فرمانده نیروی انتظامی: خودرو حریم خصوصی نیست و کشف حجاب در آن جرم است

گروه اجتماعی الف،   3980427084 ۵۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

سردار اشتری گفت: بار‌ها اعلام کرده‌ایم، خودرو حریم خصوصی نیست و کشف حجاب در آن، جرم محسوب می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی: خودرو حریم خصوصی نیست و کشف حجاب در آن جرم است

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در جمع ائمه جمعه سراسر کشور با بیان اینکه نیروی انتظامی وظیفه خود می‌داند همواره پاسدار ارزش‌های انقلاب بوده و باشد، گفت: تأمین امنیت در کشور یکی از وظایف ناجا محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی به دنبال القای این موضوع هستند که در کشور ما امنیت وجود ندارد، افزود: به حول و قوه الهی و هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، نیروی انتظامی در ۸ هزار و ۷۵۵ کیلومتر مرز حضور دارد و توانسته از مرز‌ها تا اعماق شهر‌ها امنیت را تأمین کند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به نقش اثربخش ائمه جمعه در احساس امنیت گفت: ما به عنوان یک سرباز از اینکه خدمتگزار مردم هستیم و امنیت را برای آنان تأمین می‌کنیم، بسیار خوشحال هستیم. سردار اشتری با اشاره به اعتماد کامل مردم به نیروهای مسلح تصریح کرد: طبق آمار‌ها نیرو‌های مسلح از بین ۳۲ دستگاه در صدر قرار دارد و نیروی انتظامی نیز به تبع آن در بین اولین‌ها قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی وظیفه برخورد با ناهنجاری‌ها را برعهده دارد، افزود: امروز برحسب کم کاری برخی دستگاه‌ها، شاهد افزایش این موضوع در جامعه هستیم. فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در عمل تنها است، گفت: ممکن است، برخی با صدور اطلاعیه‌ها و یا بیانیه‌هایی از پلیس حمایت کنند، اما ناجا در عمل تنها است.

سردار اشتری با اشاره به وظایف ۲۶ دستگاه در موضوع عفاف و حجاب گفت: ۳۰۰ مصوبه در شورای عالی انقلاب فرهنگی که به تصویب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) رسیده است، وجود دارد و باید از این دستگاه‌ها سوال شود که در قبال تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن که رهبر معظم انقلاب چندین بار در این رابطه تذکر داده اند، چه کرده اند؟

وی افزود: نیروی انتظامی در این میان وظایف خود را به خوبی انجام داده است، گرچه ما به این حد نیز راضی نیستیم، اما برحسب قانون وظایف خود را به درستی انجام داده‌ایم. سردار اشتری گفت: از این جمع موثر و پربرکت برای کشور توقع داریم که نیروی انتظامی را در عمل کمک کنند و از دستگاه‌های دیگر نیز بخواهند تا به وظایف خود طبق قانون عمل کنند.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی اقدامات سلبی و ایجابی ناجا در چهار ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

سردار اشتری با بیان اینکه براساس قانون بی حجابی جرم است، گفت: بار‌ها اعلام کرده‌ایم، خودرو حریم خصوصی نیست و کشف حجاب در آن، جرم محسوب می‌شود، برهمین اساس طرح ناظر یک را راه اندازی کردیم که اثرات مثبتی نیز به همراه داشته است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای این طرح تاکنون، حدود ۳۰۰ هزار پیامک برای افراد متخلف ارسال شده که از این تعداد ۱۵۰ هزار نفر برای اخذ تعهد مراجعه کرده‌اند و با برخورد محترمانه از آن‌ها تعهد اخذ شده است، افزود: همچنین اعلام شده در صورت تکرار، خودرو آن‌ها توقیف و در مرحله بعد به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

سردار اشتری از کسانی که مخالف این طرح هستند انتقاد کرد و گفت:  دلیل مخالفت این افراد ارسال پیامک از سوی پلیس به یکی از بستگان آن‌ها بوده است.

به گفته سردار اشتری مبنای کار ناجا، همواره قانون بوده و هست و برخورد با پدیده بدحجابی نیز برخورد با بی قانونی محسوب می‌شود. وی افزود: در برخورد با فساد نمی‌توانیم یک تنه وارد شویم و نیروی انتظامی گرچه در این میان تنها است، اما اعلام می‌کنیم ما کار خود را انجام خواهیم داد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: متاسفانه در برخی بیمارستان‌ها، بانک‌ها و حتی برنامه‌های تلویزیونی، بدحجابی‌ها به مراتب بدتر از افرادی است که پلیس در خیابان‌ها با آن‌ها برخورد می‌کند.

سردار اشتری با بیان اینکه برخی از افراد نیز هنگامی که با فرد متخلفی برخورد می‌شود، شروع به جوسازی علیه پلیس می‌کنند، گفت: این موضوع پذیرفتنی نیست، چون اگر تیغ مأمور ما کند شود، ضرر آن برای کل مردم و متدینین خواهد بود.

سردار اشتری ضمن اعلام حمایت از ماموران و کارکنان نیروی انتظامی که در چارچوب قانون وظایف خود را به نحو احسن انجام می‌دهند، گفت: اگر ماموری خطایی انجام دهد، حتماً با او برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: موضوع حادثه پارک پردیسان تهران را بررسی کرده و به این نتیجه رسیدیم که مامور ما در چارچوب قانون، وظیفه قانونی خود را انجام داده که از او تقدیر کردیم.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر لزوم مدیریت فضای مجازی تصریح کرد: گرچه این فضا امروز یک نیاز در جامعه محسوب می‌شود، اما کم کاری برخی مسئولان سبب شده تا مشکلاتی در این فضا داشته باشیم.

سردار اشتری با اشاره به افزایش صددرصدی جرایم در فضای سایبر در سال جاری،گفت: امروز مدیریت این فضا، یک نیاز ضروری محسوب می‌شود.

فرمانده ناجا ضمن تشکر و قدردانی از همراهی مردم در پشتیبانی از خدمات پلیس افزود: با کسانی که بخواهند به حقوق مردم تعدی کنند، هیچ تعارفی نخواهیم داشت و قاطعانه با آن‌ها برخورد خواهیم کرد.

سردار اشتری گفت: قطعاً حمایت‌های ائمه جمعه از طرح‌های نیروی انتظامی برای پیشبرد اهداف تاثیرگذار خواهد بود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۰۰۷۴۹۲۱۱:۳۴:۱۴ ۱۳۹۸/۴/۲۷
اگر حریم خصوصی نیست آیا می توان بی اجازه وارد خودروی دیگران شد و اونجا نشست؟
ناشناس۱۰۰۸۱۱۰۱۶:۲۷:۴۸ ۱۳۹۸/۴/۲۷
به نظرم شما مسئله حجاب رو کلا اشتباه متوجه شدی!! بین خانمی که جلوی در ماشین ایستاده و خانمی که داخل ماشین نشسته 20 سانت فاصله هست, توی این 20 سانت چه اتفاقی میفته که این خانم حجابش لازمه و اون خانم حجابش لازم نیست!!؟؟
ناشناس۱۰۰۸۱۸۵۱۷:۱۳:۰۱ ۱۳۹۸/۴/۲۷
در خونه هم اونور و اینورش 20 سانت فاصله هست تو این 20 سانت چه اتفاقی میفته؟ میشه بگی لطفا؟ همون اتفاق در مورد ماشین هم میفته منتها بعضی ها خودشون رو به نفهمیدن میزنن.
ناشناس۱۰۰۸۲۰۰۱۷:۲۷:۳۷ ۱۳۹۸/۴/۲۷
بنظر میرسه شما مفهوم "حریم" رو درک نکردی! با استدلال حضرتعالی چون قطر درب ورودی منازل هم بیشتر از ۳-۴ سانت نیست، پس داخل خونه هم با بیرونش فرقی نداره و حریم خصوصی محسوب نمیشه
کاردان۱۰۰۸۲۲۳۱۷:۴۴:۱۵ ۱۳۹۸/۴/۲۷
عفاف و حجاب یک قانون تصویب شده کشور و لازم الاجراست نیروی انتظامی با هرکس که به این قانون دهن کجی نماید باید در چندین نوبت با ثبت کد ملی متخلف به وی تذکر دهند و اگر تعدادتذکرات از حد معینی خارج شد برای وی اخطاریه و حتی جرایم قانونی و مجازات زندان مانند سایر جرایم در نظر گفت عده دای فقط زبان قانون را می فهمند
رضا۱۰۰۸۲۷۹۱۸:۲۷:۳۲ ۱۳۹۸/۴/۲۷
حالا شما میخوای چی بگی واضح بگو متوجه بشویم !!
ناشناس۱۰۰۸۴۳۳۲۰:۰۶:۲۰ ۱۳۹۸/۴/۲۷
کلفتی هیچ دیواری هم بیست سانت نیست چطوریه که تو یک طرف دیوار میشه لخت بود ولی تو طرف دیگرش نمیشه
ناشناس۱۰۰۸۴۷۲۲۰:۴۷:۵۸ ۱۳۹۸/۴/۲۷
شمایی که درست متوجه شدی، اگر شما پشت در خونه کسی بایستی هم بین شما و اون خونه نهایتا 20 سانت فاصله ست. اون وقت یعنی به خاطر این نزدیکی فاصله، خانمی که توی اون خونه س باید حجاب داشته باشه و اونجا حریم خصوصیش نیست؟ الف لطفا منتشر کن، ..
ناشناس۱۰۰۸۷۵۸۰۱:۲۱:۱۷ ۱۳۹۸/۴/۲۸
توی خونتم همین فاصله هست با خیابون
ناشناس۱۰۰۸۸۱۵۰۳:۵۶:۲۲ ۱۳۹۸/۴/۲۸
تفاوتش مثل همون 20 سانت فاصله در خونه شماست!
ناشناس۱۰۰۸۱۱۳۱۶:۳۰:۰۴ ۱۳۹۸/۴/۲۷
حریم خصوصی و اموال خصوصی با هم فرق دارن!
ناشناس۱۰۰۷۴۹۵۱۱:۳۴:۴۱ ۱۳۹۸/۴/۲۷
جناب سردار در مورد حفظ حجاب طرحی نو دراندازید، این کارها اثر معکوس دارد .‌
ناشناس۱۰۰۸۵۶۸۲۲:۴۹:۲۱ ۱۳۹۸/۴/۲۷
قانون عفاف و حجاب را با طرحی نو می دهیم دست سازمان بسیج تا ببینیم هنجار شکنی کیلویی چند است
ناشناس۱۰۰۷۵۰۸۱۱:۳۹:۳۴ ۱۳۹۸/۴/۲۷
.. ايشان بهتر است كاري كنند راهزنان در كوچه و خيابان أما ن از مردم نگيرند
ابر قویی۱۰۰۸۲۰۹۱۷:۳۶:۵۹ ۱۳۹۸/۴/۲۷
اگر وضع به همین منوال که ..در پیش گرفته و برخورد عملی نمیکنند باشد تا چند وقت دیگر متخلفین خواستار همجنس گرایی و آزاد سازی صرف مشروب و مراکز کاباره و دانس و مراکز فحشا میشوند
ناشناس۱۰۰۷۵۳۸۱۱:۴۹:۵۸ ۱۳۹۸/۴/۲۷
حجاب مقوله فرهنگی اس . به پلیس چه ربطی داره ..
ناشناس۱۰۰۸۲۱۱۱۷:۳۹:۲۷ ۱۳۹۸/۴/۲۷
از زمان پدیده ای بنام دختران خیابان انقلاب شاهد کشف حجاب علنی هستیم و نیروی انتظامی هم فقط نظاره گر بوده
ناشناس۱۰۰۸۲۵۹۱۸:۱۰:۳۸ ۱۳۹۸/۴/۲۷
این کاری نیست که نیروی انتظامی و کادر ،.بتوانند آنرا اجرایی کنند از بسیج مردمی به شکل قانونی کمک بگیرید
ناشناس۱۰۰۸۵۴۷۲۲:۳۱:۱۱ ۱۳۹۸/۴/۲۷
فرهنگ مردم این کشور تبدیل به قانون شده و پلیس هم مامور اجرای قانون هست
ناشناس۱۰۰۷۵۴۵۱۱:۵۳:۰۹ ۱۳۹۸/۴/۲۷
به نظر میرسه بعضی از مقامات متوجه بار حقوقی فرمایشاتشون نیستن. اگه داخل خودرو حریم خصوصی نیست یعنی یک مکان عمومی است و هر کسی بدون کسب اجازه حق ورود به خودرو دیگرانو داره؟
ناشناس۱۰۰۷۵۵۹۱۱:۵۵:۵۱ ۱۳۹۸/۴/۲۷
اگه ماشین شخصی نیست شما ماشین رو بده ما داخلش رو هر روز نگاه کنیم !
ناشناس۱۰۰۷۵۸۲۱۲:۰۶:۵۴ ۱۳۹۸/۴/۲۷
کل مشکل مملکت شده حجاب . زورگیری گرانی دزدی تورم گران فروشی اینها اصلا مهم نیست
ناشناس۱۰۰۷۵۸۴۱۲:۰۸:۵۰ ۱۳۹۸/۴/۲۷
میشه اعلام گردد کجا خصوصی است
ناشناس۱۰۰۸۲۷۰۱۸:۲۲:۱۹ ۱۳۹۸/۴/۲۷
توی حمام و.،،اطاق خواب جای خصوصی است
ناشناس۱۰۰۷۵۹۸۱۲:۱۵:۱۹ ۱۳۹۸/۴/۲۷
أمین امنیت در کشور یکی از وظایف ناجا محسوب می‌شود!!!! اگه وظیفه شما حفظ امنیت هست پس وسیله نقلیه شخصی را ، حریم شخصی اعلام کنید . این طوری خدا نکرده یکی می یاد تو ماشین من می شینه می گه این حریم شخصی نیست . حالا بیاد درستش کن
ناشناس۱۰۰۷۶۴۲۱۲:۳۱:۵۴ ۱۳۹۸/۴/۲۷
خودرو خصوصی ملک شخصی است و احترام به حریم ملک شخصی طبق قانون واجب است.
ناشناس۱۰۰۸۱۴۱۱۶:۴۸:۳۴ ۱۳۹۸/۴/۲۷
آیا میشه یه نفر موسیقی رو با صدای خیلی بلند توی ماشینش پخش کنه و بگه توی حریم خصوصی خودم دارم گوش میدم!؟ حتما جواب شما منفیه چون اثر پخش موسیقی با صدای بلند از حریم خصوصیش خارج میشه!؟
ناشناس۱۰۰۷۶۴۶۱۲:۳۳:۰۹ ۱۳۹۸/۴/۲۷
دیر تصمیم را اعلام کردید. ..
ناشناس۱۰۰۷۶۵۱۱۲:۳۶:۰۰ ۱۳۹۸/۴/۲۷
امنیت یعنی حفظ آزادی های فردی اتباع کشور و حتی افرادی که در پناه قانون قرار دارند.
ناشناس۱۰۰۷۷۲۹۱۳:۰۰:۲۳ ۱۳۹۸/۴/۲۷
چیزی که ناهنجاری‌های اجتماعی عنوان میشود در صورتیکه در قانون مجازات اسلامی جرم شناخته شده است مستلزم برخورد است و لا غیر.
ناشناس۱۰۰۷۷۳۶۱۳:۰۲:۲۵ ۱۳۹۸/۴/۲۷
اقدامات سلبی و ایجابی صرفا با دستور مقامات ذیصلاح قضایی صورت میگیرد نه ناجا
ناشناس۱۰۰۷۷۴۳۱۳:۰۳:۵۶ ۱۳۹۸/۴/۲۷
اتفاقا خودرو حریم خصوصیست مگر مشکلات سمعی بصری آن (مانند صدای زیاد پخش ماشین و یا کشف حجاب)باعث شکسته شدن این حریم توسط خود سرنشینان خودرو شود. وقتی میگویند خودرو حریم خصوصی نیست حتما حریم عمومی به حساب می آید و هر کس هر وقت خواست میتواند وارد آن شده از آن استفاده کند. چرا مسئولین با دقت بیشتری در باره ی مسائل موجود حرف نمیزنند.
ناشناس۱۰۰۷۷۴۶۱۳:۰۵:۰۸ ۱۳۹۸/۴/۲۷
برخورد با پدیده بدحجابی بمنزله برخورد با بی قانونی نیست چون در قانون مجازات چنین موضوعی جرم انگاری نشده است.
عدالت۱۰۰۷۷۴۹۱۳:۰۵:۵۵ ۱۳۹۸/۴/۲۷
این همه سخن گفتن جواب عکس خواهد داد با ملاطفت سردار
ناشناس۱۰۰۷۷۵۴۱۳:۰۸:۵۳ ۱۳۹۸/۴/۲۷
احراز تخلف فرد در دادگاه صالح و طی حکم قطعی میسر است و احدی حق ندارد بدون حکم دادگاه اتهام تخلف را به فردی انتصاب کند و از وی تعهد بگیرد و یا وی را بازداشت نماید و چنین اقدامات صورت گرفته توسط مامورین نابجا است
ناشناس۱۰۰۷۷۶۰۱۳:۱۴:۰۸ ۱۳۹۸/۴/۲۷
متاسفانه در برخی بیمارستان‌ها، بانک‌ها و حتی برنامه‌های تلویزیونی، بدحجابی‌ها به مراتب بدتر از افرادی است که پلیس در خیابان‌ها با آن‌ها برخورد می‌کند.!!!!!!!!!!!!!!!! وی اضافه کرد: موضوع حادثه پارک پردیسان تهران را بررسی کرده و به این نتیجه رسیدیم که مامور ما در چارچوب قانون، وظیفه قانونی خود را انجام داده که از او تقدیر کردیم.!!!!!!
علی۱۰۰۷۷۶۹۱۳:۲۲:۵۴ ۱۳۹۸/۴/۲۷
تجسس در زندگی خصوصی افرادی کاری بس ناپسند است.
ناشناس۱۰۰۷۷۷۰۱۳:۲۳:۴۳ ۱۳۹۸/۴/۲۷
کاشکی اینهمه تاکید بر حجاب بر اختلاس و رانت و فساد هم بود.
ناشناس۱۰۰۷۸۷۶۱۴:۱۰:۱۹ ۱۳۹۸/۴/۲۷
اجرای قانون حجاب و عفاف را باید به سازمان بسیج سپرد نیروی انتظامی با تعلل خویش باعث شده هنجار شکنی گسترده ای در بحث عفاف و حجاب صورت گیرد
ناشناس۱۰۰۸۹۶۱۰۹:۳۰:۳۱ ۱۳۹۸/۴/۲۸
پس هر چی فرمانده نیروی انتظامی فرمودند بگید چشم و الا قانون را سازمان بسیج اجرا میکند
ناشناس۱۰۰۷۹۲۲۱۴:۳۳:۴۴ ۱۳۹۸/۴/۲۷
کی باورش میشه توی کشوری که از نظر احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی یکی از بدترین جایگاهها رو در دنیا داره بزرگترین دغدغه پلیسش لباس راننده باشه؟!
ناشناس۱۰۰۸۱۲۰۱۶:۳۳:۵۲ ۱۳۹۸/۴/۲۷
حالا مثلا در رعایت حجاب نمونه هستیم!؟!؟ این حرف شما مثل اینه که وقتی پلیس درباره کمربند ایمنی صحبت میکنه بگیم کی باورش میشه توی کشوری که این همه مشکل مواد مخدر داره بزرگترین دغدغه پلیسش بستن کمربند ایمنی باشه!؟
ناشناس۱۰۰۷۹۳۱۱۴:۳۹:۱۲ ۱۳۹۸/۴/۲۷
پول ماشين رو كه شما نداديد و سند هم داره و ميشود حريم خصوصي
ناشناس۱۰۰۷۹۳۸۱۴:۴۱:۰۰ ۱۳۹۸/۴/۲۷
کسی حق دخالت در پوشش مردم رو نداره -
ناشناس۱۰۰۷۹۴۴۱۴:۴۳:۰۵ ۱۳۹۸/۴/۲۷
این همه نیرو .. یک درصد این نیرو را صرف امنیت جامعه کنید
ناشناس۱۰۰۷۹۸۱۱۵:۰۱:۵۰ ۱۳۹۸/۴/۲۷
در قران حجاب اجباری نیست و در اغلب کشورهای مسلمان حجاب اجباری نیست و مردم این موضوع را با چشم خود دیده اند حتی در مهد اسلام عربستان هم به جز اماکن مقدس حجاب اجبار نیست ..
ناشناس۱۰۰۸۱۳۰۱۶:۴۲:۴۴ ۱۳۹۸/۴/۲۷
آیه قران در مورد حجاب بسیار صریح بیان شده و تا اونجا که من میدونم همه مراجع رعایت اون رو الزامی میدونن! حالا شما بعد 1400 سال فتوای جدید صادر کردین جالبه! ضمنا مگه ملاک حلال و حرام بودن حجاب و چیزهای دیگه, قوانین کشورهای دیگه هست!؟ ملاک قران و سخنان پیامبره! مثلا اگر در کشورهای مسلمان دیگه مشروب فروشی وجود داره شما نتیجه میگیری خوردنش اشکالی نداره!؟
ناشناس۱۰۰۸۰۳۵۱۵:۳۶:۴۳ ۱۳۹۸/۴/۲۷
پس خودرو.. اموال عمومیست و سوئیچش رو باید بزارن دم در، هر کی لازم داشت استفاده کنه؟
ناشناس۱۰۰۸۰۳۸۱۵:۴۰:۱۸ ۱۳۹۸/۴/۲۷
دو سه هفته پیش یه نفر جلوی پارکینگ ما پارک کرده بود به پلیس اطلاع دادم آمد جریمه اش کرد و رفت بعد رفتن پلیس طرف ادعا کرد که من بی حجاب بوده ام و الان زنگ می زنم بچه ها بیان جمعت کنن ! گفتم بالای در پارکینگ دوربین هست زنگ بزن بیان ! کلی فحش رکیک دادو از پلاک ماشین من عکس گرفت و رفت خیلی اون طرح .. موفقیت آمیز بوده ! حتی برای احقاق حقوق شهروندیمون توسط اراذل و اوباش تهدید می شیم !
بانو۱۰۰۸۰۵۰۱۵:۴۸:۱۴ ۱۳۹۸/۴/۲۷
کلا همه چی جرم است.خلاص.
ناشناس۱۰۰۸۰۵۷۱۵:۵۳:۰۶ ۱۳۹۸/۴/۲۷
اگر خودرو حریم خصوصی نیست پس چرا در آن راقفل می کنند؟ چرا یک فضای عمومی را برای خودشان خرید و فروش می کنند؟ اگر خصوصی نیست در هرخودرویی را می توانیم باز کنیم و بشینیم پهلوی خانواده طرف!
ناشناس۱۰۰۸۲۳۱۱۷:۴۷:۳۲ ۱۳۹۸/۴/۲۷
این حریم خصوصی رو بعضی ها به تقلید غربیها سر زبانها انداختند. در جامعه اسلامی حریم خصوصی حرف بیربطی است. یعنی هر کس در خانه خود اجازه داشته باشد شرابخواری کند.
م۱۰۰۸۴۷۱۲۰:۴۷:۲۱ ۱۳۹۸/۴/۲۷
سردار اشتری وظیفه اش را انجام میده. مامور است و معذور.
ناشناس۱۰۰۸۵۴۵۲۲:۲۹:۵۸ ۱۳۹۸/۴/۲۷
ملت بیش از حد نجیب اند
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین