ستاد کرونا با تعویق کنکور مخالفت کرد/ برگزاری کنکور در موعد مقرر قبلی

گروه اجتماعی الف،   3990521175 ۴۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

ستاد کرونا پیشنهاد تعویق برگزاری کنکور سراسری را تصویب نکرد و بر این اساس کنکور در موعد مقرر قبلی و بدون تغییر برگزار می شود.

ستاد کرونا با تعویق کنکور مخالفت کرد/ برگزاری کنکور در موعد مقرر قبلی

به گزارش ایسنا، امروز عصر موضوع تعیین تکلیف زمان برگزاری کنکور سراسری در ستاد ملی مدیریت کرونا مطرح شد و بر اساس اطلاعیه مشترک "وزرای علوم، تحقیقات وفناوری" و "بهداشت، درمان و آموزش پزشکی"، اعضای ستاد با هر گونه تغییر در زمان برگزاری کنکور سراسری مخالفت کردند.

در اطلاعیه مشترک وزرای "علوم، تحقیقات و فناوری" و "بهداشت، درمان و آموزش پزشکی" آمده است:« پیرو نیاز به زمان بیشتر جهت برگزاری آزمون سراسری توسط مجریان آزمون به نیت یافتن فضای مناسب برای برگزاری منطبق با پروتکل های سختگیرانه و مشروط به تایید تغییر تاریخ در ستاد ملی مدیریت کرونا، از آنجا که این تغییر به دلایل متعدد مورد تایید ستاد قرار نگرفت، مقرر شد با همکاری استانداران محترم، مراکز آموزشی، فرهنگی، ورزشی، نظامی و انتظامی، کمبود فضاها و تجهیزات مورد نیاز جهت اعمال و اجرای پروتکل ها مهیا و آزمون سراسری در تاریخ مصوب قبلی ستاد ملی مدیریت کرونا (در روزهای ۲۹- ۳۰ و ۳۱ مرداد و یکم شهریور ماه) برگزار گردد.»

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۵۵۷۴۴۴۲۱:۴۸:۲۱ ۱۳۹۹/۵/۲۱
ببینم الان وزیر بهداشت دوباره میتونه بیاد یک حرف جدید بزنه و دوباره داوطلبان و خانواده هاشون رو بندازه توی استرس! جناب وزیر تلاش کنید! شما میتونید!
ناشناس۱۵۵۷۸۰۳۰۸:۱۷:۴۰ ۱۳۹۹/۵/۲۲
منظور از ستاد کرونا همان روحانی است؟
ناشناس۱۵۵۷۴۴۶۲۱:۵۱:۱۹ ۱۳۹۹/۵/۲۱
.. از دیروز بر طبل تعویق می کوبند و بعد از کلی استرس به همه کنکوری های بدبخت و پدر و مادرهایشان که جرمشان این است که در این کشور هستند، می گویند به تعویق نمی افتد! کاری از مردم برنمی آید فقط خدا باید به دادشان برسد! از صبح امروز مسئولین در تلویزیون و خبرگزاری ها در پی توجیه تعویق کنکور بودند حال ساعت 21 اعلام می کنند به تعویق نمی افتد! نفرین ..
ناشناس۱۵۵۷۴۴۷۲۱:۵۲:۰۸ ۱۳۹۹/۵/۲۱
واقعا دارن با روح و روان دانش آموزان و خانواده ها بازی میکنن. نمیشه که یکبار بگن تعویق و بار بعدی بگن نه تعویق نمیشه.
داوطلب۱۵۵۷۴۵۱۲۱:۵۴:۳۰ ۱۳۹۹/۵/۲۱
خدا خیرتان دهد خیلی تصمیم درستی گرفتید چون تعویق کنکور ضررش بیشتر از سودش بود در واقع سلامتی روح فدای سلامتی جسم می شد
ناشناس۱۵۵۷۴۵۳۲۱:۵۵:۵۰ ۱۳۹۹/۵/۲۱
مسئولین ما حالشون خوبه, میدونند دارند چکار میکنند.بازی با اعصاب ملت !!!این چه وضعشه .
امین۱۵۵۷۴۶۲۲۲:۰۲:۳۹ ۱۳۹۹/۵/۲۱
..دیروز گفتن قطعی افتاد عقب فردا تصویب میشه ما برنامه هامونو امروز عوض کردیم امشب 20.30 میگه به این دلیل به این دلیل عقب میافته نیم ساعت نمگیذره میندازن عقب همین شما ها سال دیگه رای هم میخواین از این جوون ها ؟؟؟؟
ناشناس۱۵۵۷۴۶۶۲۲:۰۵:۱۴ ۱۳۹۹/۵/۲۱
مدیر و مسئولان نالایق همین ها هستند. یک ماهه آخرین پتک های نابودی را بر سر نخبه های کشور با این ندانم کاری ها وارد کردند. حیف از حقوق که به شما مسئولان بدهند. داغونمون کردید. خدا از سر تقصیراتتون نگذرد.
ناشناس۱۵۵۷۹۶۹۱۰:۱۳:۳۶ ۱۳۹۹/۵/۲۲
بچه های تو هم که قطعا نخبه اند....
ناشناس۱۵۵۷۴۸۰۲۲:۱۸:۱۹ ۱۳۹۹/۵/۲۱
عزیزان فکر نمی کنید این شل کن سفت کن شما موجب ایجاد تنش فکری در داوطلبین کنکور میشه؟؟؟؟ هیشکی هم نیست که اگه کسی حرفی زد و اثری در جامعه داشت پیگری کنه؟؟؟
sahatabar۱۵۵۷۵۲۸۲۳:۰۱:۳۴ ۱۳۹۹/۵/۲۱
لعن و نفرین خدا بر این کرونا که با روح و روان دانش‎آموزان کنکوری و خانواده‎های آن‎ها بازی می‎کند. لعنت بر این کرونا که یک شبه می‎تواند مشکل احتمال زیاد لو رفتن سؤالات کنکور را حل کند. لعنت خدا بر این کرونا که مشکلات کمبود جا ناشی از فاصله اجتماعی ۲ متری را در کمتر از چند ساعت حل می‎کند. خدایا از این کرونای لعنتی به شما شکایت می‎کنم. گوشی شنواتر از شما سراغ ندارم ای خدای بزرگ. خدایا دارم دیوانه می‎شوم از دست این کرونا، تو به فریاد برس ای خدای توانا.
ناشناس۱۵۵۷۵۲۹۲۳:۰۳:۳۹ ۱۳۹۹/۵/۲۱
خدا پدرتون رو بیامرزه الهی
ناشناس۱۵۵۷۵۳۲۲۳:۰۷:۲۸ ۱۳۹۹/۵/۲۱
از اینکه دکتر قالیباف، روی حرفش موضع گیری نکرد؛ تعصب به خرج نداد و به درخواست مردم که موافق برگزاریِ کنکور بودن، نظر مثبت داشتند، در قلب مردم ایران همیشه زنده هستند. دوستت داریم دکتر.
ناشناس۱۵۵۷۶۴۳۰۱:۱۶:۱۲ ۱۳۹۹/۵/۲۲
عزیزم، من یک هم‌وطن شما هستم! جان خودم و خانواده‌ام را از سر راه نیاورده‌ام. با برگزاری کنکور داوطلبان آرام می‌گیرند، اما هزاران نفر (اضافه‌تر از حالت قبلی) جان خود را از دست می‌دهند. شما راضی هستید یک خانواده‌ی دیگر پدر یا مادر خودشان را از دست بدهند، فقط برای اینکه به فرزند جناب‌عالی فشار روحی نیاید!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۱۵۵۷۹۵۷۱۰:۰۰:۲۶ ۱۳۹۹/۵/۲۲
آقای محترم من از شما خواهش می کنم برای اینکه دیگران نمیرند بشین تو خونه و سر کارت نرو تا گرسنگی بری نکنه آسیبی به کسی برسه
ناشناس۱۵۵۷۹۷۴۱۰:۱۶:۱۰ ۱۳۹۹/۵/۲۲
امتحان کنکور نده
سید۱۵۵۷۵۳۵۲۳:۰۸:۵۸ ۱۳۹۹/۵/۲۱
بالاخره دود سفید نمایان شد
ساناز۱۵۵۷۵۴۱۲۳:۱۲:۳۵ ۱۳۹۹/۵/۲۱
ممنون واقعا . خدا خیر بده کسایی رو که به فکرمردمن . فقط خواهشا این حرف آخر باشه دوباره فردا صبح یه نظر دیگه ندین . اجازه بدید این هفته ی اخر رو حداقل با آرامش درس بخونیم که نتیجه ی مطلوبمون حاصل بشه بعد از ماه ها تلاش
MV۱۵۵۷۸۱۵۰۸:۲۷:۵۹ ۱۳۹۹/۵/۲۲
عزیز من میخوام بدونم شما با ماسک نفس میتونی بکشی به مدت 10 دقیقه؟؟ بعد چطوری میخوای ازمون 4 ساعته رو بدی حتما با خودت کولر همراه حمل میکنی. ما بریم سر ازمون استرس ازمون رو داشته باشیم یا استرس کرونا رو؟
ناشناس۱۵۵۸۴۳۹۱۵:۲۷:۱۳ ۱۳۹۹/۵/۲۲
پزشکان چندساعت با همین ماسک عمل جراحی انجام میدهند
ناشناس۱۵۵۷۵۴۵۲۳:۱۵:۵۳ ۱۳۹۹/۵/۲۱
کمتر به ملت با لغو و تعویق و برگزاری سر موعد قبلی شوک بدید،
ناشناس۱۵۵۷۵۷۸۲۳:۵۳:۲۰ ۱۳۹۹/۵/۲۱
مثل داستان بورس و سهم دارایی دوم
ناشناس۱۵۵۷۶۱۴۰۰:۳۲:۵۳ ۱۳۹۹/۵/۲۲
عامل اصلی عقب ماندگی کشور در بعضی بخشها ، همین عدم هماهنگی و از هر سری یک صدایی بلند شدن است / جناب نمکی ؛ شما کرونا را هم همین جوری مدیریت میکنید ؟؟؟ به سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم و احساس جوانان سرزمین ضربه نزنید /
ناشناس۱۵۵۷۶۱۶۰۰:۳۴:۱۷ ۱۳۹۹/۵/۲۲
تصمیمات لحظه ای! تو این مملکت دو دقیقه ای اخبار چک نکنی میشی اصحاب کهف. ساختار تصمیم گیری تو همه حوزه ها نیاز به اصلاح اساسی داره.
ناشناس۱۵۵۷۶۱۷۰۰:۳۷:۳۰ ۱۳۹۹/۵/۲۲
ممنون که دقیقا ۲۴ ساعت با اعصاب مردم بازی کردید !! ممنون که همه پروتکل ها را قابل اجرا کردید !! ممنون که فرمودید حتی شب کنکور هم اگر احساس شکستن پروتکل کنم کنکور را لغو میکنم !! ممنون جناب نمکی ، ممنون که هستین !!
ناشناس۱۵۵۷۶۲۳۰۰:۴۳:۳۲ ۱۳۹۹/۵/۲۲
مثل سر درگم ی مردم در پرداخت فروش سهام عدالت ، کارت اعتباری سهام عدالت فروش سی درصد دوم سهام عدالت ..وای اینا دیگه کین البته از ماست که بر ماست
ناشناس۱۵۵۷۶۲۴۰۰:۴۳:۳۴ ۱۳۹۹/۵/۲۲
ممنون جناب دکتر نمکی که واقعا سنگ تمام گذاشتی !!! ممنون که بچه مرا به گریه انداختی !! ممنون که در شب کنکور برای اعصاب مردم اهمیتی قائل نشدی !! ممنون که نتواستی در ستاد کرونا بر تصمیم خود پافشاری کنی !! ممنون که با سری بالا عذرخواهی نکردی!! ممنون از این همه جسارت و شجاعت !!
بنده‌ی فانی (فیزیک‌دان ایرانی)۱۵۵۷۶۴۸۰۱:۲۴:۵۱ ۱۳۹۹/۵/۲۲
اقای وزیر علوم، آقای وزیر بهداشت، آقای دکتر توکلی، آقای الیاس نادران، و .. حتی اگر امسال کنکور کلا لغو شود، به بچه‌های مردم فشار خواهد آمد، اما این اتفاقِ غیرقابل بازگشتی نیست. اما و اما اگر به‌خاطر فشار پدر و مادرهای داوطلبان و مافیای..برای برگزاری کنکور، صدها پزشک، پرستار، و .. از میان ما رخت بربندند، شما هیچ‌کاری برای جایگزین کردن آنها نمی‌توانید انجام دهید!!! فردا روز، در فصل سرد، جامعه‌ی بدون کادر درمانی کافی مانند شهری خواهد بود که سیل به‌سویش سرازیر شده است، اما مسئولین آن (وزیران محترم و ..)‌ سیل‌بند و لایه‌ی دفاعی جامعه را چند هفته‌ی قبل با دست خود نابود کرده‌اند!! آن‌هم، تنها، به دلیل اصرار بر برگزاری کنکور یا برگزاری مراسم اباعبدالله الحسین (ع)‌ به صورت حضوری. لطفا کمی فکر کنید، روز قیامت حتما باید پاسخ‌گو باشیم و باشید.
ناشناس۱۵۵۷۶۵۶۰۱:۳۴:۳۴ ۱۳۹۹/۵/۲۲
متاسفم برای مسئولین که به روح دانش آموزان رحم نمی کنند و هر دقیقه یک تصمیم می گیرد. کنکور را برگزار کنند تا از این جهنم خلاص شویم
ناشناس۱۵۵۷۶۷۲۰۲:۱۶:۱۸ ۱۳۹۹/۵/۲۲
چتونه تورو خدا تکلیفتون با خودتون معلوم نیست تا ساعت ۲۱ سوالات لو میرفت ولی نیم ساعت که گذشت مشکل حل شد
کنکوری مظلوم۱۵۵۷۷۲۴۰۶:۳۱:۴۳ ۱۳۹۹/۵/۲۲
چرا تا یه چیزی قطعی نشده میاین اعلام می کنید؟ همون پریشب که تصمیم گرفتین به تعویق بیفته اول با ستاد هماهنگ میکردین بعد اعلام می کردید که اینقدر با روح و روان جوانان این مملکت بازی نکنید ، هر روز یک خبر اعلام می کنید، این چه وضعشه آخه؟
ناشناس۱۵۵۷۷۲۶۰۶:۴۱:۰۳ ۱۳۹۹/۵/۲۲
شاخصه اصلی این دولت: عدم قاطعیت!
ناشناس۱۵۵۷۷۳۴۰۶:۵۳:۱۰ ۱۳۹۹/۵/۲۲
به نظر می‌رسد سازمان سنجش ناگهان توانایی انجام کاری که برای انجامش به یک ماه فرصت نیاز داشت را در مدت یک هفته پیدا کرده است! حال سوال این است که اگر سازمان سنجش توان انجام این کار را داشت چرا در جلسه با وزرا و نمایندگان درخواست تخفیف در انجام پروتکل‌ها را مطرح کرده بود؟ ظاهراً مدیران این سازمان از ظرفیت‌ها و توانایی‌های مجموعه تحت مدیریت‌ خود بی‌خبر هستند یا اینکه ستاد ملی مبارزه با کرونا بر خلاف وعده دیروز جناب وزیر بهداشت، به تخفیف در رعایت پروتکل‌های سخت‌گیرانه رضایت داده است؟!
ناشناس۱۵۵۸۴۰۵۱۵:۰۵:۴۲ ۱۳۹۹/۵/۲۲
شاید هم نهادهایی قول کمک ومساعدت داده اند اگر پرسنل کافی تامین شود امکان رعایت کامل پروتکل وجوددارد
ناشناس۱۵۵۸۴۲۵۱۵:۱۷:۵۵ ۱۳۹۹/۵/۲۲
وی تصریح کرد: سپاه و بسیج در برگزاری کنکور سراسری از هرگونه کمک به مجریان و دست اندرکاران آن دریغ نخواهد کرد. ..
ناشناس۱۵۵۷۷۵۵۰۷:۳۳:۴۰ ۱۳۹۹/۵/۲۲
واقعا جای تاسف است .تصمیهایشان بیست وچهار ساعت اعتبار ندارد........اول تکلیفتان را باخودتان مشخص کنید بعد با مردم .
ناشناس۱۵۵۷۸۱۰۰۸:۲۲:۲۶ ۱۳۹۹/۵/۲۲
لطفا سعی کنید محل برگزاری ازمون حتی الامکان به محل سکونت داوطلبین نزدیک باشد تا ازدحام والدین در محل حوزه ومشکل ترافیک کمترشود
ناشناس۱۵۵۷۸۸۴۰۹:۲۲:۰۲ ۱۳۹۹/۵/۲۲
بی کفایت ترین دولت در طول تاریخ ایران همین دولت روحانی بوده است. حتی از قاجار هم افتضاح تره.
ناشناس۱۵۵۷۸۹۵۰۹:۲۹:۰۹ ۱۳۹۹/۵/۲۲
نگویید ستاد کرونا . بگویید روحانی
پشت کنکوری۱۵۵۸۵۵۸۱۶:۵۲:۵۰ ۱۳۹۹/۵/۲۲
فعلا که آقای روحانی خودشون از ترس کرونا خونه نشین شدن
ناشناس۱۵۵۷۹۷۶۱۰:۱۶:۳۳ ۱۳۹۹/۵/۲۲
خیلی عالیییییییییی
متین۱۵۵۸۳۲۸۱۴:۰۴:۰۵ ۱۳۹۹/۵/۲۲
بزرگترین اشتباه من این بود که یکبار به اینا اعتماد کردم
ناشناس۱۵۵۸۴۹۲۱۶:۰۲:۳۶ ۱۳۹۹/۵/۲۲
کاش مسوولین قبل از این که به فکر برنامه هاشون باشن كه سر موقع برگزار بشه یه ذره به فکر سلامتی مردم بودن خونواده های که دچار این مشکل شدن بچه هایی که نگران از سلامتی خود وخانواده شون هستن باید استرس کنکور م تحمل کنند سلامتی یه چیزی که وقتی از دستش بدی میفهمی دیگه اون موقع ستاد ملی کرونا نیست که بیاد پاسخ بده
علی۱۵۵۹۷۱۸۱۸:۳۸:۴۷ ۱۳۹۹/۵/۲۳
اصلا ستاد کرونا چیزی گفت .اگه به تعویق نیفته پروتکل های سختگیرانه رعایت نمیشه ما نگران جونمون هستیم #تعویق تا شرایط ایمن
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین