چه کسی رئیس مجلس آینده می‌شود؟/ واکنش اصلاح‌طلبان به موسوی خوئینی‌ها/ دفاع حسین مرعشی از مجلس دوم

گروه سیاسی الف،   3971025155 ۱۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

چه کسی رئیس مجلس آینده می‌شود؟/ واکنش اصلاح‌طلبان به موسوی خوئینی‌ها/ دفاع حسین مرعشی از مجلس دوم

دادگاه وام‌های غیرقانونی بانک سرمایه برگزار شد

دادگاه سه نفر از مدیران سابق بانک سرمایه به نام بخشایش، کاظمی و توسلی به اتهام پرداخت وام‌های خارج از ضوابط بانک سرمایه برگزار شد. 

وام های غیرقانونی بانک سرمایه به حسین هدایتی، مدلل، هادی رضوی، گروه جهانبانی و ...

نکته جالب توجه مطرح‌شدن نام حسین هدایتی، سامان مدلل، هادی رضوی و محمد امامی است.

***

دفاع حسین مرعشی از مجلس دوم

حسین مرعشی در گفت‌وگو با ایرنا استانی شدن انتخابات مجلس را اقدامی ناکارآمد دانست و به ایرنا گفت: اگر در کشور نقص داریم باید به فکر تشکیل مجلس دوم باشیم، نه این که شیوه انتخابات نمایندگان مجلس را تغییر دهیم.

مرعشی: به مجلس دوم نیاز داریم

«حسین مرعشی» گفت: مجلس دوم می تواند تحت عنوان «مجلس نخبگان» یا «مجلس سنا» و از ادغام و ترکیب مجلس خبرگان رهبری، مجمع تشخیص مصلحت نظام و برخی نهادهای دیگری که قانونگذاری می کنند، تشکیل شود که انتخابات آن می تواند استانی برگزار شود.

***

واکنش اصلاح‌طلبان به موسوی خوئینی‌ها

ایرنا به مناسبت سالگرد مرحوم هاشمی رفسنجانی به سراغ سیدمحمد موسوی‌خوئینی‌ها رفت. موسوی‌خوئینی‌ها از سران جناح چپ در دهه شصت و از منتقدان هاشمی در آن دهه و دهه هفتاد بود. بخش دوم گفت‌وگوی خوئینی‌ها دیروز منتشر شد و با واکنش‌های بسیاری همراه شد و بخش سوم آن هم امروز منتشر شد. انتقادات صریح خوئینی‌ها از عملکرد و روحیات هاشمی رفسنجانی باعث شد اصلاح‌طلبان متقابلا از خوئینی‌ها انتقاد کنند.

افشاگری بی‌سابقه موسوی‌خویینی‌ها/رهبری به‌دنبال مشارکت بیشتر ولی هاشمی به‌دنبال مهندسی انتخابات بود

روزنامه شرق در گزارشی تلاش کرد به خوئینی‌ها یاد‌آوری کند او هم در دهه شصت رادیکال بوده است. شرق نوشت: «وقتی خوئینی‌ها مواضع پیشین هاشمی را نقد می‌کند، عنصر زمان را در نظر نمی‌گیرد و گویی فضای انقلابی دهه 60، همان مناسباتی را داشته که اکنون حکمفرماست.  موسوی‌خوئینی‌ها در گفت‌وگوی اخیر خود گفته است: هاشمی آن‌قدر چپ بود که یک بار در نماز جمعه گفت باید از کسانی که در بانک‌ها پول دارند، خمس گرفت و همین موضوع باعث شد خلق‌الله پول‌هایشان را از بانک‌ها بیرون بکشند. فارغ از نقد مطرح‌شده، باید علاوه بر «ما قال» به «من قال» این سخنان نیز توجه کرد. فردی چنین موضوعی را مطرح می‌کند که خود در دهه ۶۰ گفته بود: «مسئولان شبکه بانکی فکر نکنند جمهوری اسلامی در پی آن است که حتما برای آن‌ عده که پولی مازاد بر احتیاج خود دارند، سود دست‌وپا کند؛ نه. اساسا جهت‌گیری ‌ما در حذف این‌گونه پولدارهاست». این سخن موسوی‌خوئینی‌ها نه‌تنها به‌منزله نادیده‌گرفتن نظام اقصادی راست است، بلکه از یک خوانش چپ پیروی می‌کند...

واکنش روزنامه شرق به افشاگری موسوی خویینی‌ها درباره هاشمی رفسنجانی؛ شما هم رادیکال بودید!

تردیدی در این نیست که علاوه بر مرحوم هاشمی و خود آقای خوئینی‌ها، بسیاری از نیروهای سیاسی امروز که به‌عنوان نیروهای اصلاح‌گر شناخته می‌شوند، در دهه نخست انقلاب مواضعی تند و گاهی رادیکال داشته‌اند. اکنون که خوانشی مشترک میان نیروهای اصلاح‌طلب وجود دارد و آن برقراری اعتدال و درنظرداشتن مطالبه‌گری از دستگاه‌های مسئول است، قدری عجیب به نظر می‌رسد که آیت‌الله موسوی‌خوئینی‌ها علیه فردی این‌گونه سخن بگوید که دست‌کم در دهه پایانی عمر خود، مواضع آزاداندیشانه‌ای داشت. از سوی دیگر، همگان موسوی‌خوئینی‌ها را به‌عنوان نیرویی سیاسی می‌شناسند؛ بنابراین انتظار آن است این شخصیت برجسته تاریخ انقلاب، قدری مصالح سیاسی حاکم بر این ‌روزهای ایران را در نظر داشته باشد؛ زیرا علاوه بر آنکه تخریب هاشمی در شرایط فعلی منجر به از‌بین‌رفتن وحدت سیاسی می‌شود، چهره فردی را مخدوش می‌کند که مردم از او به‌عنوان یک اصلاح‌گر یاد می‌کنند و دقیقا معلوم نیست آقای موسوی‌خوئینی‌ها با این مباحث چه نتیجه مثبتی را دنبال می‌کند.»

صادق زیباکلام هم خوئینی‌ها را به دروغ‌گویی متهم کرد. زیباکلام به نامه‌نیوز گفت:« متاسفانه یکسری جاها در آن مصاحبه آقای موسوی خوئینی ها رسما دروغ گفتند. درباره خطبه نمازجمعه معروف آقای هاشمی رفسنجانی در خرداد ۷۶ بچه کلاس اول دبستان هم آن روز فهمید که آقای هاشمی می گوید مبادا اقتدارگرایان به نفع آقای ناطق نوری تقلب کنید اما حالا در روز روشن آقای موسوی خوئینی ها دروغ می گوید و این نیت آقای هاشمی را برعکس جلوه می دهد و معتقد است «آقای هاشمی می خواست جلوی تقلب به نفع آقای خاتمی را بگیرد».

زیباکلام: موسوی خوئینی ها با بغض و کینه دارد تاریخ را تحریف می کند

رسول منتجب‌نیا به انتخاب گفت: «برای من و خیلی ها این سئوال به وجود آمده که آقای موسوی خویینی ها که ۱۰ سال یکبار هم با خبرنگاران گفتگو نمی کند، چطور می شود در سالگرد این بزرگوار چنین حرفهایی را مطرح می کند. مخصوصا اینکه آیت الله در سال های واپسین عمرشان، به دلیل همصدایی با اصلاحات و پشتیبانی از اصلاح طلبان بیشترین هزینه ها را متحمل شدند و ۲ سال بعد از رحلت هم، هنوز تندروها انواع و اقسام توهین ها و تهمت ها را نسبت به آن مرحوم دریغ نمی کنند. پس به حکم انصاف و دین، باید در ازای کارهایی که ایشان در سال ۸۸ به بعد داشتند، باید تکریمش کنیم.»

منتجب‌نیا: قاون برای هاشمی بسیار مهم بود

***

چه کسی رئیس مجلس آینده می‌شود؟

نامه‌نیوز در یادداشتی از قالیباف، عارف، زاکانی و حدادعادل به‌عنوان افرادی نام برده است که در مظان ریاست مجلس آینده هستند. این سایت خبری با فرض انتصاب رئیسی به ریاست قوه قضائیه  درباره قالیباف نوشته است: «نبودن آقای رئیسی در گردونه انتخابات ها راه را  بیش از همه برای محمدباقر قالیباف باز می کند. رقیبی که هنوز هم به خاطر کناره‌گیری به نفع او در انتخابات 96 دلخور است. قالیباف و هوادارانش در لحظات آخر راه درست را پیدا کرده و دریافتند که جایی در پاستور نخواهند داشت اما معلوم نیست که هنوز هم همان تحلیل را داشته باشند لذا باید دید که تلاش دوباره در انتخابات ریاست جمهوری را ترجیح می دهند یا سعی می کنند که به مجلس راه یافته و از سنگر دیگری سیاست ورزی کنند. شنیده های خبرنگار نامه نیوز حاکی از آن است که گزینه دوم را برگزیده اند و از همین حالا نیز در حال یارکشی برای عرض اندام در بهارستان هستند... 

عارف در حضور لاریجانی شانسی برای رئیس مجلس شدن ندارد اما می تواند مثل دیگر مدعیان این کرسی به رئیس جمهور شدن لاریجانی امیدوار باشد و در این صورت از افرادی مثل قالیباف، حدادعادل ، زاکانی و ... کم شانس تر نیست. گذشته از شانس، انگیزه مهم است که عارف بیش از دیگران داد.»

***

ناگفته‌های خوئینی‌ها از انتخاب رهبری

سیدمحمد موسوی‌خوئینی‌ها در بخش سوم گفت‌وگویش با ایرنا روایت جالبی از حضورش در مرکز تحقیقات ریاست‌جمهوری در دوره هاشمی، انتخاب رهبری بعد از رحلت امام و فاصله اصلاح‌طلبان با حاکمیت ارائه داده است. که البته باز هم خالی از نقد هاشمی نیست. خوئینی‌ها درباره انتخب رهبری گفت: «من از آقای هاشمی چیزی در ذهنم نیست که دنبال شورائی شدن باشد. اصلا دو تا گزینه داشتیم؛ یا باید شورایی می‌بود یا فردی. در قانون نوشته شده بود که اگر کسی از مراجع تراز اول تقلید نبود که صلاحیت رهبری داشته باشد، آن وقت شورایی باشد. می‌دانستیم با آن شرایط یک نفر را نداریم و از این رو، خودبه‌خود ذهن‌ها به سمت شورایی رفت. آقای هاشمی هم بعنوان مدیر جلسه ناگزیر بود بحث شورایی را مطرح کند. چند نفر در مخالفت با شورایی بودن صحبت کردند. بعد به رای‌گیری رسید ولی شورایی شدن رهبری رای نیاورد. آقای خامنه‌ای هم هیچ صحبتی نکرد. بعدا وقتی که بنا شد آقای خامنه‌ای انتخاب شود، خود ایشان گفت من فکر نمی‌کردم شورایی رای نمی‌آورد، والا می‌آمدم در موافقت با شورایی صحبت می‌کردم. یعنی آقای خامنه‌ای هم بنا داشته در حمایت از شورایی بودن صحبت کند. اینکه آقای هاشمی چه در دل داشته، نمی‌دانم ولی در مدیریت جلسه چیزی به خاطرم نیست که آقای هاشمی دنبال این بود که شورایی نشود؛ البته این را هم اضافه کنم که واقعا تعطیل کردن مملکت بهتر بود تا اینکه مدیریت شورایی برایش بگذاریم. مدیریت شورایی حتی برای یک استانداری و وزارتخانه هم جواب نمی‌دهد، چه رسد به رهبری یک کشور که مدیریت شورایی آن می‌تواند کشور را فلج کند... این را هم لازم است بگویم که بهترین کار همان بود که آن روز اتفاق افتاد. رهبری شورایی که اصلا از نظر من مردود و ناکارآمد بود. اما در رهبری فردی هم، در آن روز و روزگار در آن جمعی که فعال بودند، مناسب‌تر از آقای خامنه‌ای نداشتیم.»

موسوی خوئینی ها: جریان چپ هرگز هاشمی را تخریب نکرد

***

وضعیت نهاد ریاست جمهوری، جهانگیری را کلافه کرده است

اکبر ترکان، مشاور سابق رئیس جمهور و رئیس هیات مدیره شستا در گفتگو با مهر در رابطه به موضوع اختیارات معاون اول رئیس جمهور گفت: در هر دوره ای از ریاست جمهوری کارکنان نهاد ریاست جمهوری افزایش یافته و بسیاری از دوستداران رئیس جمهور در نهاد استخدام شدند.. راه حل خروج از وضعیت فعلی نهاد ریاست جمهوری این است که تمام این پرسنل را به نهادهایی بدهند که به پرسنل نیاز دارند و باید یک نهاد ریاست جمهوری با ۵۰۰ پرسنل و زیر نظر معاون اول رییس جمهور داشته باشیم، همانطور که در دوره مرحوم حبیبی اینطور بود و نهاد ریاست جمهوری زیر نظر معاون اول بود و دفتر رییس جمهور برای انجام کارهایی در سطوح عالی به ۷۰ تا ۸۰ نیرو نیاز دارد.

انتقاد ترکان از وضعیت نهاد ریاست‌جمهوری

ترکان تصریح کرد: به نظرم وضعیت فعلی نهاد ریاست جمهوری و دفتر رئیس جمهور موضوعی است که آقای جهانگیری را کلافه کرده است، زیرا معاون اول هم اکنون در اداره نهاد اختیاراتی ندارد و اداره نهاد توسط رئیس دفتر رئیس جمهور انجام می شود و اگر آقای جهانگیری بخواهد کارهای اداری مخصوص به خود را انجام دهد باید از رئیس دفتر رئیس جمهور بخواهد و این اشتباه است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۷۲۴۲۹۴۲۰:۴۸:۱۷ ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
زیبا کلام که سال ۷۲ ، هاشمی رفسنجانی را مصداق تندروی در ایران نامیده بود ، حالا در دفاع از هاشمی ، به موسوی خویینی ها می تازد !
ناشناس۷۲۴۲۹۷۲۰:۵۰:۲۸ ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
اصلاح طلبان با شعار ازادی بیان ، حتی یک نقد ساده ان هم از طرف هم حزبی خودشان را هم بر نمی تابند.
ناشناس۷۲۴۳۰۸۲۰:۵۸:۵۲ ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
ظریف: تحریم ایران که با ۱۵ کشور همسایه است ، اب در هاون کوبیدن است... همین حرف رو قبل از برجام هر کی می گفت اقایون مسخره اش می کردند !!
ناشناس۷۲۴۳۳۹۲۱:۳۲:۴۲ ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
این لیدر اصلاحات که عامل حمله بدون هاهنگی با امام به سفارت انگلیس بود با این حرفهایش هم اصلاحات و هم کارگزاران را بی آبرو کرد
ناشناس۷۲۴۳۶۵۲۱:۵۳:۱۴ ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
دفاع حسین مرعشی از مجلس دوم حسین مرعشی در گفت‌وگو با ایرنا استانی شدن انتخابات مجلس را اقدامی ناکارآمد دانست و به ایرنا گفت: اگر در کشور نقص داریم باید به فکر تشکیل مجلس دوم باشیم، نه این که شیوه انتخابات نمایندگان مجلس را تغییر دهیم. مرعشی: به مجلس دوم نیاز داریم «حسین مرعشی» گفت: مجلس دوم می تواند تحت عنوان «مجلس نخبگان» یا «مجلس سنا» و از ادغام و ترکیب مجلس خبرگان رهبری، مجمع تشخیص مصلحت نظام و برخی نهادهای دیگری که قانونگذاری می کنند، تشکیل شود که انتخابات آن می تواند استانی برگزار شود. . . . این طرع عالیه و میتونه به تعمیق دموکراسی تو کشور کمک کنه
ناشناس۷۲۴۳۷۰۲۱:۵۷:۲۴ ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
وقتی مسئولان و مدیران اشرافی از عهده اداره کشور و شهر برنمی‌آیند هنری نخواهند داشت جز این که بخواهند بابت عبور و تردد شهروندان از بعضی معابر مثل تونل‌ها و بزرگراه‌های داخل پایتخت عوارض بگیرند. تجربه ثابت کرده مدیران غیرانقلابی هم کار نمی‌کنند و هم برای نظام و مردم هزینه درست می‌کنند.
ناشناس۷۲۴۳۷۱۲۱:۵۷:۴۴ ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
مسئولیت افزایش قیمت 88 درصدی خودروهای دو شرکت سایپا و ایران خودرو با کیست؟ مجلس و مسئولان امر در قوه مجریه دست به دست هم داده‌اند. چرا صدای هیچ دستگاه و نهاد نظارتی بلند نمی‌شود؟
ناشناس۷۲۴۳۷۳۲۱:۵۹:۰۶ ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
نسبت دادن ساخت موشک به شخص آقای هاشمی رفسنجانی از سوی آقای رئیس‌جمهور اگرچه کار درستی نبود ولی آقای روحانی با این بیان ناخواسته به درست بودن سیاست مقاومت به جای دیپلماسی منفعلانه دولت اعتراف کرد.
ناشناس۷۲۴۳۷۴۲۱:۵۹:۳۷ ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
بی‌انصافی است که تلاش رزمندگان و دانشمندان در سخت‌ترین شرایط در صنعت موشکی، هوا و فضا، هسته‌ای، جنگ، انقلاب و... را منحصر در تلاش آقای هاشمی بدانیم و کسانی را که جانشان را در این راه دادند و به شهادت رسیدند نادیده انگاریم! البته ای کاش آقای روحانی کمی هم به ثمره تلاش خویش پرداخته و مواردی را ذکر می‌کردند و به جای این حرف‌ها می‌گفتند خودشان چه تدبیری برای مهار تورم، بیکاری، قاچاق دام و سوخت و... کرده‌اند.
ناشناس۷۲۴۳۷۵۲۲:۰۰:۳۳ ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
اگر امروز برجام را پاره نکنیم فردا هزاران میلیارد متضرر خواهیم شد.
ناشناس۷۲۴۴۰۱۲۲:۱۷:۵۴ ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
با صحبت های آقای موسوی خویینی ها در رابطه با حجت الاسلام هاشمی کاملا"موافقم .
دانایی۷۲۴۴۰۹۲۲:۲۰:۳۵ ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
این کنش و واکنش ها نشان میدهد اصلاحات اصلا دغدغه مردم را ندارد
ناشناس۷۲۴۵۸۵۰۲:۱۴:۲۵ ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
دیگه خیلی فرق نمیکنه چه کسی نماینده مجلس بشه یا رییس مجلس یا رییس جمهور ... ظاهرا این شرایط برقراره تا نابودیه کامل مردم
ناشناس۷۲۴۶۲۷۰۵:۳۴:۰۶ ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
حالا هی مجلس درست کنید....همین ضرر امثال "درازهی" را میدهیم بس نیست، یکسری دیگر راه بیاندازید؟!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

    2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

    3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

    4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

    5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

    6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

    7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

    8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

    9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

    10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

    11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

    12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

    13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

    14. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

    15. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

    16. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

    17. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

    18. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

    19. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

    20. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

    21. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

    22. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

    23. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

    24. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

    25. اظهارات پزشکیان درباره رئیس احتمالی مجلس آینده

    آخرین عناوین