جزئیات جدید از مرگ قاضی منصوری/ تقسیم دولت روحانی بین سه نفر/ موضع سردار کوثری در اعتراضات دی‌ و آبان/ فریدون عباسی: مگر احمدی نژاد لولو است که با این لفظ بقیه را بترسانند

گروه سیاسی الف،   3990402141 ۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنانکه اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

جزئیات جدید از مرگ قاضی منصوری/ تقسیم دولت روحانی بین سه نفر/ موضع سردار کوثری در اعتراضات دی‌ و آبان/ فریدون عباسی: مگر احمدی نژاد لولو است که با این لفظ بقیه را بترسانند

آخرین آمار کرونا در ایران

سیما سادات لاری در اعلام آخرین آمار ویروس کرونا در کشور گفت: از دیروز تا امروز (۲ تیرماه) ۲۵۷۳ بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی،  بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۳۱۹ مورد بستری شدند.

وی گفت: به این ترتیب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به  ۲۰۷ هزار و ۵۲۵ نفر رسید.

لاری ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۹۷۴۲ نفر رسید.

بیشتر بخوانید:

شناسایی ۲۵۷۳ مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور / فوت ۱۱۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته

***

کرونا در کدام مناطق «تهران» بیشتر است؟

علیرضا زالی، فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در تهران، ضرورت برنامه ریزی مسنجم تر را با هدف کنترل شیوع اپیدمی خواستار شد.

وی از رشد پاندمی کووید ۱۹ با شیبی ملایم در تهران خبر داد و افزود: ماهیت سینوسی  و پیچیده این ویروس فرازو فرودهایی را در زمینه آماری ایجاد می‌کند که باید بررسی و مورد توجه قرار گیرد. به طور مثال پایین ترین عدد مولد و پایه ابتلا و مراجعان کرونا در تهران مربوط به ۱۱ فروردین  و بالاترین نرخ مربوط به ۱۹ اسفند است که باید علل آن مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد.

وی افزود: منطقه ۴، ۱۴، ۲ و ۵ به ترتیب پرجمعیت ترین مناطق تهران و به لحاظ شیوع بالاترین آمار شیوع کرونا را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید:

بالاترین آمار شیوع کرونا مربوط به کدام مناطق است؟

 

***

۳ اولویت مهم مبارزه با کرونا

قاسم جان‌بابایی،معاون درمان وزارت بهداشت اظهار داشت: با تمام ...تمهیدات و پیش‌بینی‌ها، پیشگیری از بروز موارد جدید با رعایت بهداشت فردی، فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی و استفاده از ماسک مهم‌ترین اولویت ماست؛ چون به‌هرحال درصدی از مبتلایان با وجود دریافت کامل‌ترین و بهترین خدمات درمانی هم‌ ممکن است جان خود را از دست بدهند.

بیشتر بخوانید

جدیدترین علائم ویروس کرونا چیست؟

***

جزئیات مرگ قاضی منصوری در بخارست

 آنا نوشت: روز به روز جزئیات بیشتری از زوایای پنهان قتل قاضی غلامرضا منصوری در رومانی فاش می‌شود. جسد وی در حالی چند روز پیش در هتل «دوک» بخارست کشف شد که به نظر می‌آید قرار بود قبل از سقوط، هتل را به مقصد نامشخصی ترک کند.

پیش از آنکه روز جمعه قاضی منصوری بخواهد محل اقامتش را ترک کند، همه هزینه‌های هتل پرداخت شد و قرار بود تبادل انجام شود. پس از انجام تشریفات نهایی، قاضی منصوری به طبقه محل سکونتش رفت، ولی داخل اتاقش نشد و بعد از لحظاتی، از طبقات بالا به پایین پرتاب شد و جسدش در چند متری پذیرش هتل افتاد. سقوط وی باعث شکستگی، از هم گسستگی مفاصل و خونریزی داخلی شد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات جدید از مرگ قاضی منصوری در رومانی

نامه دادستان کشور به دادستان رومانی در رابطه با مرگ قاضی منصوری

وکیل قاضی منصوری: اینکه تاکنون عکسی از چهره منصوری منتشر نشده، جای سؤال دارد

تحلیل عبدی درباره اظهارات طبری در دادگاه

آیا قاضی منصوری زنده است؟!

***

سلیمی‌نمین: روحانی به جهانگیری اعتماد ندارد

عباس سلیمی نمین کارشناس سیاسی و مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران مصاحبه ای با روزنامه جام جم داشته که در ادامه بخش هایی از آن آمده است:

*یکی از مشکلات بزرگ ما در کشور این است که احزاب سیاسی کشور در قبال عملکرد خود چندان پاسخگو نیستند. وقتی جریانی کسی را معرفی می کند و مردم با اتکا به شناخت خود از آن حزب به فرد مورد نظر رای می دهند حزب باید مسئولیت این انتخاب را بپذیرد و بر این اساس در امر دخالت کند و مانع از بوجود آمدن مسائلی شود که جامعه را از حزب دلسرد خواهد کرد. اصلاح طلبان آقای عارف را در راه ریاست آقای روحانی قربانی کردند. 

*آقای هاشمی و اصلاح طلبان در مقطعی از سر برقراری پیوند درآمدند و حاصل معرفی دکتر روحانی بود که اولین گزینه آقای هاشمی محسوب می شد.

* آقای واعظی یکی از کانون های قدرت در کابینه دوازدهم است ولی یک نفر نمی تواند همه مناسبات را در اختیار داشته باشد. دولت بین آقای جهانگیری و آقای نهاوندیان که زیرک تر است و چندان در دید نیست و همچنین آقای واعظی تقسیم شده است. آقای روحانی به لحاظ فیزیکی و جسمی نمی تواند در تنظیم روابط بین افراد کابینه وقت بگذارد از این رو ترجیح می دهد کار را به کسی منتقل کند که به او اعتقاد بیشتری دارد لذا قدرت آقای واعظی افزایش پیدا کرده است.

* آقای احمدی نژاد امروز نگران است که الگویی برجسته تر از دولت نهم خلق شود و احمدی نژاد برای همیشه از سپهر تاریخ ایران محو شود. احمدی نژاد امروز تنها کارنامه دولت نهم را در دست دارد و نگران است. این مطلب در مورد اصلاح طلبان نیز صادق است. چون نگران هستند که قالیباف کارنامه خوبی به جا بگذارد و این نگرانی ایجاد می کند چون توانمندی تلاش و قابلیت کار را در او دیده اند. شما در این وادی هم تاجزاده را می بینید و هم پایداری ها را می بینید که هر دو طیف به شیوه ای غیر اصولی و غیر اخلاقی در حال تخریب هستند.

سلیمی‌نمین: اصلاح‌طلبان عارف را قربانی کردند/ فرد مورد اطمینان روحانی، واعظی است

***

اصلاح‌طلبان فعلا فردی در قد و قواره ریاست‌جمهوری ندارند

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدناصر قوامی، فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت‌وگو با ایسنا اظهار داشت: روحانی اصلاح‌طلب نبود ولی اصلاح‌طلبان از وی حمایت کردند و با این کار پایگاه اجتماعی خود را به حراج گذاشتند. مردم هم یادشان نرفته است در سال ۹۴ به افرادی رای دادند ولی آنها عملکرد موفقی در مجلس دهم نداشتند. با این حال اگر اصلاح طلبان در انتخابات ریاست‌جمهوری پایگاه خود را به حراج نگذارند، می توانند این پایگاه را به پای صندوق رای بیاورند. اگر اصلاح طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ از فردی غیراصلاح طلب حمایت کنند، اشتباه بزرگی مرتکب شده و بیشتر آبروی خود را می برند.

این فعال سیاسی درباره نامزدهای احتمالی اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست‌جمهوری معتقد است: اصلاح‌طلبان درجه یک مثل مصطفی تاج‌زاده، عبدالله نوری، محمد خاتمی و محمدرضا خاتمی که اگر نامزد انتخابات هم شوند، ردصلاحیت می شوند. افرادی مثل جهانگیری، پزشکیان و عارف هم که امتحان خود را پس داده‌اند و فعلا اصلاح‌طلبان فردی در قد و قواره ریاست‌جمهوری ندارند.

***

طرحی برای فیلتر کردن شبکه‌های اجتماعی در مجلس مطرح نیست

احمد امیرآبادی‌فراهانی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم در واکنش به برخی مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر طرح مجلس یازدهم برای فیلتر کردن شبکه‌های اجتماعی، گفت: اصلا چنین طرح‌هایی در مجلس مطرح نشده است، قطعا مجلس از فضای کسب و کار و بستری که در فضای مجازی برای رونق آن ایجاد شده، حمایت خواهد کرد.

وی افزود: از طرف دیگر، مجلس از هرگونه کسب و کاری که در فضای مجازی ایجاد شده و باعث رونق تولید و درآمد مردم و اشتغالزایی شود،حتما حمایت می‌کند، اما قاطبه نمایندگان در مقابل اشاعه فحشا و به خطر افتادن کیان خانواده و اخلاق در خانواده و نیز به خطر افتادن زندگی مردم کوتاه نمی‌آید و از مسئولان دولتی نیز می‌خواهد که در این زمینه برنامه داشته و آن را به مجلس ارائه دهند.

مجلس یازدهم می خواهد اینستاگرام را فیلتر کند؟

***

 موضع سردار کوثری در اعتراضات دی‌ماه/سردار کوثری، شهید زنده است

سردار محمد اسماعیل کوثری با حکم سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران از قرارگاه «ثارالله» خداحافظی کرد و جای خود را به جانشین جدید این قرارگاه یعنی سردار حسین نجات داد.

سردار محمدرضا یزدی، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ و از فرماندهان دفاع مقدس که سابقه حضور در عملیات کربلای ۵ در کنار سردار کوثری را داشته در خصوص همرزم خود به خبرآنلاین می‌گوید: به جرات می‌توان گفت شخصیتی همانند سردار کوثری در عرصه‌های مختلفی همچون؛ «سیاست» و «دفاع از حق مردم» با اتکا به تقوای الهی؛ با تمام وجود فعالیت کرده، و همین روحیه نیز وی را در میان مردم و مسئولان به محبوبیت رسانده است.

وی گفت: بنده به خاطر دارم سردار کوثری در وقایع دی ماه سال ۹۶ و آبان ماه سال گذشته همواره با تاکید بر لزوم مقابله با تهدیدات، تأکید می‌کردند؛ باید صف مردمی را که به واسطه مشکلات اقتصادی اعتراض دارند را از «معاندین» و «دشمنان انقلاب» کاملا جدا کرد و مراقب بود که مردم آسیب نبینند. همین روحیه سردار کوثری در فضای آن روزها، برای نیروهای سپاه و بسیج تبدیل به یک درس شده بود.

***

نباید با نام احمدی نژاد مردم را ترساند/شاید کاندیدای ریاست جمهوری شوم

فریدون عباسی، نماینده مردم کازرون در مجلس یازدهم در گفتگویی با باشگاه خبرنگاران به بیان نکاتی پرداخته که در ادامه بخشی از آن را می خوانید. 

*نباید برخی افراد را با نام احمدی نژادی خطاب کرد، چرا که احمدی نژاد یک ایدئولوژی و حزب نیست و عده‌ای در دولت آقایان هاشمی، خاتمی و روحانی کار کرده اند، اما هیچ منصوبیت اسمی به آن‌ها داده نمی‌شود و فقط احمدی نژاد هدف قرار گرفته است؛ چرا که برای مردم کار کرد و دیدگاه لیبرالیستی نداشت، سوال بنده این است که چرا منصوبان و اطرافیان این فرد را احمدی نژادی می‌نامند؛ مگر احمدی نژاد لولو است که با این لفظ بقیه را بترسانند.

* اعلام کرده ام که می‌توانم در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نامزد شوم، اما آیا می‌گذارند چهره‌های جدیدی مانند بنده مطرح شوند؟ هشت سال مرکز تحقیقات استراتژیک در اختیار آقای روحانی قرار داشت و بعد از آن به آقای ولایتی سپرده شد، مگر عده‌ای برای مملکت تخم دو زرده گذاشته اند که انقدر به آن‌ها میدان داده می‌شود؟ لذا احمدی نژاد را نه به عرش اعلا ببرند و نه وی را زمین بزنند؛ او هم مانند افراد دیگر مدتی رئیس جمهور کشور بود و کارهای زیادی هم برای کشور انجام داد.

*معتقدم که باید برای تماس‌ها و ‌مکالمات مسئولان شنود گذاشته شود، چرا که این امر لازم است. شاید در این صورت به فرد مسئولی هشدار داده شود که مفسدان اقتصادی یا سیاسی دورت را گرفته اند و برایت دام پهن شده، سیستم‌های اطلاعاتی و ‌امنیتی کشور باید تقویت شده و‌ این امر به صَلاح جمهوری اسلامی ایران است، بنده جایی این صحبت را کردم و به بنده نقد شد، لذا به این دوستان توصیه می‌کنم که قانون اساسی را مجدداً مورد مطالعه قرار دهند.

***

علت بی‌رغبتی نمایندگان برای عضویت در کمیسیون ها

حسن نوروزی، عضو کمیسیون حقوقی مجلس یازدهم در گفت‌وگو با برنا در رابطه با «علت بی‌رغبتی نمایندگان برای عضویت در کمیسیون حقوقی» گفت: نمایندگان تمایلی برای عضویت در کمیسیون حقوقی ندارند چون کمیسیون حقوقی جای کار است! کمیسیون حقوقی جای سفر خارجی، امتیاز و مادیات نیست. طبق اعلام مجلس 40 درصد از کارهای مجلس دهم را کمیسیون قضایی انجام داده است در مجلس یازدهم نیز همین کار را انجام خواهیم داد.

او ادامه داد: نمایندگان اقبالی به کمیسیون حقوقی نشان ندادند چون این کمیسیون جای امتیاز گیری از دولت نیست. کمیسیون حقوقی جایی نیست که کسی از اقوام خودت را مدیرکل کنی. در کمیسیون حقوقی باید کار کرد. نمایندگان مجلس یازدهم از کار می‌ترسند.

شرق هم نوشت: بعد از کش‌وقوس‌های فراوان و کاندیداهای پرتعداد پرونده تعیین تکلیف اعضا و رؤسای کمیسیون‌های دور یازدهم مجلس شورای اسلامی نهایی شد... واقعیتی وجود دارد که در دوره‌های مختلف مجلس تکرار می‌شود. برخی از نمایندگان و نه تمامی آنها علاقه‌مند هستند در کمیسیون‌هایی حضور داشته باشند که به واسطه حضور در آنها بتوانند از مزایا و امتیازاتی بهره‌مند شوند. برخی از کمیسیون‌ها مشتری‌های زیادی میان نمایندگان دارند؛ ازجمله این کمیسیون‌ها، کمیسیون‌های تخصصی مانند کمیسیون اقتصادی، برنامه‌وبودجه و صنایع و عمران است. کمیسیون‌هایی که مربوط به بودجه کشور است و با مجموعه‌های اقتصادی در ارتباط هستند همواره میان نمایندگان پرطرفدار بوده است...اولین بحث گرفتن امتیازات برای حوزه انتخابیه است. افرادی به‌دنبال نام‌برشدن در پیشگاه مردم حوزه انتخابیه خودشان هستند. برای مردم حوزه انتخابیه مهم است که نماینده‌شان در کدام کمیسیون تخصصی ثبت‌نام می‌کند. امتیاز بعدی که البته تأکید کنم نه‌تمامی نمایندگان بلکه برخی از آنها به‌دنبال کسبش هستند، امتیاز سفرهای خارجی و داخلی است که می‌توانند استفاده کنند.

علاوه بر تمامی اینها معمولا رئیس کمیسیون با لابی‌گری‌های خود با دولت در استان‌ها از مزایایی بهره‌مند می‌شود. درمواردی مانند ارزش افزوده و بررسی و تأسیس شهرک‌های صنعتی سفرهایی تدارک دیده می‌شود با هزینه دستگاه‌های دولتی و با حضور خانواده نمایندگان. این هم جزء مزایا است. واقعیت‌هایی را نمی‌توان انکار کرد. نمایندگانی در گذشته وجود داشتند که با حضور در بنگاه‌های اقتصادی و کارخانه‌ها و شهرک‌های صنعتی با استفاده از جایگاه خود در کمیسیون‌های تخصصی امتیازاتی دریافت می‌کردند. این مزایا می‌تواند انتصاب خود یا اطرافیانشان به عنوان هیئت‌مدیره یا کارکن و مدیر در این بنگاه‌ها و کارخانه‌ها و شهرک‌های صنعتی باشد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات آراء کاندیداهای «ریاست» کمیسیون‌های مجلس

***

د‌‌‌‌ولت به هيجانات مصنوعي توجه نکند‌‌‌‌

اکبر ترکان، مشاور سابق رئیس‌جمهور در روزنامه آرمان ملي نوشت: د‌‌‌‌ولت بايد‌‌‌‌ د‌‌‌‌ر يک سال باقي‌ماند‌‌‌‌ه کوشش کند‌‌‌‌ که کارهاي نيمه‌تمام خود‌‌‌‌ را تمام کند‌‌‌‌؛ پروژه‌هايي که د‌‌‌‌ر مراحل پاياني هستند‌‌‌‌ به بهره‌برد‌‌‌‌اري برساند‌‌‌‌ و همه ظرفيت خود‌‌‌‌ را صرف کارهاي باقيماند‌‌‌‌ه کند‌‌‌‌. به هيچ‌وجه به‌صلاح نيست با رفتارهاي ناشيانه و اعمال انعکاسي واکنشي صورت گيرد‌‌‌‌ به‌طوري‌که وزراي محترم و د‌‌‌‌ستگاه‌هاي اجرايي از مسير صحيح که تکميل کارهاي نيمه‌تمام است غافل شوند‌‌‌‌.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۴۹۳۵۷۴۲۰:۴۰:۲۵ ۱۳۹۹/۴/۲
دلار شده 20 هزارتومان.. کانالها و سایت های زنجیره ای دولتی، تیتر 1 شان شده این که چرا قراره اینستاگرام فیلتر بشه؟!!. تازه خود مجلس گفته کی گفته ما میخوایم فیلتر کنیم.. خود زنجیره ای ها روی فیلتر شایعه می سازند بعد هم در قامت ناجی وارد می‌شوند تا دلار 20 هزارتومانی تیتر 1 نباشد..
پزشک متخصص۱۴۹۳۵۷۹۲۰:۴۳:۵۲ ۱۳۹۹/۴/۲
برای تخلیه زباله‌های عفونی مراکز درمانی علاوه بر گران کردن هر کیلو 14 هزار تومان، یک آبونمان 130 هزار تومانی ماهانه هم اضافه شده است. و این را به مطب پزشکان هم سرایت داده‌اند. مراکز درمانی کجا و مطب یک پزشک کجا؟!
ناشناس۱۴۹۳۶۰۲۲۱:۱۷:۲۶ ۱۳۹۹/۴/۲
بر من که صبوحی زده ام خرقه حرام است ای مجلسیان ای دولتیان راه خرابات کدام است منوشید پی در پی باده که حرام است حرام است حرام است
ناشناس۱۴۹۳۶۱۲۲۱:۲۶:۰۹ ۱۳۹۹/۴/۲
من به عنوان یک ایرانی از امثال اصول گرایان ، اصلاح طلبان ،احمدی نژادی ها وخیلی از امتحان پس داده ها ،عبور کرده ام .
ناشناس۱۴۹۳۶۷۰۲۲:۰۱:۰۷ ۱۳۹۹/۴/۲
آقای مهندس اکبر ترکان اگر بیل زن خوبی بود باغچه های تحت اختیارش ( مناطق آزاد ، ..... ) را خوب بیل می زد .
ناشناس۱۴۹۴۰۶۰۰۹:۰۷:۵۴ ۱۳۹۹/۴/۳
خداییش احمدی نژاد به همراه تیمش یعنی امثال همین آقای عباسی اگر امور کشور دستشون باشه از اژدهای هفت سر هم برای ایران خطرناک تر هست
ناشناس۱۴۹۴۰۶۳۰۹:۰۹:۱۶ ۱۳۹۹/۴/۳
مگه میشه هتل 3 ستاره دوربین امنیتی نداشته باشه؟ چرا هیچ کسی پیگیر فیلم دوربین ها نیست؟
ناشناس۱۴۹۴۱۳۷۱۰:۰۲:۲۷ ۱۳۹۹/۴/۳
کسی که ۵۰۰ هزار یورو به جیب بزند از رور جزا نمیترسد پس اگر قصد خود کشی داشت اصلا به فکر پرداخت هزینه هتل نمی افتاد احتمالا او کشته شده است
بهنام۱۴۹۴۲۸۳۱۱:۳۳:۵۳ ۱۳۹۹/۴/۳
احمدی نژاد خیلی از این آقایون که دارن منم منم میکنن بهترن
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. و ناگهان اخلاق!

  4. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  5. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  6. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  7. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  8. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  9. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  10. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  11. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  12. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  13. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  14. دبی؛ چند روز پس از سیل

  15. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  16. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  17. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

  18. فریب نخوریم! 

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

پربحث‌های هفته

  1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  2. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  3. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  4. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  5. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  6. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  7. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  8. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  9. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  10. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  11. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  12. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  13. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  14. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  15. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  16. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  17. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

  18. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  19. واکنش احمدی‌نژاد به عملیات موشکی سپاه/ وعده زارع‌پور درباره افزایش سرعت اینترنت

  20. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  21. یک سیلی برای تنبیه

  22. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  23. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  24. بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است

  25. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

آخرین عناوین