شرط اصلاح‌طلبان برای حمایت از لاریجانی/تلاش یک سوم‌ نمایندگان برای عضویت در یک کمیسیون/قاضی فراری در رومانی دستگیر شد/جهانگیری: زندگی مردم سخت شده است

گروه سیاسی الف،   3990324137 ۲۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنانکه اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

شرط اصلاح‌طلبان برای حمایت از لاریجانی/تلاش یک سوم‌ نمایندگان برای عضویت در یک کمیسیون/قاضی فراری در رومانی دستگیر شد/جهانگیری: زندگی مردم سخت شده است

آخرین آمار کرونا در ایران

سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۱۴ مورد بستری شدند.مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۸۴ هزار و ۹۵۵ نفر رسید.

وی گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور روز شنبه در جلسه ستاد ملی کرونا اظهارداشت: رعایت مردم در اردیبهشت‌ماه نسبت به این اپیدمی تا ۸۰ درصد مطلوب بوده است و اما در اواسط خرداد این مراعات‌ها به ۲۰ درصد رسیده است  که می‌تواند برای ما نگرانی به وجود آورد و مردم باید این مراقبت را انجام دهند تا بتوانیم از این مرحله به خوبی عبور کنیم.

روحانی با تاکید بر اینکه همه گشایش‌ها و موارد جدید بازگشایی که امروز هم داریم، مشروط به آن است که باهم همکاری کنیم، تصریح کرد: اگر همکاری نباشد، مجبوریم همه محدودیت‌ها را بازگردانیم.

علیرضا زالی،فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار ابتلا به کرونا ویروس در سطح استان تهران گفت: در بررسی روند بیمارانی که ظرف 24 ساعت گذشته مراجعه کردند پنج درصد بستری شدند که تا پیش از این این رقم 3.5 درصد بوده که جای تامل دارد. اما با توجه به این که تنها برای 24 ساعت گذشته بوده، باید روزهای آینده را نیز در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: با توجه به تجمعات فراوان و حجم بالای کسب و کارها در تهران متاسفانه در طول یک ماه گذشته شاهد تقلیل فاصله‌گذاری اجتماعی هستیم که نگرانی عمده‌ ما نیز بر روی همین مساله است.

بیشتر بخوانید:

شناسایی ۲۴۱۰ بیمار جدید کرونایی و فوت ۷۱ نفر دیگر

کاهش فاصله‌گذاری‌های اجتماعی در تهران/ افزایش بستری‌های کرونا در پایتخت

روحانی: مجبور شویم محدودیت‌ها را برمی‌گردانیم/ میزان رعایت کرونا در اردیبهشت ۸۰ درصد بود ولی امروز به ۲۰ درصد رسید

***

تصمیم ارز ۴۲۰۰تومانی ممکن است رانت و فساد ایجاد کند

اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری با اشاره به تصمیم‌گیری برای ارز ۴٢٠٠ تومانی گفت: هدف اصلی این طرح این بود که کالای اساسی مورد نیاز مردم با قیمت مناسب و با فراوانی در اختیار مردم قرار گیرد که تصمیم اقتصادی نیست کسانی که از منظر صرف اقتصادی ما را محکوم می‌کنند کمترین ارتباطی با زندگی مردم ندارند و نمی‌دانند که زندگی آنها چگونه می گذرد.  

جهانگیری یادآورشد: البته می دانیم که این تصمیم ممکن است رانت و فساد و سوء استفاده ایجاد کند در این میان عده ای از این شرایط سوء استفاده کردند که آنهایی که یک دلار از این ارز  که برای تسهیل زندگی مردم است، سوء استفاده کردند را باید به عنوان یک خائن به مردم معرفی شود و به شدت برخورد قانونی شود و ریال‌ها و دلارها پس گرفته شود.

جهانگیری گفت: واقعیت این است که زندگی مردم سخت شده و دولت با تمام وجود این موضوع را لمس می کند و تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا از بار فشار اقتصادی بر مردم کاسته شود.

بیشتر بخوانید:

جهانگیری: منتقدان کمترین ارتباطی با زندگی مردم ندارند

***

قاضی منصوری دستگیر شد

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی دستگاه قضا در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید سازمان زندان‌ها که امروز برگزار شد، با اشاره به دستگیری غلامرضا منصوری متهم پرونده اکبر طبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این متهم توسط پلیس اینترپل در رومانی بازداشت شده است.

وی افزود: به دلیل شرایط خاص بیماری کرونا امکان پرواز وجود ندارد و امکان بازگرداندن وی به ایران نیست.

اسماعیلی در مورد اینکه آیا خود منصوری به سفارت مراجعه کرده یا بازداشت شده است، گفت: منصوری به سفارت ایران مراجعه داشته، اما به گونه‌ای رفتار کرده بود که استنباط همکاران در سفارتخانه این بود که عزم جدی برای بازگشت ندارد.

بیشتر بخوانید:

بازگرداندن یکی از مفاسد اقتصادی به کشور/ جزئیات جدید دستگیری موسوی مجد

***

لزوم در نظرگرفتن فرصت «توبه» برای مجرمین

حجت الاسلام  محسنی اژه‌ای،معاون اول قوه قضاییه در مراسم معرفی رییس جدید سازمان زندان‌ها گفت: آماری که در مورد تعداد زندانی ایران با سایر کشورها اعلام می شود مبانی مساله متفاوت است؛ لذا همیشه گفتم که این مبانی را باید اصلاح کنیم و اشتباه است که بگوییم در بین کشورها چندم هستیم. اقدامات زیادی صورت گرفته اما هنوز بسیار جا دارد که بیشتر استفاده کنیم و رویکرد اصلاح وتربیت را غلیظ تر ببینیم‌. کسانی که فساد می کنند باید مجازات شوند اما عنایت کنید روی مساله قدری فکر شود که  باب جدیدی را روی این مساله باز کنند. یکی از باب‌ها باب توبه است. اگر چه فرد متخلفی غفلتی کرد خدا به او فرصتی می دهد که اگر توبه کرد نه تنها او را می بخشد بلکه او را دوست دارد. آیا در این ۴۰ سال برای  توبه مجرمین ساز و کاری پیش بینی کرده‌ایم‌؟ من از آقای حاج محمدی می خواهم که نسبت به این موضوع فصل جدیدی باز کنند و مجلس و همه و نظام می خواهم باب توبه را چگونه باید فرصت بدهیم و بستر را فراهم کنیم که مجرمین توبه کنند.

بیشتر بخوانید:

اژه‌ای خواستار در نظر گرفتن فرصت «توبه» برای مجرمین شد

***

ورود سازمان بازرسی کل کشور به قرارداد ویلموتس
 
بازرس کل امور ورزش و جوانان سازمان بازرسی کل کشور گفت: در حال بررسی موضوع قرارداد ویلموتس به صورت ویژه هستیم.

طاهری جعفری بازرس کل امور ورزش و جوانان سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به انتقادها از انتخاب و قرارداد سرمربی بلژیکی سابق تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشورمان اظهار داشت: در نحوه انتخاب و انعقاد قرارداد آقای ویلموتس، ابهاماتی وجود دارد که با صدور ابلاغ بازرسی، موضوع به صورت خارج از نوبت در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید:

سازمان بازرسی: در حال بررسی موضوع قرارداد ویلموتس هستیم

***

رفاقت یا عدالت؟

ایسنا نوشت: اکثر مردم که در شرایط کنونی با انواع و اقسام مشکلات ریز و درشت دست و پنجه نرم می‌کنند و چنین دوستان دست‌دل‌بازی ندارند و در اتاق امثال {اکبر}طبری هم همیشه به رویشان بسته است باید چه کنند؟ آیا مردم باید مثل آن کارگر شرکت نفت خود را دار بزنند یا مثل آن جانباز محتاج خودسوزی کنند تا امثال طبری همچنان با رفیق بازی خود سرمایه‌های کشور را به یکدیگر پاس بدهند؟

باشگاه خبرنگاران نوشت: رسول دانیال زاده ابربدهکار بانکی یا همان سلطان فولاد نقش پر رنگی در پرونده فساد‌های اکبر طبری داشته است. نام رسول دانیال زاده پیش از آن که در پرونده اکبر طبری مطرح شود، در پرونده فساد فولاد آمد و از او به عنوان سلطان فولاد ایران و مالک برج‌های لوکس روما و فلورا در کامرانیه تهران و یکی از ابر بدهکاران نظام بانکی کشور یاد کردند.

بیشتر بخوانید:

طبری‌های دیگر را دریابید!

***

تلاش یک سوم‌ نمایندگان برای عضویت در کمیسیون امنیت ملی

 امیرحسین قاضی‌زاده، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی طی مطلبی درباره علت تاخیر در تشکیل کمیسیون‌های تخصصی، نوشت: جدید بودن دستورالعمل تعیین کمیسیون‌های نمایندگان و ابهامات زیاد آن، جدید بودن اکثر همکاران و تمایل تعداد زیادی از همکاران به کمیسیون‌هایی خاص و از طرفی عدم انتخاب و خالی ماندن برخی کمیسیون‌های مهم مجلس، شروع به کار کمیسیون‌های مجلس را دچار تاخیر کرده است.

تسنیم نوشت: همزمان با بحث شکل‌گیری کمیسیون‌های تخصصی مجلس و تلاش نمایندگان برای حضور در کمیسیون‌های موردعلاقه خود، این بحث به‌طور جدی مطرح شده که چرا برخی کمیسیون‌های تخصصی مجلس از اقبال کمتر و برخی دیگر از استقبال بیشتری برخوردار هستند؛ آن طور که پیش‌ازاین در رسانه‌ها نیز مطرح شده بود کمیسیون امنیت ملی، کمیسیون صنایع و اقتصادی بیشترین و کمیسیون‌های فرهنگی و حقوقی مجلس کمترین مخاطب را داشته است اما چرا کمیسیون امنیت ملی مورد استقبال بیشتر قرار گرفته تا حدی که یک چهارم نمایندگان مجلس برای حضور در آن کمیسیون ابراز علاقه کرده‌اند؟

اکنون که گفته می‌شود 20 گزینه نهایی کمیسیون امنیت ملی بر اساس امتیازبندی مشخص و دست 50 نماینده دیگر برای حضور در این کمیسیون کوتاه شده است باید دید علت اصلی محبوبیت کمیسیون امنیت ملی در بین نمایندگان مجلس یازدهم چیست؟ برخی در رسانه‌ها دلایلی چون، جایگاه و پوزیشن کمیسیون امنیت ملی، سفرهای خارجی و برخی دیگر تأثیرگذاری در تصمیم‌های کلان کشور را دلیل چنین استقبالی دانسته‌اند.

بیشتر بخوانید:

فهرست کمیسیون‌های مجلس تا دو روز آینده نهایی می‌شود

فهرست اعضای کمیسیون عمران مجلس

***

 اردوگاه اصلاحات را در حمایت از لاریجانی نمی‌توانیم، متقاعد کنیم 

محمدصادق جوادی حصار، تحلیل‌گر سیاسی اصلاح‌طلب و عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی به ایلنا گفت: به نظر من عمر شورایعالی سیاستگذاری تمام شده است، حتی قبل از انتخابات هم عمر آن تمام شده بود، این شورا در انتخابات اخیر نشان داد که در تصمیم‌سازی خود به عنوان مهمترین رسالتش دچار تناقض است، از یک طرف می‌گوید ما در انتخابات لیست نمی‌دهیم، اما از سوی دیگر می‌گوید در انتخابات شرکت می‌کنیم و از جانب دیگر می‌گوید هر حزبی می‌تواند به صورت مستقل و جداگانه لیست بدهد، لذا این نوع تصمیم‌گیری به معنای اتمام ایفای نقش شورایعالی سیاستگذاری است. 

جوادی حصار در ادامه درخصوص مطرح شدن موضوعاتی مبنی بر استعفای عارف پس از اعلام استعفای موسوی لاری از این شورا، با تاکید ویژگی‌های مثبت عارف، بیان داشت: پیشنهاد من به آقای عارف به عنوان یک شخصیت متین، منطقی، علمی و کارآمد سیاسی این است که پیش از آن که دیگران به او بگویند شما نباید باشی، خودش از شورایعالی استعفا دهد و اجازه دهد که احزاب فارغ از تعارفات و یا طعنه و کنایه‌های سیاسی فرصت بازنگری بدون هیچ مانع سیاسی، اخلاقی و فرهنگی را پیدا کنند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی درخصوص مطرح شدن احتمال حمایت از افرادی مانند علی لاریجانی از سوی اصلاح‌طلبان، گفت: من فکر نمی‌کنم که در شرایط کنونی بتوانیم اردوگاه اصلاح‌طلبان را متقاعد کنیم که پشت سر فردی مانند ایشان بایستد.

***

حمایت از لاریجانی و مطهری وقتی ممکن است که از اصولگرایی برگردند

عبدالله ناصری، عضو شورای هماهنگی اصلاح طلبان به نامه نیوز گفت: قبول دارم که به نسبت ۵ سال قبل خیلی{موقعیت اجتماعی اصلاح طلبان} ضعیف شده است وعلت آن هم عملکرد دولت، فراکسیون امید و مدیریت شهری پایتخت بوده است. این‌ها همه علائم حیاتی اصلاحات است... تنها در صورتی میتوان از لاریجانی، مطهری حمایت کرد که اولا این دو نفر به صراحت به جامعه اعلام کنند از اصولگرایی متعارف برگشته‌اند و راه نجات کشور را پیگیری راهبردهای اصلاح طلبانه می‌دانند و بالاخره قبل از رأی گیری کابینه خود را به مردم معرفی نمایند.

 ناصری گفت: اصلاح طلبان برای همیشه باید گزینه‌ی ائتلاف با غیر اصلاح طلبان را فراموش کنند. من معتقدم هر جریان سیاسی باید با کاندیدای اصلی خود بیاید تا بتواند مسؤلیت بپذیرد. ائتلاف هر جریان سیاسی با جریان مقابل خود با توجه به ساختار اصلی قدرت در نظام سیاسی ایران به ریشخندگرفتن مردم است.

***

عضو کارگزاران: عارف حتی فکر ریاست‌جمهوری را هم نکند 

سیدمحمود علیزاده طباطبایی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، با بیان اینکه محمدرضا عارف می‌تواند بهترین وزیر علوم باشد به فارس گفت اما وی جایی در مجلس و ریاست جمهوری ندارد، عارف به درد مجلس نمی‌خورد و حتی فکر ۱۴۰۰ را هم نکند. 

عضو شورای مرکزی کارگزاران سازندگی اظهار داشت: در انتخابات ۲ اسفند جمع اصلاح‌طلبان گفتند احزاب و گروه ها می‌توانند به صورت جداگانه شرکت کند و نظر کارگزاران به شرکت در انتخابات بود و نسبت به دیگران نقد داشت و آقای کرباسچی هم می‌گفت وقتی آقای خاتمی بحث آشتی ملی را مطرح می‌کنند آشتی ملی که با قهر با انتخابات امکان‌پذیر نیست. 

بیشتر بخوانید:

علیزاده طباطبایی: روحانی به هیچ‌کس در دولت اجازه تصمیم‌گیری کارشناسی نمی‌دهد/ اصلاح‌طلبان خودشان هم عارف را قبول ندارند/ مانور تجمل‌گرایی از دولت هاشمی بود

***

صندلی مرکز پژوهش‌های مجلس از آن کیست؟

تابناک نوشت: بعد از اعلام نتایج انتخابات مجلس یازدهم گمانه‌زنی‌ها برای گزینه‌های احتمالی ریاست مرکز پژوهش‌ها شروع شد و با تعیین ترکیب رییس مجلس و سایر ارکان هیئت رییسه بیش از پیش شدت گرفت. نمایندگان مجلس از افراد مختلفی به عنوان کاندیدای ریاست مرکز نام می‌بردند ولی اکثریت آنان ریاست علیرضا زاکانی نماینده تهران را محتمل‌تر می‌دانند.

مهرداد بذرپاش نماینده دوره نهم، نصرالله پژمان‌فر و محمدحسین حسین‌زاده بحرینی نمایندگان مشهد و محسن اسماعیلی عضو مجلس خبرگان از دیگر گزینه‌های مطرح در رسانه‌ها هستند.

***

قضای سفرهای استانی را ولو سال آخر به جا بیاورید!

كيهان نوشت: { محمدباقر نوبخت }معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت سفرهای استانی‌اش انگیزه انتخاباتی ندارد.

آقای نوبخت توضیح نداده که چه کسی چنان گمانه‌زنی را مفرح کرده است. این در حالی است که رفتن به استان‌ها و اطلاع از مشکلات مناطق مختلف کشور از نزدیک، یک ارزش است. اما متاسفانه برخی دولتمردان در دولت یازدهم و همچنین عقبه سیاسی درس‌های آنها طی چند سال اول بعضا تا همین اواخر- سفر استانی را به سخره می‌گرفتند و اقدام پوپولیستی وانمود می‌کردند!! پس از آن هم،‌ سفرهای استانی دولت فراز و نشیب داشته است؛ به نحوی که نقصان این سفرها، و کم خبری از مشکلات مردم، یکی از انتقادات جدی به برخی دولتمردان است.

***

انفعال‌خطرناك‌تر از اعتراض

عباس عبدي در روزنامه اعتماد نوشت: مساله اين است كه آب و تامين آن براي ساكنان منطقه‌اي گرم چون خوزستان يك مساله جزيي و عادي نيست؛ نه فقط براي آنان بلكه براي همه مردم آب و تامين آب شرب مساله حياتي است...اين مردم نمي‌پذيرند كه خانه يك پيرزن معلول يا بي‌پناه را خراب كنند. (چه اسم با مسمايي؟ آسيه پناهي پيرزني كه در جريان تخريب سرپناهش در كرمانشاه فوت كرد)شايد بتوان پذيرفت كه در برخي مقاطع حقوق و دستمزدهاي كارگران ديرتر پرداخت شود، ولي نه آنكه براي چند ماه پياپي اين حقوق‌ها پرداخت نشود و كارفرماي دولتي نيز هيچ مسووليتي در برابر رفتار پيمانكار خود نپذيرد... يا يك جانباز در كرمانشاه خودش را به بدترين شكلي جلوي نهاد مربوط به آتش بكشد. اين رفتارها نشانه‌هاي خطرناك‌تري از اعتراض هستند... اعتراض است. اعتراض نشانه زنده بودن يك جامعه است، حتي اگر اعتراض آنان درست نباشد. ولي خودسوزي و خودكشي؛ نشانه بن‌بست كامل و نااميدي نزد مردم است و نتايج اين رفتار خطرناك‌تر است.

***

خانواده‌ام اردبیل نیستند اما مدیر پروازی نیستم!

آفتاب یزد نوشت: روز پنجشنبه خبرنگار شبکه خبر در برنامه‌اش اعلام کرد که «در نشست عالی استان‌ها مطرح شده است که اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل، مدیر پروازی است.» از همین رو گفت‌وگوی تلفنی را با وی برقرار کرد و سوالاتی را در این خصوص از استاندار اردبیل پرسید. خبرنگار از بهنام جو پرسید:«موضوع از چه قرار است گفته می‌شود که شما دویا سه روز در استان حضور دارید» وی در پاسخ گفت:« برای مسائل توسعه استان؛ باید حتما هفته‌ای ۱ تا ۲ روز در تهران باشم تا بتوانم اعتبارات مصرفی استان را دریافت کنم. اگر استانداری بخواهد در استان خود بماند نمی‌تواند اعتبارات برای استان به دست‌آورد.» استاندار اردبیل در خصوص اینکه بنا به دستور رئیس جمهور باید استاندار و خانواده در استان محل خدمت زندگی کنند، گفت:« به دلایل کاری و شخصی خانواده در اردبیل ساکن نیستند.»استاندار اردبیل افزود: «اگر خانواده کنار من نباشد من بهتر می‌توانم به امورات کاری برسم.»

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۴۸۲۲۵۸۲۰:۴۱:۰۱ ۱۳۹۹/۳/۲۴
جهانگیری ! دیگه اسم این زندگی نیست مردم دیگه زندگی نمیکنن دارن دست و پا میزنن برای زندگی !
ناشناس۱۴۸۲۵۳۳۰۶:۴۲:۲۲ ۱۳۹۹/۳/۲۵
رفتن پست و سمت توسط لاریجانی نباید مانع از رسیدگی به تخلفات ریاست مجلس دهم شود
ناشناس۱۴۸۲۶۷۵۱۰:۰۶:۲۵ ۱۳۹۹/۳/۲۵
رانت دلار 4200 تومانی باعث فساد شد و جهانگیری باید در این مورد پاسخگو باشد.
ناشناس۱۴۸۲۲۶۰۲۰:۴۴:۵۶ ۱۳۹۹/۳/۲۴
قبر 700 میلیونی در قبرستان لاکچری لواسان!!!!
مصطفي۱۴۸۲۲۶۲۲۰:۴۶:۳۹ ۱۳۹۹/۳/۲۴
جناب جهانگيري زماني از اظهار نظرهاي شما جاني تازه ميگرفتيم اما امروز حرفهايتان نيشتري بيشتر نيست اينهمه ثروت اندوزي را براي كي و كي ميخواهيد؟؟؟!!!!
ناشناس۱۴۸۲۲۶۳۲۰:۴۹:۵۱ ۱۳۹۹/۳/۲۴
20 هزار تومن: سال 1340 پول یک خانه سال 1350 پول یک پیکان سال 1360 پول یک تلویزیون + یک یخچال سال 1370 پول یک اجاق گاز سال 1380 پول یک پنکه سال 1390 پول یک قابلمه سال 1395 پول یک قندان سال 1397 پول یک لیوان سال 1399 پول یک ؟؟؟
ناشناس۱۴۸۲۲۶۶۲۰:۵۱:۰۷ ۱۳۹۹/۳/۲۴
قاضی منصوری چطور 9 ماه پیش توانسته با اخذ مرخصی به ایتالیا و آلمان برود؟
ناشناس۱۴۸۲۲۷۹۲۱:۰۴:۵۷ ۱۳۹۹/۳/۲۴
از اول تیر ماه معضل بزرگ اجاره نشینان شروع میشود بیش از یک سوم جمعیت کشور اجاره نشین هستند در اوج بحران تازه دولت یادش افتاده که باید تصمیماتی بگیرد در صورتی که در سال گذشته دیده بان شفافیت و عدالت تذکرات لازم را به دولت دادند ولی دولت نامه دیده بان را احتمالا باهاش موشک کاغذی درست کرده و از پنجره پاستور پرواز داده
ناشناس۱۴۸۲۲۸۵۲۱:۱۱:۲۴ ۱۳۹۹/۳/۲۴
مدعی العموم باید عباس اخوندی وزیر مسکن سابق را احضار و از وی تحقیق و تفحص شود چرا وظایف قانونی خود را انجام نداده و طرح و برنامه ای برای مسکن نداشته که وضع مسکن به این نابسامانی شده
ناشناس۱۴۸۲۲۹۲۲۱:۱۵:۱۷ ۱۳۹۹/۳/۲۴
تشکیل کمپین اجاره نشینان مستاصل برای رساندن صدای اعتراض مستاجران به مسولان ضروری است
ناشناس۱۴۸۳۲۹۵۱۶:۳۰:۰۸ ۱۳۹۹/۳/۲۵
عجب دل خوشی داری رفیق کمپین اجاره نشینان!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۱۴۸۲۳۲۲۲۱:۵۳:۱۹ ۱۳۹۹/۳/۲۴
جهانگیری زندگی برای مردم سخت نشده ، جهنم شده . فکر کنم الان برای مهدی جهانگیری سخت شده باشه . البته فکر کنم
وکیل۱۴۸۲۳۲۵۲۱:۵۵:۲۱ ۱۳۹۹/۳/۲۴
خیلی ناراحت کننده است وقتی میشنوم لاریجانی میخاد کاندید بشه
تکرار نمیکنم۱۴۸۲۳۳۵۲۲:۱۲:۱۹ ۱۳۹۹/۳/۲۴
اصلاح طلبان جایی برای شرط گذاشتن نگذاشتند
ناشناس۱۴۸۲۳۴۳۲۲:۲۴:۴۴ ۱۳۹۹/۳/۲۴
خداوندا ۱۴۰۰ را برسان حتی چوب خشک هم بهتر از اینها مدیریت میکند
حسین1000۱۴۸۲۵۶۰۰۸:۰۴:۱۷ ۱۳۹۹/۳/۲۵
1400 هم میرسه بعد از 1400هم میبینیم عزیز دل
ناشناس۱۴۸۲۷۴۳۱۰:۵۲:۱۸ ۱۳۹۹/۳/۲۵
بابا اونارو هم دیدیم اینارو هم دیدیم دست بردار! بعد 1400 چی می شه مثلا؟؟؟
ناشناس۱۴۸۲۳۵۲۲۲:۳۷:۲۸ ۱۳۹۹/۳/۲۴
مردم بی صبرانه منتظر کاندیتاتوری اقای لاریجانی و مطهری هستن؟ واقعیت اینه که فکر نمیکنم این دو نفر خودشون به خودشون رای بدن تا چه برسه بمردم.تازه مردم از دو عزیز خلاص شدن.
ناشناس۱۴۸۲۳۶۳۲۲:۴۹:۳۱ ۱۳۹۹/۳/۲۴
آقای جهانگیری از سخت هم گذشته و افتضاح شده.
ناشناس۱۴۸۲۴۶۳۰۱:۰۳:۴۷ ۱۳۹۹/۳/۲۵
اصلاح طلبان فعلا روی من حساب نکنند ،یه انسان کاربلد و دوراندیش و با صداقت و مردم منش بیاد، شاید تغییر عقیده بدم از رای ندادن به چپ و راستش هم کاری ندارم
رحیم۱۴۸۲۵۱۹۰۵:۳۷:۴۶ ۱۳۹۹/۳/۲۵
به نظر شما از بین لاریجانی و مطهری و معین کدامیک شانس بیشتری داره؟
ناشناس۱۴۸۲۵۷۳۰۸:۱۹:۳۸ ۱۳۹۹/۳/۲۵
لاریجانی ها به انتقضاء خود رسیده اند .
ناشناس۱۴۸۳۱۳۷۱۴:۱۴:۰۵ ۱۳۹۹/۳/۲۵
هیچ کدام
یه الفی۱۴۸۲۵۴۲۰۷:۲۴:۴۳ ۱۳۹۹/۳/۲۵
امروز شرایط به گونه ای شده که ما در انتخابات تنها بین بد و بدتر و یا بین بدتر و بدترتر یکی رو باید انتخاب کنیم.
ناشناس۱۴۸۲۶۸۸۱۰:۱۴:۳۳ ۱۳۹۹/۳/۲۵
آقای جهانگیری اخوی شما هنوز رای دادگاه شأن صادر نشده
اصغر۱۴۸۲۹۶۴۱۲:۴۲:۵۳ ۱۳۹۹/۳/۲۵
آقای جهانگیری مردگی بهتر از این زندگیست
ناشناس۱۴۸۳۲۳۶۱۵:۴۰:۳۶ ۱۳۹۹/۳/۲۵
خوب دیگه سمت ومنصب برا خودشون تقصیم کردند
ناشناس۱۴۸۴۲۹۶۱۴:۴۸:۴۴ ۱۳۹۹/۳/۲۶
اصلاح طلبان فقط حرررررررررررف می زنند و بس
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  3. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  4. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  5. وحدت ملی با وعده صادق

  6. کمی دیر نیست؟

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  13. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  14. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  15. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  16. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  17. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  18. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  21. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  22. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  23. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  24. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  25. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

آخرین عناوین