بررسی محصول گروت اپوکسی

گزارش بازرگانی، 275483،   4021228008

محصول سه جزئی شامل رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمین و پودر سیلیسی است. مقاومت فشاری و کششی بالا (تا 1100 کیلوگرم بر سانتی‌متر تحمل فشار و 120 کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع تحمل کشش) باعث شده تا تاب خوبی در برابر فشارهای دینامیکی و نیروهای خمشی – برشی داشته باشد.

این ترکیب به سهولت اجرا شده و در محل نصب به سرعت سخت می شود؛ بنابراین در اورهال و تعمیرات با مدت زمان کوتاه و فشرده قابل استفاده است. گروت اپوکسی MTOFLOW 650  و کفپوش اپوکسی برای انکراژ و کاشت بولت تجهیزات صنعتی مانند کمپرسورها، پمپ‌ها، سوپ‌‌فن‌ها و استراکچرهایی که متحمل بار دینامیکی می‌شوند مناسب است.

این محصول تیپ G3 ( G3 type ) بوده و البته در صورت سفارش کارفرما می‌تواند از سنگدانه‌هایی با قطر کوچک‌تر نیز تولید شود. بسته بندی محصول شامل 16 کیلوگرم پودر، 3 کیلوگرم رزین اپوکسی و 1 کیلوگرم هادنر است که این ترکیب برای گروت ریزی مساحت 1 متر مربع به ضخامت 1 سانتی‌متر مناسب است.

باید توجه داشت پیش از ترکیب این مواد محل گروت ریزی آماده شده و به دلیل چسبندگی زیاد گروت ، قالب ها با روغن آزاد کننده قالب مثل MTOOIL 300 آغشته شود. اشتعال زا بودن رزین و هادنر اپوکسی اهمیت عدم انجام عملیات برش گرم یا جوشکاری و همینطور کشیدن سیگار را در محل گروت ریزی را دو چندان می کند.

هنگام ترکیب واکنش رزین و هاردنر حرارت زاست و این طبیعی است، اما چون این حرارت در احجام ترکیب بزرگ به اشتعال منجر می گردد ، بهتر است ترکیب رزین و هادنر در حجم خیلی بزرگ صورت نگیرد.البته باید در نظر داشت که باتوجه به نحوه سفارش و درخواست محصول گروت اپوکسی سه جزئی می توان این محصول را بنا به سفارش کم‌حرارت‌زا تولید کرد.

چگونه گروت اپوکسی را ترکیب کنیم؟

طریقه ترکیب گروت اپوکسی به این صورت است که ابتدا رزین با هادنر مخلوط شده و میکس می‌شود، سپس پودر به نحوی که حبس هوا صورت نگیرد ترکیب شده و مجددا ترکیب مذکور به هم خورده تا ژل و ملات روان یک دستی حاصل شود و سپس این محصول را در محل های تعیین شده استفاده کرد.

این محصول پس از ترکیب به شما 25 تا 30 دقیقه زمان می دهد از این متریال استفاده کنید؛ چراکه پس از ترکیب این محصول پس از مدت ذکر شده شروع به سفت شدن نموده و دیگر امکان استفاده از این محصول وجود نخواهد داشت.

در نظر داشته باشید از چسب اپوکسی برای اتصال بتن، ملات و نصب سنگ در داخل یا خارج سازه استفاده می‌شود.

قیمت گروت اپوکسی چقدر است؟

قیمت گروت اپوکسی نسب به قیمت گروت سیمانی متفاوت بوده و قیمت بالاتری نسبت به گروت سیمانی تیپ G2 دارد.دلیل آن نیز استفاده از رزین گروت اپوکسی و هاردنر گروت اپوکسی است که قیت این مواد در ترکیبات ذکر شده بیشتر هستند و پودر گروت اپوکسی این محصول قیمت پایین تری نسبت به 2 ترکیب گفته شده دارد.

باتوجه به 3 جزئی بودن گروت اپوکسی و همچنین استفاده از متریال های مختلف در ترکیب آن مجموعه کلینیک بتن ایران به صورت شفاف برای مشتریان قیمت را به صورت جزء، جزء بیان می کند یعنی هر متریال را به صورت جداگانه باتوجه به بسته بندی اعلام و مشتریان به راحتی می توانند قیمت این محصول را محاسبه و سفارش دهند.

حجم در گروت اپوکسی

وزن مخصوص گروت اپوکسی نسبتا 2000 کیلو گرم بر سانتی متر مکعب است ، به جهت درک بهتر می توان اینگونه بیان نمود که اگر 1 متر مربع به ضخامت 1 سانتی متر نیاز به استفاده از گروت اپوکسی داشته باشیم باید 20 کیلوگرم از این مواد را استفاده کنیم. پس بنابراین میزان استفاده در 1 متر مربع به ضخامت یک سانتی متر 20 کیلو گروت اپوکسی که شامل پودر گروت اپوکسی، رزین گروت اپوکسی و هاردنر گروت اپوکسی است نیاز به استفاده طبق نظر تولید کننده گروت اپوکسی خواهد بود.

نسبت های گروت اپوکسی

گروت اپوکسی 3 جزئی تولیدی کلینیک بتن ایران معمولا و به صورت متداول در بسته های 20 کیلوگرمی جهت استفاده مشتریان تعیین شده و قابلیت استفاده از این محصول را آسان تر نموده است. ترکیبات این محصولات به صورت جداگانه در یک باکس(کارتن) گذاشته شده و آماده مصرف می باشد که از پودر گروت اپوکسی 16 کیلو و از رزین گروت اپوکسی 3 کیلو و از هاردنر گروت اپوکسی 1 کیلو در این کارتن برای مشتری به همراه روش استفاده قرار داده شده است.

سفارش و خرید گروت اپوکسی از کلینیک بتن ایران

در این مقاله به شما محصول گرو اپوکسی را معرفی کردیم. برای خرید و سفارش این محصول می‌توانید روی کلینیک بتن حساب کنید. معمولاً در کلینیک بتن ایران محصولات گروه گروت‌های سیمانی، ترمیم‌کننده‌های بتن، آب‌بندکننده‌های بتن، واتر استاپ‌ها، افزودنی‌های کربوکسیلاتی و نفتالینی، اسپیسرهای پلاستیکی و سخت‌کننده‌های بتن آماده تحویل به مشتریان و کارفرمایان است. محصولاتی مانند گروت اپوکسی 3 جزئی معمولاً در انبار این شرکت به اندازه 1500 تا 2000 کیلوگرم به صورت همیشگی در انبار موجود است که دلیل آن کیفیت محصولات و به‌روز بودن تاریخ تولید گروت اپوکسی خواهد بود.

برای تهیه و خرید گروت اپوکسی می‌توانید با مجموعه کلینیک بتن ایران با شماره تلفن 02145872 تماس بگیرید یا به سایت ما به آدرس www.clinicbeton.ir بروید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  12. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  16. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

آخرین عناوین