اتاق خواب بدون کمد رگال لباس می خواد!!

گزارش بازرگانی،   4000701051

 

اگر به تازگی خانه ای خریداری کرده باشید و یا اینکه مستاجر هستید و هر ساله محل زندی خود را عوض می کنید، حتما متوجه شده اید که بیش از 90 درصد خانه هایی که ساخته می شود در تمامی اتاق های آن کمد دیواری طعبیه نشده است. عموما برای اینکه فضای بیشتری برای اتاق ها در نظر گرفته شود، تنها یک اتاق دارای کمد دیواری است و به همین دلیل باید از کمد دیورای به صورت مشترک استفاده کرد. این شرایط نیز اندکی مشکل آفرین است و مدیریت لباس ها و لوازم شخصی کمی سخت می شود.

فرزندان خانواده عموما علاقه مندند دارای یک کمد اختصاصی و در واقع یک فضای خصوصی باشند که نبودن کمد دیواری در اتاق سبب شده فرزندان از این مورد بهره مند نباشند. اما راه حلی برای این موضوع سراغ دارید؟ در سال های نه چندان دور افراد اقدام به خرید کمد می کردند که بسیار جاگیر بود و علاوه بر اینکه فضای زیادی را اشغال می کرد، جابجایی آن نیز بسیار سخت بود.

 

راه حل چیست؟

حتما برای شما هم پیش آمده است که رگال های متنوعی را در فروشگا های مختلف لباس مشاهده کرده اید کاش یکی از رگال ها را داشتم تا اندکی از شلوغی کمد خود می کاستم. ولی تمامی رگال هایی که در فروشگاه ها استفاده می شود مخصوص مغازه می باشد و قرار دادن هریک از آن ها در فضای اتاق شما تنها بخش عظیمی از اتاق را اشغال می کند و جلوه و دکوراسیون خوبی را نیز به همراه ندارد.

فکر بکری به سرتان زده است. بهترین راه حل استفاده از رگال لباس است. اما رگال های مفازه برای اتاق شما متناسب نیستند. برای حل این مشکل رگال خاص چاره ای اندیشیده است. با مراجعه به فروشگاه رگال خاص می توانید انواع مختلفی از رگال لباس را مشاهده کنید که برای اتاق شما طراحی و تولید شده اند. این رگال ها در جهت رفع نیازهای شما به صورتی طراحی شده است که به بخشی از دکوراسیون اتاق شما تبدیل شود و نمای زیبایی را نیز به همراه داشته باشد. در ادامه به معرفی برخی از این رگال ها می پردازیم. با ما همراه باشید.

رگال مدرن

این بخش را فقط خانوم هایسخت پسند مطالعه کنند! رگال مدرن یک انتخاب ویژه است که زیبایی ظاهری آن سبب شده هر مشتری را به وجد آورد. با انتخاب یک رگال زیبا و مدرن می توانید دکوراسیون اتاق خود را بیش از پیش جذاب کنید. علاوه بر این رگال مدرن فضایی برای قرار دادن لوازمی مانند کیف و کفش و آویزان کردن البسه دارد. این رگال در جنس ها و رنگ های مختلفی ارائه می شود که می توانید با توجه به رنگ دکوراسیون آن را انتخاب کنید. جهت مشاهده رنگ و تنوع این کار می توانید به رگال خاص مراجعه کنید.

رگال دو طبقه

برای مدیرانی که به کت و شلوار و پیراهن به تعداد زیادی دارند و به ویژه به اتوی لباس خود بسیار حساس هستند می توان رگال دو طبقه را پیشنهاد کرد. این رگال برای لباس های کوتاه مانند پیراهن مردانه مناسب است. همانطور که از نام آن پیداست، این رگال دارای دو فضا برای آویزان کردن لباس است که بدین طریق می توانید لباس های خود را تفکیک کنید هم چنین از چروک شدن آن ها به دلیل کمبود جا جلوگیری می شود.

رگال لباس کشو دار

برخی می خواهند رگال لباس به تنهایی نقش یک کمد را بازی کند و علاوه بر اینکه فضایی برای آویزان کردن لباس داشته باشد، فضایی را نیز به قرار دادن لوازم شخصی اختصاص دهد. رگال خاص برای تمامی مشتریان خود دارای محصولات ویژه می باشد. در این حالت می توانید رگال لباس کشودار را انتخاب کنید که فضایی برای قرار دادن کیف و کفش، فضایی برای آویزان کردن لباس و دارای چندین کشو می باشد. بنابراین یک رگال لباس می تواند تمامی نیازهای شما را به صورت یکجا برطرف کند.

رگال خانگی

این اسم یک نام کلی برای انواع رگال خانگی است. رگال خانگی در واقع تمامی رگال هایی را که دارای ویژگی های مشترک هستند در بر می گیرد. این نوع رگال ها دارای دو فضا می باشند که برای آویزان کردن لباس و قرار دادن لوازمی مانند کیف و کفش می باشند. این نواع رگال ها در مدل های متنوعی طراحی شده اند که متناسب با انواع سلیقه های مشتریان رگال خاص باشد.

رگال تک لاین

اگر فضای کافی برای برای قرار دادن لوازم خود دارید و تنها می خواهید یک فضای کوچک را برای رگال اختصاص دهید به نحوی که فقط نیاز شما برای آویزان کردن لباس را برطرف کند. بهترین انتخاب رگال تک لاین است. این رگال فضای بسیار کمی را اشغال می کند و به راحتی می تواند نیاز شما را نیز برطرف کند.

رگال دولاین

برخی به دنبال رگال هایی هستند که نقش ویژه ای را دکوراسیون اتاق آن ها ایفا کند به نحوی که توجه را به خود جلب کند. برای این کار می توانید از رگال دولاین استفاده کنید که تغییری در دکوراسیون اتاق خواب خود نیز بدهید. رگال های دو لاین دارای دو بخش می باشند به این صورت که یکی از بخش های آن به آویزان کردن لباس و بخش دیگر آن برای آویزان کردن شال و روسری و یا کیف اختصاص داده می شود.

رگال فانتزی

این نوع رگال نیز دارای مدل های متنوعی می باشد که برای دختران نوجوان و جوان بسیار متناسب است. این رگال فضای زیادی را اشغال نمی کند و می توانید از آن در گوشه ی اتاق خود استفاده کنید و لباس های خود را روی آن آویزان کنید. رگال فانتزی نیز در جنس های متنوعی ارائه می شود که با توجه رنگ و دکوراسیون اتاق خود می توانید یکی از آن ها از فروشگاه رگال خاص انتخاب کنید.

 

کلام آخر

فضای کوچک اتاق خواب در خانه های امروزی مانع از مدیریت البسه و لوازم شما می باشد. بدین منظور باید چاره ای اندیشید و از وسیله ای استفاده کرد که هم فضای کمی را اشغال کند و هم اینکه نیازهای شما را برطرف کند. رگال خاص در این مورد پیشنهادات شگفت انگیزی دارد. با مشاهده انواع رگال در فروشگاه رگال خاص می توانید بهترین رگال را برای اتاق خواب خود انتخاب کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین