توضیحات حاجی دلیگانی درباره استعفای نمایندگان مقابل نماینده دولت/ استعفای نمایندگان شوخی نیست!

گروه سیاسی الف،   3970917021 ۲۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی فکر می‌کنند استعفای دسته‌جمعی نمایندگان استان اصفهان درمجلس شوخی است اما این‌طور نبوده و استعفای ما جدی است.

توضیحات حاجی دلیگانی درباره استعفای نمایندگان مقابل نماینده دولت/ استعفای نمایندگان شوخی نیست!

به گزارش فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه‌ای با حضور استاندار اصفهان اظهار داشت: به عنوان عضو ناظر از طرف مجلس شورای اسلامی اعلام می‌کنم وقتی وضعیت پروژه‌ها را در سطح ملی مشاهده می‌کنیم، می‌بینیم استان‌های دیگر در اجرای پروژه‌های زیربنایی و زیرساختی از اصفهان سبقت می‌گیرند.

نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی افزود: در هر استانی پروژه‌های شاخص در حال اجرا هستند در حالی که در استان اصفهان پروژه کلانی مشاهده نمی‌شود؛ آثار این موضوع در سال‌های آینده بیشتر برای مردم ظاهر می‌شود.

وی با انتقاد از عدم تصویب پروژه‌های ملی برای اصفهان ادامه داد: فکر می‌کنم مدیران کل استانی که اکثراً خدوم هستند نیاز به فرصتی برای حل مسائل بین دستگاه‌ها دارند تا در این زمینه کمک‌کننده باشند.

حاجی دلیگانی با اشاره به استعفای دسته‌جمعی نمایندگان مجلس عنوان کرد: برخی فکر می‌کنند شوخی است اما این‌طور نبوده و استعفای ما جدی است، طی نامه‌ای که به لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نوشته‌ایم اعلام کردیم که دسته‌جمعی استعفا می‌دهیم و در این تصمیم جدی هم هستیم.

این نماینده مجلس با بیان این که مردم ما در موضوع آب دچار مشکل هستند و اصفهان بدون زاینده‌رود معنا ندارد، گفت: اگر 10 سال قبل گفته می‌شد که در آینده زاینده‌رود خشک می‌شود کسی باور نمی‌کرد؛ در این شرایط کشاورزان استان اصفهان در بخش‌های مختلف چه باید بکنند؟ وقتی آب نیست این همه جمعیت کجا کوچ کنند؟

وی در ادامه تاکید کرد: مهم‌تر از موضوع کشاورزی، سامانه آب شرب اصفهان است؛ شرایط ما به گونه‌ای است که اگر در سد چم‌آسمان یک بشکه گازوئیل ریخته شود، پنج میلیون نفر در استان اصفهان بدون آب می‌شوند و از کجا می‌شود برای آن‌ها آب منتقل کرد؟

حاجی دلیگانی با بیان این که حیات استان ما به آب بستگی دارد، عنوان کرد: لازمه این کار این است که سامانه دوم به اتمام برسد و نیاز است این مباحث در سطوح بالاتر دنبال شود؛ یزد کار خودش را می‌کند.

نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: چاره‌ای نداریم که بگوییم اگر قرار است نماینده باشیم و وضعیت همین باشد بهتر این که نباشیم؛ این موضوع شوخی نیست و همه نمایندگان با هر سلیقه سیاسی کنار هم ایستاده‌ایم تا از این فرصت استفاده شود.

وی یادآور شد: رئیس مجلس در جلسه با حضور وزیر نیرو قول داده است که مسئله آب را پیگیری کند اما چندین ماه گذشته و نتیجه‌ای ندیده‌ایم، همچنین نتیجه مشخصی از وزارت نیرو ندیده‌ایم؛ در جلسه با نوبخت نیز قول داد اختصاص بودجه قابل توجه به دو پروژه انجام شود که نشد.

حاجی دلیگانی در پایان خاطرنشان کرد: تا زمانی که استعفای ما رسماً تصویب نشود یعنی سایر نمایندگان کشور رای دهند که استعفای ما پذیرفته شود، کار مردم را نباید زمین بگذاریم.

دیدگاه کاربران

ناشناس۶۶۶۱۸۰۰۶:۴۵:۳۰ ۱۳۹۷/۹/۱۷
ببیشترین امکانات کشور به اصفهان و تبریز داده شده ولی باز از همه طلبکارتر هستند
ناشناس۶۶۶۳۹۴۱۰:۲۲:۳۶ ۱۳۹۷/۹/۱۷
بیشترین امکانات رو به فریدون و مهدی جهانگیری و دختر صفدر و دختر مظلوم وزیر و سرخه ای ها دادن. کمی دقت کنید
ناشناس۶۶۶۴۰۹۱۰:۳۱:۰۴ ۱۳۹۷/۹/۱۷
یه سری از این امکانات رو میشه نام ببرید. اصفهان رو به زواله کسی هم کاری نمیکنه
ناشناس۶۶۶۶۷۴۱۳:۱۲:۲۰ ۱۳۹۷/۹/۱۷
مجنمع های عظیم صنعتی فولاد و ... که در بلند مدت به دلیل عدم محاسبه درست خودشان بلای جان شدند و کل اب شهر را سر کشیدند.
ناشناس۶۶۶۱۸۳۰۷:۰۰:۵۲ ۱۳۹۷/۹/۱۷
من به شما التماس می کنم شما برو ،اگر از مجلس دل بکنی 50 درصد مشکلات وکشمکش های بیهوده در مجلس تمام میشه وبه کار مردم شاید البته شاید بهتر رسیدگی بشه.
امیر۶۶۶۱۸۶۰۷:۰۹:۳۱ ۱۳۹۷/۹/۱۷
کاش، کل مجلس تعطیل میشد بودجه و ریخت پاش هایش رو میدادن مناطق محروم چوب لای چرخ مجریان میگذارید و به هیچ نهادی هم پاسخگو نیستید!
رضا۶۶۶۲۰۶۰۷:۵۲:۲۹ ۱۳۹۷/۹/۱۷
کاملا مشخصه هیچ وقت بقیه نماینده های ایران رای به استعفای نماینده های اصفهان نمیدهند و این حرکت کاملا نمایشی و ایجاد فشار برای گرفتن امتیاز است . ایشان اول پروژه های کلان ملی برای استان را مطرح کردند بعد آب را .
یزدی۶۶۶۲۲۳۰۸:۱۲:۴۲ ۱۳۹۷/۹/۱۷
آب نقش مهمی در زندگی داره اما یک سوال مهم از شما نماینده اصفهان دارم وقتی یه عده خط لوله انتقال آب شورب (جهت آب خوردن) مردم یزد با 5 یا 6 بلدوز خراب میکننده و بچه من و خیلی های دیگه که تو شهر یزد فقط 5 ماه سنش هست به خاطر تغییر آب 3 روز مریض راهی بیمارستان میشه ..آیا این کار درستی هست ؟؟ و بر اساس شنیده شما کشاورزان اصفهان جهت کشت برنج میخواهید !! اصلا یه سوال دیگه شما بر اساس قسمی که جلو نمایندگان خوردید نماینده کل مردم کشور هستید بعد نماینده مردم شهر خود ...حالا تعرض به خط لوله انتقال آب که پژه ملی بوده و هست چی میشه؟؟؟
محمد۶۶۶۲۵۰۰۸:۲۸:۵۸ ۱۳۹۷/۹/۱۷
نماینده های خوزستان یاد بگیرند....
ناشناس۶۶۶۲۶۰۰۸:۳۳:۴۵ ۱۳۹۷/۹/۱۷
از جناب حاجی دلیگانی می خواهیم پیگیر تحت تعقیب گرفتن تیم اقتصادی دولت بکنند و بخصوص محمد باقر نوبخت که سال گذشتع هم با طرح بودجه نامطلوب باعث اشوب و بلوا در کشور گردید
ناشناس۶۶۶۳۲۳۰۹:۲۲:۰۴ ۱۳۹۷/۹/۱۷
ایشالا که برریید
حسن۶۶۶۳۵۲۰۹:۵۰:۲۹ ۱۳۹۷/۹/۱۷
من مطمئنم شما از نمایندگی مجلس دل نمی کنید چون امکاناتی که در مجلس به شما داده می شود هیج جای دنیا نمی توانید بدست بیاورید
ناشناس۶۶۶۳۵۵۰۹:۵۱:۵۹ ۱۳۹۷/۹/۱۷
اصفهان، تبریز و مشهد، به لحاظ زیرساخت شرایط خوبی دارند. اتفاقا بخشی از مشکلات ناشی از زیاده‌خواهی ما مردم است. نمونه‌اش خشک شدن دریاچه‌ی ارومیه است، که یکی از مهم‌ترین دلایل آن اسراف در مصرف آب کشاورزی و رعایت‌نکردن حق آبه دریاچه است. حالا باید نمایندگان آذربایجان استعفا بدهند؟ یا باید بهره‌وری استفاده از آب کشاورزی را درست کنند که حق آبه دریاچه به خودش برگردد.
یار۶۶۶۳۷۱۱۰:۰۳:۵۹ ۱۳۹۷/۹/۱۷
آقای نماینده آن موقع که به زور پروژه فولاد مبارکه رو از بندرعباس که برایش طرح آب شیرین کن در نظر گرفته شده بود بردید اصفهان شما کجا بودید چرا آن موقع فکر نکردید که اصفهان را با کم آبی مواجه می کنید؟ 40 سال تمام اعتبارات را با لابی گری به اصفهان تخصیص دادید چه کردید؟شما اشکالات را در خود جستجو کنید. در ضمن با نبود شما در مجلس اتفاقی نمی افتد.شاید اوضاع مردم اصفهان و ایران بهتر هم بشود
ناشناس۶۶۶۳۸۹۱۰:۲۱:۱۷ ۱۳۹۷/۹/۱۷
خدا کنه کسی این استعفا رو شوخی نگیره و واقعا بهش رای بدن ...
حسن۶۶۶۴۵۴۱۱:۰۲:۱۵ ۱۳۹۷/۹/۱۷
وقتی تمام کارخانه های فولاد و آجر و کاشی و... که آب بر هستند با رانت و لابی به اصفهان می بردید باید فکر خشکیدن زاینده رود رو می کردید.حالا که آب کم آوردید چشم طمع بستید به اندک آب خوزستان و چهارمحال. بهتر است به جای انتقال آب کارخانه ها را به نزدیک خلیج فارس و دریای عمان منتقل کنید.
ناشناس۶۶۶۵۴۳۱۲:۰۴:۳۷ ۱۳۹۷/۹/۱۷
نمایندگان محترم اصفهان اگر مردید برید
ناشناس۶۶۶۶۲۷۱۲:۴۳:۲۷ ۱۳۹۷/۹/۱۷
اگه شمااستعفابدی نه تنها اصفهان بلکه کل ایران یک نفس راحت میکشه
علی۶۶۶۶۳۷۱۲:۴۶:۵۹ ۱۳۹۷/۹/۱۷
هاشمی میخواست آب دریای خزر را به خلیج فارس که قابلیت کشتیرانی هم داشته باشد وصل کند که از کشورهای منطقه خواست کمک کنند البته حدود 50 سال هم زمان میخواست احمدی نژاد هم میخواست این طرح را اجرایی کند ولی ... حالا روحانی میخواهد به اندازه اب شرب مردم استان سمنان بردارد البته در کلام ولی در عمل معلوم نیست بعدا چه اتفاقی خواهد افتاد چون این دولت تمام کارهایش محرمانه است وراستش را به مردم نمی گوید مانند برجام و چندین سند امضاء شده با کشورهای دیگر اما مردم سمنان هم مردم همین سرزمین هستند اگر منطقه کویری در کشور ما اب به آن برسد متحول خواهد
مصطفي بروجن۶۶۶۶۷۷۱۳:۱۵:۴۰ ۱۳۹۷/۹/۱۷
شما استعفا بدین خیلی بهتره چون می خواهید زندگی یک میلیون انسان را به خطر بندازید برای اهداف سیاسی آخه مگه میشه شما قانون را قبول نداشته باشی هم سازمان بازرسی کشور و هم دیوان عدالت گفتن تونل گلاب غیر قانونی هست شما می خواهید 60 کیلومتر مسیر آب زاینده رود را یکدفعه با تونل گلاب ببلعید بعد مردم چهارمحال خودشون آب خوردن ندارد. بترسید از روزی که مردم دو استان را در مقابل همدیگر قرار بدین.
مصطفي بروجن۶۶۶۶۸۲۱۳:۱۸:۱۷ ۱۳۹۷/۹/۱۷
همه دوستانی که این پیام را می ببیند را ارجاع میدن به فیلمی که در ذوب آهن یک دریاچه هست را ببنید تا بفهمین این ها آب را برای چه مصرفی می خواهند
ناشناس۶۶۶۷۵۱۱۴:۰۳:۳۱ ۱۳۹۷/۹/۱۷
اول.بود و نبود شما فرقی نداره دوم.تا حالا لرستانیها ،چهارمهالیها ،یاسوجی ها و...کوچ میکردن اصفهان،حالا با نبود اب همو نا بر می گردن شهرشون تعادل بر قرار میشه
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

    2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

    3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

    4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

    5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

    6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

    7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

    8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

    9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

    10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

    11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

    12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

    13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

    14. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

    15. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

    16. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

    17. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

    18. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

    19. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

    20. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

    21. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

    22. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

    23. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

    24. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

    25. اظهارات پزشکیان درباره رئیس احتمالی مجلس آینده

    آخرین عناوین