راهنمای ایده برای اسم شرکت ها

گزارش بازرگانی،   3990229117

انتخاب اسم شرکت از مقوله های مهم و بسیار حساس ثبت شرکت می باشد.ایده برای اسم شرکت و داشتن اطلاعات لازم و کافی درباره بایدها و نبایدها در باره اسم مناسب شرکت و برندسازی،به شما در این خصوص کمک خواهد کرد.تیم تحریریه ثبت بین الملل در این مقاله برآنند تا مطالبی را در جهت ایده برای اسم شرکت، اسم برند زیبا، ثبت شرکت در کرج و اسم زیبا ارائه نمایند چنانچه می خواهید شرکتی را در کرج ثبت کنید و یا در جستجوی ایده برای اسم شرکت و یا اسم زیبا برای برند خود می باشید تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

ایده برای اسم شرکت

در هنگام به ثبت رسیدن شرکت،یکی از مهم ترین اموری که که قبل از هر مبادرت دیگری باید به انجام برسانید،انتخاب اسم مناسب می باشد.بنابراین،بهتر است که درباره شرایط اسم شرکت اطلاعاتی را داشته باشید تا بعد از آن هم بتوانید از اسم هایی که به شما پیشنهاد می شود برای اسم شرکت خود ایده بگیرید انتخاب اسم شرکت جزء اولین مقدمات ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهم ترین مراحل تأسیس شرکت است.بسیاری از افرادی که تمایل به ثبت شرکت دارند، برای رسیدن به اسم شرکت مطلوب خود انرژی و زمان زیادی را صرف می‌کنند. اما گروهی دیگر به هر دلیل اسم شرکت را بدون در نظر گرفتن همه جوانب و با عجله انتخاب می‌کنند و به همین دلیل هم معمولاً بعد از مدتی تصمیم به تغییر اسم شرکت می‌گیرند.اسم شرکت اولین نشانه هر شرکت است. شاید بی راه نباشد که بگوییم اسم شرکت همانقدر مهم است که پرچم یا سرود ملی یک کشور اهمیت دارد. از طرف دیگر مقررات  و قوانین انتخاب اسم شرکت کمی سختگیرانه تعیین شده است؛ که البته این سختگیری در مشخص شدن اسم شرکت به دلیل مسائل حقوقی و مالی تا حدودی هم لازم است. همین امر فرایند انتخاب اسم شرکت را برای برخی پیچیده و سخت می‌کند. مهم این است که با شناختن صحیح قواعد انتخاب اسم شرکت بتوانیم نام شرکت را به گونه ای انتخاب کنیم که برازنده شرکت باشد..ثبت بین الملل آماده ارائه خدمات در جهت ایده برای اسم شرکت می باشدلذا می توانید با شماره تلفن 32711327 تماس بگیرید.

ثبت بین الملل مجری ایده برای اسم شرکت

شرایط انتخاب اسم شرکت

اسم شرکت شما نباید در گذشته به ثبت رسیده باشد و سابقه ثبت نداشته باشد.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

اسمی که برای شرکت انتخاب می کنید باید معنی داشته باشد و با فرهنگ جمهوری اسلامی ایران مطابقت داشته باشد.هم چنین اسم هایی که بر خلاف موازین شرعی و نظم عمومی می باشند مورد تایید قرار نخواهند گرفت.

اسم شرکت باید حداقل سه سیلاب داشته باشد و در بین سیلاب ها هم باید اسم خاص وجود داشته باشد.

در اسم شرکت،نباید از اسم های دانشمندان و شعرا و مانند آن ها استفاده شود.

در اسم شرکت،نباید از حروف مخفف یا کلمات ترکیبی استفاده شود.

در اسم شرکت نباید از نام‌های اعم از:ملی، ایران، ملت، کشور، انتظام، نظام، نفت، پتروشیمی، دادگستر، بنیاد، سازمان، مرکز، بهزیست، بانک، بسیج، جهاد، آسانسور، آژانس، ایثار، ایثارگران، شاهد، شهید، آزاده، جانبازان، تکنو، فامیلی، فیلتر، نیک، باور، میکروبرد، تست، استار، تک، مدرن، پیک، امنیت، کارواش، فانتزی، شهروند، اقتصاد، میهن، جوانان، ایمان، دکوراسیون، هدف، سپاه، تکنیک، دیتا، تک نو، تکنولوژی، اورست، مونتاژ، ونوس، دفتر، ایتال، بیو، کنترل،‌ متریک، مترلژی، وب استفاده کرد.

بعضی  از کلمه ها را می‌توان در اسم شرکت استفاده کرد اما آن ها جز سیلاب‌ها شمرده نمی‌شوند و در انتخاب اسم شرکت باید از سه سیلاب دیگر هم استفاده شود. این کلمه ها شامل صفاتی اعم از بهتر،‌ برتر،‌ نیک،‌ خوب و... و هم چنین اسم شهرها، اعداد و رنگ‌ها و کلماتی که موضوع فعالیت را تشریح می نمایند اعم از  بازرگانی، تجاری، خدماتی، ساختمانی، تولیدی و... می باشد.

اسم زیبا

داشتن اسم زیبا برای شرکت امر مهمی می باشد و همه در جستجوی اسم زیبا برای شرکت خود می باشند.داشتن اسم زیبا برای شرکت موقعیت خوبی را برای شرکت به وجود می آورد زیرا اسم زیبا همیشه در ذهن مشتری باقی می ماند و با دیدن محصولات و خدمات شما،کالاها و خدماتی که ارائه می کنید برای آن ها تداعی می شود.برای آن که اسم برند شما هر چه زیباتر باشد باید وقت و انرژی زیادی را صرف کنید تا اسم شرکتی خاص و زیبا داشته باشید برای عدم اتلاف وقت و انرژی در زمینه اسم زیبا می توانید کلیه امور خود را به ثبت بین الملل بسپارید.

ثبت بین الملل دپارتمان تخصصی اسم زیبا

ثبت شرکت در کرج

ثبت شرکت کرج ، اولین امر برای وارد شدن به جهان کسب و کار و فعالیت و پیشرفت اقتصادی برای اشخاصی می باشد که می خواهند شرکتی را در کرج به ثبت برسانند.به سبب قانون تجارت، هر شرکتی که تصمیم به تشکیل و فعالیت را دارد حتما می بایست ضمن فراهم نمودن مدارک مورد نیاز، تمامی مراحل ثبت شرکت را طی کند وگرنه به رسمیت شناخته نمی شود و فعالیت آن غیرقانونی می باشد و به جزای نقدی و انحلال شرکت و ممنوعیت از فعالیت محکوم خواهد شد.براساس نوع و قالب ثبتی شرکت در کرج ، اوراق ثبتی هم متفاوت است. مثلا اوراق ثبتی شرکت با مسئولیت محدود شامل اساسنامه ، شرکتنامه ، تقاضانامه و صورتجلسه مجمع عمومی موسسین می باشد و اوراق ثبتی شرکت های سهامی خاص شامل اساسنامه ، اظهارنامه و صورتجلسه مجمع عمومی موسسین می باشد. شرکتهای ثبتی دیگر هم اوراقی تقریباَ مشابه با این دو نوع شرکت دارند. اوراق ثبت شرکت را  باید موسسین و همه شرکای شرکت به امضا برسانند.

انواع شرکتهای ثبتی جهت ثبت شرکت کرج

شرکتهای ثبتی که در ذیل ذکر شده اند در کشور ایران قابلیت به ثبت رسیدن را دارند:

  • شرکت سهامی عام
  • شرکت سهامی خاص
  • شرکت با مسئولیت محدود
  • شرکت تعاونی
  • شرکت مختلط سهامی
  • شرکت مختلط غیر سهامی
  • شرکت نسبی
  • شرکت تضامنی

مشاوران و کارشناسان خبره و کاردان ثبت بین الملل می توانند امور ثبت شرکت در کرج شما متقاضی گرامی را با کمترین هزینه و در اسرع وقت به انجام برسانند، لذا با شماره تلفن 32711327-026 تماس حاصل نمایید و صفر تا صد امور ثبت شرکت در کرج را به ثبت بین الملل بسپارید.

ثبت بین الملل ارائه دهنده کلیه خدمات ثبت شرکت در کرج

اسم برند زیبا

بعد از به پایان رسیدن پروسه ثبت شرکت باید جهت انتخاب اسم برند زیبا مبادرت کنید.به هر علامتی از قبیل اسم،رنگ،حرف،شکل،تصویر،عکس و.....که باعث ایجاد وجه تمایز میان کالاها و خدمات مشابه می شود برند گفته می شود.اسمی که برای برند خود انتخاب می کنید باید خاص،منحصر به فرد و زیبا باشد و برای هر چه زیباتر شدن باید شرایظ ذیل را داشته باشد:

  1. باید قابلیت ثبت و حمایت قانونی را داشته باشد.
  2.  باید کوتاه و مختصر باشد.
  3.  باید منحصر به فرد باشد و تشابه نداشته باشد.
  4.  بایدترکیبی جدید داشته باشد و تکراری نباشد.
  5. باید خاص باشد و اسم عام و متعلق به عموم نباشد.
  6.  باید نگارش و خواندن آن یکسان باشد.
  7. باید خوش نوا و خوش تلفظ باشد.
  8. باید براساس زبان های رایج جهان مورد بررسی قرار گرفته باشد.
  9. باید  دارای هویت بصری باشد و نام مجازی نباشد.
  10.  باید موزیک خاصی را در اذهان یادآوری کند.

اسم برند زیبا دارای هویت و ویژگی های منحصر به فردی می باشد که از اسم کالا و شرکت جدا می باشد.هم چنین اسم برند چیزی بالاتر از اسم ها،علامت ها و شعارها می باشد.هر اسم برندی، اسم خاص می باشد و این اسم این قابلیت را دارد که از اسم اجتماع،شهر،گروه و یا یک شخص باشد.حتی اسم شما هم می تواند یک اسم برند باشد.در حقیقت یک اسم برند بایستی به اندازه ای در اذهان نقش بندد که با شنیدن اسم آن کالا و یا خدمات سریع تر تداعی گردد این دقیقا همانند همان عملی است که اپل نموده است.در دنیای امروز شرکت ها درک نموده اند که برند تجاری شرکت آن ها فقط یک معنا و مفهوم خالی نمی باشد بلکه یک سرمایه و دارایی ثروت اندیشمند جهت شرکت محسوب می شود.با انتخاب اسم برند زیبا برای خود مزایایی را به ارمغان می آورید به عنوان مثال:انتخاب اسم برند زیبا بیشتر در ذهن مشتری باقی می ماند،بادیدن اسم برند شما خدماتی که ارائه می کنید برای آن ها تداعی می شود،می توانند برند شما را از برندهای دیگر تشخیص بدهند و تفکیک کنندهم چنین اسم برند زیبا به مصرف کنندگان و مشتریان هویت و جایگاه مشابهی را در سرتاسر جهان ارائه می نماید. اسم برند زیبا هممانند ایده برای اسم شرکت امر مهم و پیچیده ای می باشد.اسم برند زیبا ایجاد کننده وجه تمایز میان محصولات و خدمات شما یا رقیبایتان است،تنها وسیله برای اینکه بتوانید خود را به دیگران معرفی کنید انتخاب برند زیبا و برند منحصر به فرد و خاص باشد.برای انتخاب اسم برند زیبا می توانید از تجربیات مشاوران و کارشناسان ثبت بین الملل بهره مند شوید هم چنین می توانید کلیه امور ثبتی خود را به ثبت بین الملل بسپارید.

پل های ارتباطی ثبت بین الملل

تماس با شماره تافن32711327-026

ثبت شماره تلفن خود و تماس مشاوران ثبت بین الملل با شما

پایگاه اینترنتی:www.bisabt.ir

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. کمی دیر نیست؟

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  15. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  19. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  23. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  24. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  25. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

آخرین عناوین