ستادکل: بدرفتاری با سرباز بابلی صحت داشت/ دادگستری مازندران: بازپرس عذرخواهی کرد

گروه اجتماعی الف،   3990924161 ۱۳۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از پیگیری موضوع بدرفتاری با سرباز بابلی با همکاری قوه قضاییه خبر داد و گفت: مساله بدرفتاری با سرباز مذکور صحت داشته است.

ستادکل: بدرفتاری با سرباز بابلی صحت داشت/ دادگستری مازندران: بازپرس عذرخواهی کرد

امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با فارس در خصوص آخرین وضعیت بررسی پرونده بد رفتاری با سرباز بابلی اظهار داشت: ستاد کل نیروهای مسلح تا پاسی از شب موضوع  مذکور را با همکاری ‌قوه قضاییه مورد بررسی قرار داده است.

وی با بیان اینکه بدرفتاری با سرباز بابلی صحت داشته، اعلام کرد: صیانت از سرباز مذکور انجام شد.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص آخرین وضعیت سلامتی سرباز مذکور اعلام کرد: سرباز بابلی اگرچه مورد بدرفتاری قرار گرفته اما دچار مشکل فیزیکی نشده است.

وی گفت: آخرین نتایج پیگیری  و  بررسی‌های ستاد کل فردا اعلام خواهد شد.

گفتنی است اخباری مبنی بر برخورد فیزیکی و بدرفتاری با یک سرباز امریه در یکی از دستگاه های دولتی در فضای مجازی در حال انتشار است؛ بررسی‌ها حاکی از این است که آن مسئول یک قاضی بوده و سرباز را که در هنگام ورود به دادگستری از وی کارت شناسایی درخواست کرده بود را به اتاق خود برده و چند ضربه سیلی به صورت وی زده است.

جلسه سه ساعته هیات نظارت بر حقوق شهروندی مازندران برای بررسی موضوع بازپرس و سرباز/ 
عذرخواهی بازپرس و دلجویی مقامات قضایی استان از سرباز
با دستور رییس کل دادگستری مازندران کمیته ویژه هیات نظارت بر حقوق شهروندی استان مامور رسیدگی و بررسی موضوعات مطرح شده در مورد سرباز و بازپرس مازندرانی شد.
این گزارش حاکی است هیات مذکور عصر امروز با حضور رییس کل دادگستری و مسوول بازرسی نیروی انتظامی استان با تشکیل جلسه سه ساعته پس از استماع شکایت سرباز وظیفه که به اتفاق پدرش در جلسه حاضر شده بود و بررسی اوضاع و احوال به اظهارات مطلعین و استماع توضیحات قاضی با عذرخواهی بازپرس و دلجویی مقامات قضایی از سرباز وظیفه نهایتا نامبرده از شکایت خویش صرفنظر و اعلام گذشت نموده است و مراتب توسط هیات نظارت بر حقوق شهروندی و مقامات زیربط صورت جلسه شد.
این گزارش حاکی است رییس کل دادگستری مازندران در پایان جلسه حقوق شهروندی دادگستری بر لزوم اهتمام تمامی قضات و کارکنان دستگاه قضائی بر حفظ کرامت انسانی و شان افراد به خصوص جوانان زحمت کشی که در کسوت مقدس سربازی در حال خدمت بی چشم¬داشت به کشور و مردم هستند تاکید نمود
وی با بیان اینکه نکته مهم که حفظ کرامت قضات ، کارکنان و همه مراجعه کنندگان و متهمان جزو وظایف دستگاه قضایی است که شامل قضات، کارکنان و مراجعه کنندگان می‌شود، اظهار کرد: کرامت در دادگستری باید نهادینه شود، این کرامت باید نسبت به وکیل، مراجعین، سربازان عزیز، متهمان، و خانواده‌های آنها در همه سطوح رعایت شود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۳۳۶۴۳۲۳:۳۸:۵۸ ۱۳۹۹/۹/۲۴
طبق روال معمول هیچ برخوردی هم با بازپرس/قاضی خطاکار نخواهد شد و وی به کار خود ادامه خواهد داد. #هشتگ اینجا خاورمیانه است
ناشناس۱۷۳۴۳۵۹۱۲:۱۱:۱۳ ۱۳۹۹/۹/۲۵
اگر قضیه برعکس بود اون سرباز رو چه برخوردی باهش می کردن. اما حالا که یه سرباز مظلومانه و به خاطر انجام وظیفه به دست مافوق کتک خورده قضیه رو با یه جلسه تموم می کنن
ناشناس۱۷۳۳۶۴۶۲۳:۴۱:۴۱ ۱۳۹۹/۹/۲۴
وقتی با یک فرد وظیفه شناس این گونه رفتار میشود با متهم چکار میکنند ؟ کلا" این حرکت نشان از تکبر و خود بزرگ بینی دارد .
ناشناس۱۷۳۳۶۴۹۲۳:۴۲:۲۲ ۱۳۹۹/۹/۲۴
چند تا سیلی باید با این قاضی انهم جلوی جمع زد تا از موقعیت خودش سواستفاده نکند.
پرویز۱۷۳۳۶۵۰۲۳:۴۲:۲۷ ۱۳۹۹/۹/۲۴
حتما پدرش کسی بوده وگر نه خیلی هارو میزنند و صداش در نمیاد.
ناشناس۱۷۳۴۴۱۷۱۲:۳۷:۳۶ ۱۳۹۹/۹/۲۵
خیر چون رسانه ای شده مجبور شدند ظاهرا عذر خواهی کنند البته خواستند که از شکایتش هم صرفه نظر کند.
ناشناس۱۷۳۳۶۵۱۲۳:۴۴:۲۵ ۱۳۹۹/۹/۲۴
تابلو هست که برای گرفتن رضایت سرباز بیچاره را زیر فشار گذاشته اند
ناشناس۱۷۳۳۶۵۲۲۳:۴۴:۳۳ ۱۳۹۹/۹/۲۴
این موضوع بسیار حادتر از نقض حقوق شهروندی میباشد.یک ماموروظیفه شناس بعلت وظیفه شناسی مورد تنبیه کسی قرارگرفته است که قراراست خودقانون باشد.این همان احساس قدرت وسوء استفاده از موقعیت است.این سربازمورد دلجویی قرارگرفت حال سوال اینجاست برای کسانی که به هیچ جا وصل نیستند واینگونه مورد تحقیر قرارمیگیرند چکار میکنید؟؟؟؟؟؟
ناشناس۱۷۳۳۶۵۳۲۳:۴۹:۵۵ ۱۳۹۹/۹/۲۴
اگه برعکس ش بود... چی؟ سرباز به قاضی جسارت کرده بود. آیا بازهم صحبت از کرامت و بخشش بود یا اینکه سرباز سر از ناکجا آباد در می آورد.
ناشناس۱۷۳۴۳۶۱۱۲:۱۲:۳۷ ۱۳۹۹/۹/۲۵
نه بابا تواین مملکت زندگی نمیکنی خارج تشریف داری توهمین دادگستریهای شهر رشت بری خودت میبینی سربازها مثل موش پشت در اتاق قاضیها نگهبانی میکنند مردم نرن تو چه بیچاره ای هستند که انقدر فحش ازقاضی ها میخورن اصلا عادی شده ماتحصیلکردهای حقوقی باچشم داریم میبینیم
ناشناس۱۷۳۴۸۱۴۱۶:۱۴:۱۴ ۱۳۹۹/۹/۲۵
لااقل قاضی ده سال میفرستادش باخودش آب خنک بخوره، ..
ناشناس۱۷۳۳۶۶۰۲۳:۵۵:۵۹ ۱۳۹۹/۹/۲۴
..آقای مسئول. همین که بدون هیچ .. دو سال از بهترین سالهای جوانان این مملکت رو به رایگان صرف.. خدمات می کنید، بدون اینکه براشون شغلی ایجاد کنید، و تازه نشاط و فرصت کار و تشکیل خانواده رو هم ازشون میگیرید، به اندازه کافی درد آور هست..
ناشناس۱۷۳۳۶۷۰۰۰:۰۷:۰۶ ۱۳۹۹/۹/۲۵
هر کس که ضرب و شتم کرد اونم با یک عذرخواهی آزاد میشه؟
ناشناس۱۷۳۳۶۷۳۰۰:۱۰:۰۹ ۱۳۹۹/۹/۲۵
قدرت شبکه های مجازی
علی۱۷۳۳۶۷۹۰۰:۱۶:۱۱ ۱۳۹۹/۹/۲۵
من که دیگه پسرمو به سربازی نمیفرستم.
ناشناس۱۷۳۴۳۶۴۱۲:۱۴:۴۸ ۱۳۹۹/۹/۲۵
مگه دست خودته؟ می برنش
ناشناس۱۷۳۴۸۲۸۱۶:۲۳:۳۳ ۱۳۹۹/۹/۲۵
آره دست خودشه من که سربازی نفرستادم چند سال بعد دولت بی پول شد براش پایان خدمت خریدم
ناشناس۱۷۳۳۶۸۵۰۰:۲۲:۰۸ ۱۳۹۹/۹/۲۵
.. اگه سربازی چنین رفتاری میکرد آیا بخشیده میشد؟ خیر افکار عمومی اون قاضی رو نمیبخشه حتی اگه اون سرباز ببخشه. اون قاضی باید مجازات و تعلیق بشه
ناشناس۱۷۳۳۶۹۸۰۰:۳۴:۳۰ ۱۳۹۹/۹/۲۵
سال ۸۹ در آموزشی خدمت لیسانس من .. فرمانده پایگاه هر کاری دلش می خواست می کرد و زیر دستانش هم از او آموخته بودند کمد نداشتیم حتی ۱۰ دقیقه استراحت وجود نداشت و حمام هر دو هفته یک بار آنهم ۵ دقیقه نمیدانم کدام شیر پاک خورده ای صدای فریادش به ستاد .. رسیده بود که یکدفعه مقداری از اجحافات .. کاسته شد بعد فرماندهان شروع کردند به پرسیدن اینکه برادر چه کسی در ستاد .. است. روز آخر خدمت هم مقام مدعو که دو ماه برای نزول اجلالش .. نیامد و برای همان فرمانده ..پادگان رژه رفتیم‌‌..
ناشناس۱۷۳۳۷۰۵۰۰:۴۲:۵۴ ۱۳۹۹/۹/۲۵
آن سرباز مظلوم ،فقط انجام وظیفه می‌کرده ،من خودم دو پسر در سن سربازی دارم چگونه من یا سایر مردم میتوانیم به عدم تحقیر فرزندانمان توسط،، افراد مسلح به قانون ،،اطمینان داشته باشیم، چگونه میتوان تحقیر یک جوان را با گذشت او پایان یافته تلقی کرد؟!
ناشناس۱۷۳۳۷۲۲۰۰:۵۴:۳۳ ۱۳۹۹/۹/۲۵
حالا که به گفته ایشان، حفظ کرامت وظیفه بوده و به این وظیفه عمل نشده، علی رغم رضایت شاکی، این بازپرس باید به دلیل عدم انجام وظیفه تنبیه شود.
داود۱۷۳۳۷۴۶۰۱:۲۸:۴۰ ۱۳۹۹/۹/۲۵
این قاضی چگونه میخواهد قضاوت کند؟ آیا شرط عدالت برای قاضی لازم نیست؟
ناشناس۱۷۳۳۷۴۸۰۱:۳۲:۱۵ ۱۳۹۹/۹/۲۵
این آقای قاضی ( بازپرس ) واقعا با چنین خصوصیات اخلاقی و رفتاری که حاکی از نداشتن تسلط بر نفس عماره است آیا صلاحیت حضور و ادامه کار در قوه قضائیه را دارد
علي۱۷۳۳۷۵۵۰۱:۴۸:۲۲ ۱۳۹۹/۹/۲۵
ايشون چطور مي تونه قضاوت بي غرض داشته باشه؟؟ عجب !!!
ناشناس۱۷۳۴۳۹۱۱۲:۲۶:۳۱ ۱۳۹۹/۹/۲۵
قضاوت بی غرض در مورد خودشان و یک مخالف تقریبا غیر ممکن است .
ناشناس۱۷۳۳۷۵۸۰۱:۵۹:۲۸ ۱۳۹۹/۹/۲۵
ما هم سرباز بودیم، در نیروهای مسلح تنها چیزی که اهمیتی ندارد کرامت و حرمت سرباز است
ناشناس۱۷۳۳۷۵۹۰۱:۵۹:۵۷ ۱۳۹۹/۹/۲۵
عذرخواهی کرده چون گیر افتاده! نه اینکه واقعا شرمنده باشه. اینجور آدم‌های مغرور رو نباید به صرف رضایت شاکی ول کرد.
ناشناس۱۷۳۳۷۶۱۰۲:۰۴:۴۴ ۱۳۹۹/۹/۲۵
قاضیی که با یه سرباز حین انجام وظیفه اینجوری رفتار میکنه چه بلایی سر بقیه میاره؟!
ناشناس۱۷۳۳۷۷۰۰۲:۲۶:۰۹ ۱۳۹۹/۹/۲۵
خدارا شکر، حل و فصل شد، طرف متوجه اشتباهش شد و عذرخواهی کرد و سرباز هم رضایت داد ، به خوبی تمام شد ، مانند همیشه !؟!
ناشناس۱۷۳۳۷۷۸۰۲:۳۲:۳۵ ۱۳۹۹/۹/۲۵
اینجا جنبه عمومی جرم نداریم دیگه؟ سرنوشت جان و مال مردم رو دارین دست کسی که خودش قوانین رو رعایت نمیکنه؟ این عدالت اسلامیه؟ این که عین صحنه های .. مرحوم شاهرودی راست میگفت که قوه قضائیه .. حد اقل باید از قضاوت بر کنار بشه.. جاهای دیگه اگر همچین چیزی پیش بیاد اون قاضی ضمن اخراج از کار دادگاهی شده و متناسب با جرمی که کرده مجازات میشد.
شاهین۱۷۳۳۷۸۵۰۲:۴۹:۱۵ ۱۳۹۹/۹/۲۵
اگه بجای قاضی اون سرباز چندتا سیلی میخوابوند تو گوش قاضی موضوع با معذرت خواهی حل میشد یا سرباز وظیفه حداقل ده سال آب خنک میخورد.ورضایت گرفتن از سرباز هم که .. و آخر اینکه اون قاضی چه جور آدمیه که یه تشخیص هویت از طرف سرباز اینقدر براش زور داره چه جوری بر منصب قضاوت نشسته. آقای قاضی جنابعالی با ۲۰ میلیون حقوق کار میکنه ولی اون سرباز با لباس سربازی مجانی خدمت میکنه اقلا حرمت لباس سربازانی چون باکری و دوران را نگه میداشتی
طاها۱۷۳۳۷۸۶۰۲:۵۷:۰۹ ۱۳۹۹/۹/۲۵
خودتان را مسخره کنید تو این مملکت کرامت یعنی چی ؟
عزیز۱۷۳۳۷۹۳۰۳:۰۳:۴۳ ۱۳۹۹/۹/۲۵
خوب جنبه عمومی جرم چی میشه.
ناشناس۱۷۳۴۳۷۷۱۲:۲۱:۳۴ ۱۳۹۹/۹/۲۵
جنبه عمومی فقط مال رعیت است
ناشناس۱۷۳۳۷۹۷۰۳:۱۵:۱۹ ۱۳۹۹/۹/۲۵
باتوجه به اختیارات یک قاضی واینکه چقدراحتمال سواستفاده از قدرت رادارد حداقل مجازاتش اعدام بایدباشه
ناشناس۱۷۳۳۷۹۹۰۳:۲۰:۱۵ ۱۳۹۹/۹/۲۵
خوب ما هم بزنیم تو گوش اونبازپرس یا رئیسش آیا با عذرخواهی تمام میشه؟
ناشناس۱۷۳۴۴۷۲۱۳:۰۸:۲۰ ۱۳۹۹/۹/۲۵
حالا اگه برعکس بود و سرباز رضایت قاضی رو هم گرفته بود میگفتن از جنبه عمومی جرم باید محاکمه بشه
میعاد۱۷۳۴۶۸۱۱۴:۴۶:۴۳ ۱۳۹۹/۹/۲۵
دقیقاپسر من با ارشدش دعوا کرد بیچارمون کردند ارشد تا جایی که خواست اذیت کرد تا رضایت داد حالا هم از نظر جنبه عمومی .. ..،..
ناشناس۱۷۳۳۸۰۴۰۳:۲۷:۵۷ ۱۳۹۹/۹/۲۵
فکر نمی کنید کار آقای بازپرس کمتراز .. نبوده و باید محاکمه میشد ؟ حالا اگر ماجرا برعکس میشد آن سرباز قطعا مجازات میشد .. اگر شهدا بودن الان چه اتفاقی می افتاد ؟
ناشناس۱۷۳۳۸۰۹۰۳:۳۵:۱۴ ۱۳۹۹/۹/۲۵
مگر سرباز وظیفه چاره دیگری داشت؟. اما تکلیف آن بازپرس چه میشود ؟ اقدام بازپرس واجد ۳ صفت تعرض به شخص ، تعدی به حقوق عمومی و سوءاستفاده از جایگاه حقوقی خود بوده است. قطعا برای حفظ شئونات دستگاه قضا قاضی باید معزول شود.
ایرانی۱۷۳۳۸۱۲۰۳:۴۹:۴۴ ۱۳۹۹/۹/۲۵
اینکه قضات البته بعضی از آنها افراد افسرده و .. مشکل دارند شکی در آن نیست .از طرف دیگر قانون نظارت بر قضات قدیمی و دیگر کاربرد ندارد وباید باز نگری شود. اینکه با یک عذر خواهی سر ته قضیه را آقای رییس دادگستری بخواهد هم بیاورد معنا ندارد ودر اینجا ریاست قوه قضاییه باید در مورد این قاضی تصمیم قاطع بگیرند.
ناشناس۱۷۳۳۸۱۷۰۴:۰۳:۲۵ ۱۳۹۹/۹/۲۵
خدا خودش حافظ سربازان باشد . آمین
ناشناس۱۷۳۳۸۲۶۰۴:۳۸:۳۹ ۱۳۹۹/۹/۲۵
قاضی که برخوردش اینطوریه وای به حال بقیه مردم،
khaf۱۷۳۳۸۳۱۰۵:۱۲:۳۹ ۱۳۹۹/۹/۲۵
قضاوتهای این قاضی ......
ناشناس۱۷۳۳۸۳۴۰۵:۳۷:۴۸ ۱۳۹۹/۹/۲۵
خود شیفتگان قضایی تبلور میکنند.
معلم۱۷۳۳۸۳۸۰۶:۰۲:۲۴ ۱۳۹۹/۹/۲۵
سخت گیری به خاطر مسایل امنیتی لازم است.سرباز را باید تشویق میکرد نه به او سیلی بزند.در رانندگی نیز این اتفاق زیاد می افتد و مامورین گاهی مورد توهین مقامات قرار میگیرند.
ناشناس۱۷۳۳۸۴۰۰۶:۰۴:۴۹ ۱۳۹۹/۹/۲۵
باید برکنار شود چنین بازپرسی! ببین با متهم بدبخت چه میکند!
ناشناس۱۷۳۳۸۴۶۰۶:۱۹:۵۰ ۱۳۹۹/۹/۲۵
عذر خواهی ایشان مطلقا کافی نیست چنین فردی صلاحیت تصدی سمت قضاوت ندارد
ناشناس۱۷۳۳۸۵۳۰۶:۴۱:۱۷ ۱۳۹۹/۹/۲۵
یه قطره از اقیانوس
ناشناس۱۷۳۳۸۵۵۰۶:۴۲:۴۲ ۱۳۹۹/۹/۲۵
بیچاره سرباز اگر رضایت نمی‌داد یک پاپوش دیگری برایش درست می‌کردند
علی۱۷۳۳۸۶۳۰۶:۵۱:۵۹ ۱۳۹۹/۹/۲۵
اگر هر کدام از کشورهای توسعه یافته یه سری تحقیقات راجع به رفتارهای این قاضی می کردن . که احتمالا هم تکرار پذیر بوده . بعد خیلی قشنگ می گزاشتنش کنار ! احتمالا یه معذرت خواهی سطحی و یه .. به سرباز و خانوادش که خیلی مرسومه . ختم قائله . کسی که باید پاسدار حق الناس باشه خودش ناقضه ؟؟ لازم هست خود آیت ا.. رییسی رسما ورود کنه این قاضی خاطی رو با ذکر نام توبیخ و احتمالا عزل کنن .
ناشناس۱۷۳۳۸۶۵۰۶:۵۲:۲۰ ۱۳۹۹/۹/۲۵
خوب است
شایان۱۷۳۳۸۶۹۰۷:۰۰:۲۵ ۱۳۹۹/۹/۲۵
اگه اون سرباز بی احترامی فقط در حد مثلا حرف لفضی میکرد،چند سال باید میفرستادنش زندان؟
ناشناس۱۷۳۳۸۷۰۰۷:۰۰:۳۵ ۱۳۹۹/۹/۲۵
مقامات محترم فکری بحال سربازی بکنید. عمر جوانها در سربازی تلف می شود.
ناشناس۱۷۳۳۸۸۵۰۷:۳۳:۲۷ ۱۳۹۹/۹/۲۵
به نظر شما رفتار این مقام قضایی با مراجعانش چطور است ؟؟. اگر یک نفر بجای شما به نامبرده بگوید تو................
ناشناس۱۷۳۳۸۸۸۰۷:۳۴:۳۹ ۱۳۹۹/۹/۲۵
اگه سرباز رضایت نمیداد چند ماه اضافه خدمت داشت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۱۷۳۳۹۰۲۰۷:۴۴:۳۱ ۱۳۹۹/۹/۲۵
قاضی؟!! به علت درخواست کارت شناسایی؟!! ضرب و شتم سرباز جان بر کف وطن؟!! قاضی؟!! از این قاضی انتظار عدالت دارید؟!! عدالتخانه؟!! این مسئولان فرهیخته در کجا پرورش یافته اند؟!! مردمتان را به چه کسانی سپرده اید؟!! حق ناس کجاست؟!!
پسوه۱۷۳۳۹۰۶۰۷:۴۷:۱۶ ۱۳۹۹/۹/۲۵
بابا ما رو تو پادگان پسوه تیپ تکاوریه انقد زدن اصلا ککمون هم نگزید،سربازیه دیگه این داداشمون بره پسوه چیکار میکنه
ناشناس۱۷۳۳۹۱۱۰۷:۵۵:۳۳ ۱۳۹۹/۹/۲۵
آقای رئیسی! کجایی؟ قاضی به چه حقی چند ضربه به صورت سرباز زده؟! بعد فقط دلجویی کرده و عذرخواهی کرده؟ فقط همین؟ بعد اون قاضی هنوز برکنار نشده؟ از قوه قضائیه هنوز اخراج نشده؟
ناشناس۱۷۳۳۹۱۸۰۸:۰۶:۳۹ ۱۳۹۹/۹/۲۵
سیلی زننده که یک مقام قضایی با اینکه شاکی بزرگوار گذشت کرده باید شدشدتر از مردم عادی مجازات شود.
ناشناس۱۷۳۳۹۳۵۰۸:۲۴:۰۷ ۱۳۹۹/۹/۲۵
مگه به غیر از رضایت کار دیگه ای هم میتونست بگنه
ناشناس۱۷۳۳۹۴۰۰۸:۲۸:۳۱ ۱۳۹۹/۹/۲۵
نخوت و تکبر در بسیاری از نهادها و دستگاههای نظام در همه سطوح به یک امر رایج تبدیل شده.
ناشناس۱۷۳۳۹۵۷۰۸:۳۵:۵۵ ۱۳۹۹/۹/۲۵
منیت این آقا وجود ایشان بعنوان مقام قضایی را زیر سئوال میبرد.
کشاورز۱۷۳۳۹۶۳۰۸:۴۲:۳۷ ۱۳۹۹/۹/۲۵
نباید آن سرباز بیچاره را مجبور به رضایت می کردند تا حساب کار دست اون قاضی و دیگر قضات که شخصیتشان اینچنین است و متاسفانه کم هم نیستند بیاید.
ناشناس۱۷۳۳۹۶۵۰۸:۴۳:۴۲ ۱۳۹۹/۹/۲۵
واقعا با چنین رفتاری از سوی بازپرس در قبال انجام وظیفه یک سرباز ،می توان به عدالت و بی طرفی ایشان در مسئولیت های محوله به ایشان اطمینان داشت ؟
انسان۱۷۳۳۹۷۳۰۸:۴۷:۴۲ ۱۳۹۹/۹/۲۵
سلام بالاخره یه خبر تکذیب نشد. ممنون از صداقتت؛ امیر
ناشناس۱۷۳۴۳۲۳۱۱:۵۱:۴۹ ۱۳۹۹/۹/۲۵
این ادم باید مجازات اداری بشه . خودش بازپرسه ولی قانون رو حالیش نیست
سید فرهاد فتاحی۱۷۳۳۹۹۲۰۸:۵۷:۵۹ ۱۳۹۹/۹/۲۵
واقعا همه چیز شده عذر خواهی با یک عذرخواهی همه چی حل میشه گل وبلبل میشه
ناشناس۱۷۳۴۰۱۰۰۹:۲۳:۱۱ ۱۳۹۹/۹/۲۵
خدا میدونه اینها توی جامعه چه رفتاری دارند.
ناشناس۱۷۳۴۰۱۱۰۹:۲۶:۰۹ ۱۳۹۹/۹/۲۵
زده تو صورتش معذرت خواسته؟؟؟؟ دیه چی؟ بازداشت بخاطر استفاده از قدرت؟ اگر برعکس بود معذرت حل می کرد؟
ناشناس۱۷۳۴۰۳۳۰۹:۳۶:۲۱ ۱۳۹۹/۹/۲۵
متاسفانه بعضی از قضات با بی ادبی با مردم رفتار میکنند و نمیشه این بی ادبی را مستند و ثابت کرد و قاضی بی ادب را محکوم و مجازات کرد مثل رفتار بعضی از پلیسها با مردم که بدرفتاریشون را مردم نمیتونند اثبات کنند
ناشناس۱۷۳۴۰۳۴۰۹:۳۷:۳۸ ۱۳۹۹/۹/۲۵
یه سر به حراست توانیر بزنید و ببینید که چطوری برای کارمندان پرونده سازی می کنند
ناشناس۱۷۳۴۰۳۹۰۹:۳۹:۲۲ ۱۳۹۹/۹/۲۵
این قاضی باید اخراج بشه کسی که مالک خشم خود نیست مالک نفس خودش هم نیست و به خلاف کشیده خواهد شد
مریم السادات حسینی۱۷۳۴۰۴۸۰۹:۴۳:۲۰ ۱۳۹۹/۹/۲۵
مگه سرباز برده ست؟مملکت بی صاحبه که قاضی ،سرباز رو کتک میزنه؟؟؟؟
امیر۱۷۳۴۰۶۸۰۹:۵۱:۰۰ ۱۳۹۹/۹/۲۵
موضوع با عذرخواهی قابل حل نیست. برکناری فرد خاطی، کمترین کاری است که انتظار میره انجام بشه تا عبرتی برای سایرین باشه.
ناشناس۱۷۳۴۰۷۸۰۹:۵۴:۲۹ ۱۳۹۹/۹/۲۵
قاضی مربوطه باید قصاص بشه
ناشناس۱۷۳۴۰۹۰۰۹:۵۷:۳۹ ۱۳۹۹/۹/۲۵
اوضاع اخلاقی برخی قضات خیلی افتضاحه
ناشناس۱۷۳۴۰۹۸۱۰:۰۰:۵۳ ۱۳۹۹/۹/۲۵
عذر خواهی به چه درد می خوره .در هرجای دنیا بود باید طرف اخراج و زندانی می شد .مگه بچه مردم نوکر بابای اون آقاست .اگه تو گوش بچه خودش می زدند خودش را جر میداد
ناشناس۱۷۳۴۱۰۰۱۰:۰۱:۴۷ ۱۳۹۹/۹/۲۵
این برخوردها نشان از حضور غول دیکتاتوری و خود بزرگ انگاری مقامات است که هیچگاه از بین نخواهد رفت
مهدی۱۷۳۴۱۱۲۱۰:۰۵:۲۰ ۱۳۹۹/۹/۲۵
این نحوه برخورد .دقیقا عین رفتار به ملت محسوب میشود و قاضی مربوطه را سریعا و بلا درنگ محاکمه کنید تا درس عبرتی شود
علی۱۷۳۴۱۱۷۱۰:۰۶:۵۶ ۱۳۹۹/۹/۲۵
فقط همین؟؟؟ عذرخواهی ساده؟ راه دیگه ای هم داشت که رضایت نده؟
ناشناس۱۷۳۴۱۱۸۱۰:۰۷:۱۰ ۱۳۹۹/۹/۲۵
متاسفانه بعضی عوامل قوه قضاییه سمبل بی ادبی ، غرور و برخورد نامناسب با مردم هستند جوری که مراجعه به دادگستری معادل شنیدن توهین و بی ادبی است !!
مححد۱۷۳۴۱۲۶۱۰:۰۹:۱۶ ۱۳۹۹/۹/۲۵
خوب الان چی؟ عذر خواهی کرد تموم؟ وقتی با یه سرباز اون هم به خاطر انجام وظیفه این برخورد میشه وای به حال مردم؟ چو پرده دار به شمشیر میزند همه را کسی مقیم حریم حرم نخواهد ماند
ناشناس۱۷۳۴۱۲۸۱۰:۱۰:۱۰ ۱۳۹۹/۹/۲۵
قاضی یا هر کس دیگه باید از کارش برکنار بشه همین معذرت خواهی کرد جون کشور در اوج غرور ترور شخصیتی شده باید پاسخگو باشه با یه مغذرت خواهی حل میشه
ناشناس۱۷۳۴۱۲۹۱۰:۱۰:۱۷ ۱۳۹۹/۹/۲۵
همین؟ مملکت گل و بلبل، الان اگه برعکس بود کار با یک عذرخواهی تمام می‌شد؟ متاسفم.
ناشناس۱۷۳۴۱۵۹۱۰:۲۷:۲۰ ۱۳۹۹/۹/۲۵
همین ؟ نباید آقای مثلا قاضی توبیخ گردد ؟
ناشناس۱۷۳۴۱۷۵۱۰:۳۴:۴۱ ۱۳۹۹/۹/۲۵
قاضی وقتی بخشیده بشه اقدام بعدی زودتر صورت میگیرد ما قاضی سالم خیلی کم داریم کثرا در فساد غرق شده اند .
تهران۱۷۳۴۱۸۸۱۰:۴۰:۴۶ ۱۳۹۹/۹/۲۵
باان قاضی باید برخورد شود طبق قانون اسلام حق اینکارنداشته مگه ان کیه سرباز زحمت کش کتک زده
Aa۱۷۳۴۱۹۴۱۰:۴۳:۰۲ ۱۳۹۹/۹/۲۵
حالا اگر سرباز اینکار را میکرد حکم اعدام قطعی بود دیگر و شما باید استعفا میدادی درسته
هاشمی۱۷۳۴۱۹۵۱۰:۴۳:۳۲ ۱۳۹۹/۹/۲۵
این یک نمونه کوچک. از برخورد زشت درون دستگاه قضا بود . اما مردم ومراجعه کنندگان از دست هردوی اینها در مراجعه به دادگستری چه می‌کشند. جوحاکم متاسفانه همین گونه است.
ناشناس۱۷۳۴۱۹۶۱۰:۴۳:۴۴ ۱۳۹۹/۹/۲۵
اینکه چیز محمی نیست خوبه حکم اعدام نداده
ناشناس۱۷۳۴۲۰۲۱۰:۴۶:۲۲ ۱۳۹۹/۹/۲۵
هرچه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک!
ناشناس۱۷۳۴۲۰۷۱۰:۴۸:۲۶ ۱۳۹۹/۹/۲۵
جناب قاضی انتظار داشته در تمام کائنات مقام شامخ ایشان را بشناسند و فرش جواهر برایشان پهن کنند؟ اینها می خواهند عدالت را حاکم کنند و به عدل و با انصاف حکم دهند؟
ناشناس۱۷۳۴۲۰۹۱۰:۴۸:۴۳ ۱۳۹۹/۹/۲۵
آقای رئیسی قضات دستگاه قضایی چنین هستند، چگونه این قاضی می تواند رای صالحی صادر نماید. باید دستگاه قضایی را از لوث چنین افرادی پاک کنید.
ناشناس۱۷۳۴۲۱۰۱۰:۴۹:۲۱ ۱۳۹۹/۹/۲۵
خانواده سرباز رضایت دادند ایا این قاضی نباید تنبیه شود ؟ با رضایت همه چیز به حالت اول برمیگردد ؟
ناشناس۱۷۳۴۲۲۳۱۰:۵۶:۵۹ ۱۳۹۹/۹/۲۵
صورتجلسه خیلی مهم است؟؟؟
ایرانیم۱۷۳۴۲۲۵۱۰:۵۷:۴۹ ۱۳۹۹/۹/۲۵
عذرخواهی؟!!!! دستکم باید به همون تعداد سیلی میخورد و اخراج میشد
ناشناس۱۷۳۴۲۳۰۱۱:۰۰:۱۷ ۱۳۹۹/۹/۲۵
اصلا قاضی های ما هر وقت کاری داشتم واقعا رفتار بسیار بسیار بدی داشتند.انگار اخر قدرت هستند و هیچ قدرتی بالاتر از انها نیست..قلدر مابانه برخورد میکنند
ناشناس۱۷۳۴۲۳۳۱۱:۰۲:۱۰ ۱۳۹۹/۹/۲۵
اگه فیلمش پخش نمیشدچی؟بازم ازین حرفامیزدین؟
ناشناس۱۷۳۴۲۴۵۱۱:۰۶:۴۳ ۱۳۹۹/۹/۲۵
در این قضیه باید ریس دادکستری استفاع میداد وآن قلدر قاضی را‌اخراج‌کرده‌ واگه‌واقعا عدالت برای همه مساوی است که نیست او را مانند سایرارازل در شهر می چرخاندند با یه کلمه خیلی ساده از کنار قضیه نگذرید که دلجوی شد
موحدی سعید۱۷۳۴۲۴۸۱۱:۰۸:۴۲ ۱۳۹۹/۹/۲۵
سلام ، مسئولین ارشد این پازپرس بفرمایند که آیا از چنین بازپرس یا قاضی آیا انتظار میرود که با ارباب رجوع ومشتریان و مراجعین برخورد مودبانه و اسلامی و توام با احترامی داشته باشد ؟!؟!؟
ناشناس۱۷۳۴۲۵۴۱۱:۱۴:۵۲ ۱۳۹۹/۹/۲۵
داریم کم کم بر می گردیم به زمانی که مسئولین مردم را به چوب و فلک می بستند .زمانی که مسئولین تافته جدا بافته بودند . و برای مردم پشیزی ارزش قائل نبودند . ارباب و رعیتی
ناشناس۱۷۳۴۲۵۹۱۱:۱۹:۱۴ ۱۳۹۹/۹/۲۵
من جاي سرباز بودم قصاص مي خواستم
كارمند۱۷۳۴۲۶۴۱۱:۲۲:۱۱ ۱۳۹۹/۹/۲۵
سرباز سه تاسيلي را بايد ميزد.
سلیمانی۱۷۳۴۲۶۵۱۱:۲۳:۰۰ ۱۳۹۹/۹/۲۵
آیا اگر سرباز فقط یک سیلی به بازپرس می زد، با عذرخواهی موضوع فیصله پیدا می کرد؟؟؟ و آیا شاکی بدون فشار رضایت داده است؟؟؟
ناشناس۱۷۳۴۲۶۹۱۱:۲۴:۱۵ ۱۳۹۹/۹/۲۵
بنازم قدرت فضای مجازی رو!
ناشناس۱۷۳۴۲۷۳۱۱:۲۵:۵۹ ۱۳۹۹/۹/۲۵
آیا طرف سرهنگ هم بود با عذرخواهی رضایت داده می شد ؟ پس جزای دولتی چی میشه ؟ اگر شخص عادی به سرباز حین انجام کار سیلی می زد باز با عذرخواهی رضایت حاصل میشد ؟
حسین۱۷۳۴۲۷۷۱۱:۲۷:۲۶ ۱۳۹۹/۹/۲۵
من خودم سرباز بودم و در نیرو انتظامی خدمت کردم و کاملا با روحیات خدمت در همچین جای آشنا هستم متن فوق دقیقا معناش اینه سلسله مراتب اون سرباز با مهربانی پیشنهاد کردن برو پس بگیر شکایات بهتر واست وگرنه کرامت انسانی واسه سرباز اونم در نیرو انتظامی بی معنی هست
ناشناس۱۷۳۴۲۸۲۱۱:۳۰:۱۷ ۱۳۹۹/۹/۲۵
سردار رفتار زشت يك مقام قضايي تاثير بدش بسيار زيادتر است با يك عذر خواهي خودسري اين بازپرس نبايد تمام شود نظرات چنين فردي در امور قضا چگونه ميتواند عادلانه باشد؟
ناشناس۱۷۳۴۲۸۳۱۱:۳۱:۰۶ ۱۳۹۹/۹/۲۵
هرچه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک با بازپرس خاطی چه برخوردی میشود ؟ چرا سرباز از شکایتش صرفنظر کرد ؟
جباری۱۷۳۴۲۸۵۱۱:۳۱:۵۵ ۱۳۹۹/۹/۲۵
قاضی باید از این شغل به کلی برکنار بشود. چگونه چنین شخصی می‌تواند قضاوت عادلانه داشته باشد؟ در جای دیگر به ایشان کار بدهند.
ناشناس۱۷۳۴۲۹۱۱۱:۳۵:۰۷ ۱۳۹۹/۹/۲۵
چه جراتی دارن. خیلی از, نهادها و ارگانها همینطوریه. تا داستان بیخ پیدا نکنه کسی متوجه نمیشه. خودم شخصه دیدم که دامپزشکی تهران چجوری رفتار میکنن
ناشناس۱۷۳۴۲۹۲۱۱:۳۶:۰۹ ۱۳۹۹/۹/۲۵
مگر قصاص در اسلام نیست ابن قاضی از خود راضی میبایستی قصاص شود در همان محل که انجام داده نه اینکه ازش رضایت بگیرند با زور
ناشناس۱۷۳۴۲۹۳۱۱:۳۶:۲۷ ۱۳۹۹/۹/۲۵
عدالت خانه در دست چه کسانی است؟ واقعا باعث تاسف است
مجید۱۷۳۴۲۹۵۱۱:۳۷:۲۱ ۱۳۹۹/۹/۲۵
دیگه حالا ببینید این قاضی در پرونده ها چگونه برخورد میکند اینه قوه قضائیه. من خودم با هر قاضی برخورد کردم طلبکارانه رفتار کرد . خدا بداد مردم ایران برسه .
ناشناس۱۷۳۴۳۰۰۱۱:۴۰:۵۵ ۱۳۹۹/۹/۲۵
باید دید پدر اون سربازه چیکاره بوده وگرنه بازپرس از ماکه تو مملکت کاره ای نیستیم عذر خواهی نمیکنه
ناشناس۱۷۳۴۳۱۴۱۱:۴۸:۳۸ ۱۳۹۹/۹/۲۵
خدا کند هیچ وقت گذرتان به دادگستری! نیفتد چون متاسفانه این برخوردهای زشت نهادینه شده
محسن۱۷۳۴۳۴۵۱۲:۰۳:۲۷ ۱۳۹۹/۹/۲۵
این که مملکت نی هرکسی زور داشته باشه هرکاری بخاد میکنه این کجاش انسانیته اخه چراا همه مثل هم شدند تا کی
داود۱۷۳۴۳۹۲۱۲:۲۷:۰۵ ۱۳۹۹/۹/۲۵
بایداین قاضی اخراج بشه که یکی مثل طبری بوجود نیاد آقای رئیسی
نسرین۱۷۳۴۴۰۵۱۲:۳۲:۵۹ ۱۳۹۹/۹/۲۵
با همین کارا مملکتو به فلاکت انداختن. بی قانونی و حرج و مرج
ناشناس۱۷۳۴۴۲۳۱۲:۴۱:۱۷ ۱۳۹۹/۹/۲۵
مگر در دادگستری عذر خواهی افراد عادی خریدار دارد... باید چنین بی احترامیها در رسانه ملی علنی شود... تا دیگر اینچنین نباشد.
ناشناس۱۷۳۴۴۳۶۱۲:۴۸:۵۲ ۱۳۹۹/۹/۲۵
آقای رییسی عدالت عدالت عدالت این قاضی باید قصاص شود از خدمات دولتی معلق شود عدالت را خواهانیم /
وحید۱۷۳۴۴۵۰۱۲:۵۷:۵۳ ۱۳۹۹/۹/۲۵
باید قاضی حداقل تبعید بشه نمیگم اخراج زن و بچش از نون بیفتن ، حداقل تبعید
بابک۱۷۳۴۴۶۶۱۳:۰۶:۱۶ ۱۳۹۹/۹/۲۵
حداقل کار ی که از آقاي رئیسی انتظار داریم اخراج این بازپرس است که قوه قضاییه رو بدنام میکنه
ناشناس۱۷۳۴۴۷۱۱۳:۰۷:۵۹ ۱۳۹۹/۹/۲۵
کسی که امریه دستگاههای دولتی میشه حتما اشنا داره سرباز معمولی میره مناطق سخت و الان هم باباش کسی بوده برا خودش پیگیری کردن وگرنه هیچ
سیاوش۱۷۳۴۴۸۲۱۳:۱۳:۳۶ ۱۳۹۹/۹/۲۵
به نظرمن باقاضی مربوطه بایدبرخوردشودچون اگه همان قاضی چندسیلی دست سربازمیخورد ایشون رضایت میداد
ناشناس۱۷۳۴۵۱۳۱۳:۲۷:۰۷ ۱۳۹۹/۹/۲۵
قاضی تعلیق شد؟ ..
ناشناس۱۷۳۴۵۲۹۱۳:۳۷:۰۲ ۱۳۹۹/۹/۲۵
اگه سرباز این کارومیکرد بایک عذرخواهی تمام میشد یاچندین باردادگاهی واضافه خدمت برایش صادر نمی شد..متاسفم آقای قاضی
ناسناس۱۷۳۴۵۴۶۱۳:۴۲:۵۳ ۱۳۹۹/۹/۲۵
اگراین موضوع حقیقت داشته باشد درست ،این قاضی آدمی ظالم هست وباید به اشد مجازات محکوم شود و از آقای رییسی بعنوان سکاندار عدالت خواهان رسیدگی هستیم.
دهمرده۱۷۳۴۵۵۷۱۳:۴۶:۴۴ ۱۳۹۹/۹/۲۵
..سربازبدبخت نگون بخت که واقعاانجام وظیفه کرده وکاری که خودشان گفتن انجام داده چطوراین خلاف هست. کدوموقبول کنیم دم خروس یاقسم حضرت عباس را
ناشناس۱۷۳۴۷۰۷۱۵:۰۱:۴۰ ۱۳۹۹/۹/۲۵
ماشاالله .همه شما هم قضاوت های خوبی داشتین..
انسان۱۷۳۴۷۲۳۱۵:۱۲:۴۲ ۱۳۹۹/۹/۲۵
همچین قاضی باید از کار برکنارش کردتا درس عبرت بشه برای دیگران تا ضعیف کشی نکنند
رضا۱۷۳۴۷۳۹۱۵:۱۸:۵۹ ۱۳۹۹/۹/۲۵
خیلی کار زشتی انجام داده مگر حکومت طاغوتی که حرکت فیزیکی از خود نشان دهد باید از سمت قضاوت لغوش کنند
رضا خواجه۱۷۳۴۷۴۵۱۵:۲۲:۰۴ ۱۳۹۹/۹/۲۵
باید از کار بر کنارش کنند
۸۸۸۸۸۸۸۸۱۷۳۴۷۸۹۱۵:۵۸:۱۴ ۱۳۹۹/۹/۲۵
گاهی وقت ها بعضی مسایل پیش مییاد شاید اون بازپرس هم یه مشکل داشته فشاری روی اون بوده بلاخره یه قاضی هم یک انسان مثل دیگران است یک لحظه از کنترل خارج شده است. حالافرق نمیکند سر باز .قاضی.دکتر. کارگر
جانبازجنگ۱۷۳۴۷۹۵۱۶:۰۱:۳۵ ۱۳۹۹/۹/۲۵
حضرت امام ره فرمودند: تا تزکیه نشده اید،،،مقام برای شماخطرناک است. .. آنانی که خودرا ارباب مردم میدونند!!! درحالیکه بایدخادمان ملت باشند. والسلام
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین