ
  • بررسی سالم بودن شاسی و لولای درب لپ تاپ
  • عدم وجود نقطه، هاله و پیکسل سوخته در صفحه نمایش لپ تاپ
  • بررسی قاب پشت لپ تاپ و عدم وجود هرگونه شکستگی و ترک که به احتمال فراوان نشانه ای از ضربه خوردن آن است.
  • تست کامل تاچ و قلم دستگاه هنگام خرید لپ تاپ لمسی و هیبریدی

در صورتی که به صورت حضوری برای خرید اقدام می کنید، بهتر است تمام موارد ذکر شده را چک کنید، همچنین برای خرید های آنلاین نیز توصیه می شود تصاویر محصول را از پشتیبانی فروشگاه دریافت کرده و از تمام زوایا به دقت بررسی کنید تا بعدا از خرید خود سرد و دلچرکین نشوید.

تست کامل سخت افزار

حتما هنگام مراجعه حضوری جهت خرید لپ تاپ استوک مجموعه ای از نرم افزاهای تست که در سایت های مختلفی قابل دانلود هستند، را همراه خود داشته و موارد زیر را با برنامه های معرفی شده تست کنید :

تست هارد

Crystal Disk Mark و HD Tune Pro دو ابزاری هستند که به خوبی این قطعه را تست کرده و هرگونه بدسکتور و خطا را به شما گزارش می دهند.

تست پردازنده ، رم و کارت گرافیک

Cinebench R15 این نرم افزار به همراه برنامه Burning test به خوبی این دو قطعه را تحت آزمایش گذاشته و تست می کنند. در صورت وجود مشکل، در پایان عملیات از این خطاها مطلع خواهید شد.

در پایان بهتر است یکبار با نرم افزار Burning test تمامی قطعات لپ تاپ را به صورت همزمان تست کنید تا از سلامت همه آن ها مطمئن شوید.

ضمانت و مهلت تست لپ تاپ استوک

بهتر است بدانید، لپ تاپ استوک دیگر گارانتی اولیه سازنده را ندارد. فروشگاه و مجموعه هایی که این محصولات را میفروشند، خودشان این محصولات را ضمانت کرده و قطعات آن را تامین می کنند. طبق بررسی و جستجو در فروشگاه های مختلف، 90 درصد فروشندگان بین دو هفته تا 3 ماه این محصولات را ضمانت می کنند. بنابر این فروشگاهی را انتخاب کنید که حداقل تا 6 ماه خیال شما را از بابت خرید یک لپ تاپ استوک کارکرده راحت می کند. همچنین برای خرید های غیرحضوری و اینترنتی مهلت تست کالا الزامیست تا فرصت کافی برای تست محصول را داشته باشید.

از کجا یک خرید آنلاین و مطمئن لپ تاپ استوک داشته باشیم ؟

بدون شک، خرید لپ تاپ استوک با وجود مزیت بسیار خوبی از جمله قیمت، کیفیت و سخت افزار مناسب، به ضمانت و پشتیبانی خوب از سمت فروشنده نیازمند است. فروشگاه اینترنتی استوک تاپ (stoktop.com) مرجع نقد، بررسی و فروش لپ تاپ استوک اروپایی با بیش از 10 سال سابقه، انواع مختلفی از این محصولات را به فروش می رساند.

این فروشگاه علاوه بر تضمین کیفیت کالا و عرضه محصولات با قیمت های مناسب، با ارائه یک هفته مهلت تست بی قید و شرط و 6 ماه ضمانت رایگان، شرایطی را فراهم کرده تا شما مشتریان عزیز بتوانید با اطمینان، یک کالای کارکرده استوک خریداری کرده و هزینه های خود را مدیریت کنید.

تیم پشتیبانی نرم افزار و سخت افزار این مجموعه، به طور کامل تمام بخش های یک محصول را به دقت تست کرده و پس از اطمینان از عملکرد صحیح محصول و گذر از فیلترهای مشخص، آن را روانه انبار فروشگاه می کنند.

ارتقا آنلاین قطعات لپ تاپ استوک

ممکن است مشخصات فعلی یک لپ تاپ موجود در این فروشگاه، جوابگوی نیاز شما نباشد یا مثلا برای برنامه نوسی، طراحی گرافیکی یا نرم افزاری خاص، نیاز به رم بالاتر و یا هارد SSD داشته باشید. در هنگام خرید از مجموعه استوک تاپ، می توانید یک محصول را با رم و هارد سفارشی و ظرفیت بالاتر تهیه کنید. همچنین قبل از خرید می توانید، تصاویر محصول را از طریق پشتیبانی سایت دریافت کرده و از سلامت ظاهری کالا کاملا مطمئن شوید. تمامی محصولات دارای 6 ماه ضمانت رایگان هستند و علاوه بر این امکان خرید ضمانت نامه 1 ساله با شرایط ویژه نیز در این فروشگاه وجود دارد.

اگر نیاز به مشاوره رایگان جهت انتخاب و خرید لپ تاپ استوک دارید، همین حالا می توانید با شماره 02128428908 داخلی 1 تماس حاصل فرمایید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  3. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  4. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  5. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

  7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

  9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

  10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

  11.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  12.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

  13. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

  14. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

  15. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  11. انتقام از پوتین؟

  12. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  13. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  14. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  15. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  16. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  17. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  18. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  19. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

آخرین عناوین